Gina -> RE: Neodgovorna učiteljica (12.9.2009 15:29:28)
|
Saj se nisem hotela sploh oglašat, ker mi je malo mimo vse skup, pljuvanje vsepovprek. Saj nič ne rečem, obstaja možnost, da je kje kakšna čist neodgovorna učiteljica, po zakonu poveprečja seveda obstaja, vendar obstaja še precej več možnosti po zakonu povprečja, da gre za starša, ki nima niti pravih predstav niti pravih vrednot, sploh če pljuva čez kmete...živim na vasi in se mi vaški ljudje zdijo mnogo boljša družba kot povprečen meščan... Sodit pa ne morem, ker ne poznam vseh dejstev. Lahko ima prav starš, lahko je učiteljica res neodgovorna.... Tole bom pa vseeno komentirala, ker se žal spet vidi, da gre za začetnika učitelja, ki ne pozna niti sistema kot takega prav dobro, žal. Čeprav se z marisčem lahko strinjam, se z marsičem tudi ne: IZVIRNO SPOROČILO: Poka Bilo pa je zelo naporno, mislim, prava katastrofa, če mene vprašate... Sploh pa kot začetnica pol stvari nisem obvladala, otroci me niti slučajno niso ubogali, mislila sem sama pustit to službo. Amapk nisem bila kriva sama, za take situacije je krivo vodstvo, ne učitelji in sploh celotni sistem šolstva v državi, ki je BTW poden od podna... Kako misliš, da učitelji nismo krivi? Seveda smo. Krivi smo, ker dopuščamo pinkponkanje z nami, krivi smo, ker dopuščamo, če kaj dopuščamo. Imela sem take in drugačne otroke, od zelo mirnih do zelo razpuščenih, od popolnoma drugačnih kulturnih okolij, do tipičnega malomeščanskega vedenja, pa ti povem, da ko imaš izkušnje, lažje delaš, ker stvar obvladaš. Noben ravnatelj ti pri tem ne more pomagat, starši pa tudi ne, ker pač razmišljajo kot razmišljajo. Vsak zase meni, da razmišlja prav, kot meniš ti zase ali jaz zase. Tako pač je, različni smo in s tem je treba živet. UN so pa zanič, to je dejstvo. Vendar so znaič, ker večina ljudi meni, da so ok. Če jaz ali ti ne spadava v povprečje razmišljanja o količini snovi, ki naj bi jo en otrok predelal, se morava sprijazit s tem, da večina tako ne misli in naj zato požro posledice. Kaznujejo itak sebe in svoje otroke. Torej bom učila kot hočejo in se ne bom sekirala. IZVIRNO SPOROČILO: Poka Kombinacija, če mene vprašaš, je katastrofa - so pa na podružničnih šolah praviloma otroci bolj obvladljivi, ni pa nujno. Moraš bit res dober organizator za to in delat dvojne priprave kot začetnik - uf... Trenutno učim peti razred in priprave delam tudi do enih zjutraj, če hočem da je vse kot je treba. Pa sploh ni kombinacija. Seveda je naporno, vendar ima to delo svoje pluse in minuse, kakor če učiš na matični šoli, vednar je nekaterim učiteljem to delo fajn - kombinacija mislim. Na naši podružnici učiteljice uživajo in vidi se jim to. Krasne so, vsi smo zadovoljni z njimi. Ne, res nimaš časa - enostavno ga nimaš. Nekatere si ga vzamejo in potem zamujajo na pouk. Pri nas se to dogaja in če bi jaz bila starš, bi ravno tako ponorela. In sem tudi že povedala šolski psihologinji (ker bodo moji otroci hodili verjetno na to šolo kjer delam), da se bom pritožila, če se bodo take stvari dogajale. Kot učitelj pač moraš sprejet dejstvo, da je narava dela pač takšna. Ah daj no, tolk kritizirat. Pri nas recimo nobeden ne zamuja, oz. res redko kdo. Poleg tega to ni pogoj za to, da boš otroke kaj naučil. Vse kaj drugega je kazalec uspešnosti učitelja. Jaz sem bila zelo vesel,a ko je hči v 4. razredu rekla, da ko naredi vse, kar je morala pri neki uri, da ima naprej do konca ure prosto, fraj. Zakaj bi morala zato, ker je bila pridna, poslušala, sledila, dojela, pa vse brez napak naredila, dobiti kazen, pa še dodatno delati? Končno ena pametna učiteljica. Jasno je, da če nekaj znaš, da znaš, d ne boš nič več znal, če boš vadil v nedogled. To je pa res butasto. In ko bodo učitelji to dojeli, bodo šole prijaznejše. Pa še nekaj je res, včasih kaj pozabiš ali se ti kaj zalomi. Jaz sem ta teden letela recimo med odmorom popravit in printat ven eno reč za starše, ker sem se v osnovnem sporočilu, ki sem ga pisala in printala doma, slovnično zmotila. Med poukom sem recimo letela po hišnika, ker se nam je miza "udrla", pa otrok ni mogel pisat. Vse sorte prekrške po tvojem sem naredila. Lahko bi se kdo obesil na to, pa rekel, da delam reči med službnim časom, ki so za mojo zabavo, ali da nečesa nisem naredila doma, kar bi morala, če ne bi poznal ozadja. IN mame sigurno ne poznajo vseh ozadij. Jih ne morejo. Aja, še en prekršek sem naredila ta teden. wc se nam je pokvaril, pa sem letela v spodnje nadstopje lulat. Matr, da me ni kdo videl, kaj si drznem delat tam, ko spadam drugam. Jaz si vzamem čas in jim popravim zvezke in pregledam. Čisto za vsako stvar res ni časa, enostavno ga ni. Ampak sem pa ugotovila, da prejšnji učitelji niso imeli teh navad in niso nikoli v zvezke npr. otrokom popravili z rdečo. Otroci so bili namreč začudeni in so me spraševali, če morajo zvezke dat podpisat staršem... To je 5.razred in učenci npr. ne vedo, da snov pišemo v zvezke po vrsti, da je najprej naslov, potem podnaslov, in da pišejo potem naprej... Kar se tega tiče sem jaz res tečna. Tudi glede označevanja nalog v zvezkih. Niso vedeli, da je treba napisat naslov domača naloga, čedelašDN v zvezek. Niso vedeli, da je treba napisat naslov vaja, če rešujemo pri pouku v zvezke. Niso npr. vedeli, da je treba začet pisat snov na začetku vrstice in da ne greš za vsak stavek v novo vrsto. Še vedno vsi ne vedo, da je na začetku povedi velika začetnica. Nekateri ne vedo, da med besedo in piko na koncu stavka ni presledka. Ne vedo, da je treba nekatere stvari pri geometriji obvezno narisat z ravnilom. Pa raje ne naštevam več, ker mi gredo dlake po konci... Kaj naj ti rečem, razen da očitno še nisi šla z otroki naprej, ker nimaš pojma, kaj vse otroci pozabijo čez poletje. Ali si pa to pozabila. Moji šolski otroci so vse te reči čez vsako poletje pozabili. Sama sem jih učila osnov pisanja, pa so se vedli, kot da nekaj prvič vidijo, sišijo septembra meseca. Vsaki otroci. Zato je krivično da trdiš, da jih nekdo pred tabo ni učil osnov. Krivično je do učitelja, da pljuvaš po njem. Sploh če nisi bila pri njegovih urah in ne veš kaj in kako je on učil. Najlažje je pljuvat in sebe poveličevat. Gabi se mi to. Če Pri nas so take učiteljice večinoma tako tečne, da k njim ne bi dala svojega otroka učit. Kritizerske so do vsakogar, tako da hvala lepa. Še to, rdeče barvice po nekaterih šolah ne uporabljajo več. To so nas učili na fakulteti, na seminarjih, naš ravnatelj že davno več ne nabavlja sploh rdečih kulijev, tako da nekateri to delamo s črno, zeleno ali modro barvo. Dlake mi gredo pokonci, ko trdiš, da otroci ne znajo, ker jih nekdo ni učil. Bruha se mi zraven v bistvu od tega, da trdiš nekaj, kar ne veš al je res al ne. Reči ki jih naštevaš so v učnem načrtu že od drugega razreda, nekatere od prvega in ne verjamem ti niti malo, da otroci tega ne znajo, oz. da se niso učili, verjamem pa čist popolnoma, da so vse sorte pozabili, da se nekateri tega ne morejo tako hitro naučit, usvojit, malo pa tudi preizkušajo meje - čisto vsaka generacija otrok to počne. Pa še to verjamem, da si zelo sveža, ker tega ne veš. Saj to je vse opravičljivo, mislim to da tega ne veš, ni pa opravičljivo, da pljuvaš kar povprek, zaradi svojega neznanja dejstev o otrocih. IZVIRNO SPOROČILO: Poka Moj delovni dan pa izgleda tako - za tiste, ki niso učitelji in ne verjamejo: v šolo pridem ob 7.00 vsak dan, potem imamo pri nas enkrat na teden varstvo, enkrat na teden aktiv, enkrat na teden načrtovanje in enkrat na teden dopolnilni oziroma dodatni pouk. En dan, ki ostane, si mogoče delam priprave, itak pa imam tudi dežurstvo. Potem delam od 8. 15 do 12. 35 brez odmora, malico jem skupaj z učenci v razredu, en dan v tednu je 6 ur, delam do 13. 40, ker imajo vmes kosilo. Ostali dnevi, ko nisi skoraj do dveh v šoli, imaš en dan do dveh varstvo, en dan dežurstvo,ostaneta še dva dneva, ko pa potem urejaš razne stvari - kličeš starše na roditeljski, urejaš dokumentacijo, krožki, pa da raje ne govorim... V glavnem, doma sem ponavadi okrog 15. 30, s tem da je vožnje 10 minut. Doma skuham kosilo, do petih nekako vse pospravim (na grobo), potem pa od petih do enajstih zvečer, kar se potegne tudi do enih zjutraj, pišem priprave. Pišem jih pa zato, ker mi priprave,ki sem jih dobila od drugih ne ustrezajo, sploh pa si je treba pripravit didaktični matrerial, napisat prosojnice, pripravit zapise v zvezke. Cel sistem je totalno neorganiziran in vsi bi imeli manj dela, če bi to en pameten, ki ve kaj dela, vzel v roke. Sam, po mojem jim to, da smo si starši in učitelji stalno v laseh, celo prav pride. Vsi potem pozabijo na tiste zgoraj. Tudi moj dan izgleda tako, s tem da imamo pogosto še dodatne popoldanske dejavnosti, recimo prejšnji teden sem imela dva dni službo do osmih zvečer, ta teden bom imela 3 take dni, še naslednji pa dva taka dneva. Za naprej nisem gledala. Priprave ne delam do enajstih zvečer, delam pa birokratske reči tudi precej dolgo -zarad sprememb, ki jih neprestavno vnašamo v ldn-je, novih učbenikov in podobno. Poleg vsega naštetega pa še dopust not prinašamo v celoti do razlike. Samo to ni bistvo, to je pač naš job. Poka, vsi učitelji delamo tako, ne gre drugače. Nisi ti nič posebnega tukaj, normalno je to. Al si slučajno mislila, da katere pa manj delajo, pa si samo ti tak dasa, da to zmoreš???[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Sistem ni neorganiziran. Sistem je absolutističen. Včasih je bilo tako, da sem trdila, da je krivo ministrstvo. Učitelji, učenci, starši, vsi smo bili odvisni od ministrstva, kaj je reklo, zavod je piskal, kot so oni rekli, učitelji smo morali tako delati. Še vedno je tako, s tem da imamo sedaj zelo fajn ministra, ki bi rad kaj zrihtal, ima zelo trezno glavo, pa je odvisen od vlade, sam ne more nič. Torje trdim,d a je cel sistem države povezan s tem, kakšne učne načrte imamo in vse skup je odvisno do peščice ljudi na vodilnih položajih. Tisti ki je bolj nasilen, zmaga. Lahko se vsi učiteji, otroci, starši, ravnatelji na glavo postavljamo, ne bo nič drugače, dokler vladajoči sistem zahteva razslojevanje. Peščica ljudi v bistvu to vodi. Vsa garnitura spodaj pa dela tako, kot oni žvižgajo. V bistvu brez neke realne možnosti soupravljanja česarkoli. Tako da stvar pa res ni v neorganiziranosti. Skor bi ti mogoče predlagala, da če si tolk polna svoje dobrote, da se rajš v menedžerske vode vržeš, ap boš lahko vse popravila. V šolstvu mislim. Pa ne za ravnateljico, če češ kaj spremenit, moraš iti kar v vlado delat. Ni druge.
|
|
|
|