kuhinja razpada (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


mala maja -> kuhinja razpada (25.8.2009 11:48:41)

imamo 4 mesece montirano kuhinjo in ta razpada.[sm=smiley13.gif]

Nismo niti vsejleni notri, kuhinjo uporabljamo samo za kuhanje kofeta delavcem, ali pa če moj dela v delavnici za kakšen čaj.
Kuhinja je Gorenjeva, višjega cenovnega razreda amapk katastrofa.

-prvo so zažagali poličko nad napo in to precej grdo
-ko odprem pečico se mi odpre zraven predal pod pečico
-povesile so se mi omarice
-vratca so padle iz pantov[sm=smiley19.gif]
(baje da so tisti štoparji ki ustavlajo vratca premočno našponani in se je to zgodilo zaradi tega)
-tudi tista vratca ki še niso padla dol so tik pred tem da padejo dol

Ko sva bila v trgovini so rekli da se kaj takega ne sme zgodit in rekli da imava vso pravico do reklamacije in da bodo stvari zamenjali. amapk do tukaj sva prišla naprej se pa ustavi.
V trgovini kjer sva kupila čakava in prosiva naj pridejo pogladat pa nič. Ne vem več kam in na koga naj se obrnem. Jezna sem ko [sm=hudicek1.gif]


naj čakam do 1.9. da se končajo dopusti, s tem izgubljam dneve in mojo potrpežljivost[sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (25.8.2009 12:03:08)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




CUKRČEK -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 12:10:27)

malo se pozanimaj na Zvezi za varstvo potrošnikov in se "opremi" s kakom zakonom. To potem jasno povej v trgovini. Ponavadi se vsi omehčajo , ko slišijo za varstvo potrošnikov. ČE ne , jih dejansko prijavi.




miapia -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 12:17:41)

IZVIRNO SPOROČILO: Nalin

vloži pisno  reklamacijo in to priporočeno, če ne bo odgovora, pokliči inšpektorja, ki bi lahko bil pristojen za te zadeve.

Ja, nimaš se kaj bockati ustno in na lepe oke. Danes se vse dela pisno, da imaš črno na belem. Če od trgovine ni odziva, potem greš naprej. Je pa res, da imajo tudi reklamacije določen odzivni rok, ki pa piše v kakšnem pravilniku, v katerega se pa jaz ne grem poglabljat. Se pa pozanimaj na ZPS, tam imajo v malem prstu zakone in te bodo znali usmerit.




naja17 -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 12:37:52)

Uff in pol jest galamim... Čim prej črno na belem, da ti tole uštimajo, jest bi še4 slikala vse skupaj, kako to zgleda, pa vorn glas povzdignila, ker pri 4 mesece "stari" kuhinji...[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




mojcaziga -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 13:34:08)

Obvezno vodi vse zadeve pisno, ne ustno in na lepe oči. In priporočeno. Kot prvo imaš dokaz in kot drugo je zakonsko določeno v kolikem času ti morajo odgovoriti. Rok je 8 dni - za odgovor in ne rešitev reklamacije. Dobro bi bilo poslikati zadeve in naj bodo slike opremljene z datumom. Ponavadi gre od tu naprej lažje, sploh če omeniš zvezo za potrošnike. V končni fazi lahko zagroziš z mediji.

lp




Anonimen -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 13:41:09)

Vse urejati pisno in priporočeno.

Vse poslikati.

Poslati v trgovino in Gorenju istočasno. Postavi rok za rešitev!

potem pa inšpektor.




silvya -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 14:40:50)

Poglej koliko časa imaš garancijo. Moja, Marlesova ima 5 let. In v tem roku so ti DOLŽNI te napake popravit zastojn, če ne bo šlo, pa ti morajo kuhinjo zamenjat! Kliči in tečnari! Če ne bo šlo z lepa pa jim zagrozi z inšpekcijo!




Anonimen -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 15:51:10)


IZVIRNO SPOROČILO: silvya

Poglej koliko časa imaš garancijo. Moja, Marlesova ima 5 let. In v tem roku so ti DOLŽNI te napake popravit zastojn, če ne bo šlo, pa ti morajo kuhinjo zamenjat! Kliči in tečnari! Če ne bo šlo z lepa pa jim zagrozi z inšpekcijo!



Tu sploh ne gre za garancijo, gre se za skrite napake in napake pri montaži. Te so ti dolžni popravit, garancija gor ali dol.

Se strinjam s predhodnicami, poslikaj, napiši potek dogodkov (kdaj je bilo naročeno, dobavljeno, montirano, kdaj so se začele pojavljat napake, napiši jim pisemce, pošlji priporočeno in napiši, do kdaj naj zadeve popravijo - ti jim določi rok, npr. 10 dni).

Je kuhinja lesena (masiva)? Potem gre za normalno rekcijo lesa na razlike v vlagi v prostoru. Les diha in rabi en čas, da se "navadi" na vlago, ki je v kuhinji vsak dan drugačna, zato pogosto pride do povešanja vratc ali drgnjenja predalov. Zadeva se reši z natančnim šponanjem okovja. Ponavadi se zadeva umiri, ko se les prilagdi prostoru.




petrovakarmenca -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 19:56:30)

Vztrajajte! Mi smo imeli podoben problem s kuhinjo višjega cenovnega razreda (pri drugem proizvajalcu) in so nas želeli takoj odpraviti, a se nismo dali in smo vztrajali pri svojih pravicah. Žal se tistim gospodom vedno mudi in tu se vidi kako cenijo stranke. Poslikajte kuhinjo in v skrajnem primeru pošljite malo okoli kako čudovite so njihove kuhinje.




Spark -> RE: kuhinja razpada (25.8.2009 22:21:25)

Mislim, da bi ti morali v 8 dneh vsaj odgovorit, pa čeprav bi ti rekli da bodo lahko prišli šele čez 1 mesec, ker so preveč zaposleni. Jaz bi šla kar tja in rekla, da sem prišla po denar, od kuhinje, sami pa naj se odločijo kdaj jo bodo prišli iskat. Potem pa malo zagrozi z zvezo potrošnikov itd. Pri njih pa se pozanimaj. Samo glede na njihovo obnašanje, naj jo kar imajo. 




mala maja -> RE: kuhinja razpada (26.8.2009 8:43:26)

punce hvala za nasvete.

do sedaj sva vse poslikala in reklamacije oddala tudi s slikami po emailu v trgovino.
zadnja reklamacija je bila vložena prejšni ponedeljek, pa sva bila v četrtek tam, zdej pa počakam še do jutri potelj ap ukrepam naprej. eno reklamacijo sva vložila pa mogoče mesec po montaži pa še vedno nič[sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif]

ne znam slikice prilepit, sploh ne dela kopi paste.
Tko da vidite jo lahko na blogu

http://mami3.blogspot.com/2009/02/vazna-sem.htmlđ


in zdej vidm no da je še mal več kot štiri mesece po montaži[sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif], tolk gre hitr čas.

za reklamacijo so mi pa rekli da je dve leti od montaže.




Oceania -> RE: kuhinja razpada (26.8.2009 8:56:10)

IZVIRNO SPOROČILO: ***Želva***

Vse urejati pisno in priporočeno.

Vse poslikati.

Poslati v trgovino in Gorenju istočasno. Postavi rok za rešitev!
potem pa inšpektor.




Točno tako. Če ti ne odgovarjajo na reklamacije začni v Gorenje gnjaviti po telefonu in jih opozori na roke in inšpekcijo. Trgovina nima veze s šlampasto montažo.
Zapisuj si priimke s katerimi si govorila. Dogovori se za ogled, kjer se napiše reklamacijski zapisnik. Vztrajaj na zamenjavi zažagane police in ostalih stvari, ki se jih ne da popravit, tudi vratca niso namenjena večkratni montaži.
Če ti bo tisti, ki bo pisal reklamacijski zapisnik govoril, da se moraš dogovarjati s trgovino ga preglasi, ker to ni res in vztrajaj na odpravi napak na njihove stroške. In seveda zahtevaj drugega monterja.




mala maja -> RE: kuhinja razpada (31.8.2009 11:54:05)

no tko. sem se mal okorajža in klicala v Gorenje. naslednji dan so bili pri nas[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image] iz trgovine, kjer sva jo naročila.
Baje da so res ti blažilci zanilč in mi bodo zamenjali skoraj pol kuhinje[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]
Soseda pravi naj vztrajam pri menjavi cel,  da se mi bo slej ko prej še ostalo razdrlo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

Mi je hudo ker sem bila tečna, amapk vsaj iz mrtve točke smo se premaknili. Zdej pa spet čakanje.

ve katera koliko časa bo tejala vse skupaj?? Baje imajo čas 45 dni[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley26.gif[/image]




5ra_28 -> RE: kuhinja razpada (31.8.2009 12:06:04)


IZVIRNO SPOROČILO: mala maja

ve katera koliko časa bo tejala vse skupaj?? Baje imajo čas 45 dni[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley26.gif[/image]



poglej na naročniško pogodbo kak droben tisk. Dobro, da se je začelo premikat...

Midva sva hotela naročiti kuhinjo od gorenja, pa sva si premislila, sva potem naročila pri Gros-Novak, dobila v 12 dneh!!!!, reklamirala sem pult na pečici (pečica je v zgornjem elementu), ker so vratca zraven mal začela šobati po robu in sicer kasnje, po montaži. Poslala sem en mail s sliko in me je takoj že poklical prodajalec, kdaj lahko pridejo monterji, da dobim nov pult!!! [sm=bravo.gif]

Upam, da rešiš zadevo. Jaz ogromno stvari reklamiram in vse lepo rešim. Sem reklamirala v Kiko za barski stol, vreden 200 €, je začel škripat. Dobila novega!!! Pošljem pa takoj vse pisno in lepo napisano, nič zgražanja. In je vse lepo rešeno do zdaj.




Stran: [1]