Stanislava_ -> RE: forum za vzgojitelje in vzgojiteljice (22.3.2014 14:32:43)
|
IZVIRNO SPOROČILO: glama Prosila bi vas za pomoč. Kako naj izpeljem govorilne ure? Kaj povedat o otroku in kaj ne? Poveš, kar je pomembno: Socialno - kako deluje v skupnosti razreda; je zadovoljen, aktiven, ima prijatelje ali ne, je osamljen, boječ, težko naveže stik in če bi bilo dobro pri tem kaj pomagat (tisto, kar bi otroko zmogel); je agresiven ali se zna skupini prilagodit in najti svoje mesto ali ne. Učno - dohaja snov, skoncentriran, vedoželjen (ga vse zanima), kaj ga še morda posebej. Ne govoriš pa o tem, kaj bi moral znati, da bi dobil višjo oceno. Govorilne ure naj bi poudarile tisto bistveno, kar je pri otroku dobro in tudi tisto, kar je treba spremeniti, to je najtežje in tukaj potrebuješ največ občutka. Npr. pri otroku, ki je do sošolcev agresiven in jih tepe, grize, karkoli, nimaš veliko izbire, da bi olepšala zadeve - s tem mora nehat, sicer sledi vzgojni ukrep; vse ostalo je veliko lažje, če nimaš staršev, ki bi bili občutljivi na vsako besedico. Ampak tukaj je tvoj prostor, da si ustvariš svojo avtoriteto, ki jo boš kot učiteljica imela - ali pa tudi ne.
|
|
|
|