Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
Uporabnik | |
|
|
Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 11:25:11
|
|
|
|
panja
|
Konec januarja smo kupili voziček Jane slalom pro. Od takrat ga tudi uporabljamo, vendar imamo stalno neke težave. Zavora nagaja, malo se je natrgalo prozorno platno ( tam kjer je šivano). Od februarja do sedaj je že četrtič na servisu. Ne vem, kolikokrat ga bomo še mogli dati, me je kar groza. Drugače mi je zelo všeč, vizualno, funkcionalen za naš teren, skratka tak kot sem si ga želela, a to da je zadeva tako pokvarljiva ali pač da imamo samo mi tako smolo z njim, si nisem mislila. Za 700€, bi človek želel imeti kolikor toliko ok voziček, a ne? Kaj bi na mojem mestu storili vi, v kolikor se napaka na servisu ne bo odpravila tako kot bi se morala. Kaj pravzaprav kupec lahko v takem primeru stori? Zahteva zamenjavo ogrodja vozička, ali komplet zavore, da bo delala ok ali kaj? Ne vem no, sem kar malo razočarana... Hvala za vsako mnenje, komentar. Kako pa kaj ostali uporabniki tega vozička?!? Lep dan še naprej vsem skupaj!
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 11:59:14
|
|
|
|
anika87
|
Sem kar zgrožena nad tvojim problemom Seveda za 700 evrov bi želela meti super in oh in sploh voziček, ne pa da ga vozim na servis in to četrtič od januarja. Jaz bi menda pop la - pa sem drugače ful potrpežljiva oseba. S tem vozičkom nimam izkušenj, v bistvu nimam še z nobenim, drugače pa našega navihančka čaka doma PP. Ampak kakor koli, kateri koli voziček - mislim, da je to malo "tumač", da bi bilo kar naprej nekaj narobe z njim. Pa seveda - rabiš ga nonstop, a ne... Kaj uporabljaš, ko je na servisu? Ti dajo nadomestnega? Ne vem kakšne pravice imaš, ker se nisem poglabljala v to, saj mi do zdaj HB še ni bilo treba brat takšnih pravic, ampak probaj zatežit, da ti dajo novega.
_____________________________
Mamina sreča in očkov ponos, prijokal na svet sem brez zobkov in bos. Nejc moje je ime, naj zdaj vsakdo to ve! (24.06.09 ob 8.23) Iz pleničk se nam smehlja nekaj čisto majhnega. Štorklja je razprla svoja krila in naju še s hčerko obdarila. Zala,
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 12:35:12
|
|
|
|
t5t6
|
Zdaj si me pa kar v slabo voljo spravila, ker imam namen prav ta voziček kupiti. Dobila sem samo dobra priporočila od prijateljic. Za prva dva sem imela Chicota pa kljub slabemu terenu ni bil niti enkrat na popravilu, posodila sem ga še nečakinji, sedaj pa ga že tri leta furajo v vrtcu in še vozi. No naj še kakšna prosim pove mnenje o vozičku Jane.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 13:35:40
|
|
|
|
Anonimen
|
Mi ga uporabljamo eno leto pa morm rečt, da nismo mel nobenih problemov. Kar je blo je kot si že ti napisala strgano platno pri šivih. No pa so mi zamenjali celo streho, ni blo nobenega problema.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 14:44:29
|
|
|
|
mimi30
|
Na žalost tudi mi nismo imeli sreče s tem tipom vozička. 1x na servisu, ker je lezla bremza dol, 2x iz istega razloga zamenjano podvozje....bremza je po določenem času spet začela lest dol in brusit po spodnjem delu....natrgalo se je platno...zapirala se je strehica....prodajalka je pisala mail dobavitelju in vzela našo številko - 2x, na žalost nikoli nismo dobili odgovora....vglavnem sam križ in težave ter prerekanje do onemoglosti
_____________________________
If you can dream about it, you can do it.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 14:51:23
|
|
|
|
zvezdica222
|
mi pa imamo ta voziček in sicer stalno v uporabi-tudi čez drn in strn, pa nobenih problemov...
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 15:16:39
|
|
|
|
t5t6
|
Kje pa ste kupile ta voziček? A ko gre na popravilo dobiš kaj nadomestnega al si ta čas brez?
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 16:09:28
|
|
|
|
katjakoc
|
Živjo! Moj voziček je star tri leta in je do sedaj brezhibno vozil čez drn in strn. Sedaj pa je začela nožna zavora ropotati po "glidih". Rada bi ga peljala na servis. A mi morda lahko poveš, kje ga ti servisiraš? Najlepša hvala za odgovor.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 16:38:01
|
|
|
|
panja
|
mimi 30 - in kako ste rešili zadevo na koncu? drugače pa, ja dobiš nadomestnega, če ga imajo na voljo, drugače ne, je pa servis na Ptuju - kjer ima to podjetje sedež, tako da ga iz trgovine npr. v Celju peljejo tja in potem nazaj v trgovino in traja kar nekaj časa.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 16:44:17
|
|
|
|
valerija77
|
Glede na to da ga imate od februarja, pomeni da je še v garanciji. Če se vam še enkrat pokvari lahko zahtevate nov voziček ali celotno kupnino nazaj in kupite drug voziček.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 21:05:16
|
|
|
|
panja
|
valerija77 - je to kje zapisano al kako je s tem? Kakšen zakon to zapoveduje? Mal sem res skeptična, kaj bo ko ga dobimo nazaj. Zdaj 20-ga se odpravljamo tudi na dopust, pa vprašanje, če bomo lahko šli s svojim vozičkom. Sem res žalostna in besna za popizd... Sam kaj, ko to ne pomaga kaj dosti. Upam, da se bo to uredilo. Lep pozdrav!
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 22:18:00
|
|
|
|
katjakoc
|
Najlepša hvala! Sporočim, kaj bom uredila. Upam, da bo tvoj po 4. popravilu končno usposobljen za zabavno vozičkanje. Lepo noč.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 23:04:22
|
|
|
|
Ana009
|
IZVIRNO SPOROČILO: mimi30 Na žalost tudi mi nismo imeli sreče s tem tipom vozička. 1x na servisu, ker je lezla bremza dol, 2x iz istega razloga zamenjano podvozje....bremza je po določenem času spet začela lest dol in brusit po spodnjem delu....natrgalo se je platno...zapirala se je strehica....prodajalka je pisala mail dobavitelju in vzela našo številko - 2x, na žalost nikoli nismo dobili odgovora....vglavnem sam križ in težave ter prerekanje do onemoglosti Se cisto podpisem pod tole!! Mi smo tud imeli veeeeeliiko tezav s tem vozickom.. med drugim je bremza padala dol in se ful malenkosti, pa smo po 6. mesecih dosegli, da so nam zamenjali podvozje.. ampak po mesecu je bilo isto... pol smo pa rekli, da se ne gremo vec tega.. Res vozicek, ki ni vreden tega denarja.. drugace pa prav lusktan,....
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 23:05:28
|
|
|
|
Ana009
|
IZVIRNO SPOROČILO: valerija77 Glede na to da ga imate od februarja, pomeni da je še v garanciji. Če se vam še enkrat pokvari lahko zahtevate nov voziček ali celotno kupnino nazaj in kupite drug voziček. Nas je bil tudi v garanciji, pa se ni dalo nic zmenit.. so vztrajali, da ga bodo popravili, ampak je trajaloooooooooooo..
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 8.6.2009 23:08:05
|
|
|
|
meta21
|
Mam kar kurjo polt ko tole berem. Jaz ga uporabljam 9 mesecev in sem super zadovoljna. Edino malo smo ga na začetku namazali-ležaje pa to
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 9.6.2009 7:03:22
|
|
|
|
anika87
|
Jaz tudi ne morem verjet svojim očem... pa sem misnla, da je to res "marcedes" od vozička... Sicer meni osebni ni tako všeč izgled, pa tudi malo zasoljena cena se mi je zdela. Ampak ko to berem - groza. No, saj verjetno res niso vsi "šit od šita", ampak če ste se že 3-4 javile na tej temi v tako kratkem času, verjetno je še kje kdo, ki ni na tem forumu in ima probleme...
_____________________________
Mamina sreča in očkov ponos, prijokal na svet sem brez zobkov in bos. Nejc moje je ime, naj zdaj vsakdo to ve! (24.06.09 ob 8.23) Iz pleničk se nam smehlja nekaj čisto majhnega. Štorklja je razprla svoja krila in naju še s hčerko obdarila. Zala,
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 9.6.2009 9:57:40
|
|
|
|
panja
|
Sam tolk, da povem, da so nas danes s servisa obvestili, da nam bodo zamenjali podvozje - kolesa pa bodo dali naša stara gor, tako da srčno upam, da zdj pa bo ok.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 12.6.2009 19:13:51
|
|
|
|
suzolinka
|
Tudi jaz sem bila blazno razočarana nad Janejem. Kmalu na začetku so se pokazale prve napake (strehica je počila tam kjer omenjate ve, bremza je svirala svojo melodijo, ...) in sem ga prodala. V Pkapolonici se pred tem ni dalo nič kaj zmenit. Tisto streho so mi zašili (bila vmes brez vozička, popravili v 1 tednu), z bremzami pa ni bilo "nič narobe". Sem ga prodala in kupila rabljenega Freestyla in je še vedno kot nov! Potem smo za marelo kupili TFKjev Buggster in se nam je tudi nekaj pokvarila (smo dobili slabo pošiljko). Prodajalka v Rutarju je bila enkratna. Najprej povedala, da lahko njihov serviser popravi, pa smo rekli ne (da naj bo original). Potem je pisala mail v Nemčijo (uraden servis), odgovor pa smo čakali prbl.2 meseca. Nakar je prodajalka popi... in me poklicala pa rekla naj pridemo izbrat drug nov voziček . Tako se dela!!!
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 14.6.2009 14:50:28
|
|
|
|
valerija77
|
Panja jaz bi na tvojem mestu poslala pisno (priporočeno da boš lahko dokazala da si res poslala) na trgovino oz. na dobavitelja, da zahtevaš celotno kupnino nazaj, saj gre očitno za stvarno napako. Drugače pa se boš obrnila na pristojni inšpektorat. Odgovoriti ti morajo v 8. dneh. če ti ne se obrni na inšpektorat in bodo potem oni ukrepali naprej. Pa vseeno se obrni na inšpektorat in se samo pozanimaj kakšne so možnost. Mislim da ne bi smelo biti problema. Moja mami je imela sicer težave z sušilcem, kar seveda ni povsem isto. vendar je po desetih mesecih obupala ker je bil kr naprej na servisu in je dobila celoten denar nazaj. Je pa tudi ta voziček zelo drag, zato bi jaz kar vztrajala da mi vrnejo denar in bi potem drugega kupila. Ga bom pa tudi sama kmalu rabila. Sicer mi je jane zelo všeč ampak bom še razmislila če ga bom sploh kupila.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 15.6.2009 0:12:41
|
|
|
|
rija
|
jaz sicer nisem imela tega vozička, moram pa povedati, da sem bila zgrožena nad izgledom znankinega jane: najina mulca mata 2 meseca razlike, pa je po 2,5 letih bilo na mojem vozičku blago takšno kot takrat, ko sem ga kupila, na njenem pa dobesedno totalno uničeno, zbledelo, neprepoznavno pa je kupila nov voziček.... kako pa se obnese pri vas?
_____________________________
...vox populi...
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 15.6.2009 11:54:29
|
|
|
|
bibyzan
|
Jst imam trikolesnika, letnik nekje 2004, serm kupila rabljenega, ohranjenega, je pa res, da je barva na športnem delu (oranžna) zelo zbledela. Je takšen material. Koliko sem sedaj gledala, imajo drugačen material, ki se ne splajha. Drugače z njim nimam nikakršnih problemov, razen to. Sem že spraševala, če bi se samo športni tekstilni del dal dokupit, pa so mi v Pikapolonici rekli, da ne. A ima mogoče katera direkten kontakt servisa na Ptuju, bi se sama pozanimala. Ker ogrodje in funkcionalnost je brezhibno. Pričakujemo drugega , pa ji samo zaradi splajhanega športnega dela zoprno. Ne bi pa rada kupovala novega oz nekje rabljenega, ker iz zgornjih postov vidim, da pri vsakem ogrodje ni ok. Razmišljala sem tudi o prebarvanju oranžnega dela z barvo za tekstil, pa ne vem, če bi mi to uspelo. Če ima katera kakšno idejo, se toplo priporočam. LP
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 15.6.2009 12:04:53
|
|
|
|
eternety
|
Se strinjam z Valerijo 77. Včasih je treba malo vika in krika zagnat, da te resno vzamejo. 700 eur ni malo denarja in voziček bi moral brezhibno funkcionirat, ne pa da ga 4 krat popravljajo. Jaz bi vsekakor zahtevala nov voziček, ki bo funkcioniral ali pa vračilo kupnine.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 15.6.2009 12:48:29
|
|
|
|
summer410
|
zakaj pa ne zahtevaš novega vozička.....:) po zakonu ga moraš dobiti.... ko sem še jaz delala v komerciali v eni štacuni...ti za primer povem... gospa je kupila hladilnik...in nas po enem letu poklicala, da se ji zdi, da ji odzadaj mal teče nekaj:)) in ni pustila da se ji kdo hladilnika dotika, saj takšnega servisiranega ona ne bo imela.... sem pogledala v zakon in je res.....do dveh let lahko dobiš nov aparat,.... sem kontaktirala proizvajalca in mu opisala problem..... gospa je še v istem tednu dobila na dom brezplačno nov hladilnik..... tako da sem sigurna....da če jim lepo razložiš, da se spoznaš na svoje pravice kot potrošnica in da hočeš nov voziček, ga boš dobila....
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 16.6.2009 11:08:40
|
|
|
|
summer410
|
Tukaj je copy paste 37 člena zakona..... Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: - odpravi napako na blagu ali - vrne del placanega zneska v sorazmerju z napako ali - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali - vrne placani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povracilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega clena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
|
|
|
|
RE: Voziček Jane - reklamacija 4-tič!!! 16.6.2009 19:29:42
|
|
|
|
tasa_m
|
Moja kolegica je imela Jane za nadomestni voziček in je pop nad njim. Sprednje kolo je kar naprej dol padalo , zavora škripala kot nora. Za 700€ koliko ta voziček stane, res pričakuješ malo več kot pa non stop popravljanje in zgubljanje živcev .
|
|
|
Najbolj brane vsebine v rubriki Koliko se lahko zredim med nosečnostjo?Telesna teža med nosečnostjo ne narašča enkomerno. Koliko kilogramov je ravno prav, koliko preveč in koliko premalo?
Zadnje s foruma
Za doječe matere.
пеперутка16
Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?