kje naj še iščem? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


p&b -> kje naj še iščem? (18.5.2009 22:10:13)

Imam 4,5 let starega sina,ki sem mu danes kupila knjigico-RAČUNAJMO IN BRIŠIMO.
listi so malo močnejši in nekako gladki-plastične mase.tako da se lahko otrok uči pisati vedno znova in znova.
Problem imam ker nikjer ne dobim takšnega pisala-flomaster tanki s karerim lahko pišeš in brišeš.
Sem iz okolice Maribora in sem bila že v nekaj papirnicah v Europarku in tudi trgovini ART,pa žal do zdaj brez uspeha,mogoče katera ve kje ga lahko kupim?

LP




caillou -> RE: kje naj še iščem? (19.5.2009 5:56:56)

Jaz sem pred leti kupila dvostranski zemljevid sveta, ki je na eni strani prazen in sam s tem flumastrom pišeš države, gore, reke, mesta,... in če je narobe tudi brišeš seveda. Tako flumaster kot tudi gobica sta bila priložena zraven.

Če ga drugače ne boš dobila, pa  poglej te zemljevide. Saj zadeva ni tako napačna. Za učenje otroka je krasna zadeva.






Luni -> RE: kje naj še iščem? (19.5.2009 7:29:19)

V vsaki bolje založeni papirnici bi jih morala dobiti. Jaz sem nazadnje kupila v DZS-ju....




Lejči -> RE: kje naj še iščem? (19.5.2009 9:02:21)

v Intersparu




matkica -> RE: kje naj še iščem? (19.5.2009 10:22:51)

jaz sem ga kupila v maldinski knjigi




anajan -> RE: kje naj še iščem? (29.5.2009 15:51:20)

ŽAl mi je za vse otrkoke, ki jih pri 4,5 letih mučite z učenjem številk, računanja in pisanja. Otroku delate veliko škodo. Otrok se nauči branja, pisanja in računanja samostojno, od okolice. Pred 6 leto otrokovi možgani še niso tako razviti, da bi razumeli števila ali črke. Zanj so to samo neki znaki. Pri 4,5 letih mora otrok razvijati domšljijo, zato potrebuje pravljice, igro na prostem, kjer išče nove rešitve ter duga opravila, ki jih lahko opravi sam. Namesto, da otroke zakopljete v knjige, jih raje naučite opazovanja okolice. Več bo imel od tega.


SVOJIH AMBUCIJ NE PRENAŠAJTE NA OTROKE!!!!!!!!!!!!!!! Dokazano je, da branje in pisanje pred vstoom v šolo, ne pomenijo lažjega učenja kasneje.





staši -> RE: kje naj še iščem? (30.5.2009 21:57:08)


IZVIRNO SPOROČILO: anajan

ŽAl mi je za vse otrkoke, ki jih pri 4,5 letih mučite z učenjem številk, računanja in pisanja. Otroku delate veliko škodo. Otrok se nauči branja, pisanja in računanja samostojno, od okolice. Pred 6 leto otrokovi možgani še niso tako razviti, da bi razumeli števila ali črke. Zanj so to samo neki znaki. Pri 4,5 letih mora otrok razvijati domšljijo, zato potrebuje pravljice, igro na prostem, kjer išče nove rešitve ter duga opravila, ki jih lahko opravi sam. Namesto, da otroke zakopljete v knjige, jih raje naučite opazovanja okolice. Več bo imel od tega.


SVOJIH AMBUCIJ NE PRENAŠAJTE NA OTROKE!!!!!!!!!!!!!!! Dokazano je, da branje in pisanje pred vstoom v šolo, ne pomenijo lažjega učenja kasneje.



SE STRINJAM S TABO ,MOJ TUDI LETOS KONČUJE PRVI RAZRED PA KO SE JE VSEDEL V ŠOLSKO KLOP NI ZNAL LAHKO REČEM DRŽAT NITI SVINČNIKA ,SEDAJ NA KONCU ŠOLSKEGA LETA PA JE RAZLIKA OČITNA -ZELO DOBER UČENEC.




botrca -> RE: kje naj še iščem? (30.5.2009 22:00:20)

IZVIRNO SPOROČILO: anajan

ŽAl mi je za vse otrkoke, ki jih pri 4,5 letih mučite z učenjem številk, računanja in pisanja. Otroku delate veliko škodo. Otrok se nauči branja, pisanja in računanja samostojno, od okolice. Pred 6 leto otrokovi možgani še niso tako razviti, da bi razumeli števila ali črke. Zanj so to samo neki znaki. Pri 4,5 letih mora otrok razvijati domšljijo, zato potrebuje pravljice, igro na prostem, kjer išče nove rešitve ter duga opravila, ki jih lahko opravi sam. Namesto, da otroke zakopljete v knjige, jih raje naučite opazovanja okolice. Več bo imel od tega.


SVOJIH AMBUCIJ NE PRENAŠAJTE NA OTROKE!!!!!!!!!!!!!!!


Nisi mogla boljše napisat...[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image].




Gina -> RE: kje naj še iščem? (30.5.2009 22:25:50)

Ne zganjajte cirkusa ženske. Nekateri otrci uživajo pri reševanju. Ne morete potem posploševat da bo otroku zanič v lajfu, če mu bo knjigico kupila, ker ne bo šel v naravo. Kje pa piše, da ne bo šel v naravo, saj ima dost cajta. Še manj, da to ne pomaga kasneje pri učenju. Otroci, ki jih pisanje zanima,  večinoma lažje delajo šolo, ker so pač bolj šolski tipi.
Meni se zdi, da ste mal ljubosumne. Brez smisla je to. A vaši niti Zmajčka ne rešujejo?




Anuška79 -> RE: kje naj še iščem? (31.5.2009 8:33:55)

IZVIRNO SPOROČILO: anajan

Otroku delate veliko škodo. Otrok se nauči branja, pisanja in računanja samostojno, od okolice. Pred 6 leto otrokovi možgani še niso tako razviti, da bi razumeli števila ali črke.



Po Montessorijevih kritičnih obdobjih razvoja otroka (=obdobje ko je otrok najboljdovzeten in pripravljen na učenje neke spretnosti, v tem  primeru najprej prepoznavanje glasov itd.) je kritično obdobje pisanja in tudi branja med 4 in 6 letom, torej smo v prvem razredu v SLO že krepoko v zaostanku. V državah kot sta npr. 'zaostali' Argentina in Brazilija, je prepoznavanje glasov in tudi črk (simbolov) del rednega kurikuluma vrtcev. Toliko na kratko o tem kolik naj bi bili otrokovi možgani sposobni sprejemati v starosti 'tik pred šolo'.

Drugo kar je bistvenega pomena, pa je ločevanje med spodbujanjem otrokovega 'opismenjevanja' z branjem (berejo starši!!!), petjem, igrami v stilu kaj se začne na 'B', nekaj povsem drugega pa je, da otroka posedemo in ga sistematično učimo branja in pisanja - tega večina staršev pa čeprav imajo še tako dobre namene - ni sposobna oz. za to ni usposobljena in lahko naredi več škode kot koristi.

Pa še konkreten primer mojega sina: je čisto povprečen bister skoraj šestletnik. Že nekaj časa prepoznava in preslikuje vse črke, začel je popolnoma sam, ko mu je pri treh stric kupil stojalo s črkami na eni in slikami na drugi strani (B - balon, C copata itd.). Sledilo je pisanje črk v pesek, neurejeno pisanje črk na brezčrten papir. Nato je prišel, da naj mu napišem, BABI, DEDI itd in je začel v nedogled preslikavati te besede, sledilo je prepoznavanje prvega glasu, nato zadnjega in glej ga vraga, nekega dne je moj sin prišel k meni s sliko morskega psa, pod katero je napisal stavek 'Ta morski ps je vlike ribe.' Kmalu je sledila pobarvanka, ki jo je sam opremil s podobnimi stavki, ki so sestavljali zgodbo.

Števila: do pred tremi meseci ni zanje pokazal nobenega interesa, še 'človek ne jezi se' se ni hotel igrati, potem pa kar nalepem, prepoznava števila, šteje do trinajst - spet brez neposrednega poučevanja.

Zato: otroci so si različni, siljenje otrok v nekaj za kar niso pripravljeni je popoln nesmisel in škodljivo, a če otroka res poznamo in mu pomagamo le toliko, da odgovarjamo na njegova vprašanja, mu nudimo materiale, ki jih potrebuje,otrok osvaja različne veščine v lastnem tempu. In razne fore, da otrok naj ne bi pisal ipd. do šole, da bo imel kaj od otroštva, so meni osebno zgrešena. Potem bi lahko tudi rekli, da naj otrok ne hodi do npr. 14 meseca, da bo resnično užival to najzgodnejše obdobje [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]. Pa pripravite otroka, ki bi rad šibal, do tega.




Anonimen -> RE: kje naj še iščem? (31.5.2009 8:39:09)

tudi moj starejsi zelo rad resuje razne uganke....pri treh letih sem mu prvic kupila knjigico racunanje je igra in jo je z veseljem reseval. ko jo je resil, je prosil za novo.....
in po vasem mnenju, mu je jaz nebi smela kupit, ker mu s tem skodujem????
lari fari. ce ortok sam hoce in ce ga to veseli, ne vidim razloga, da bi mu prepovedovala.
sedaj koncuje drugi razred in je zelo priden ucenec.
samo sedaj resuje tudi krizanke(on pravi resevanke[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]) v buckotu in reksiju....
se malo pa bo treba kupovat KIH!!![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]




Nalina -> RE: kje naj še iščem? (31.5.2009 9:53:24)

Po waldorfski pedagogiki pa je to prehitro. Dejansko je dejstvo (v splošni pedagogiki tudi), da se otroci do 7. leta učijo s posnemanjem in da bi se mogli vsaj teh prvih 7 let igrati in ne učiti akademskih stvari.

Kar pa je velik problem je to, da se otroci, ki se doma učijo pisati (predvsem) tega naučijo narobe! TO pa je velik problem šol. Da obimo v razrede otroke, ki ne znajo pravilno držati svinčnika in delajo take krice krace, da bog pomagej. In verjemite, popravljati je veliko težje, kot naučiti!




Anuška79 -> RE: kje naj še iščem? (31.5.2009 11:31:29)

IZVIRNO SPOROČILO: Nalina



Kar pa je velik problem je to, da se otroci, ki se doma učijo pisati (predvsem) tega naučijo narobe! TO pa je velik problem šol. Da obimo v razrede otroke, ki ne znajo pravilno držati svinčnika in delajo take krice krace, da bog pomagej. In verjemite, popravljati je veliko težje, kot naučiti!



To drži, ampak v prvi vrsti je to problem pri otrocih, ki so jih posedli za mizo in ga 'učili', namesto, da bi šel sam skozi vse stopnje pisanja in risanja - otrok, ki veliko preriše, sam pogrunta kakšna drža pisala je pravilna, če pa se otroku ne da svinčnika in papirja, da bi kracal, nato se pa spomnimo, da bi bil čas, da piše, potem je pa kriza...

Seveda so tu izjema otroci, ki imako grafomotorične težave in potrebujejo ustrezne vaje za korekcijo.

O popravljanju napačnih navad, mi je pa tudi vse jasno. SEm sama učiteljica.




Nalina -> RE: kje naj še iščem? (31.5.2009 11:50:22)

Ja ja seveda Anuška! Se popolnoma strinjam.




Stran: [1]