Magi* -> Kaj namesto Bepanthen mazila (2.6.2005 11:00:12)
|
ija-1, tisto o marketingu pa ne bo štimalo. vsako podjetje ima prvi cilj dobiček - torej, da prodea čim več. torej, če je izdelek drag, bo s tem (načeloma) še več zaslužka, kajne? če vložimo še malo več v reklamo, se bo prodaja povečala, lahko pa se pozitiven učinek reklamnih akcij izniči s previsoko ceno, saj bodo kupci raje posegali po cenejših izdelkih. čisto nobeno podjetje nima slogana "raje malo manj prodam, pa zato po visoki ceni". sploh so pa najbrž na farmacevtskem trgu posebne zakonitosti, saj so podvrženi strogim kriterijem in pravillom (kaj lahko napišejo kot indikacijo itd), kaj lahko prodajo kot zdravilo, kaj kot dodatek, kaj kot.... dejstvo pa je, da se s kožo ni za igrati, ker hitro postane navajena na kake učinkovine (lep primer je uporaba lepotilne kozmetike, ki kožo do te mere razvadi, da brez dragih krem, čistilnih gelov, tonikov, serumov, nam vleče kožo skupaj). ne se jezit. vsak pač ravna po svoji vesti in prepričanju.
|
|
|
|