Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
Uporabnik | |
|
|
RE: gradnja - stalne reklamacije 29.9.2009 8:50:06
|
|
|
|
urška76
|
IZVIRNO SPOROČILO: kalbo Vso srečo želim, res, ker ti proti obrtniku, ki je v stečaju, oziroma v riti po domače povedano penali ne pomagajo kaj dosti. Pri ploščicah je treba preverit serijo. Vse ploščice morajo oziroma je fino, da so iz iste serije, ker tako ni razlike v odtenku. Hvala. Sej to za seriske ploščic vem, zato me vsaj to ne skrbi. Firma, ki nama dela pa ni v riti (vsaj zaenkrat imajo preveč projektov). Po prvem decembru jim pač ne plačava več dokle ne naredijo do konca in potem odštejemo po pol procenta na dan (pri 200.000 € to ni malo). imamo pa zmenjeno da se konec meseca naredi obračun narejenih del in midva v roku osmih ni plačava. Na srečo imamo nadzornega, ki jih redno kontrolira (pa midva baje glavnemu živce žreva-njegove besede), piše se gradbeni dnevnik in pogodba je res dobro narejena. Pa počasi sem se nehala sekirat, kar ne bodo naredili dobro bodo pač delali še enkrat. Pa namesto da bi se selila še letos se bom pač spomladi. Upam, da bom mela s pohištvom več sreče.
|
|
|
|
RE: gradnja - stalne reklamacije 29.9.2009 10:15:32
|
|
|
|
kalbo
|
To z nadzornikom in pogodbo sta dobro naredila. Eni dajo avans, pol se pa jajcajo z izvajalci. Danes so pa taki časi, da gre lahko še tako dobro stoječ privatnik rakom žvižgat, samo dva velika mu ne plačata, pa je v riti.
|
|
|
|
RE: gradnja - stalne reklamacije 12.10.2009 15:00:29
|
|
|
|
Metuljček Cekinček
|
Vedno bolj se mi dozdeva, da je glavni problem pri gradnji čas. Če imas čas (in živce), imaš na koncu tako kot si želiš. Mi smo recimo eno leto po vselitvi dobili ograjo. Ponudbe smo začeli zbirati ene pol leta nazaj in točno smo vedeli, kakšno ograjo želimo. Zato so že takoj odpadli kakšni alternativni predlogi, da bi uporabili drugačen les in podobne fore. Ko smo dobili 3 ponudbe, smo se začeli pogajati za ceno in se seveda odločili za najugodnejšo ponudbo, ki je bila za 50 % nižja od najdražje. Ko so nam postavili točkovne temelje, je obrtnik začel nekaj "mutit", da se mu ne izide, da bo treba več plačat in take fore. In ker se nam nikamor ni mudilo, smo mu rekli adijo. Poiskali smo še četrtega obrtnika in ga vprašali, če bi nam za to ceno naredil ograjo. Ceno je sicer zvišal za 10 % in začel z delom. Potem se je pa začelo spet zavlačevanje. En dan pride in dela cel dan, potem ga spet en teden ni, potem pride en popoldan in dela 2 uri in tako naprej. Proti koncu je začel nekaj "mutit" z denarjem in smo mu rekli, da bomo plačali toliko kot je bil dogovor in nič več. Vmes smo mu še ene deske reklamirali in jih je po dolgem prepričevanju vendarle zamenjal, ker smo mu rekli, da mu ne bomo plačali dokler jih ne zamenja. Skratka po 4 mesecih od začetka del imamo tako ograjo kot smo želeli. Če bi tudi ostala dela na hiši potekala na podoben način, bi se verjetno lahko vselili po enih 10 letih od začetka gradnje.
|
|
|
Jaslice ali varuška
пеперутка16
Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?