rissp -> NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko (31.5.2009 17:12:50)
|
Novembra 2008 smo pri Tuštelekom naročili storitev interneta v akciji, paket 20mbit/s za 40€ na mesec, zraven smo dobili LCD TV za 1€. Pri podpisu pogodbe so nam zagotovili, da nam bodo LCD TV poslali, samo če bo internet 100% možen (parice itd.). Po približno 14 dneh smo na dom dobili LCD TV. Čez dva dni pa smo od Tuštelekoma prejeli klic. Obvestili so nas, da internet pri nas NI možen. »Ja, kako da ne? Kako potem da smo na dom že prejeli TV, če pa ste nam zagotovili, da bo TV poslan samo v primeru če bo internet možen?« » ja, gospod, internet ni možen , mi nismo krivi, kriv je Telekom.Za TV boste plačevali 20€ na mesec kot razdolžitveni obrok in pa še eno storitev,npr. Mobilni telefon si morate izbrati.Tako ste podpisali.Tako podpiše VSAK.« »A ga lahko pošljem nazaj?« »Ne , ne morete.Plačevali boste razdolžitveni obrok in izbrali boste rezervno storitev.« Lahko si predsavljate šok, ki smo ga doživeli pri nas doma. Ampak to vse ni še NIČ, popolnoma NIČ v primerjavi, kar se nam je zgodilo oz. dogajalo kasneje! Seveda sem takoj ko je bilo možno oddivjal v Tuštelekomov center v Trbovljah (trgovina Info) in tam povedal kaj se nam je zgodilo. Prijazen trgovec je poklical na Tuštelekom in nam zagotovil, da lahko LCD pošljemo nazaj in nam s tem ni treba plačevati 20€ obroka in rezervne storitve. Zgodba bi bila s tem končana, če nebi izvedel, da smo baje na Tuštelekomovi »kolokaciji« in da naj bi bilo tam možno. No, vsekakor smo po obilnem spraševanju na koncu prejeli klic od Telekoma Slovenije, da so se zmotilii glede naslova in da se nam opravičujejo , kajti na naši lokaciji JE možen internet, toda pod pogojem , da naročimo pri njih klasično telefonijo. Ker smo imeli že dovolj čakanja (medtem je od podpisa pogodbe s Tuštelekomom minilo že več kot 2 meseca), sem oddivjal na Tuštelekomov center, tokrat v Ljubljano (center za Kolosejom). Tam sem spoznal prijaznega uslužbenca, ki mi je bil pripravljen pomagati.Svetoval mi je, naj naročimo klasično telefonijo pri Telekomu Slovenije in naj pridemo s pogodbo od Telekoma k njemu in bo zadeva rešena.Glede obrokov za LCD (medtem smo prejeli že 3 račune po 20€), nam je svetoval, naj obroke plačamo, ob tem nam je vsaj 3x zagotovil, da bomo vplačane obroke dobili povrnjene v obliki dobropisa takoj, ko nam bo začel delovati internet. Vsekakor, od tega obiska pa do trenutka, ko smo dobili klasično telefonijo od Telekoma Slovenije je minil še 1 mesec. Seveda sem takoj obiskal svojega novega »znanca« v že zgoraj omenjenem Tuštelekomovem centru. Ne vem kako sva z mamo (ki je podpisnica pogodbe) lahko bila tako neumna in nasedla, ampak zaposleni na cenrtu nama je moji mami dal novo pogodbo , češ da je zaradi tehničnih razlogov treba sedaj podpisati novo pogodbo, (verjetno ker je tako mnogo lažje za njih). OB TEM NAMA JE VSAJ 3x ZAGOTOVIL, DA SE VEZAVA ZA LCD TV PRENESE NA NOVO POGODBO (v ta namen je interno poslal nek DOPIS), da bomo vseeno dobili vse obroke za nazaj plačane v obliki dobropisa in da nam od zdaj naprej ni več treba plačevati za LCD TV.Svetoval nama je še, da je bolje če opremo priklopim sam, saj nam tako ni treba plačati priklopnine.Tako sem se odločil za samopriklop. Od tega obiska pa do trenutka, ko sem prejel modem po pošti, je minilo še skoraj 2 meseca.Torej od prvega podpisa pogodbe skupaj 6 MESECEV ! (medtem smo dobili še 1 obrok za LCD TV ki smo ga v lastni naivnosti plačali!). Torej, po šestih mesecih smo končno imeli internet.Žal je po vseh grenkih priokusih sreča trajala zelo kratko , saj smo kmalu ugotovili, da je hitrost namesto 20mb/s down samo1mb/s down. Poklical sem na center in naslednji dan so me poklicali nazaj, češ da so zadevo uredili. Takoj sem šel preverit in ugotovil sem, da je hitrost sinkronizacije modema poskočila iz 1mb/s na 5mb/s.Na celih 5mb/s ! Vsekakor, po večkratnem klicanju in prigovarjanju so mi svetovali še zamenjavo napeljave v hiši (ki smo jo seveda naredili in s tem spet imeeli samo stroške), na koncu pa so mi rekli, da se pač ne da dvigniti in da bomo imeli končno hitrost 5-6mb/s. (čeprav nam je ob podpisu pogodbe njihov zaposleni zagotovil da je preveril možno hitrost na naši lokaciji in da je za okoli 15-16mb/s. Ob tem so mi še brez sramu razložili, da se nam ne izplača iti na nižjo hitrost, saj bomo v tem primeru morali plačevati še razbremenitveni obrok za LCD tv in to bo skupaj spet naneslo 40€ ! Toliko o hitrosti, s tem smo se morali sprijazniti in smo tudi se. Po 1 mesecu delovanja, ko smo že skoraj pozabili na vse krivice in udarce, ki so nas doleteli pri Tuštelekomu (naj ob tem omenim, da nikoli nismo bili neprijazni ali kako drugače neprijetni do njih), smo od njih prejeli prvi račun. Ko sem ga odprl, me je obšla slabost, pravtako vse druge, ki so ga pogledali. Namesto približno 70€ (1,5 meseca interneta = 60€ + klasična telefonija,ki smo jo medtem na njihov nasvet prenesli k njim, saj naj bi bilo tako lažje izklopiti takoj ko dobimo internet = 10 , skupaj = 70€) smo dobili skupni znesek 152€. Stodvainpetdeset evrov !!! Po prvotnem šoku sem zbral toliko moči, da sem oddivjal v Ljubljano, naravnost v center k istemu zaposlenemu, s katerim smo podpisali pogodbo. Pokazal sem mu račun, na katerem je bil razen interneta ter klasične telefonije še znesek 30€ za PRIKLOP OPREME (ki sem jo priklopil sam, tako kot sem izbral) in pa še znesek 20€ za LCD TV(??!!!) . Poleg tega je bil tu še znesek za prehod klasične iz Telekoma Slovenije na Tuštelekom (OK,čeprav nam niso omenili stroškov) ter opomin za zaostalo plačilo za 1 obrok za LCD TV. Zaposleni je bil tudi sam vidno začuden, ob že standardnem sočustovanju mi je rekel, naj TAKOJ pošljem reklamacijo, saj da imamo 100% in da bomo v roku 1 tedna dobili nov , pravilen račun. OK, mislil sem si , mogoče je pa to nujno zlo ob koncu, samo še to in potem bo vse OK. Tako sem poslal reklamacijo, v njej sem lepo obrazložil za vsak znesek, zakaj in kako.S tem je bila za nas stvar zaključena.Čeprav nekako nismo več verjeli v Tuštelekom (a bi vi???) in smo na pol s strahom pričakovali pošto. In čez en teden končno prispeta 2 pisma.Eden je bil opomin za neplačani znesek 152€.OK,mogoče to pošiljajo avtomatsko in takrat še niso videli reklamacije. Nakar odpremo drugega in v njem zagledamo obrazložitveno pismo in račun za 152€ !!! Zavrnili so prav vse točke reklamacije ! Glede obrokov za LCD ki smo jih že plačali : ker smo podpisali novo pogodbo to ne velja za prejšnje obroke, staro pogodbo so oni uničili baje že tisti dan ko so zvedeli za (napačno) informacijo, da ni parice. Tako za že plačane obroke ne bomo dobili nazaj niti centa, plačati pa moramu tudi tega ki je na računu! Češ da smo si sami krivi, ker bi jim morali poslati nek Aneks (verjetno tega ki jim ga je zaposleni poslal kot »interni dopis« ob drugem podpisu pogodbe!). Poslali so nam še aneks, ki ga moramo sedaj izpolniti, če ne da bomo še naprej plačevali dodatnih 20€ za LCD! Glede namestitve opreme: »Če ste hoteli opremo namestiti sami, bi nas morali o tem obvestiti! Opremo vam je namestil tehnik« IN TO PO TEM, DA SEM JIM V REKLAMACIJI OBRAZLOŽIL, DA SEM OPREMO NAMESTIL SAM IN DA SEM TAKO IZBRAL, CELO ZAPOSLENI V NJIHOVEM CENTRU MI JE SVETOVAL TAKO!!! Tu smo prišli do točke, ko smo rekli : DOVOLJ JE ! Dovolj je ponižanj, udarcev in krivic s strani Tuštelekoma. Res je , da je bil uslužbenec, s katerim smo podpisovali pogodbo,prijazen z nami, a kaj nam to pomaga, če njegove besede očitno ne pomenijo nič, saj je bilo do zdaj še vse drugače kot pa nam je on zagotovil. In še zadnji udarec : zgoraj opisana zavrnitev reklamacije je prispela včeraj (v soboto), nekaj ur kasneje pa smo prejeli še klic iz njihovega centra, da moramo preklicati prošnjo za ukinitev klasične telefonije (zgoraj sem opisal, kako so nam na Tuštelekomu svetovali, naj naročimo kl.telefonijo pri Telekomu Slovenije in jo potem prenesemo na Tuštelekom, po priklopu interneta pa ga bomo lahko takoj izklopili), kajti če prošnje ne bomo preklicali, nam bodo morali izklopiti tudi internet, saj internet brez klasične telefonije NE deluje.Lahko si predstavljate, da tudi toliko volje (in tudi ne moči) nisem imel, da bi jim karkoli odgovoril.Samo prekinil sem linijo. Ne vem kaj lahko sploh storimo. Jutri (v ponedeljek) grem na vsak način v center poiskat uslužbenca, s katerim smo podpisali pogodbo. Prosil ga bom, naj reši to zadevo, mi ne mislimo več pošiljati nobenih dopisov saj očitno vsi dopisi naletijo na gluha ušesa. KAJ BI STORILI VI ?
|
|
|
|