NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (Polna verzija)

Forum >> [Družinsko življenje] >> Tehnika



Sporočilo


rissp -> NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 17:12:50)

Novembra 2008 smo pri Tuštelekom naročili storitev interneta v akciji, paket 20mbit/s za 40€ na mesec, zraven smo dobili LCD TV za 1€.  Pri podpisu pogodbe so nam zagotovili, da nam bodo LCD TV poslali, samo če bo internet 100% možen (parice itd.). Po približno 14 dneh smo na dom dobili LCD TV. Čez dva dni pa smo od Tuštelekoma prejeli klic. Obvestili so nas, da internet pri nas NI možen. »Ja, kako da ne? Kako potem da smo na dom že prejeli TV, če pa ste nam zagotovili, da bo TV poslan samo v primeru če bo internet možen?« » ja, gospod, internet ni možen , mi nismo krivi, kriv je Telekom.Za TV boste plačevali 20€ na mesec kot razdolžitveni obrok in pa še eno storitev,npr. Mobilni telefon si morate izbrati.Tako ste podpisali.Tako podpiše VSAK.« »A ga lahko pošljem nazaj?« »Ne , ne morete.Plačevali boste razdolžitveni obrok in izbrali boste rezervno storitev.«  Lahko si predsavljate šok, ki smo ga doživeli pri nas doma. Ampak to vse ni še NIČ, popolnoma NIČ v primerjavi, kar se nam je zgodilo oz. dogajalo kasneje! Seveda sem takoj ko je bilo možno oddivjal v Tuštelekomov center v Trbovljah (trgovina Info) in tam povedal kaj se nam je zgodilo. Prijazen trgovec je poklical na Tuštelekom in nam zagotovil, da lahko LCD pošljemo nazaj in nam s tem ni treba plačevati 20€ obroka in rezervne storitve. Zgodba bi bila s tem končana, če nebi  izvedel, da smo baje na Tuštelekomovi »kolokaciji« in da naj bi bilo tam možno. No, vsekakor smo po obilnem spraševanju na koncu prejeli klic od Telekoma Slovenije, da so se zmotilii glede naslova in da se nam opravičujejo , kajti na naši lokaciji JE možen internet, toda pod pogojem , da naročimo pri njih klasično telefonijo. Ker smo imeli že dovolj čakanja (medtem je od podpisa pogodbe s Tuštelekomom minilo že več kot 2 meseca), sem oddivjal na Tuštelekomov center, tokrat v Ljubljano (center za Kolosejom). Tam sem spoznal prijaznega uslužbenca, ki mi je bil pripravljen pomagati.Svetoval mi je, naj naročimo klasično telefonijo pri Telekomu Slovenije in naj pridemo s pogodbo od Telekoma k njemu in bo  zadeva rešena.Glede obrokov za LCD (medtem smo prejeli že 3 račune po 20€), nam je svetoval, naj obroke plačamo, ob tem nam je vsaj 3x zagotovil, da bomo vplačane obroke dobili povrnjene v obliki dobropisa takoj, ko nam bo začel delovati internet. Vsekakor, od tega obiska pa do trenutka, ko smo dobili klasično telefonijo od Telekoma Slovenije je minil še 1 mesec. Seveda sem takoj obiskal svojega novega »znanca« v že zgoraj omenjenem Tuštelekomovem centru. Ne vem kako sva z mamo (ki je podpisnica pogodbe) lahko bila tako neumna in nasedla, ampak zaposleni na cenrtu nama je moji mami dal novo pogodbo , češ da je zaradi tehničnih razlogov treba sedaj podpisati novo pogodbo, (verjetno ker je tako mnogo lažje za njih). OB TEM NAMA JE VSAJ 3x ZAGOTOVIL, DA SE VEZAVA ZA LCD TV PRENESE NA NOVO POGODBO (v ta namen je interno poslal nek DOPIS), da bomo vseeno dobili vse obroke za nazaj plačane v obliki dobropisa in da nam od zdaj naprej ni več treba plačevati za LCD TV.Svetoval nama je še, da je bolje če opremo priklopim sam, saj nam tako ni treba plačati priklopnine.Tako sem se odločil za samopriklop. Od tega obiska pa do trenutka, ko sem prejel modem po pošti, je minilo še skoraj 2 meseca.Torej od prvega podpisa pogodbe skupaj 6 MESECEV ! (medtem smo dobili še 1 obrok za LCD TV ki smo ga v lastni naivnosti plačali!). Torej, po šestih mesecih smo končno imeli internet.Žal je po vseh grenkih priokusih sreča trajala zelo kratko , saj smo kmalu ugotovili, da je hitrost namesto 20mb/s down samo1mb/s down. Poklical sem na center in naslednji dan so me poklicali nazaj, češ da so zadevo uredili. Takoj sem šel preverit in ugotovil sem, da je hitrost sinkronizacije modema poskočila iz 1mb/s na 5mb/s.Na celih 5mb/s !  Vsekakor, po večkratnem klicanju in prigovarjanju so mi svetovali še zamenjavo napeljave v hiši (ki smo jo seveda naredili in s tem spet imeeli samo stroške), na koncu pa so mi rekli, da se pač ne da dvigniti in da bomo imeli končno hitrost 5-6mb/s. (čeprav nam je ob podpisu pogodbe njihov zaposleni zagotovil da je preveril možno hitrost na naši lokaciji in da je za okoli 15-16mb/s. Ob tem so mi še brez sramu razložili, da se nam ne izplača iti na nižjo hitrost, saj bomo v tem primeru morali plačevati še razbremenitveni obrok za LCD tv in to bo skupaj spet naneslo 40€ ! Toliko o hitrosti, s tem smo se morali sprijazniti in smo tudi se.  Po 1 mesecu delovanja, ko smo že skoraj pozabili na vse krivice in udarce, ki so nas doleteli pri Tuštelekomu (naj ob tem omenim, da nikoli nismo bili neprijazni ali kako drugače neprijetni do njih), smo od njih prejeli prvi račun. Ko sem ga odprl, me je obšla slabost, pravtako vse druge, ki so ga pogledali. Namesto približno 70€ (1,5 meseca interneta = 60€ + klasična telefonija,ki smo jo medtem na njihov nasvet prenesli k njim, saj naj bi bilo tako lažje izklopiti takoj ko dobimo internet = 10 , skupaj = 70€) smo dobili skupni znesek 152€. Stodvainpetdeset evrov !!!  Po prvotnem šoku sem zbral toliko moči, da sem oddivjal v Ljubljano, naravnost v center k istemu zaposlenemu, s katerim smo podpisali pogodbo. Pokazal sem mu račun, na katerem je bil razen interneta ter klasične telefonije še znesek 30€  za PRIKLOP OPREME (ki sem jo priklopil sam, tako kot sem izbral) in pa še znesek 20€ za LCD TV(??!!!) . Poleg tega je bil tu še znesek za prehod klasične iz Telekoma Slovenije na Tuštelekom (OK,čeprav nam niso omenili stroškov) ter opomin za zaostalo plačilo za 1 obrok za LCD TV.  Zaposleni je bil tudi sam vidno začuden, ob že standardnem sočustovanju mi je rekel, naj TAKOJ pošljem reklamacijo, saj da imamo 100% in da bomo v roku 1 tedna dobili nov , pravilen račun. OK, mislil sem si , mogoče je pa to nujno zlo ob koncu, samo še to in potem bo vse OK. Tako sem poslal reklamacijo, v njej sem lepo obrazložil za vsak znesek, zakaj in kako.S tem je bila za nas stvar zaključena.Čeprav nekako nismo več verjeli v Tuštelekom (a bi vi???) in smo na pol s strahom pričakovali pošto. In čez en teden končno prispeta 2 pisma.Eden je bil opomin za neplačani znesek 152€.OK,mogoče to pošiljajo avtomatsko in takrat še niso videli reklamacije. Nakar odpremo drugega in v njem zagledamo obrazložitveno pismo in račun  za 152€ !!! Zavrnili so prav vse točke reklamacije !  Glede obrokov za LCD ki smo jih že plačali : ker smo podpisali novo pogodbo to ne velja za prejšnje obroke, staro pogodbo so oni uničili baje že tisti dan ko so zvedeli za (napačno) informacijo, da ni parice. Tako za že plačane obroke ne bomo dobili nazaj niti centa, plačati pa moramu tudi tega ki je na računu! Češ da smo si sami krivi, ker bi jim morali poslati nek Aneks (verjetno tega ki jim ga je zaposleni poslal kot »interni dopis« ob drugem podpisu pogodbe!). Poslali so nam še aneks, ki ga moramo sedaj izpolniti, če ne da bomo še naprej plačevali dodatnih 20€ za LCD! Glede namestitve opreme:  »Če ste hoteli opremo namestiti sami, bi nas morali o tem obvestiti! Opremo vam je namestil tehnik«  IN TO PO TEM, DA SEM JIM V REKLAMACIJI OBRAZLOŽIL, DA SEM OPREMO NAMESTIL SAM IN DA SEM TAKO IZBRAL, CELO ZAPOSLENI V NJIHOVEM CENTRU MI JE SVETOVAL TAKO!!!   Tu smo prišli do točke, ko smo rekli : DOVOLJ JE ! Dovolj je ponižanj, udarcev in krivic s strani Tuštelekoma. Res je , da je bil uslužbenec, s katerim smo podpisovali pogodbo,prijazen z nami, a kaj nam to pomaga, če njegove besede očitno ne pomenijo nič, saj je bilo do zdaj še vse drugače kot pa nam je on zagotovil. In še zadnji udarec : zgoraj opisana zavrnitev reklamacije je prispela včeraj (v soboto), nekaj ur kasneje pa smo prejeli še klic iz njihovega centra, da moramo preklicati prošnjo za ukinitev klasične telefonije (zgoraj sem opisal, kako so nam na Tuštelekomu svetovali, naj naročimo kl.telefonijo pri Telekomu Slovenije in jo potem prenesemo na Tuštelekom, po priklopu interneta pa ga bomo lahko takoj izklopili), kajti če prošnje ne bomo preklicali, nam bodo morali izklopiti tudi internet, saj internet brez klasične telefonije NE deluje.Lahko si predstavljate, da tudi toliko volje (in tudi ne moči) nisem imel, da bi jim karkoli odgovoril.Samo prekinil sem linijo. Ne vem kaj lahko sploh storimo. Jutri (v ponedeljek) grem na vsak način v center poiskat uslužbenca, s katerim smo podpisali pogodbo. Prosil ga bom, naj reši to zadevo, mi ne mislimo več pošiljati nobenih dopisov saj očitno vsi dopisi naletijo na gluha ušesa.    KAJ BI STORILI VI ?        




rija -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 17:16:36)

ne vem[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] znorela recimo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

jaz samo vem, da bom mojemu vzela lisice in se jutri zaklenila na radiator (bog daj, da imajo centralno ogrevanje[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]) na T2 in se ne odklenem, dokler mi ti debili končno ne priklopijo telefona[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




tanjusi -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 18:47:24)

probaj jim mal zagrozit z mediji- Tednik pa podobno ,mogoče se bojo pa kaj skulirali...




Freycha -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 18:58:21)

jaz bi šla do odvetnika - Čeferina recimo in ga prosila, da vse pogodbe pregleda in jim za začetek pošlje eno "luštno" pisemce, potem pa naprej... pa magar na sodišče.....

sem pa zelo vesela, da se nisem pred časom odločila za TušMobil, ker se mi zdi tale Tuš nategovalec od nategovalcev.....[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley21.gif[/image]




anajmad -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 19:35:43)

Varstvo potrošnikov, Preverjeno in Tednik,kot je prej ena omenila. Novinarji bodo z veseljem pograbili kost. Sploh ker je Tuš.




Naja31 -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 22:13:09)

Meni se pa tega ne ljubi brati. Vsaj kakšen presledek bi vmes dala. 




lukec -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 22:35:07)

Zveza potrošnikov ponavadi deluje, včasih že samo grožnja da si član dela čudeže ...




rissp -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 23:26:13)

 Mi nismo (ŠE ZAENKRAT) prekinili NOBENE pogodbe! Ne jaz ne nihče pri nas nismo NA NOBEN NAČIN škodili telekomu, bili kadarkoli z njimi neprijazni itd. Človek še razume eno, dve ali pa mogoče celo 3 napake z njihove strani.
Ko pa udarci prihajao redno vsak teden, z vsakim njihovim klicem in "dopisom", je enkrat mera prekoračena. Pri nas je , vsaj mislim tako, ta mera trajala zelooo dolgo. Dvomim, da bi kdo izmed vas toliko časa trpel takšne in podobne krivice (in ob tem vsakič izgubil nekaj denarja in pa še bolj važno - živcev, ali pa kot v mojem primeru - želodca).
To sago moramo končati jutri in pika. Mogoče se to komu zdi smešno, ampak jaz že 2 noči ne morem spati (odkar smo prejeli še zadnja dva udarca - zavrnitev reklamacije v VSEH točkah in pa klic da prekinitev klasične telefonije NI možna,kljub dogovoru da jo prekinemo takoj po preklopu interneta), moja mama, ki je podpisnica te pogodbe, pa je tudi pretočila že dovolj solz zaradi tega.
VSEKAKOR, KAR SE PRI TUŠTELEKOMU DOGAJA Z NAMI,TEGA ALI ČESA PODOBNEGA NE PRIVOŠČIM NIKOMUR !




felix7 -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 23:35:31)

to, da ne moreš imeti interneta, če nimaš fiksne telefonije, je navaden larifari. Nama je isto Telekom naložil, sva priklopila fiksno telefonijo in potem dobila še internet. Čez dva meseca pa jaz za foro vprašam na Telekom, če lahko fiksno telefonijo odklopim in mi pritrdijo... In res, sva jo odklopila, internet normalno naprej uporabljala (pri Siolu), nato pa preklopila na Amis. Brez problemov...




ninocka -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (1.6.2009 13:18:01)

Jst bi se obrnila na njihov center v Tusu BTC, ker tist v Kosezah je lahko samo posrednik. Poleg tega za vsako stvar spisi se enkrat reklamacijo, zahtevaj prenos denarja (dobroimetja) iz ene pogodbe na drugo + naj ti se oni dokazejo, da ti je zmontiral njihov monter - verjetno bi moral podpisati kaksen papir, da je montaza opravljena, kar morajo imeti v arhivu, prav tako pa bi moral imeti en izvod tudi ti?
Sklicuj se se na to, da je v pogodbi zagotevljeno uporaba storitev v tolikem in tolikem casu, kar pa za njihove strani ni bilo izpeljano.
Obrni se tudi na varstvo potrosnikov, pa dobro si preberi njihovo pogodbo in drobni tisk. Ce cesa ne razumes, se prej pozanimaj, da te ne bodo potem se zato okrog okrog vrteli.
Razmisli kaj zelis - se naprej uporabljati njihove storitve ali popolnoma prekiniti pogodbo, ob tem pa seveda zahtevati povracilo vseh stroskov in nakazil.

Pa srecno!






Korina1 -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (1.6.2009 14:04:44)

Tri leta nazaj je kar so pri Tušu-takrat še Voljai meli ponudbo da če se priklopiš na njihovo internet TV dobiš za 1€ Matrix tv za darilo in mi doma smo se odločili ker nimamo tv signala. Dober teden po naročilu je prišel dopis da lahko dvignemo tv. Ko smo imeli tv doma nekaj dni pa me kličejo z Volje in mi sporočijo da pa naša centrala ne omogoča inernetne tv, pa sem jih povprašala kako je sedaj s tv-jem ker ga imam že doma. Odgovorili so mi da televizor lahko obdržimo ker je to njihova napaka ker niso prej preverili ali je v našem koncu to možno ali ne. Samo v tistem času je bila še Volja, sedaj je pa Tuš




rissp -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (1.6.2009 17:29:41)

TOREJ  zadeva je sledeča : (zgleda da se je končno začelo razpletati)

Danes smo obiskali Tuštelekomov center ter tam počakali na uslužbenca, s katerim smo podpisovali pogodbo.
Moram reči da je bil zelo pripravljen pomagati (z njim za razliko od drugih, s katerimi smo se dopisovali ali govorili po telefonu, nismo imeli nikoli nikakršnih težav).
Takoj ko sem mu razložil zadevo (zadnje udarce ki smo jih prejeli od zadnjega obiska pri njemu - zavrnjeno reklamacijo na račun ter nezmožnost izklopa klasične telefonija) , je začel klicariti na center na Brnčičevi. Po točno 38 minutah telefonarjenja (večinoma je čakal na liniji, ostal čas je šel za neskončno dopovedovanje da imamo prav) je zadeva zgledala še dokaj negotova. Potem je bilo opravljenih še nekaj klicev in po približno 1 uri telefonarjenja nam je razložil, da so končno na Brnčičevi uvideli da so storili napako (napake). Tako je zaposleni na centru še enkrat napisal celotno zgodbo, dodal vse dokumente, reklamacije, odgovore itd., in to vse skupaj poslal na Brnčičevo (po predhodnem telefonskem pogovoru z nekom na Brnčičevi). Povedal nam je , da lahko v osmih dneh pričakujemo odgovor. 20€ za LCD nam bodo iz zadnjega računa odstranili.Za 30€ namestitve opreme pa ni vedel, kajti medtem smo ugotovili, da je teh 30€ bila NJEGOVA napaka, saj je kljub temu da smo se izrekli za samonamestitev vsaj 3x , on narobe označil na pogodbi.Za to se nam je sedaj tudi opravičil.
Glede "nezmožnoti " izklopa klasične telefonije pa so po že zgoraj opisanem 1urnem telefonskem pogovoru ugotovili, da JE možen, samo da bi bilo v tem primeru napisati novo pogodbo.
Vsekakor naj bi se z uslužbencem  videli po osmih dneh, ko dobimo odgovor iz Brnčičeve. Če bodo vsi problemi rešeni (ne spet zavrnjeni), se bomo z njim dobili ker je treba podpisati novo pogodbo, da se lahko izklopi klasični telefon.Če ne bodo rešeni vsi problemi, potem se moramo pravtako dobiti znjim, zaradi preklica pogodbe.
Tako smo na koncu odšli mešanih občutkov, s kančkom upanja, čeprav je bilo to upanje le neznatno, saj smo že prevečkrat dobili obljube nato pa namesto dejstev samo udarec v glavo.
AMPAK MED PREVOZOM DOMOV SE JE ZGODILO NEKAJ NENAVADNEGA :
Dobili smo klic iz Tuštelekoma. Ne od študentov na liniji, kamor te avtomatsko vrže ko kličeš ti na tuštelekom, ampak naravnost iz BRNČIČEVE !!! Klicala je neka ga.Petra, ki je zelo prijazno razložila, da nam bodo iz računa odbili 20€, ki jih neupravičeno zahtevali kot obrok za LCD. Za obroke, ki smo jih plačali za nazaj, nam bodo namesto dobropisa sklenili novo pogodbo (ali spremenili veljavno,tega nisem razumel)  , v njej bo vezava za toliko mesecev manj kolikor obrokov smo že plačali. Tako da KONČNO NAJ BI REŠILI TA PROBLEM Z OBROKI ZA LCD. (čeprav bi bili bolj veseli dobropisa kot pa nekaj mesecev manj vezave,ampak vseeno, vsaj nekaj!)
Razložila je tudi, da za 30€ (namestitev opreme) ne ve zdaj kako točno je bilo (napaka njihovega zaposlenega), zato sem ji svetoval naj pokliče zaposlenega, saj ta NE taji da se je ON zmotil.Obljubila je, da ga bo takoj poklicala in se pozanimala.TAKO DA BO TUDI TEH 30€ (UPAM) končno odštetih z računa.
Tako smo račun (vsaj ustno, tokrat z vodstvon na Brnčičevi) rešili. Nov račun in obrazložitev naj bi poslali že takoj jutri.
Glede "nezmožnosti" izklopa interneta, je rekla da se bo točno poaznimala do jutri, kako in kaj,zagotovo je možno, toda izvedeti mora, kaj točno je v tem primeru treba storiti.
Obljubila je , da jutri pokliče z novimi informacijami.

Tako se je današnji dan končal bolje, kot pa zadnji meseci in sploh zadnji dnevi.
Mogoče pa le je upanje, da se bo vse to res rešilo. Vendar bomo raje počakali na pismena potrdila in nov račun, saj je bilo neizpolnjenih obljub že ogromno.
in šele ko bo vse to rešeno, se bomo začeli ukvarjati z najmanjšim problemom : plačana(20) in dejanska hitrost(5-6)

se nadaljuje...




Tanja55 -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (1.6.2009 18:19:23)

Sem prebrala vso tole kaco in samo en komentar:

z vsemi vpletenimi bi jaz zahtevala, da zvem njihova imena (tako za to ga. Petro kot za prodajalca itd.). enako jst vedno ko se zacne takole zapletat ze v startu zahtevam kontakt s sefi, poslovodjo itd. nekom pac, ki je odgovoren za zadeve, hkrati pa ga lahko "citiram" v vseh nadaljinjih pogovorih. Do sedaj se je tak nacin komunikacije obrestoval in stvari se odvijajo hitreje.

V primeru obljubljanj in podobnih reci...vse na papir, nobenih ustnih dogovorov. In od sedaj dalje ... vse stvari urejaj preko pisarn na Brncicevi in nikjer drugje. Pa dobi konkreten podatek kdo je ga. Petra in v kateri pisarni dela. Ce ne drugega, vse pogodbe in dopisi imajo podpisane osebe, ki so vodile postopek...kontaktiraj njih. Srecno!




Ajona -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (1.6.2009 18:39:37)

da so pri meni popravili napačne osebne podatke je minilo že leto in pol, pa jih še niso v celoti;

mi grejo kar lasje pokonci pri tuštelekomu, pol leta sem jih prosila in pisala na mail naj popravijo moje ime, ker je bilo napačno naslovljeno, sem že mislila da jim je uspelo, zadnjič po enem letu, ko naj bi bilo urejeno, pa spet pride pošta z napačnimi podatki, nesem nazaj na pošto, da ta oseba na tem naslovu ne obstaja, nato pa so me začeli klicariti na mobi in težiti, vendar takoj prekinem, ko zagledam njihovo številko.

Pogodbo smo sklenili z drugim operaterjem, ki pa je potem v celoti prešel na Tuštelekom, če bi vedela, bi šla že v začetku drugam.
Še pol leta in se jih rešimo.

Upam da se v vašem primeru hitreje in korektno uredi.


Kje na računalniku vidim hitrost delovanja interneta??

srečno




KIKI**** -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (4.6.2009 12:34:20)

Kaj bi storila?

Kar sem 1x že, ampak pri siolu (pa nisem imela takih težav-ampak nam samo 1 mesec ni delalo ne internet, ne TV, ne telefon). poklicala na njihovo brezplačno tel. št., povedala kar jim gre, saj sem v 1 mesecu večkrat klicala tja (brez olepševanja)in naposled napisala reklamacijo z vsemi datumi, urami klicanja in časom pogovora, s kom se govorila, kaj sem govorila (saj snemajo pogovore). 3 strani dolgo reklamacijo in na koncu zagrozila s tožbo, ker mene ne bo noben v glavo j****

Ne morem verjeti, kaj so vam naredili, ker jaz bi verjetno že koga sunla nekam.

Odpoved od pogodbe zaradi njihove napake in vztrajala bi pri tem do smrti (al pa če kej prej zastara) PIKA.

Uh, da bi men tole naredili, bi že vidli hudiča.

Če je obojestranska komunikacija dobra, ni panike, ko se pa meni začne goditi krivica, pa bolje da jih ne bi blo kje v bližini.

Upam, da uredite tako, da dobite povrnjene nastale stroške in odpoveste pogodbo, ter ste raje en čas brez interneta ali ga uredite kje drugje.

lp




kalbo -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (4.6.2009 12:36:05)

Mal dnarja mal muzike. Sam ljudi nobena stvar ne izuči. Veselo bo ratalo, ko bo nacionalni roming pri mobilni telefoniji potekel.




kalbo -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (4.6.2009 12:37:03)

Pa še to, men bi pokrovko odneslo že pri drugem odstavku prvega posta in dlje sploh nebi šlo.




ninocka -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (5.6.2009 8:46:25)

Ves kaj pa jst ne razumem - zakaj skoz podpisujete NOVE pogodbe?
Ce se dela sprememba pogodbe, se podpise aneks ali obrazec za spremembe, ne pa nova pogodba????

Sam da na koncu ne bos imel namesto ene veljavne in normalne pogodbe, treh brezveznih, pomankljivih in ti bodo na racun vseh treh denar pobirali.




poli* -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (8.6.2009 14:34:24)

Katastrofa ej.
Čestitke za vstrajnost in ohranitev trezne glave pri vsem tem.
Najbolje bi bilo vse skup končat in naročit pri novemu operaterju.




martita -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (18.6.2009 21:58:02)

nisem brala, samo namig: si poskusila s pritožbo na APEK, ki je pristojen za reševanje sporov med operaterji in uporabniki?




RoZala -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (25.6.2009 22:21:20)

Grozno, meni bi se že prej strgalo. Samo nekaj bi še dodala: ponudniki interneta ponujajo hitrost npr. do 20 mb/s (kot npr. Tuštelekom50 paket). Tisti "DO" 20 mb/s daje prednost internetnem ponudniku, saj nikjer ne piše točna hitrost. Zato tisti, ki gledate samo na številke, ne nasedajte. Lahko je storitev 3 € cenejša od vaše in vam obljubljajo večjo hitrost ("do"), ne morejo pa vam obljubit, da bo res taka hitrost.




mala zirafa -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (26.6.2009 8:28:30)

To vam je šola z drugič.Meni take ponudbe da je lcd za 1 euri smrdijo.To je sigurno kaj sumljivega.Mi se za take stvari ne bi odločili.




Primoza -> RE: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (26.6.2009 8:58:06)

Problem teh operaterjev je, da dela za njih ogromno enih študentov in zastopnikov, ki niso medsebojno usklajeni in potem nastane takšna zmeda. Si pa dela vsako podjetje s tem precejšnjo škodo, posebno zato, ker očitno niso zmožni vseh pritožb vezanih na eno stranko že v začetku generirati na enem mestu.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (28.6.2009 22:03:33)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Stran: [1]