Kerensa* -> RE: Nikoli vec Lesnina Brdo (7.10.2009 15:33:34)
|
IZVIRNO SPOROČILO: veritas Komentar Kerense o možnosti zavrnitve montaže je neumnost. Zakaj pa neumnost, če pa imaš to možnost? [sm=zmeden.gif] Že res, da izkoristiš montažo, ki je všteta v ceni, ampak če jaz monterju ne bi zaupala, bo montažo pustila drugemu. Brez pardona. Zakaj bi dvomil v mojstra? Poglej svoje fotografije, pa boš videl, zakaj dvomiti [sm=smiley1.gif]. Ampak to je tista "po toči". Sam si napisal, da se ti je njegov način dela zdel napačen. Ja zakaj si bil pa tiho? Zakaj bi dvomil, da je izbral pravilne in dobre vijake? Zakaj pa si to napisal, če nisi dvomil? Zakaj bi jih moral jaz kontrolirati? Ne da bi moral, ampak je pametno, da bi. Zato, ker gre za tvoje omare, tvoje stanovanje, tvoj denar, tvoje otroke, tvoje življenje. Ali potnik pri vstopu na avtobus prekontrolira gume na avtobusu? Načeloma ne. Saj načeloma tudi montaže ne kontroliramo. Ampak ti si napisal, da si bil prisoten in da se ti je zdelo nestrokovno (oz. tako nekako, no - ne grem nazaj točno brat). Pri montaži sem bil prisoten, ampak nisem gledal "monterju pod prste". Kako pa se ti je potem lahko zdelo, da ne dela dobro? Nenazadnje sem montažo tudi plačal in sem verjel, da bo opravljena strokovno. Iz teha izhaja večina od nas in to je eden od razlogov za pravno podlago (tožbo). Ampak da se razumemo: NE OBTOŽUJEM MONTERJA! Napake so se in se bodo dogajale. Se dogajajo in se bodo, seveda. In vsak razumen človek jih tolerira. Ni pa potrebe po toleriranju malomarnosti in nestrokovnosti, sploh pa za svoj denar. Ugotoviti bi bilo treba, ali je bila malomarna montaža (torej krivda monterja) ali so bili neprimerni materiali za montažo (kar je pa krivda njegovega nadrejenega). Krivda Lesnine je tukaj samo ta, da najema nestrokovno osebje. OBTOŽUJEM LESNINO BRDO!. Zaradi njihovega ignorantskega odnosa do nas kupcev. To pa rade volje verjamem. Vem, da je tožba zadnja rešitev, ampak takšen odnos pa le presega vse meje. Poslal sem tri dopise na Lesnino, vse poslikal, jih klical.... odgovor direktorja Cuglja pa je bil, da naj se obrnem na odvetniško pisarno. Nato pa sem še njim vse poslal ( skupaj z navodili za uporabo!! ). Odgovor? Tožite. In kaj preostane nato kupcu? Odnos je res ignorantski (to je odnos direktorja, ne celotne Lesnine in ne monterja) in načeloma lahko tožiš tudi za to. Ampak v bistvu so ti pa povedali prav. Tožite. Nihče namreč ni dolžan sklepati kompromisov. S tem si sicer umaže dobro ime, ampak če mu je za za vseeno, nimaš kaj. POVZETEK: LESNINA JE DOBAVILA IZDELEK Z NAPAKO, KER NJEGOVA VARNOST NI BILA UPRAVIČENO PRIČAKOVANA ( 6. ČLEN )- upravičeno je bilo pričakovano, da bo izdelek služil svojemu namenu t.j. da bo omara ostala na steni. Saj ga nisem kupil in pričakoval, da bo padla na tla! IZDELEK Z NAPAKO JE POVZROČIL ŠKODO, PROIZVAJALEC PA JE ODGOVOREN ZA ŠKODO ŠE 10 LET OD DNEVA IZDAJE V PROMET ( 9. člen ) - škoda je razvidna iz slik. ODGOVORNOSTI PROIZVAJALCA NI MOGOČE OMEJITI ( 11. člen ). Prvotno si trdil, da je krivda v nestrokovni montaži z neprimernimi materiali. To je torej krivda monterja in njegovega nadrejenega, ne Lesnine. Zdaj je imela omara napako. Katero (takšno, da bi bila Lesnina odgvoorna)?
|
|
|
|