Integracija (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Otroci s posebnimi potrebami



Sporočilo


frost -> Integracija (31.10.2009 17:53:54)

Malo sem razmišljala o tem, kako v realnosti delujeta integracija in inkluzija v našem šolstvu in prišla do zaključka, da o tem v bistvu nimam kaj dosti pojma, oziroma bi rada razumela malo širši vidik.

Bi mi lahko tisti, ki imate otroke s posebnimi potrebami vključene v redno osnovno šolo povedali kakšne so vaše izkušnje? Predvsem:
-kakšne posebne potrebe ima otrok?
-Kaj ste od šole pričakovali in kako ste sedaj zadovoljni?
-ste imeli otroka na redni oš, ki se je nato prešolal na šolo s prilagojenim programom(z enakovrednim ali nižjim standardom) in kaj so bili vzroki za to?
-kako ste zadovoljni s sodelovanjem s šolo, učitelji, specialnim pedagogom?
-kako se v šoli počutijo vaši otroci?(so zadovoljni z učiteljem in sošolci, s prilagoditvami?)
-kje imajo vaši otroci največ težav(vrstniki, učenje, učitelji...)?
-kako vaše otroke sprejemajo ostali otroci v razredu?jim je bilo razloženo kakšne težave ima vaš otrok?(na primer zakaj je na vozičku, zakaj dobi kopije snovi...)
-ali vaš otrok sedi sam? Kakšni so razlogi za to?(tako želi, nihče noče sedeti z njim, potrebuje več prostora...)Če sedi sam vendar ne po lastni izbiri, kako pri tem ukrepajo učiteljice?Spodbujajo druge otroke k pomoči, ali jim je vseeno?
-kaj menite o vključenosti otrok s pp v redne osnovne šole?(čisto na splošno, lahko se pa navezuje tudi na vaš primer)


Starši otrok brez posebnih potreb, tudi vas bi prosila za nekaj mnenj, če vaš otrok obiskuje razred v katerem je učenec s posebnimi potrebami:
-kako otrok sprejema sošolca(kakšne posebne potrebe ima sošolec)? Se kdaj igra z njim, ga povabi domov?
-kako sami razumete težave tega otroka s pp? Vam je bilo kaj razloženo na roditeljskem sestanku?
-kako je bila vašemu otroku v šoli predstavljena problematika otroka s posebnimi potrebami? Je bilo dovolj razumljivo? Ste se doma kaj pogovarjali o tem?
-Se vašemu otroku kdaj ne zdi pravično, da dobi sošolec s pp zapiske ipd.? Kako reagira ob tem?
-Kaj menite o vključenosti otrok s pp v redne osnovne šole?


Ta tema ni za prepire o tem kdo ima prav in kdo ne(na drugih forumih sem zasledila kar nekaj prepirov, kjer so nekateri starši menili, da integracija ni primerna za otroke s pp, drugi pa so bili odločno proti temu). Napišite svoje mnenje, če vam mnenje koga drugega ni všeč, se prosim vzdržite ali pa uredite preko zasebnih sporočil.

Če bi želeli še kaj dodati, bolj podrobno opisati situacijo, bi bila zelo vesela. Ne delam raziskave, lahko so odgovori tudi anonimni, lahko tudi preko zasebnega sporočila če ne želite pisati tukaj. Samo zanima me.

Lep pozdrav,
frost





ely* -> RE: Integracija (31.10.2009 19:51:05)

Jaz ti ne bom ravno odgovorila, ampak ko smo se mi odločali letos, smo se odločili za posebno osnovno šolo z enakovrednim izobrazbenim standardom. Moj otrok ima avtizem in na matični oš sploh ne bi šlo. 28 otrok, 1 specialna pedagoginja, otrok naj bi jo imel 5 ur tedensko, otroka s tako diagnozo še niso imeli, kar pomeni, da bo orali ledino.
na drugi oš, ki je znana po tem, da se taki otroci vključujejo, pa so naju po pol ure razlaganja kaj in kako je z njim, vprašali če pride peš do Tivolija. Naju je kar na rit vrglo.
Tu pa je razred majhen, znajo s temi otroci, zelo smo zadovoljni. Jaz sem se najbolj bala tega, da ga vrstniki ne bi sprejemali. Po drugi strani pa tega, da je miren otrok, bi ga pustili da dela kar mu paše, da bi imeli mir.

Verjetno je pa velika razlika od diagnoze do diagnoze.




uwaga -> RE: Integracija (2.11.2009 10:58:56)

No, da še jaz povem naše izkušnje. Hči obiskuje 6.razred OŠ. Ima prirojeno gensko okvaro in je zato v odločbi zapisana kot dolgotrajno bolan otrok in otrok s primanjkljaji na določenem učnem področju.
Skratka ima individualne ure matematike, podljšan čas pisanja testov, individualni program pri telovadbi, pomoč specialne pedagoginje.
Najbolj naporno je bilo izboriti to pomoč, saj se vsako leto pojavi kaka nova težava.
V sami šoli pa ni problemov. Z učitelji se dobro razumemo, ji pomagajo, redno obveščajo o dogajanju...
Hči se dobro počuti, rada hodi v šolo. Tudi sošolci jo lepo sprejemajo, ji pomagajo, včasih sami, včasih jih učitelj prosi.
Samo en sošolec je izjavil, da ni fer, da lahko dalj časa rešuje teste in , da ima manj naloge, pa smo tudi to rešili.
Lani v šoli v naravi so jo tudi zelo pazili, sploh, ker ima nekaj zdravil, da je vse potekalo brez težav.
Skratka hči je zelo zadovoljna, jaz pa tudi.

Sin obiskuje drugi razred, v tem razredu otrok s pp ni, poznamo pa deklico s pp in jo imata moja mulčka zelo rada, se igrata z njo.




Stran: [1]