cmokec -> RE: Poslovno darilo (25.11.2009 19:37:16)
|
Nič ni narobe, če so poslovna darila opremljena z vašim logotipom, a je potrebno to storiti (že vrsto let) bolj diskretno in prefinjeno. Npr. Vse jakne, flisi, brezrokavniki se večinoma opremijo s trakcem, ki je na čolničku zadrge. Ta trakec je lično potiskan ali vezen z logotipom. Lahko je opremlje ovratnik na zunanji strani. Če je ovratnik spoščen, se logotipa ne vidi, pri dvignjenem pa je logo viden, če ima oseba kratke lase. Lahko se všije na notranji strani oblačila, kot so listki o materialu, o vzdrževanju obleke. Na zunanji strani oblačila se večinoma veze z nitjo, ki je čimbližje barvi obleke. Tako se vidi le vzorec napisa. Druga stvar so sejmi, konference. Tudi tu so predvsem promocijska darilca, a z drugim namenom. Tu je pa dobrodošlo, da je podjetje čimbolj vidno. Naj bo sok pakiran v pločevinki, ki je potiskana z vašim logotipom. Čokoladice, bomboni naj bodo v ovoju z vašim logotipom. Če imate na štantu predstavitev npr. kuhanja v živo, se lahko obrišete v servet z vašim logotipom, ... Promocija je cela znanost. Bistvo vsega je, da se vas obdarovanec zapomni v dobrem pomenu, da ga z darilom ne užalite. Darilo ima svoj namen. Steklenica vina je že zgodovina, ceneni potiski tudi. Veliko je vezenja, graviranja. Drago darilo se z dodelavo lahko popolnoma uniči, a se lahko poceni darilo z dodelavo obogati in se mu da dodano vrednost. Ko bo marketing dojel, da promocijska darila niso prva stvar, ki jo srečajo, bo bolje. Samo to ne more početi vsaka tajnica (se opravičujem), ampak ljudje, ki trende spremljajo skozi celo leto, tako doma, kot na sejmih v tujini. Promocijsko darilo mora predstavljati imidž podjetja, simpatijo do obdarovanca...
|
|
|
|