Najaa -> RE: Zakaj bi otrokom morali omejiti televizijo in računalnik? (24.8.2009 14:10:46)
|
IZVIRNO SPOROČILO: Marogica IZVIRNO SPOROČILO: USTVARJALNA VZGOJA V 3. letu starosti zaključijo prvo fazo psiho-fizičnega razvoja. V tem obdobju razvijejo svoja osnovna čustva (jeza, radost, skrb, strah in žalost), katerih razvoj mora temeljiti na realnem svetu. V TEM OBDOBJU JIH NE SEZNANJAJTE Z VIRTUALNIMI VSEBINAMI. V 7. letu starosti se zaključi druga faza njihovega psiho-fizičnega razvoja. V tem obdobju so kot gobice - njihovi možgani vpijejo vse. Ob nekontrolirani uporabi negativnih virtualnih vsebin to nankrat niso več vaši otroci ampak junaki risank, video igric. Kaj pa razvoj lastne domišljije in ustvarjalnosti. V TEM OBDOBJU NAJ GLEDAJO LE PREVERJENE VSEBINE. Virtualni svet je zelo bogat in kasneje sem jim bo realni svet zdel dolgočasen. Sedaj veste od kod tisti znani stavek:"Meni je dolgčas." Televizija je najvišje razvit medij (nudi barve, gibanje, čudovit zvok) in kasneje, v šoli, otroci ne bodo mogli preiti na nižji medij - KNJIGO. Kaj pa mislite vi? Se v osnovi strinjam. Vendar dandanes tega ni moč več preprečiti, lahko se samo omeji na določen čas na dan. Vsaj tako mi delamo. Težko pa bi bilo otroku dopovedati, da TV in PC škoduje oz. nista primerna, če vidita starše, ki igrajo igrice, klepetajo po forumih in gledajo nič kaj bolj pametne nadaljevanke. In ko bereme določene uporabnice tukaj gor, se mi prav tako zdi, da so mnogokrat zamejale virtualo z realnim svetom, torej to ne gre zameriti otrokom. Sem mnenja, da vsekakršno pretiravanje škodi in preprečevanje vzpodbuja še večjo željo po prepovedanem. Zdrava mera razuma staršev v takšnih in ostalih zadevah ter odločitvah, ne bi smela slabo vplivati na nadaljni otrokov razvoj. Kje pa je tista "ta prava" meja, pa je jasno, da ne vemo, čeprav se vsi po svojih močeh trudimo.[sm=smiley1.gif] Se strinjam. Pri nas je tako, da če se zapiči, da hoče risanko, bo vse naredila za to, da jo dobi. Pol pa ko pogleda 1-2 risanki, se pa zaigra in tv-ja niti ne pogleda več.
|
|
|
|