gogabojan
|
IZVIRNO SPOROČILO: Gina Gogabojan, popolnoma sem prepričana, da učiteljice nisi prav razumela kar se tiče poštevanke. Morda pa sem jo res jaz narobe razumela. Upam, da sem jo res. Konec koncev bomo pa videli. Saj je moj mož tudi me vprašal, ali nisem morda narobe razumela, in jaz sem rekla neeeeeeeeeeeee. Torej, vi Gina ste druga oseba, ki mi je rekla, da se motim, oz. da sem učiteljico razumela narobe. In se opravičujem, če sem vas zavajala. IZVIRNO SPOROČILO: Gina V 2. razredu je ogromno snovi. MOrda za tvojega konkretnega otroka 2. razred ni bil naporen, kar je fajn in vesela si lahko, da je bilo temu tako. Ti pa povem, da je na splošno 2. razred zelo natrpan s snovjo in da če bi vanj dali še kaj zraven, da bi večina otrok pošteno trpela. A bi bilo to ok? Stroka je proti, večina otrok ne zmore še kaj več, programi so natrpani do skrajnih meja nekega povprečnega otroka. A bi morali učni načrt prilagoditi samo najbolj "šolskim" pa še bistrim in razgledanim otrokom? Bi bilo to ok? Ne nisem jaz tega rekla. Zlata sredina. No sicer jaz nisem izobražena za take zadeve, tako da vi sigurno več veste kako se temu streže. Sicer pa se pisane črke v 2. razredu jemlje. Pri nas se pisane črke niso jemale v drugem razredu ampak se jih sedaj učijo. V delovnem zvezku SJK za tretji razred imajo vaje, kako pisati pisane črke. V drugem razredu niso imeli v delovnem zvezku pisanih črk za vadit, niti jih niso pisali v zmajčka. Očitno ni bil za njega naporen 2. razred. Morda niti 3. ne bo. Šlo se mi je večinoma zato, ker dobivajo preveč naloge, ker očitno ne uspejo predelati učnega načrta. IZVIRNO SPOROČILO: Gina Po moje imate problem s konkretno učiteljico ali pa s konkretnim razredom. A veš, večina učiteljev se zelo dobro zaveda, koliko točno moraš delat z otroki, da bodo usvojili čisto vse. Ne pretiravaš, niti ne delaš premalo. Nekateri učitelji pač gredo tudi v skrajnosti, ki so v okviru danih možnosti, večina ne. Če bi hotel predelat vse predlagane reči, ki so v priročnikih, moraš imeti čisto same genijalce v razredu, pa še preterat jih moraš čist čez trupla, ali pa...dajat tone domačih nalog. Znali pa ne bodo nič več, od otrok, ki so prejeli normalno količino informacij in so le te utrdili. Bodo pa utrujeni, naveličani in šole ne bodo imeli radi, pa še na samozavesti bodo zgubili. Morda spadate med tiste, ki "preveč" obravnavajo. Obstaja druga možnost, da se iz otrok zelo težko sploh kaj potegne, da so nezainteresirani in da v resnici komaj kaj naredijo v šoli, da so počasni in nimajo motivacije za delo, morda pa so samo nezreli za svoja leta, v tem primeru je zelo težko delat nekaj, čemur tisti hip razvojno nisi kos - najdejo se razredi, kjer je kopica takih otrok kot da bi se kdo hecal, da jih je na kup dal v isti razred. Seveda obstaja še tretja možnost, da so tile konkretni otroci res zelo nevljudni, ter se ne znajo obnašat čisto primerno oz. preizkušajo meje. Tudi takšni razredi se v realnosti najdejo, ko ne moreš nič naredit, ker enostavno prekinejo vsako motivacijo, kar s samim sabo in kakšno nevljudnostjo. Kakšen učitelj se v takem razredu malo boljše znajde, drugi malo slabše, trpijo pa vedno vsi skupaj - otroci in učitelj. Učitelj odhaja iz takega razreda vedno utrujen, četudi vzpostavi red in otroci delajo, ker je moral toliko svoje energije vložiti v osnovno zadevo, da so sploh delali, da enostavno ne more toliko dodatnega sebe dat v uro, kot bi sicer lahko, ali kolikor v nekem drugem razredu lahko. Učenci so utrujeni, saj v nekem neredu živet, ko je en kaos, hrup, ali celo nevljudnost.., ali pa samo neprestano trudenje za to, da ne bo kdo koga kakorkoli "napadel", za vzpostavljanje enga statusa quo ni nič luštno za nikogar. Morda vaša učiteljica to rešuje tako, da preloži del odgovornosti na otroke - če so načrtno blokirali njeno uro, bodo tisto, kar nalašč niso naredili tam, ker so nalašč nagajali, naredili doma. Otroci očitno niso toliko bistri, da bi sami sebe nehali kaznovat na tak način, ker še niso na tej stopnji razvoja ali razumevanja posledic. Kako to rešit ne vem. Morda s tem hoče učiteljica tudi vam staršem kaj sporočiti. Pojma nimam. In tudi ne vem kateri od naštetih vzrokov bi bil lahko pravi, ugibam. Morda pa je vse skup kombinacija vseh treh vzrokov. Meni se je njegova učiteljica zdela vedno v redu. Je vse razložila, bila razumevajoča, zna razlagati na zabaven način nove snovi, sam kaj, ko pa otrok pride domov, in ima preveč naloge. Evo primer danes. Nekatere so pisale, da ne dobijo veliko naloge ob petkih oziroma jo sploh ne dobijo. Pri nas to ne drži. Je dobil toliko naloge, da bi vsak dan si lahko razdelil na uro dela. Ker pa je vikend, se je otrok sam odločil takoj narediti nalogo, da bo imel nalogo fraj. Le v nedeljo zvečer ponoviti snov. Gina - glede na to, da ste učiteljica. Kdaj pa vi priporočate da naj bi otroka začela učiti poštevanko. Začnem že sedaj, ali naj počakam, da učiteljica razloži, in šele takrat se začeti piliti poštevanko????????????? Glede nalog. Jah naredili jih bomo, drugega nam itak ne preostane. Bom pa vprašala učiteljico, čemu toliko naloge. Nimam nič proti nalogam. HB, saj otrok tako utrdi znanje, ki ga je osvojil v šoli. Vseeno količinsko mislim, da malo preveč. Ker če pogledam, kaj so pisali v šoli, večino najdem prazne liste, v zvezku čisto malo napisano, in otrok reče, da se večino pogovarjajo. Morda pa zato imajo doma več za pisati. Vem, da imamo zelo dobro učiteljico. Meni osebno je najboljša od vseh učiteljic, ki učijo tretji razred. Več si ne bi mogla želeti. Svoje napake, če jo opazim, priznam, in ni me sram priznati, da nisem popolen človek. Niti da moji otroci mož družina ni popolna. Toda mojega prepričanja da vem, ko se meni zdi, da je nekaj narobe ne more nihče prepričati, da razmišljam oz. imam napačno prepričanje. Tako da bom počakala na govorilne ure, in vse to, kar me moti, povedala, in vprašala tisto, kar nisem razumela dobro. Mi se pa malo hmmmm nevem kako naj rečem ''feržmaga'', ker se spotikate ob moje mišljenje in prepričanje. Izrazila sem svoje mnenje to pa je tudi vse. Vse, ki pa so bili zaradi mojega posta prizadeti (bi rekla da so to lahko le zgloj njegova učiteljica in sošolci od otroka) se pa opravičujem. Niti en človek ni enak ali podoben drugemu človeku. Kot pravijo ''sto ljudi, sto čudi''. Lep pozdrav in naberite si nove moči za prihajajoči teden.
|