|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 3 [4]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Podaljsano bivanje ...
4.12.2009 0:52:59   
Misek
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Gina, saj tudi jaz tvojega sprejemam  user posted image  te pa res ne razumem.
Potemtakem ravnatelja kot pedagoškega vodjo sploh ne bi rabili.
Učitelj pač ne more biti odgovoren za vse, kar se v razredu dogaja. In timsko delo je ravno v tem, da vsak opravi del, za katerega je zadolžen, ne pa da povsod sedimo vsi skupaj in se gledamo.
No, če bi moje kolegice nos tiščale v take sestanke, bi jim hudo zamerila, sama pa bi, če bi bila v tak sestanek prisiljena, tam samo fizično sedela. Če imam komu kaj povedati, ga na samem pocukam za rokav in povem, ne rabim ravnatelja in pedagoginje zraven. Če bi, bi ravnala precej zahrbtno.

Sicer pa sva prešli temo te debate, naj pove avtorica, kako je uredila.


Pri nas nic novega. Uciteljica se vedno na bolniski. Sva se pa odlocila, da ostalih starsev ne bova cakala in da se bova naslednji teden najavila pri pedagoginji.

Glede razrednicarke oz. uciteljice... se pridruzim Gininem mnenju, sicer bi bila vloga razrednicarja oz, uciteljice v nizjih razredih OS administratorska, a ne dejanska. ce meni razrednicarka ne more dati podatka kaj se pri katerem ucitelju dogaja in kako kaj otroci shajajo s tem in onem tudi pri drugih predmetih kot pri njenem ali njegovem, potem ni razrednik, temvec administrator.

Ce ima kdo voljo ali ga zanima - o vlogi razrednika:
http://www.stefanc.net/docs/sinko.pdf

< Sporočilo je popravil Misek -- 4.12.2009 1:03:08 >


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM&feature=related

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 76
   RE: Podaljsano bivanje ...
4.12.2009 6:39:04   
bumerang
Potemtakem se zadovoljiš z informacijami iz druge roke?
Razrednik pri urah drugih učiteljev ni prisoten in o tem, kaj se z otrokom dogaja, ne more vedeti ničesar. Lahko samo prebere učiteljeve zapiske, ki brez razlage učitelja ne pomenijo ničesar. Lahko prenese tisto, kar mu pove dotični učitelj. Ki ima itak svoje govorilne ure in ki lahko sam pove staršem, kaj se z otrokom dogaja, kako otrok dela in kako otroka vidi. Ki ga lahko starši vprašajo in ki pozna konkretno situacijo, ne prenešeno. In v praksi se velikokrat izkaže, da ravno ta spekter informacij o otroku pove veliko več kot če otroka opisuje en sam učitelj. In tudi otrok pri različnih učiteljih deluje drugače.



_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu Misek)
Neposredna povezava do sporočila: 77
   RE: Podaljsano bivanje ...
5.12.2009 16:57:20   
Gina
Meni se zdi ok, da se najprej obrnete na šolsko svetovalno službo, to pa zato, ker se bodo oni namesto tebe menili z dotično učiteljico kako je bolj pametno reči peljat.

Drugače pa se meni enako kot bumerang v bistvu ne zdi, da bi morala učiteljica staršu razlagat o delu v podaljšanem bivanju, tega v bistvu sploh ne more naredit. Kot prvo čisto vseh podatkov nima, ker je v razredu popoldne prisotna omejen čas, kot drugo pa ona leta in leta dolgo dela s tem človekom in si ne more privoščit se z njim na smrt skregat in se tožarit in prijavljat in kaj vem kaj še vse, mora pa vseeno najti neka druga sredstva, da reči vsaj proba uredit. Zaradi otrok.

V praksi ponavadi naletiš na več različnih problemov v zvezi s tem:

Prvi možni problem je v tem, da je učiteljica neizkušena in da nehote dela nekaj, kar ni čisto ok. V tem primeru se lahko kot razrednik čisto neobvezno in izven same konkretne teme pogovarjaš z njo na način, da ji predlagaš druge možne rešitve teh istih težav. Sama sem bila vedno nadvse navdušena, ko sem delala v paru, saj je vsaka učiteljica imela nekaj svojih "for", ki so bile v praksi v razredu izjemno uporabne, kako otroke zmotivirat, pomirit, usmerit pozornost, zagotovit tišino zelo na hitro in učinkovito, jim praktično pomagat, razložit.... Ravno tako mi je v lajfu prav prišlo, da sem se ogromno pogovarjala z različnimi učitelji o teh istih rečeh v neformalnih pogovorih po pouku, ko smo se pogovarjali o svojih težavah. ogromno tega sem se naučila, kar v prvih letih nisem znala in če ne bi imela sreče, da mi je ena ekstremno pametna in sposobna kolegica razložila nekaj osnovih reči v zvezi s tem, ne vem če ne bi nekaj let več do istih spoznanj prihajala. Torej je pogovor krasna stvar, če ne zgleda kot da človeku nekaj hočeš in če je tisti, ki ima težave pripravljen se pogovarjat o rečeh.  Torej je pomembno, da je razrednik v zelo dobrih odnosih s svojim učitlejem pb-ja. Vsaj zame osebno. V teh primerih je navadno dokaj enostavno priti do rešitve, ki je ok za vse strani. V tem primeru bi jaz rada vedela, kaj se dogaja samo zato, da bi sploh vedela, kaj se dogaja in da bi imela možnost se pogovorit o problemu.

Drugi možni problem je, da je učiteljica taka, da imaš občutek, da nima niti pod točko razno treznih pogledov na svet. Ja, sem in tja se tudi to zgodi, kot v vsaki službi. NI tako pogosto, v bistvu je najmanj pogosto, je pa možno. Navadno je tako, da nihče v tisti šoli z njo noče delat, iz znanega razloga, ker se s takim človekom nihče drug kaj ekstra ne strinja. V tem primeru imaš kot razrednik popolnoma zvezane roke. Pogovarjat se ne moreš, v razredu bit namesto nje ne moreš, nič v bistvu ne moreš.. razen da ti je hudo. Lahko greš v skrajnih primerih do ravnatelja, ampak tudi to ne pomaga skoraj nikdar - na daljši rok ne. Uf, to so res težke situacije, še dobro da so tako zelo redke.  V tem primeru pa bi jaz rada vedela, kaj se v mojem razredu popoldne dogaja zato, ker bi me zanimalo, kaj meni o tem ravnatelj in kako bo ravnal vnaprej, ter kakšna pravila po novem v mojem razredu veljajo. Recimo v tvojem primeru al gre malica domov ali ne, ali je neka kazen primerna ali ne, za čem jaz lahko stojim 100%, da se ali se ne izvaja pri mojih otrocih.

Je pa še en, relativno pogost primer, učiteljica je čist ok, znajde se super, fajn dela, otroke ima rada, se pa v nekaterih rečeh enostavno ne strinja s tabo. Meni da malica ni za domov, ker ona ne bo odgovarjala, če nekdo dobi salmonelo. Meni da starš nima kaj delat v razredu, ker mora počakat pred razredom, zato ne bo izbirala sredstev, ko bo vkorakal, ker ji je to nesprejemljivo. Meni da se bo s starši pogovarjala samo na govorilnih urah in niti slučajno kadar mora skrbet 100% za otroke, s strašem med vrati. Meni da morajo otroci tudi sami med sabo uredit reči, npr. da povedo, kdo ni delal kaj ok, ker se bodo tako naučili da en red mora bit, če ne te niti sošolci ne marajo.... Ne rečem,d a se sama s tem strinjam. Delam drugače, ampak če je učiteljica načeloma do otrok in z otroki res fajn, vem da dela najboljše, je odlična na vseh ostalih področjih, ter da zaradi nje ne bodo utrpeli neke dolgoročne škode, se mi to ne zdijo tako zelo hude reči, da bi morala zaradi tega se sploh vmešavat njeno delo. Kadar gre za neke take reči, potem je v nekaterih primerih res brez smisla, da je razrednik sploh prisoten na takih sestankih. Meni se zdi, da je bumerang imela predvsem take situacije v mislih, ko je pisala da se ne smemo vtikat v delo en drugega. So res najpogostejše. V takih primerih ji dam prav.

Obstaja možnost, da starši prenapihnejo situacijo in jo slišijo in zaznavajo narobe ali popolnoma drugače, kot je v resnici bila. V tem primeru sem rada zraven zato, ker če dobro poznam situacijo, če sem bila pogosto zraven, ko se je kaj dogajalo, se bom še jaz zraven zavzela za mojo kolegico. Z vsemi argumenti, kar jih bom imela, pa še nobena se ni pritožila.

Gotovo so še različne možnosti, ki se jih ta hip ne spomnim, ampak resnično je od primera do primera situacija popolnoma drugačna.

Ta hip res ne vem, v katero kategorijo spada vaš primer. To moraš pa sama presodit.

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 78
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 0:56:48   
Misek
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Potemtakem se zadovoljiš z informacijami iz druge roke?


Razrednik pri urah drugih učiteljev ni prisoten in o tem, kaj se z otrokom dogaja, ne more vedeti ničesar. .....


Nekdo mora imeti pregled nad skupino imenovano razred. zatio tudi obstoja razrednik - IMO. In od razrednika tudi pricakujem, da me opozori na to in ono v zvezi mojega otroka tudi pri drugih urah. Kot zbira informacije od starsev, zbira informacije tudi od uciteljev in opozori, ce se je cemu treba bolj posvetit.  Razrednicarska vloga ni zgolj administatorska - znova IMO.

In pravzaprav, dokler ni vecjih tezav pri uciteljih ali otrocih, mi "porocilo" oz. inromacije razrednika popolnoma zadoscata. Tako recimo h uciteljici PR ne bi sla na govorilne, ce ne bi doloceno zadevo cutili kot problem, ki ga ne moremo resit preko odnosa razrednik / uciteljica - starsi. 

< Sporočilo je popravil Misek -- 6.12.2009 1:03:38 >


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM&feature=related

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 79
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 1:45:35   
Misek
IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Meni se zdi ok, da se najprej obrnete na šolsko svetovalno službo, to pa zato, ker se bodo oni namesto tebe menili z dotično učiteljico kako je bolj pametno reči peljat.

Drugače pa se meni enako kot bumerang v bistvu ne zdi, da bi morala učiteljica staršu razlagat o delu v podaljšanem bivanju, tega v bistvu sploh ne more naredit.


Tega nihce ne pricakuje. Pricakujemo pa, da je z dogajanjem seznanjena.


V praksi ponavadi naletiš na več različnih problemov v zvezi s tem:


Glede nase uciteljice imam svoje mnenje, vendar ni moje, da jo ocenjujem kot osebo. V koncni fazi je niti ne poznam, niti me kot oseba zanima. Moja naloga je, da poskrbim, da se z mojim otrokom ne dogajajo in pocnejo stvari, ki so zame in moza kot starsa moralno in eticno sporna ter stvari, zaradi katerih bi otrok lahko imel nezeljene posledice.

Tozarjenje res zveni morda brezvezno, v mojih oceh (pa nisem osamljena v tem) ima pa zelo negativno podobo. Prav danes smo druzinsko gledali risanko (yo gi oh) in brali otroku. Sporocilo risanke je, da je yo gi oh zmagal samo zato ker ima prave prijatelje in  ker so drzali skupaj, ter zaupali in verjeli en v drugega. Nikoli te ne bom izdal - je ena taka fraza, ki se pogosto pojavi. Plemenita misel, vendar nepomembna ob tem, da jih v prvem razredu naucijo, da to velja samo dokler se ne pojavi uciteljica. Takrat prijateljstev vec ni, moras tozariti.

Slavko Pregl  - kdorkoli ga je bral, zelo dobro ve, kaj je on pisal o tozarjenju in podobnih pojavih, ter prijemih za taksne, ki tozarijo.... Nic kaj mi ni prijetna misel, kaj bo o sebi mislil moj sin, ko bo enkrat bral Pregla in se spomnil svojih tozarskih "dosezkov".

Ko se govori o bivsi jugi, se vsi nadolgo in nasiroko zgrazajo, kaksno razlovecenje je takrat veljalo, kako je sosed moral ovajat (tozarit) soseda... kako neclovesko in nedostojno cloveka je bilo to pocetje - udba je bila kriva, udba je vse to pocela....  kaj udba, nasa uciteljica to pocne ze v prvem razredu.

Celo nas pravni sistem te ne preganja, da nisi prijavil kaznivo dejanje ce ga je storil tvoj prijatelj, ker to zahaja pregloboko v clovekova moralna in eticna obcutja. Za nase otroke pa to ne velja... oni pa prav prijatelja morajo zatozit.....

Ce nekdo stopi ven iz vrste, ko gredo na kosilo, to je prekrsek, ki ga dezurni mora prijaviti skupaj z imenom ucenca, ki se je drznil stopit iz vrste (enako velja za govorjenje med kosilom, za hehetanje ipd..). Ko so na igriscu, pa se zacnejo otroci ruvat (otroci iz razlicnih razredov), pa eden pride povedat (ker so uciteljice za vogalom na klopici) od iste uciteljice samo nahitro dobijo napotek - sami se zmenite !!??
Zakaj potem otroke navaja, da tozarijo (baje tudi zato, da zlahka potem povedo ce je do njih nekdo nasilen, pa da se navadijo - razlaga nase uciteljice PB, poleg tega, da je to zato, da vidijo kako je biti ucitelj!!??), ce se takrat, ko se zacnejo ruvat in prerivat morajo sami zmenit? zakajs e potem ona sama ne zmeni, ko nekdo stopi ven iz vrste, ko gredo na kosilo.....

Ne zagovarjam popolno odsotonost tozarjenja. Moje mnenje je, da je premalo "tozarjenja" enako slabo kot prevec.  Traba je najti pravo mero in se je dosledno drzati. Prava mera in pravilno doziranje represivnih in spodbudnih metod naredijo dobrega pedagoskega delavca. Nasa uciteljica PB tega obcutka za pravo mero nima.



_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM&feature=related

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 80
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 7:30:59   
bumerang
IZVIRNO SPOROČILO: Misek

Nekdo mora imeti pregled nad skupino imenovano razred. zatio tudi obstoja razrednik - IMO. In od razrednika tudi pricakujem, da me opozori na to in ono v zvezi mojega otroka tudi pri drugih urah. Kot zbira informacije od starsev, zbira informacije tudi od uciteljev in opozori, ce se je cemu treba bolj posvetit.  Razrednicarska vloga ni zgolj administatorska - znova IMO.

In pravzaprav, dokler ni vecjih tezav pri uciteljih ali otrocih, mi "porocilo" oz. inromacije razrednika popolnoma zadoscata. Tako recimo h uciteljici PR ne bi sla na govorilne, ce ne bi doloceno zadevo cutili kot problem, ki ga ne moremo resit preko odnosa razrednik / uciteljica - starsi. 



Razrednik ni tam zato, da bo prenašal informacije drugih učiteljev staršem, ker so vsi učitelji tam zato, da se osebno pogovarjajo s starši (najbolje, da ima razrednik pred vrati 29 staršev in z vsakim govori 20 minut, ker mu mora prenesti informacije 3 učiteljev, dotični pa v svojih učilnicah vrtijo palce) ampak da se s starši pogovori o uspehu učenca, socializaciji in vedenju v razredu, in da pove, če ima kateri od drugih učiteljev informacije za starša. Potem pa mora vzeti starš pot pod noge in se odpraviti do dotičnega učitelja. Pa vendar ja ne misliš, da ti bom prenašala informacije od drugih, očitno si pozabila, kaj se z informacijo po poti dogaja. In potem pride do situacij tipa "jaz tega nisem tako rekla" ipd.

Torej ja, razrednik te opozori, da se nekaj s tvojim otrokom dogaja pri drugih urah, kaj pa se dogaja pa ti bo kar lepo povedal dotični učitelj. In tudi če ti razrednik ne bi povedal, da se z otrokom kaj dogaja pri drugih urah (vsi učitelji pač informacij ne prenašajo), njegova vloga ne bi bila niti slučajno zgolj administrativna. Očitno imaš o delu razrednika precej napačne predstave.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu Misek)
Neposredna povezava do sporočila: 81
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 7:40:03   
bumerang
Aha, pa še nekaj.

Od učiteljev, ki učijo moje učence, vsekakor pričakujem, da mi poročajo o tem, kaj se z razredom dogaja, ampak ne zato, da jaz to sporočim dalje. To je interna informacija zame, ki me otrok zanima celostno. Ostane pri meni v mojem spominu, mi da dodatno sliko o otroku. Kot mi jo dajo tudi razne organizirane dejavnosti, ki se ne odvijajo v razredu.

Komunikacija s starši je naloga vseh učiteljev, njim se je to zgodilo in oni vedo kaj in kako bodo povedali staršem.
In če so dobri in resni, potem bodo starša sami povabili na razgovor ne pa da se šlepajo preko mene in da sem jaz njihova bergla.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 82
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 18:23:41   
Misek
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Razrednik ni tam zato, da bo prenašal informacije drugih učiteljev staršem, ker so vsi učitelji tam zato, da se osebno pogovarjajo s starši (najbolje, da ima razrednik pred vrati 29 staršev in z vsakim govori 20 minut, ker mu mora prenesti informacije 3 učiteljev, dotični pa v svojih učilnicah vrtijo palce) ampak da se s starši pogovori o uspehu učenca, socializaciji in vedenju v razredu, in da pove, če ima kateri od drugih učiteljev informacije za starša.


Tocno o tem govorim. Razrednik ima informacijo, ki jo posreduje starsu in le ta, po potrebi gre naprej k drugim uciteljem. ce tezave ni, je informacija razrednika o uspehu in vedenju zadostna.

Torej ja, razrednik te opozori, da se nekaj s tvojim otrokom dogaja pri drugih urah, kaj pa se dogaja pa ti bo kar lepo povedal dotični učitelj. In tudi če ti razrednik ne bi povedal, da se z otrokom kaj dogaja pri drugih urah (vsi učitelji pač informacij ne prenašajo), njegova vloga ne bi bila niti slučajno zgolj administrativna. Očitno imaš o delu razrednika precej napačne predstave.


Govorimo o istem. Z razlicnimi besedami seveda. user posted image

_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM&feature=related

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 83
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 18:34:04   
Misek
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Aha, pa še nekaj.

Od učiteljev, ki učijo moje učence, vsekakor pričakujem, da mi poročajo o tem, kaj se z razredom dogaja, ampak ne zato, da jaz to sporočim dalje. To je interna informacija zame, ki me otrok zanima celostno. Ostane pri meni v mojem spominu, mi da dodatno sliko o otroku. Kot mi jo dajo tudi razne organizirane dejavnosti, ki se ne odvijajo v razredu.


Ti si pa tako firbcna user posted image  A rabis druge ucitelje, da si ustvaris mnenje o otrokuuser posted image
Zakaj pa rabis dodatno sliko o otroku, ce ne, da ukrepas, ko menis, da je to potrebno?
Pravzaprav, ce pricakujes, da ti porocajo, zakaj pa potem trditev, da razrednik sploh ne rabi niti vedeti, da ima otrok pri dolocenem ucitelju tezave.... ?

Komunikacija s starši je naloga vseh učiteljev, njim se je to zgodilo in oni vedo kaj in kako bodo povedali staršem.
In če so dobri in resni, potem bodo starša sami povabili na razgovor ne pa da se šlepajo preko mene in da sem jaz njihova bergla.


Razrednik ni samo eden izmed uciteljev.

Ce se starsa locujeta in ima otrok posledicno tezave, se ti zdi, da mora stars prav vsakemun ucitelju posebej razlagat kaj se dogaja in zakaj, ali je zadosti, da to pove razredniku?
Ce ima nekaj profesorjev problem z dolocenim otrokom ali skupino otrok, naj razrednik stoji po strani, saj to ni bilo na njegovi uri....
na konferencah se nikoli ne potegnes za svoj razred?
Nikoli ne poklices starse in ih opozoris, da se z otrokom nekaj dogaja?
Nikoli ne poklices otroka in povprasas kaj se z njim dogaja (hitra sprememba uspeha na slabse ipd..)?

Pravzaprav govoriva o istem, iz razlicnih stalisc in  z razlicnimi besedami.

_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM&feature=related

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 84
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 21:20:08   
bumerang
Kolikor sem jaz razumela, si ti od razrednika pričakovala, da ti o otroku pove vse kar se dogaja pri drugih učiteljih.
Jaz pa pišem, da ti razrednik lahko samo pove, da se oglasi pri določenem učitelju, ker ima učitelj zate določeno informacijo. Katero, bo povedal sam. Oz. če je učitelj, ki svoje delo jemlje resno in odgovorno, bo starše poklical brez mojega posredovanja.

Zakaj želim o otroku informacije tudi izven pouka? Ravno zato, ker me zanje briga, ker me zanima, kaj se z njimi dogaja in če je kateri od problemov, ki ga jaz opažam, vezan samo na pouk. Ni npr. redko, da se učenec, ki prve tedne pri pouku ne spregovori niti besede, po pouku čisto drugačen. In podobno.
Ker me o njem zanima celostna slika ne pa samo tisto, kar vidim tiste štiri, pet ur pri pouku.

Torej ne da razredniku ni potreba vedeti ampak da so to stvari, ki ostanejo pri razredniku in niso informacije, ki jih prenašam staršem. Prenos informacij o tem, kaj se dogaja z otrokom, ko mene uradno ni zraven, je naloga učitelja, ki je takrat z otrokom uradno.


_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu Misek)
Neposredna povezava do sporočila: 85
   RE: Podaljsano bivanje ...
6.12.2009 23:14:41   
Misek
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Kolikor sem jaz razumela, si ti od razrednika pričakovala, da ti o otroku pove vse kar se dogaja pri drugih učiteljih.


Nesporazum. Ne pricakujem, da mi razrendik pove vse, saj vsega niti ne more vedeti.

Jaz pa pišem, da ti razrednik lahko samo pove, da se oglasi pri določenem učitelju, ker ima učitelj zate določeno informacijo. Katero, bo povedal sam. Oz. če je učitelj, ki svoje delo jemlje resno in odgovorno, bo starše poklical brez mojega posredovanja.


Ce je otrok npr. sprical uro pri dolocenem profesorju, mi lahko to pove tudi razrednik. Ce se mi zdi smotrno, lahko grem do tega profesorja, lahko mi je pa informacija razrednika dovolj. Nesmiselno bi se mi zdelo, da moram zaradi te informacije iskati doticnega profesorja.

Zakaj želim o otroku informacije tudi izven pouka? Ravno zato, ker me zanje briga, ker me zanima, kaj se z njimi dogaja in če je kateri od problemov, ki ga jaz opažam, vezan samo na pouk. Ni npr. redko, da se učenec, ki prve tedne pri pouku ne spregovori niti besede, po pouku čisto drugačen. In podobno.
Ker me o njem zanima celostna slika ne pa samo tisto, kar vidim tiste štiri, pet ur pri pouku.

Torej ne da razredniku ni potreba vedeti ampak da so to stvari, ki ostanejo pri razredniku in niso informacije, ki jih prenašam staršem. Prenos informacij o tem, kaj se dogaja z otrokom, ko mene uradno ni zraven, je naloga učitelja, ki je takrat z otrokom uradno.


In prav zaradi celostne slike otroka in nacina na katerega se otrok vzgaja se je meni zdelo pomembno, da je razrednik oz. v nasem primeru uciteljica, seznanjena s tem kar se dogaja. V vsakem primeru se to kar dela uciteljica PB-a pozna na ucencih tudi pri pouku. Enim manj drugim vec, enim morda pozitivno, drugim negativno.
Z druge strani informacija, da je otrok postal zaprt, ali agresiven, ali prevec pohleven,  itn..... lahko starsu veliko povedo. Kot tudi informacija ali se dolocena spremeba dogaja samo pri dolocenih urah/aktivnostih v soli, ali je sprememba generalna.  Moje osebno mnenje je, da ce se mi otrok zdi spremenjen, povprasam kolege kaksen je pri njihovih urah in ali so kaj opazili. To se mi zdi dalec bolj normalno, kot da starsu recem, veste pri meni  bla, bla.. ne vem pa kako je pri ostalih urah, vprasajte vsakega profesorja posebej... mene ni zraven na njihovih urah.
Do dolocene mere lahko IMO razrednik resuje tezave, ki se pojavijo. Nad to mejo, pa je potrebno vkljuciti tudi predmetnega profesorja, kar pa znova IMO ne izkljucuje razrednika. Sicer je pa tako, da je paleta dogodkov tako siroka in raznolika, da jo je tezko definirati in postaviti v kalup.

_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM&feature=related

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 86
   RE: Podaljsano bivanje ...
7.12.2009 6:37:38   
bumerang
Ah, Misek ne da se mi secirat tvojih izjav ampak ok, nekje v globino se strinjam, nianse so pa malo drugačne.

Bi napisala tudi zakaj in opisala kak dogodek s prakse ampak vem, da me nekateri ljudje berejo, ki vedo kdo sem.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu Misek)
Neposredna povezava do sporočila: 87
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 2 3 [4]
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 3 [4]
Pojdi na:





7 idej za izvirne božično-novoletne voščil...
Za te voščilnice ne boste potrebovali ne veliko ročnih spretnosti, ne veliko pripomočkov. Pa vendar boste nad rezultatom...
Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...




Jaslice ali varuška
пеперутка16

Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?