reklamacija sedežne (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


m@j@ -> reklamacija sedežne (29.8.2009 20:09:09)

Več glav več ve, pa da poizkusim še tu!

Takole je...imamo novo sedežno ,usnjeno od Toma, drago kot[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]. Pa ni problem denar, če bi bila takšna kot mora biti. Vglavnem začela se je ful gubati, na sedišču (po dveh mesecih). Damo reklamacijo, pride serviser, reče to je pa usnje. Napišem opozorilni, prijazen mail na Tom kaj se je zgodilo, vpletem še malo čustev in primerjav, kako je pri kolegih s sedežnimi, toda nič, niti odgovora.

Kaj mi svetujete, kaj naj še poizkusim? Namreč rada bi v 12 mesecih garancije poizkusila vse, da bi imela res sedežno takšno kot mora biti.

Pa tako sem si želela lepe, usnjene sedežne[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]

Hvala že vnaprej za kakšne koristne napotke.




cmokec -> RE: reklamacija sedežne (29.8.2009 20:29:42)

Kaj za prijava na Zvezo potrošnikov, pa ti bodo oni svetovali naprej.

Je pa res, da se usnje razteguje, sploh če ni 1. klase. Če je sekanec, tudi hitro razpoka in se strga na delih, ki so bolj obremenjeni.




Anonimen -> RE: reklamacija sedežne (29.8.2009 20:30:54)

Ti jim kar tezi in se "posteno" pritozi. Saj Tom ni skladiscna trgovina, kjer kupis nekaj za 100€.

Ali pa poklici na ZPS, na brezplacno stevilko. So fajn naviti.




m@j@ -> RE: reklamacija sedežne (29.8.2009 20:38:27)

Ja MiČ II, saj za to se mi gre, ker to ni 100 EUR.
A imaš mogoče brezplačno številko ZPS? Sem tudi že pomislila na njih.
hvala




Anonimen -> RE: reklamacija sedežne (29.8.2009 20:40:36)

080 88 99

Ta je ziher pravi: (01) 474 06 00




Stran: [1]