RE: Domača naloga v 3. razredu (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (16.9.2009 21:59:31)

Napisala cel roman, nato pa mi napiše sorry[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]



No bom samo na kratko.


Poštevanko doma. OK za utrjevati snov oz. jo izpiliti do konca. Samo da ga pa jaz učim. Hmmmmm. Saj ni poanta da ga ne bi želela. Poanta je v tem, da če bo učiteljica razlagala po svojem načinu kako računati jaz pa po svojem, se bojim, da ne bo prišlo do tega, da otrok ne bo vedel kaj in kako. HB nimamo problemov z matematiko. Le mene to matra.


Pisanje nalog. Naš ne hodi v podaljšano bivanje. Sem jaz na porodniški, tako da po kosilu in eni uri podaljšanega bivanja gre domov. Tako da niti ni tam, ko pišejo tam naloge.

Slovenski jezik: moj otrok izredno lepo piše. Slaba lastnost tega je, da zato bolj počasi piše. Bi včasih raje videla, da malo grše napiše, ampak hitreje.


Zakaj imajo toliko naloge pri nas?????? Ugotovila razlog. Preveč klepetajo v razredu otroci, in učiteljica porabi preveč časa, da jih umiri, ji pade učni načrt, ki bi ga morala predelati, zato dobijo toliko za doma.



Glede preskokov, ki jih je ena omenila zgoraj. Se podpišem pod to. Na začetku preveč ujčkajo, nato pa naenkrat na realna tla, in gremo delat. Verjamem, in vem, da je vsako leto več snovi, in težje snovi, in večja pričakovanja od učiteljev. Morda pa je problem v tem, da ne znajo uskladiti dovolj dobro, kako in kaj s preskoki.

Toliko od mene.

Lp




Pat74 -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 6:36:10)

Ja, tale 9-letka tudi meni ne potegne. Se mi zdi, da je še bolj storilnostno naravnana kot šola v naših časih - očitno je treba res otroke vzgojit v smeri, da je življenje eno samo matranje, delo in trpljenje[sm=smiley36.gif].

Zanima me pa še to, a domačo nalogo pri vas pregledajo, ker pri nas je zaenkrat še ni, pa se jo je že lep kup nabralo.




gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 7:18:53)

Učiteljica PB je rekla, da večinoma pregleda, sam da se tudi dogaja, da enostavno nima oz. zmanjka časa, za toliko otrok pregledati domačo nalogo, ker jo je vsebinsko veliko.


Učiteljica pa pregleda nalogo, in če je v redu, dobijo štempiljko. Seveda pa je včeraj rekel, da npr. pregleda matematiko, slovenščine ne, ali pa da samo gre mimo, in vidi če ima narejeno nalogo, ne pregleda pa če je pravilno narejena.

Na rod. sest. nam je rekla, da naj doma pregledamo nalogo, če je pravilno narejena.

Toliko od nas.




t5t6 -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 10:43:21)

Naš je tudi v 3. razredu, pa do sedaj še ni imel domače naloge - razen da prinese školjke iz morja, beremo sicer vsak večer ampak to je drugo. Vso nalogo naredijo v podaljšanem bivanju. Je pa res, da imamo srečo saj je razred sestavljen iz 5 učencev 1. razreda in 5. učencev 3. razreda (naš prvošolček in tretješolček sta sošolca [sm=smiley36.gif]) in glede na to, da jih je tako malo je verjetno dosti lažje program speljati znotraj časa pouka. Že na začetku leta jim je bilo rečeno, da ob petkih ne bo nikoli naloge.

Je možno, da je tvoj otrok vključen v veliko krožkov znotraj podaljšanega bivanja, pa zato ne utegne narediti naloge tam?




Pat74 -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 12:12:44)

t5t6 naša deklica ni v PB, ker sem jaz na porodniški, zato pride po pouku takoj domov na kosilo. V šoli ni vključena še v noben krožek, ker jih še ni, ko pa bodo, bomo razmislili, če sploh gre h kateremu. Drugače pa ima na teden 3 šolske ure dodatne dejavnosti: balet + verouk, kar se mi ne zdi, da je preveč.




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 19:50:39)

Učitelji so različni. Eni feeeeeejst pretiravajo. Žal. Pri naši ta mali so v 3. razredu imeli vsak dan minimalno za eno uro naloge - toliko je imela naša, ko je zelo zelo hitra, ostali so imeli več naloge, nekateri so delali vsak dan cel popoldan nalogo. Pa ni štekala učiteljica. Enostavno ni štekala. če sem se na glavo postavila ni in ni in ni razumela, da je njen job otroke naučit snov, ne moj popoldne, da dva šihta ne bom imela, niti ne moj otrok, da so predpisane ure dooooovooooolj. Potem je sredi 3. razreda zamenjala šolo in naletela na eno tako krasno učiteljico, da smo spet imeli sploh še kaj drugega od lajfa, kot šolo. Cela družina si je oddahnila.

Nekateri učitelji so zelo trezni. Ne dajo skoraj nič naloge, oz. jo dajo točno takrat, ko je to smiselno, sicer pa ne.




Splišni -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 19:53:48)

IZVIRNO SPOROČILO: gogabojan
Glede preskokov, ki jih je ena omenila zgoraj. Se podpišem pod to. Na začetku preveč ujčkajo, nato pa naenkrat na realna tla, in gremo delat.


Samo pri nas imajo letos v drugem razredu 4-krat po 4 ure in enkrat 5 ur. Kako pa naj imajo v 2. razredu še več dela in manj ujčkanja potem?




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 20:10:28)

 
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: gogabojan
Glede preskokov, ki jih je ena omenila zgoraj. Se podpišem pod to. Na začetku preveč ujčkajo, nato pa naenkrat na realna tla, in gremo delat.


Samo pri nas imajo letos v drugem razredu 4-krat po 4 ure in enkrat 5 ur. Kako pa naj imajo v 2. razredu še več dela in manj ujčkanja potem?


Točno tako, kako naj delajo še več kot delajo?

Tole o ujčkanju je en velik bulšit. Nihče otrok ne ujčka na način, da jim ni treba delat. Naši in vaši otroci ogromno delajo, ker si kot učitelj jih prisiljen veliko naučit. IN tudi jih naučiš!!!! Učni načrti so že v 1. razredu natrpani, da o 2. in 3 ne govorim. Res je, da smo učitelji v 1. triadi taki, da se zelo trudimo prilagodit šolo, da bi bila otrokom zabavna, všeč in fajn in to tudi storimo. Otrokom je šola relativno fajn še v prvih treh razredih. Ne ker jih nič ne naučimo, ampak ker znamo delat tako, da niso non stop pod stresom in jim naredimo reči zanimive. A to je znaič? Je to ujčkanje, moramo s tem nehat???? Moramo postat zategnjeni, konzervativni in delat po stresnih postopkih??? Ne ne, ne štekam tega. Namesto da bi starši zahtevali, da se še naprej dela kot se je delalo v oprvih treh razredih, rečejo, da so krive učiteljice prve triade, ker so jih ujčkale. Vam je ljubše klasika, pa frontalno učenje, pa "mir, če ne bo hudir", pa strah pred ocenami??? Uf, kako tega ne razumem.

Še ena reč je tukaj zadaj, ne le način poučevanja in ocenjevanja:
Težave s prehodom imajo večinoma samo otroci, katerih starši niso realno vzeli svojega razrednika, ko jim je pripovedoval o uspehu njihovega otroka. Otroci več ali manj ostanejo enako uspešni prej ali potem. Samo starš ni štekal, da ko mu učiteljica reče, da nečesa še ne zna najboljše, to pomeni manj kot 5 ali celo manj kot 4. Ko pa STARŠA, ne otroka, enkrat zadane ocena, pa je kar naenkrat v realnem svetu in kar naenkrat začne izvajat pritiske na svojega otroka, da zdaj pa ni več dovolj dober zanj, da se mora bolj potrudit. Otroci, katerih starši so realni, četrtega razreda ne čutijo kot nič posebej grozno drugačnega, ker tudi v resnici ni. Delajo enako mnogo kot prej.

Vsak naslednji razred ima resnično več ur pouka, ampak tako je že od prvega razreda naprej. In verjemite mi, drugarčku je tista ena sama peta ura na teden tako grozna, da niti eno samo peto uro v celem letu ne bo naredil praktično nič, ampak nič, od česar bi kaj odnesel - praktično noben drugarček v sloveniji. Pretirano je to, ure pouka. Neprilagojene starosti. To pa je zato, ker ko se je sprejemal učni načrt za 9-letko, se ni sprejemal najprej načrt, ampak so se najprej določale ure, koliko bo katerega predmeta, tepli so se zanje da so se skor pobili, kater predmet bo imel več. Šele kasneje so določili, kaj se bodo otroci sploh učili. Bulšit vse skup, kakorkoli obrneš.




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (17.9.2009 20:10:31)

 
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: gogabojan
Glede preskokov, ki jih je ena omenila zgoraj. Se podpišem pod to. Na začetku preveč ujčkajo, nato pa naenkrat na realna tla, in gremo delat.


Samo pri nas imajo letos v drugem razredu 4-krat po 4 ure in enkrat 5 ur. Kako pa naj imajo v 2. razredu še več dela in manj ujčkanja potem?


Točno tako, kako naj delajo še več kot delajo?

Tole o ujčkanju je en velik bulšit. Nihče otrok ne ujčka na način, da jim ni treba delat. Naši in vaši otroci ogromno delajo, ker si kot učitelj jih prisiljen veliko naučit. IN tudi jih naučiš!!!! Učni načrti so že v 1. razredu natrpani, da o 2. in 3 ne govorim. Res je, da smo učitelji v 1. triadi taki, da se zelo trudimo prilagodit šolo, da bi bila otrokom zabavna, všeč in fajn in to tudi storimo. Otrokom je šola relativno fajn še v prvih treh razredih. Ne ker jih nič ne naučimo, ampak ker znamo delat tako, da niso non stop pod stresom in jim naredimo reči zanimive. A to je znaič? Je to ujčkanje, moramo s tem nehat???? Moramo postat zategnjeni, konzervativni in delat po stresnih postopkih??? Ne ne, ne štekam tega. Namesto da bi starši zahtevali, da se še naprej dela kot se je delalo v oprvih treh razredih, rečejo, da so krive učiteljice prve triade, ker so jih ujčkale. Vam je ljubše klasika, pa frontalno učenje, pa "mir, če ne bo hudir", pa strah pred ocenami??? Uf, kako tega ne razumem.

Še ena reč je tukaj zadaj, ne le način poučevanja in ocenjevanja:
Težave s prehodom imajo večinoma samo otroci, katerih starši niso realno vzeli svojega razrednika, ko jim je pripovedoval o uspehu njihovega otroka. Otroci več ali manj ostanejo enako uspešni prej ali potem. Samo starš ni štekal, da ko mu učiteljica reče, da nečesa še ne zna najboljše, to pomeni manj kot 5 ali celo manj kot 4. Ko pa STARŠA, ne otroka, enkrat zadane ocena, pa je kar naenkrat v realnem svetu in kar naenkrat začne izvajat pritiske na svojega otroka, da zdaj pa ni več dovolj dober zanj, da se mora bolj potrudit. Otroci, katerih starši so realni, četrtega razreda ne čutijo kot nič posebej grozno drugačnega, ker tudi v resnici ni. Delajo enako mnogo kot prej.

Vsak naslednji razred ima resnično več ur pouka, ampak tako je že od prvega razreda naprej. In verjemite mi, drugarčku je tista ena sama peta ura na teden tako grozna, da niti eno samo peto uro v celem letu ne bo naredil praktično nič, ampak nič, od česar bi kaj odnesel - praktično noben drugarček v sloveniji. Pretirano je to, ure pouka. Neprilagojene starosti. To pa je zato, ker ko se je sprejemal učni načrt za 9-letko, se ni sprejemal najprej načrt, ampak so se najprej določale ure, koliko bo katerega predmeta, tepli so se zanje da so se skor pobili, kater predmet bo imel več. Šele kasneje so določili, kaj se bodo otroci sploh učili. Bulšit vse skup, kakorkoli obrneš.




gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 0:19:44)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina


IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: gogabojan
Glede preskokov, ki jih je ena omenila zgoraj. Se podpišem pod to. Na začetku preveč ujčkajo, nato pa naenkrat na realna tla, in gremo delat.


Samo pri nas imajo letos v drugem razredu 4-krat po 4 ure in enkrat 5 ur. Kako pa naj imajo v 2. razredu še več dela in manj ujčkanja potem?

Smo lansko leto šli čez to. Tako da vem, koliko ur so imeli. Če pri nas npr. učiteljica da več naloge večino iz matematike, in poštevanko doma za naučiti se, bi lahko nevem namesto tri ure tedensko telovadbe imeli le dve uri, in eno uro več matematike, če jim toliko na gosto hodi. V tem je poanta, nič več. A ne bi bilo bolje, da bi v šoli več naredili, oz. manj naloge imeli za doma. Jaz mislim, da se vse da, le če je volja.



Točno tako, kako naj delajo še več kot delajo?

Tole o ujčkanju je en velik bulšit. Nihče otrok ne ujčka na način, da jim ni treba delat. Naši in vaši otroci ogromno delajo, ker si kot učitelj jih prisiljen veliko naučit. IN tudi jih naučiš!!!!



Se opravičujem, toda to je meni kar nekaj. Nisem govorila o ujčkanju kot o cartanju.

Govorila sem, da je šolski sistem na splošno mal zgrešen. Vem da bom to mislila tudi ko bo šel v višji razred in ko bom pogledala tretji razred, bom rekla, da so ga ''ujčkali'' v tretjem.


Mah sploh ne vem če bi pisala, ker očitno niste razumele. Ujčkanje mislim s tem, da so se otroci dobesedno od npr. februarja naprej v šoli dolgočasili (ne me narobe razumet, to je sam v ''matter of the speach'' upam da sem prav napisala). Enostavno niso imeli proti koncu šole dovolj izziva. Vse so hitro naredili. Pa bi nevem, lahko že v drugem razredu začeli pisane črke npr. se učiti.


Pravim pa glede ujčkanja zaradi tega, ker kao moramo doma otroka učiti poštevanko, ker v šoli ne bo časa za to. Tako je opisala razredničarka. To je meni šlo najbolj na jetra. Ker kao ne utegnejo, ker je v tretjem razredu preveč snovi, in ne bodo mogli notri dati vsaj par ur, da jim učiteljica razloži poštevanko.

OK, vem, da se bo moral doma učiti poštevanko, toda vsako snov ki naj bi jo otrok znal (govorim o šoli in s šolo povezanimi zadevami) najprej razlago slišal v šoli, te pa se doma učil in pilil.


Hvala bogu da imamo učiteljice, ki znajo narediti pouk zanimiv, in da ko vidi, da koncentracija pada, da jih zna nazaj pritegniti. Takim učiteljicam ploskam res, saj tudi naši. Sam kako lahko nevem od otroka zahtevajo in od nas, da jih mi naučimo poštevanko. Sami, brez da jim učiteljica vsaj kako uro si vzame in vsaj malo razloži.

Saj vem, da otroka moraš kot starš sam naučiti hoditi, jesti z žlico, vilico (tega ne bodo v vrtcu učili), to je življensko. Toda šolsko zadevo, da mora starš učiti doma, hmmmmmmmm.


To mi je najbolj sporno. Res pa ne vem, kaj ste se toliko OBESILE na besedo ujčkanje. Resno mislim, da bi lahko malo boljši učni načrt naredili.

Tako pa doma dobijo toliko naloge, ker imajo toliko novih snovi se za naučiti, da enostavno morajo učiteljice dati več naloge, da bodo lahko sploh sledile učnemu načrtu.

Ene so pisale, da oni ob petkih ne dobijo nalog. Pri nas ob petkih dobijo največ naloge. Da bodo ja lahko čez vikend naredili.



Ah brezveze mi je že pisati, in že nesmiselno pišem, ker očitno me boste narobe razumele.



Aja, pa še to je rekla razredničarka nam staršem. Da naj otroka vpišemo samo v en krožek, oz. največ dva, ker drugače bo otrok preveč obremenjen. Ker je kakor učiteljica pravi vsebinsko preveč stvari letos, kot pa lansko leto, in se bodo morali tudi doma več učiti in delati.


Kakor koli že, tu gori sem napisala mnenje svoje. Vem da se bom morala in tudi sem se že sprijaznila s tem. Lansko leto se mi ni zdela šola toliko zahtevna niti vsebinsko niti količinsko kot letos. Mislim pa si, da bom tako tudi rekla drugo leto, ko bom pogledala nazaj.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]






gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 0:34:19)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina



Še ena reč je tukaj zadaj, ne le način poučevanja in ocenjevanja:
Težave s prehodom imajo večinoma samo otroci, katerih starši niso realno vzeli svojega razrednika, ko jim je pripovedoval o uspehu njihovega otroka. Otroci več ali manj ostanejo enako uspešni prej ali potem. Samo starš ni štekal, da ko mu učiteljica reče, da nečesa še ne zna najboljše, to pomeni manj kot 5 ali celo manj kot 4. Ko pa STARŠA, ne otroka, enkrat zadane ocena, pa je kar naenkrat v realnem svetu in kar naenkrat začne izvajat pritiske na svojega otroka, da zdaj pa ni več dovolj dober zanj, da se mora bolj potrudit. Otroci, katerih starši so realni, četrtega razreda ne čutijo kot nič posebej grozno drugačnega, ker tudi v resnici ni. Delajo enako mnogo kot prej.



OK, kaj moram našega otroka pohvaliti da je drugi najboljši v razredu???? Ja drugi najboljši v razredu je. Sem učiteljici rekla, da naj mi pove kot oceno, če bi jo lahko dala, kako oceno bi imel otrok. Pa ne zato, da bi vedela, ali je odličnjak, ali pravdober, ali dober ali zadosten.

Toda da bi vedela, ali moramo med počitnicami več vaj delati, oz. snov ponavljati, da bi dosegel neko normalno znanje (boljšo podlago za višji razred, da mu kasneje ne bi delalo problemov, ker je imel slabo podlago). Pa je rekla da ne. Da pa on obvlada kao. In to je bilo to.

Ker če bi nevem mu matematika šla malo slabše, bi mu nevem čez počitnice dajala malo vaj, da bi utrnjeval svoje znanje. Ne pa da če bi bil zadosten (npr. pri matematiki ali slovenščini), in bi imel že tako slabo znanje, prišel v tretji razred slabim znanjem in slabo podlago, bi bilo še slabše, ker ne bi imel fajn podlage za naprej se učiti. Razumete kaj mislim povedati???????

Tako pa vem, da ima dobro podlago, in dobre delovne navade, le vsebinsko se mi zdi, da pa le učiteljica preveč zahteva.


Sem tudi sedaj se spomnila, da lansko leto je bil njen razred najhujši na šoli. Ker enostavno ni znala krotiti otrok, in je zato dajala več naloge. Pa ni bilo toliko naloge kot letos.

Zadnjič ko so imeli preveč oz. včeraj preveč naloge. Učiteljica jih ni mogla ukrotiti, in je rekla jim ultimat. Ali bodo imeli več naloge (to kar ji pač ni uspelo predelati v šoli), ali pa bo vsem učencem napisala v beležko, da so nagajali. In seveda so se otroci raje odločili za več naloge, kot pa da bi dobili podpis.


Samo en primer. Vedno sem bila pravdobra, razen v prvih štirih razredih, ko sem bila odlična. Od petega razreda dalje, sem imela matematiko vedno 2. Nisem in nisem mogla imeti višje ocene. Nikoli nisem vedela zakaj. Je učiteljica res preveč zahtevala od nas (tako se mi je zdelo, sedaj sem pa ji hvaležna za to). RES, NIKOLI NISEM DOBILA 3 ALI VIŠJE OCENE PRI MATEMATIKI v osmem razredu.

Ko pa sem šla na srednjo šolo, in to Ekonomsko šolo na Roški, sem pa matematiko imela 5. Ker sem imela odlično podlago iz osnovne šole. In za to bom vedno hvaležna svoji učiteljici matematike.


Tako da, sedaj že 12  let inštruiram matematiko tako za OŠ kot za SŠ.


Razumete kaj mislim. Pa doma sem delala nevem koliko vaj, pa nisem mogla imeti boljše ocene. Pa sem gulila žulje na riti v osnovni šoli za matematiko.


OK zdaj pa me je dosti na tem forumu. Sem vam pa dala vsaj malo za brati, da vam ne bo dolgčas.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]


PA BREZ ZAMERE PUNCE.




mika -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 9:34:25)

IZVIRNO SPOROČILO: gogabojan

Samo en primer. Vedno sem bila pravdobra, razen v prvih štirih razredih, ko sem bila odlična. Od petega razreda dalje, sem imela matematiko vedno 2. Nisem in nisem mogla imeti višje ocene. Nikoli nisem vedela zakaj. Je učiteljica res preveč zahtevala od nas (tako se mi je zdelo, sedaj sem pa ji hvaležna za to). RES, NIKOLI NISEM DOBILA 3 ALI VIŠJE OCENE PRI MATEMATIKI v osmem razredu.

Ko pa sem šla na srednjo šolo, in to Ekonomsko šolo na Roški, sem pa matematiko imela 5. Ker sem imela odlično podlago iz osnovne šole. In za to bom vedno hvaležna svoji učiteljici matematike.


Tako da, sedaj že 12  let inštruiram matematiko tako za OŠ kot za SŠ.



Tule te pa ne razumem....kako si lahko nakomu hvaležna, da te ni naučil toliko, koliko je potem zahteval in tako tudi ocenil. Ti narobe razumeš tole, da si imela dobro podlago, zato ker nikoli nisi imela več kot tri. Imela si učiteljico,ki ti je hotlaq dokazat, da ne znaš za pet, pa če se na glavo postaviš.  Kako si se počutila na koncu OŠ pri znanju matematike? A si imela občutek, da si dobra v računanju? Najbrž ne. S tem te je samo ponižala.

V SŠ, pa si končno dobila dobrega učitelja, ki je najbrž znal razlagat in k temu primerno zahtevat in ocenjevat. Če ne bi bilo tega učitelja ali učiteljice, ti 100% ne bi že 12 let inštruirala matematike. Tako pa si dobila samozavest in vero vase, da matematiko znaš


In če mi gre kater učitelj v nos, mi gre samo takrat, da kljub znanju, da nižjo oceno, kao v otrokovo dobro. Jaooooo si ga takšnemu učitelju, če ga dobi moja hčera...resnično....







t5t6 -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 10:31:12)


IZVIRNO SPOROČILO: Pat74

t5t6 naša deklica ni v PB, ker sem jaz na porodniški, zato pride po pouku takoj domov na kosilo. V šoli ni vključena še v noben krožek, ker jih še ni, ko pa bodo, bomo razmislili, če sploh gre h kateremu. Drugače pa ima na teden 3 šolske ure dodatne dejavnosti: balet + verouk, kar se mi ne zdi, da je preveč.



No potem pa je debata čisto druga, ker nalogo v 3. r imajo samo naš jo naredi v PB in je potem popoldan prost, prej sem razumela, da poleg PB delate doma še toliko naloge. Pri nas je bilo lani tako (letos še niso povsem zalavfali), da tisti dan, ko so v PB imeli kak krožek jim je tudi ostala kakšna naloga za domov, ampak ne pretirano. Meni bolj ustreza, da so otroci v PB (tudi sedaj. ko bom na porodniški jih bom pustila), ker ko pridejo domov so stvari okoli šole več ali manj zaključene in smo potem lahko bolj skupaj kot družina. Zvečar pa beremo ampak bolj neobremenjeno v postelji, malo berem jaz, nekaj preberee starejši sin, potem mlajši prebere kake besede sproti mi obnovita kako knjigico, ki pride potem v poštev za bralno značko, naučimo se kakšne pesmice, potem jim še malo berem iz zveska od Italjianščine (smo na dvojezičnem območju) in tako se mi zdi, da te stvari osvojita nekako sproti bolj kot zabava ne pa, da neki sedimo in se učimo za mizo.




Pat74 -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 13:20:27)

Ja, saj ravno zato pa vidim, da je naloge kar dosti. Tudi danes ni brez nje - sicer ona razume to kot igro, ampak meni je to nič drugega kot DN, ker je obvezna in do ponedeljka (pisati pa morajo pisma - naj ne bi bilo samo eno, ker potem si lenoba! - svojemu skrivnemu prijatelju=sošolcu, ki so ga izžrebali) - čeprav smo se na roditeljskem sestanku dogovorili, da čez vikend ne bo nalog.




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 19:29:47)

Gogabojan, popolnoma sem prepričana, da učiteljice nisi prav razumela kar se tiče poštevanke. Poštevanka je en obširni del v učnem načrtu in temu je namenjeno kar precej ur matematike v čisto vsaki šoli v Sloveniji. Vse to se bodo učili v šoli. Poštevanko vsakega števila posebej. Naloga vas, staršev je preveriti svojega otroka, ali se je tisto konkretno poštevanko (recimo poštevanko št. 2,3....) naučil tisti dan na pamet ali ne. Nikakor ni vaša naloga otroku razložit, kaj je poštevanka oz. množenje, deljenje. Niti ni to vaša naloga pri posameznih poštevankah števil. Popolnoma narobe si jo razumela. Skoraj mi je neverjetno, da lahko kdo tako razume učiteljičino razlago, kot si si jo razložila ti. MOžno, da vam je res tako na simpl to povedala, ker se ji je zdelo logično, da veste, da če vam reče, da se boste morali poštevanko naučiti sami doma, da to pomeni v žargonu, da jo boste morali vaditi doma, ne pa dobesedno vse od začetka do konca naučiti otroka. Skratka, tole je bil en ogromen nesporazum.

V 2. razredu je ogromno snovi. MOrda za tvojega konkretnega otroka 2. razred ni bil naporen, kar je fajn in vesela si lahko, da je bilo temu tako. Ti pa povem, da je na splošno 2. razred zelo natrpan s snovjo in da če bi vanj dali še kaj zraven, da bi večina otrok pošteno trpela. A bi bilo to ok? Stroka je proti, večina otrok ne zmore še kaj več, programi so natrpani do skrajnih meja nekega povprečnega otroka. A bi morali učni načrt prilagoditi samo najbolj "šolskim" pa še bistrim in razgledanim otrokom? Bi bilo to ok?
Sicer pa se pisane črke v 2. razredu jemlje.

Po moje imate problem s konkretno učiteljico ali pa s konkretnim razredom. A veš, večina učiteljev se zelo dobro zaveda, koliko točno moraš delat z otroki, da bodo usvojili čisto vse. Ne pretiravaš, niti ne delaš premalo. Nekateri učitelji pač gredo tudi v skrajnosti, ki so v okviru danih možnosti, večina ne. Če bi hotel predelat vse predlagane reči, ki so v priročnikih, moraš imeti čisto same genijalce v razredu, pa še preterat jih moraš čist čez trupla, ali pa...dajat tone domačih nalog. Znali pa ne bodo nič več, od otrok, ki so prejeli normalno količino informacij in so le te utrdili. Bodo pa utrujeni, naveličani in šole ne bodo imeli radi, pa še na samozavesti bodo zgubili. Morda spadate med tiste, ki "preveč" obravnavajo.
Obstaja druga možnost, da se iz otrok zelo težko sploh kaj potegne, da so nezainteresirani in da v resnici komaj kaj naredijo v šoli, da so počasni in nimajo motivacije za delo, morda pa so samo nezreli za svoja leta, v tem primeru je zelo težko delat nekaj, čemur tisti hip razvojno nisi kos - najdejo se razredi, kjer je kopica takih otrok kot da bi se kdo hecal, da jih je na kup dal v isti razred.
Seveda obstaja še tretja možnost, da so tile konkretni otroci res zelo nevljudni, ter se ne znajo obnašat čisto primerno oz. preizkušajo meje. Tudi takšni razredi se v realnosti najdejo, ko ne moreš nič naredit, ker enostavno prekinejo vsako motivacijo, kar s samim sabo in kakšno nevljudnostjo. Kakšen učitelj se v takem razredu malo boljše znajde, drugi malo slabše, trpijo pa vedno vsi skupaj - otroci in učitelj. Učitelj odhaja iz takega razreda vedno utrujen, četudi vzpostavi red in otroci delajo, ker je moral toliko svoje energije vložiti v osnovno zadevo, da so sploh delali, da enostavno ne more toliko dodatnega sebe dat v uro, kot bi sicer lahko, ali kolikor v nekem drugem razredu lahko. Učenci so utrujeni, saj v nekem neredu živet, ko je en kaos, hrup, ali celo nevljudnost.., ali pa samo neprestano trudenje za to, da ne bo kdo koga kakorkoli "napadel", za vzpostavljanje enga statusa quo ni nič luštno za nikogar. Morda vaša učiteljica to rešuje tako, da preloži del odgovornosti na otroke - če so načrtno blokirali njeno uro, bodo tisto, kar nalašč niso naredili tam, ker so nalašč nagajali, naredili doma. Otroci očitno niso toliko bistri, da bi sami sebe nehali kaznovat na tak način, ker še niso na tej stopnji razvoja ali razumevanja posledic. Kako to rešit ne vem. Morda s tem hoče učiteljica tudi vam staršem kaj sporočiti. Pojma nimam. In tudi ne vem kateri od naštetih vzrokov bi bil lahko pravi, ugibam.  Morda pa je vse skup kombinacija vseh treh vzrokov.

Strinjam se z miko. Zelo lepo napisano.




gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 21:36:45)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Gogabojan, popolnoma sem prepričana, da učiteljice nisi prav razumela kar se tiče poštevanke.



Morda pa sem jo res jaz narobe razumela. Upam, da sem jo res. Konec koncev bomo pa videli. Saj je moj mož tudi me vprašal, ali nisem morda narobe razumela, in jaz sem rekla neeeeeeeeeeeee. Torej, vi Gina ste druga oseba, ki mi je rekla, da se motim, oz. da sem učiteljico razumela narobe. In se opravičujem, če sem vas zavajala.


IZVIRNO SPOROČILO: Gina

V 2. razredu je ogromno snovi. MOrda za tvojega konkretnega otroka 2. razred ni bil naporen, kar je fajn in vesela si lahko, da je bilo temu tako. Ti pa povem, da je na splošno 2. razred zelo natrpan s snovjo in da če bi vanj dali še kaj zraven, da bi večina otrok pošteno trpela. A bi bilo to ok? Stroka je proti, večina otrok ne zmore še kaj več, programi so natrpani do skrajnih meja nekega povprečnega otroka. A bi morali učni načrt prilagoditi samo najbolj "šolskim" pa še bistrim in razgledanim otrokom? Bi bilo to ok? Ne nisem jaz tega rekla. Zlata sredina. No sicer jaz nisem izobražena za take zadeve, tako da vi sigurno več veste kako se temu streže.
Sicer pa se pisane črke v 2. razredu jemlje. Pri nas se pisane črke niso jemale v drugem razredu ampak se jih sedaj učijo. V delovnem zvezku SJK za tretji razred imajo vaje, kako pisati pisane črke. V drugem razredu niso imeli v delovnem zvezku pisanih črk za vadit, niti jih niso pisali v zmajčka.



Očitno ni bil za njega naporen 2. razred. Morda niti 3. ne bo. Šlo se mi je večinoma zato, ker dobivajo preveč naloge, ker očitno ne uspejo predelati učnega načrta.



IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Po moje imate problem s konkretno učiteljico ali pa s konkretnim razredom. A veš, večina učiteljev se zelo dobro zaveda, koliko točno moraš delat z otroki, da bodo usvojili čisto vse. Ne pretiravaš, niti ne delaš premalo. Nekateri učitelji pač gredo tudi v skrajnosti, ki so v okviru danih možnosti, večina ne. Če bi hotel predelat vse predlagane reči, ki so v priročnikih, moraš imeti čisto same genijalce v razredu, pa še preterat jih moraš čist čez trupla, ali pa...dajat tone domačih nalog. Znali pa ne bodo nič več, od otrok, ki so prejeli normalno količino informacij in so le te utrdili. Bodo pa utrujeni, naveličani in šole ne bodo imeli radi, pa še na samozavesti bodo zgubili. Morda spadate med tiste, ki "preveč" obravnavajo.
Obstaja druga možnost, da se iz otrok zelo težko sploh kaj potegne, da so nezainteresirani in da v resnici komaj kaj naredijo v šoli, da so počasni in nimajo motivacije za delo, morda pa so samo nezreli za svoja leta, v tem primeru je zelo težko delat nekaj, čemur tisti hip razvojno nisi kos - najdejo se razredi, kjer je kopica takih otrok kot da bi se kdo hecal, da jih je na kup dal v isti razred.
Seveda obstaja še tretja možnost, da so tile konkretni otroci res zelo nevljudni, ter se ne znajo obnašat čisto primerno oz. preizkušajo meje. Tudi takšni razredi se v realnosti najdejo, ko ne moreš nič naredit, ker enostavno prekinejo vsako motivacijo, kar s samim sabo in kakšno nevljudnostjo. Kakšen učitelj se v takem razredu malo boljše znajde, drugi malo slabše, trpijo pa vedno vsi skupaj - otroci in učitelj. Učitelj odhaja iz takega razreda vedno utrujen, četudi vzpostavi red in otroci delajo, ker je moral toliko svoje energije vložiti v osnovno zadevo, da so sploh delali, da enostavno ne more toliko dodatnega sebe dat v uro, kot bi sicer lahko, ali kolikor v nekem drugem razredu lahko. Učenci so utrujeni, saj v nekem neredu živet, ko je en kaos, hrup, ali celo nevljudnost.., ali pa samo neprestano trudenje za to, da ne bo kdo koga kakorkoli "napadel", za vzpostavljanje enga statusa quo ni nič luštno za nikogar. Morda vaša učiteljica to rešuje tako, da preloži del odgovornosti na otroke - če so načrtno blokirali njeno uro, bodo tisto, kar nalašč niso naredili tam, ker so nalašč nagajali, naredili doma. Otroci očitno niso toliko bistri, da bi sami sebe nehali kaznovat na tak način, ker še niso na tej stopnji razvoja ali razumevanja posledic. Kako to rešit ne vem. Morda s tem hoče učiteljica tudi vam staršem kaj sporočiti. Pojma nimam. In tudi ne vem kateri od naštetih vzrokov bi bil lahko pravi, ugibam.  Morda pa je vse skup kombinacija vseh treh vzrokov.



Meni se je njegova učiteljica zdela vedno v redu. Je vse razložila, bila razumevajoča, zna razlagati na zabaven način nove snovi, sam kaj, ko pa otrok pride domov, in ima preveč naloge.


Evo primer danes. Nekatere so pisale, da ne dobijo veliko naloge ob petkih oziroma jo sploh ne dobijo. Pri nas to ne drži. Je dobil toliko naloge, da bi vsak dan si lahko razdelil na uro dela. Ker pa je vikend, se je otrok sam odločil takoj narediti nalogo, da bo imel nalogo fraj. Le v nedeljo zvečer ponoviti snov.



Gina - glede na to, da ste učiteljica. Kdaj pa vi priporočate da naj bi otroka začela učiti poštevanko. Začnem že sedaj, ali naj počakam, da učiteljica razloži, in šele takrat se začeti piliti poštevanko?????????????


Glede nalog. Jah naredili jih bomo, drugega nam itak ne preostane. Bom pa vprašala učiteljico, čemu toliko naloge. Nimam nič proti nalogam. HB, saj otrok tako utrdi znanje, ki ga je osvojil v šoli. Vseeno količinsko mislim, da malo preveč. Ker če pogledam, kaj so pisali v šoli, večino najdem prazne liste, v zvezku čisto malo napisano, in otrok reče, da se večino pogovarjajo. Morda pa zato imajo doma več za pisati.

Vem, da imamo zelo dobro učiteljico. Meni osebno je najboljša od vseh učiteljic, ki učijo tretji razred. Več si ne bi mogla želeti.


Svoje napake, če jo opazim, priznam, in ni me sram priznati, da nisem popolen človek. Niti da moji otroci mož družina ni popolna. Toda mojega prepričanja da vem, ko se meni zdi, da je nekaj narobe ne more nihče prepričati, da razmišljam oz. imam napačno prepričanje. Tako da bom počakala na govorilne ure, in vse to, kar me moti, povedala, in vprašala tisto, kar nisem razumela dobro.


Mi se pa malo hmmmm nevem kako naj rečem ''feržmaga'', ker se spotikate ob moje mišljenje in prepričanje. Izrazila sem svoje mnenje to pa je tudi vse. Vse, ki pa so bili zaradi mojega posta prizadeti (bi rekla da so to lahko le zgloj njegova učiteljica in sošolci od otroka) se pa opravičujem.



Niti en človek ni enak ali podoben drugemu človeku. Kot pravijo ''sto ljudi, sto čudi''.


Lep pozdrav in naberite si nove moči za prihajajoči teden.




gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (18.9.2009 21:43:12)

IZVIRNO SPOROČILO: mika



Tule te pa ne razumem....kako si lahko nakomu hvaležna, da te ni naučil toliko, koliko je potem zahteval in tako tudi ocenil. Ti narobe razumeš tole, da si imela dobro podlago, zato ker nikoli nisi imela več kot tri.

V SŠ, pa si končno dobila dobrega učitelja, ki je najbrž znal razlagat in k temu primerno zahtevat in ocenjevat. Če ne bi bilo tega učitelja ali učiteljice, ti 100% ne bi že 12 let inštruirala matematike. Tako pa si dobila samozavest in vero vase, da matematiko znaš


In če mi gre kater učitelj v nos, mi gre samo takrat, da kljub znanju, da nižjo oceno, kao v otrokovo dobro. Jaooooo si ga takšnemu učitelju, če ga dobi moja hčera...resnično....


TUKAJ je konec citata. En quote mi manjka.


Ne nisem razumela narobe. Učitelj matematike na SŠ je rekel, da smo (bile smo tri sošolke, ki smo šle na isto SŠ in spet postale sošolke) dobile dobro podlago v OŠ, da nam matematika ni delala problemov v SŠ.
Medtem, ko drugi sošolci in sošolke niso razumele njegove razlage, smo jo me razumele.

Nevm se spuščala toliko v zgodovino, ampak, za to, kar sem sedaj sta kriva učiteljica matematike v OŠ in učitelj iz SŠ. Ona nas je fajn nadriblala (oprostite izrazu), on pa nam je matematiko še bolj približal. Le me tri sošolke smo rade imele matematiko, ker smo vedele, da se ne bomo ''pretegnile'' pri njemu.


Ampak spet, to je moje mnenje, in jaz tako stvar vidim. Kako pa vi vidite to stvar, je pa vaša stvar.

Lepp pozdrav




anajan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 12:55:52)

Najboljša izjava, ki sem jo prebrala na tem forumu: " ...zaradi prevelike količine domačih nalog, otrok nima časa za druge dejavnosti in nima nič prostega časa..." [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

Dragi starši,
dejavnosti po pouku naj bi bile otrokov prosti čas. Zakaj pa ne razmišljate, da bi kakšno dejavnost ukinili. Naj se otrok kdaj samo igra (če se sploh še zna igrati ne da bi mu kdo govoril, kako naj zapolni prosti čas).

Ko bi vedeli kakšno škodo delate otroku.




anajan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 12:57:51)

Pa ne me spet napast zaradi zgoraj napisanega. To je pač moje mnenje.




Pat74 -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 14:10:20)

anjan ti si pa preveč površno brala, ker te izjave na naši temi ni. Kar se tiče tega, da so dodatne dejavnosti prosti čas pa se ne morem popolnoma strinjat s tabo - k verouku najbrž ne hodi, ker sama hoče, a ne? Najbrž je to želja staršev, torej moja.

gina načeloma se strinjam s tem, da je naloge veliko zato, ker ne "znese" pri uri - problematičen razred ali kaj podobenega - samo ne vem, zakaj potem tale naš razred vedno hvalijo na roditeljskem, da že nekaj let niso imeli tako bistrih in prizadevnih ter dobro vzgojenih otrok. Verjamem pa, da je snovi in ciljev, ki so določeni za 3. razred res preveč.




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 15:13:34)

IZVIRNO SPOROČILO: Pat74

gina načeloma se strinjam s tem, da je naloge veliko zato, ker ne "znese" pri uri - problematičen razred ali kaj podobenega - samo ne vem, zakaj potem tale naš razred vedno hvalijo na roditeljskem, da že nekaj let niso imeli tako bistrih in prizadevnih ter dobro vzgojenih otrok. Verjamem pa, da je snovi in ciljev, ki so določeni za 3. razred res preveč.


MOrda imate pa preveč "storilnostno" usmerjeno učiteljico? Tudi take se najdejo sem in tja. Jaz druge razlage potem ne vidim.




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 15:42:12)

Gogabojan, pa zakaj si razumela, da te kdo napada? Jaz se sigurno strinjam, da ima otrok preveč naloge, če ti tako praviš. Ne hecam se, zares se strinjam. Sem zelo zelo proti pretirani količini nalog in se zaradi tega vprašanja z nekaterimi kolegicami na aktivih oz. medobčinskih srečanjih večkrat konfrontiram, ker se naši pogledi včasih ne ujemajo. Samo nekatere ne razumejo. Res ne. Zagovarjajo stališče ministra gabra oz. bolje rečeno splošno stališče na katerem je zasnovana devetletka, da če daš človeku ogrooooomno podatkov, pa še ogroooomno podatkov, pa še malo zraven, če kar naprej delaš in delaš, da je rezultat večji kot če daš normalno mnogo podatkov, jih dobro razložiš in utrdiš z otroki, da dolgoročno to znajo. Sama zagovarjam slednjo varianto, se mi zdi dolgoročno mnoooogo učinkovitejša. Kako naj utrujen človek kaj dela? Dela "na škrge", komaj dela po domače rečeno, samo toliko da dela. Efekta ni, vsaj dolgoročnega zihr nobenega. A veš morda vaša učiteljica spada med tiste, ki zagovarjajo prvi sistem, v tem primeru bi napisala zraven - žal - če je to res (kar pa ne vem, nimam pojma).
Zato se absolutno in na celičrti strinjam s tabo, da moraš v šolo to povedat. Razloži, da se ti to ne zdi smiselno, da cele popoldneve dela še nalogo. Da razumeš, da ima otrok recimo pol ure naloge na dan, ampak več pa je vprašljivo smiselno, je ali samo sebi namen ali pa je predelovanje učne snovi od dopoldne, kar pa ni niti starševska, niti otrokova naloga. Vsaj jaz bi tako naredila.
Aja, btw tukaj se na forumu vsi tikamo, zato te tikam in seveda avtomatično pričakujem, da tudi ti mene, a je ok to tudi zate?

Kar se tiče poštevanke, ti garantiram, jamčim 100%, da se jo bodo v šoli učili. Niti za mišjo dlako možnosti ne obstaja, da se je ne bi, sicer bi vaša učiteljica letela iz šole prej ko rečeš keks. Dolžna je to obravnavat kot vsaka druga učiteljica v Sloveniji, nobena izjema ni vaša šola, ne more biti. Če mi ne verjameš, poglej v otrokov delovni zvezek in boš videla not, da so vaje iz poštevanke. Čist sigurno ti ni treba otroka učit poštevanke. Morate pa doma vadit, ko jo bodo začeli obravnavat. To pa ja.

POglej, nisem se jezila nate, jezila sem se na sistem, ki sploh dopušča, da učitelj da otroku več naloge, kot je potrebno, ali da da otroku nalogo za več kot pol ure na dan, da preobremenjuje otroke in posledično starše, ki potem pridejo na idejo, da je bilo nekaj narobe s preteklimi učitelji, ker jih niso pripravili na take ljudi, ki bodo otroke preobremenjevali, češ da je kriv učni načrt... (zato sem te vprašala, s kom je zdaj nekaj "narobe", s tistim, ki ne zna učit drugače, kot da preobremenjuje, ali s tistim, ki tega ne počne in to ne glede na zares obsežen učni načrt, ki bi ga bilo treba skrčit - in to se ti lahko zgodi na katerikoli stopnji v kateremkoli razredu, odvisno ni od snovi, ampak samo od konkretnega učitelja) In v 3. razredu ti čist iz prve roke povem,d a obstajajo tudi učitelji, ki otrokom praktično nikdar ne dajajo naloge. Ni neke strašne potrebe, prav gotovo pa ni potrebe po nalogi, ki jo dela otrok več kot pol ure. IN njihovi otroci, od teh konkretnih učiteljic dosegajo izjemno dobre rezultate na vseh tekmovanjih in dokler so bila zunanja preverjanja znanja tudi v 3. razredu, so dosegali nadpovprečne rezultate tudi tam. Torej znanje otrok čist sigurno ni odvisno od količine domačih nalog.




gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 18:11:06)

Gina seveda se bomo tikali. Jaz če vikam, je to izredna stvar navade.

Ta zadnji post pa je fenomenalno napisan in razložen. Hvala ti za to.


Ma smo se z domačimi pogovarjali, kako to da ima tako veliko naloge in take reči. Pa so me moji starši vprašali, če ni slučajno počasen. Pa sem rekla da ne. Da izredno hitro piše nalogo. Matematiko pa sploh. Količinsko se mi zdi, da jo je preveč.

Prišla pa sem do zaključka, da očitno učiteljica ne predela zadosti v razredu snovi (morda so otroci preveč razposajeni, in učiteljica jih ne zna umiriti, morda pa jim ne zna na pravi način pritegniti pozornosti). Ne vem. In ne bom ničesar trdila. To je le moje mišljenje, ko sedaj s trezno glavo mislim.

Konec koncev, pa so govorilne ure, in bom tam zvedela vse ostale informacije, ki me matrajo.


Gina glede na to, da si učiteljica, bi vprašala, katere knige pridejo prav za cankarjevo bralno značko???? Kakšnih par naslovov, če lahko posreduješ. Ker nimam občutka, niti ne vem, koliko obsežne knjige naj bi povedali. Za kako muco copatarico vem da so preveliki, za kakšnih pet prijateljev pa premajhni.

Hvala za razlago.

Lep vikend želim.




Gina -> RE: Domača naloga v 3. razredu (19.9.2009 21:30:38)

A si mislila navadno bralno značko? Ne poznam cankarjeve bralne značke, čeprav sem jo na eni šoli na internetu našla. Edino če si mislila tekmovanje za cankarjevo priznanje? To je druga reč. Drugače lahko predlagano iteraturo za BZ najdeš na skoraj vsaki šoli na internetni strani, gotovo ima seznam tudi vaša šola. Evo, par naključnih šol s seznami bralnih značk:

http://www2.arnes.si/~anagod3/cbz.htm

http://www.oslimbus.si/images/stories/KNJIŽNIČNO-INFORMACIJSKA%20ZNANJA/3.razred.doc

http://www2.arnes.si/~osgocol1/bralna_znacka.htm




gogabojan -> RE: Domača naloga v 3. razredu (21.9.2009 8:09:58)

Gina hvala za info. Ja za bralno značko sem mislila.

Nisem niti pomislila, da bi šla na internetno stran od šole pogledat. Hvala res.

Vsem želim lep začetek tedna in gremo novim zmagam naproti.

LP




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2]