|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: A smem skenslat use po spisku?
24.4.2009 10:24:26   
mika
IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

Kje pa tisto mamo iz Preverjeno najdem? Kakšen kontakt, morda?


Mislim, da je najbolje da pišeš na Pop tv, ta oddaja je bila pred slabim mesecem. Po moje te oni lahko povežejo z njo. Bom poiskala link . tema so bile tablete in kakšen učinek imajo  na otroka. govorijo starši, ki se s takšnim zdravljenjem ne strinjajo.

(odgovor članu Kerensa*)
Neposredna povezava do sporočila: 51
   RE: A smem skenslat use po spisku?
24.4.2009 10:37:57   
mika
http://www2.24ur.com/bin/article.php?article_id=3162132

NE najdem pa prispevka....probaj samauser posted image

< Sporočilo je popravil mika -- 24.4.2009 10:40:33 >

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 52
   RE: A smem skenslat use po spisku?
24.4.2009 13:02:47   
frost
Malo sem preletela vse kar je bilo napisano odkar sem nazadnje pogledala v to temo...
Nehajte delat primerjave s sabo kot ste bili v šoli in z vašim otrokom, v smislu "Ja jaz sem bila tud malo bolj živahna pa so me petkrat po riti pa so rekli da ne bom šole končala, pa sem jo...blablabla". Malo bolj živahen otrok NI hiperaktiven otrok. Poreden otrok NI hiperaktiven otrok. Vsak otrok, ki se dolgočasi pri pouku NI hiperaktiven otrok. itd.itd. Hiperaktivnost oziroma ADHD je resnična motnja. Ni nekaj s čemer bi označevali kar vsakega malo bolj aktivnega otroka. Če ima otrok diagnozo adhd, jo ima z razlogom-če dvomite v diagnozo, lahko še vedno menjate zdravnika in pridobite drugo mnenje-verjetno bo enako, ker strokovnjaki večinoma vedo, kaj delajo. otrok z adhd nima problemov samo v šoli-za postavljeno diagnozo jih mora imeti vsaj v 2 ali 3 različnih okoljih-torej v šoli, doma, na igrišču, itd. Je pa seveda potem odvisno kako se s temi simptomi v katerem okolju spoprijemajo-doma ima največ svobode, torej ne bodo simptomi tako izraženi, ker je otroku več dovoljeno. Na igrišču se lahko znori, torej ima tisto možnost gibanja, torej simptomi spet niso tako izraženi. Pa pridemo do šole-omejitve, pravila, manj gibanja, večje zahteve-in vsi simptomi se vidijo na kilometer. In to potem ni problem šole ali sistema, ampak učitelja. Eni znajo, eni ne. Tu ste pa pomembni starši-vaša volja,vaše sodelovanje z učiteljem in predvsem vaše poznavanje diagnoze, ki jo ima otrok-ki je, brez zamere, obupno. Vsi ki pametujete v tej temi, prosim proooosim pojdite v knjižnico in si sposodite kakšno knjigo-po možnosti napisano in izdano v zadnjih 5 letih-ker je žalostno kakšno predstavo ima večina sodobne družbe o adhd. Prosim, res. Boste marsikaj izvedeli. Ne bo nikomur škodilo.
V glavnem, da se vrnem k tistemu, kar sem v zvezi s starši hotela napisat-prepričajte se, da je tudi učitelju jasno kaj je adhd. Večina jih je sicer imela kakšno izobraževanje o otrocih s posebnimi potrebami, nekateri celo dalje raziskujejo o tem, ampak veliko jih pa nima pojma. Ali pa poznajo teorijo, sanja se jim pa ne kako s takim otrokom delati. Kako ga zaposliti med poukom da ne bo 'moteč', da bo lahko pri miru, da bo lahko lepo sodeloval. Učitelji niso zmaji, otroku hočejo le najboljše-pa včasih pač ne vedo, kako naj se lotijo pri takih primerih. Kar še ne pomeni, da otroku ne želijo pomagati, da ga hočejo na tabletah samo zato, da bo mir. Če je vedenje vašega otroka po tabletah enako vedenju brez tablet, potem nima smisla. Majhnemu procentu otrok z adhd tablete dokazano ne pomagajo. hiposenzitivnim pomagajo, ker jim dajo potrebne stimulacije, hipersenzitivnim ne pomagajo, ker jim dajo stimulacije, ki jih tak otrok ne potrebuje. Sem o tem že pisala v eni drugi temi.
O preteklosti pa-ni bilo otrok z adhd, ni bilo otrok z alergijami, ni bilo otrok z avtizmom....Pa kje vi živite? Hvalabogu, da imamo danes ustrezne diagnoze za otroka, da otrok z adhd ni več označen kot len, neumen in ne vem kaj še vse, ampak da dejansko poznamo vzrok zakaj je tak kot je. Da poznamo strategije s katerimi lahko pomagamo. Kje je bil pred par leti otrok z avtizmom? Označen kot otrok z motnjo v duševnem razvoju, poslan v zavod, kjer se ni nihče ukvarjal z njim, ker niso imeli pojma, kako.
Glede vseh 'visoko kvalificiranih pedagogov' pa-pedagog je človek, tako kot vi. Človek, ki ima rad otroke, ki je zaradi otrok šel na fakulteto, iz ljubezni do otrok, ne pa zato, da jih bo kasneje zafkaval in se izmikal izzivom z njimi. V osnovi je mislil dobro. In še zdaj se verjetno trudi za to, da bi z otrokom dobro delal, mu pa pri otrocih s posebnimi potrebami primanjkuje strokovnega znanja. In ni nič narobe s tem, zato pa je tu še specialni pedagog, ki pa ima tisto znanje. Ključnega pomena je sodelovanje-da se povežete vi, pedagog, ki dela z vašim otrokom v razredu, specialni pedagog. In si pomagate. In se začnete spoštovati-če vi nimate spoštovanja do nekoga ki dela z vašim otrokom, ste na napačni poti. Začnite to malo spreminjati, pa boste videli tudi veliko razliko v njegovem odnosu do vas. Zapomnite si, da ste vsi tam za otroka.

Kerensa*- citiram: "Seveda sem v dilemi... seveda dvomim sama vase. Sem mama, ne pa pedagog. Imam nekaj znanja in fajn šolo življenja, ne pa specifik določenih predmetov. Imam sprejemljive živce, ampak sin mi jih zna popiti. In tako dalje... razmišljam, cincam, whatever."
Še enkrat to preberite, pa ne boste več v dilemi. Niste pedagog, ne znate učiti, ne poznate strategij poučevanja, nimate živcev za poučevanje. Sprijaznite se s tem. Verjamem da ste dobra mama, fajn gospa/gospodična,...ampak za poučevanje in delo z otrokom z adhd pa niste. Sin bo imel veliko več škode če se boste z njim učili na neustrezne načine, vpili na njega ko že stotič nečesa ne bo razumel...pa še sebi boste zraven delali škodo. Začnite verjeti, da so tisti ljudje na šoli usposobljeni za tako delo-pojdite tja, se pogovarjajte, sodelujte. Zaenkrat pa vam res odsvetujem, da povsem prekinete z obravnavami in s sinom delate sami.

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 53
   RE: A smem skenslat use po spisku?
24.4.2009 16:35:13   
špelin@
IZVIRNO SPOROČILO: mika

http://www2.24ur.com/bin/article.php?article_id=3162132

NE najdem pa prispevka....probaj samauser posted image

Tule je: http://poptv.si/multimedia/preverjeno-oce-proti-mocnemu-zdravilu-za-sina.html

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 54
   RE: A smem skenslat use po spisku?
24.4.2009 16:56:26   
Gina
IZVIRNO SPOROČILO: frost

Nehajte delat primerjave s sabo kot ste bili v šoli in z vašim otrokom, v smislu "Ja jaz sem bila tud malo bolj živahna pa so me petkrat po riti pa so rekli da ne bom šole končala, pa sem jo...blablabla". Malo bolj živahen otrok NI hiperaktiven otrok. Poreden otrok NI hiperaktiven otrok. Vsak otrok, ki se dolgočasi pri pouku NI hiperaktiven otrok. itd.itd. Hiperaktivnost oziroma ADHD je resnična motnja. Ni nekaj s čemer bi označevali kar vsakega malo bolj aktivnega otroka. Če ima otrok diagnozo adhd, jo ima z razlogom-če dvomite v diagnozo, lahko še vedno menjate zdravnika in pridobite drugo mnenje-verjetno bo enako, ker strokovnjaki večinoma vedo, kaj delajo. otrok z adhd nima problemov samo v šoli-za postavljeno diagnozo jih mora imeti vsaj v 2 ali 3 različnih okoljih-torej v šoli, doma, na igrišču, itd. Je pa seveda potem odvisno kako se s temi simptomi v katerem okolju spoprijemajo-doma ima največ svobode, torej ne bodo simptomi tako izraženi, ker je otroku več dovoljeno. Na igrišču se lahko znori, torej ima tisto možnost gibanja, torej simptomi spet niso tako izraženi. Pa pridemo do šole-omejitve, pravila, manj gibanja, večje zahteve-in vsi simptomi se vidijo na kilometer. In to potem ni problem šole ali sistema, ampak učitelja. Eni znajo, eni ne. Tu ste pa pomembni starši-vaša volja,vaše sodelovanje z učiteljem in predvsem vaše poznavanje diagnoze, ki jo ima otrok-ki je, brez zamere, obupno. Vsi ki pametujete v tej temi, prosim proooosim pojdite v knjižnico in si sposodite kakšno knjigo-po možnosti napisano in izdano v zadnjih 5 letih-ker je žalostno kakšno predstavo ima večina sodobne družbe o adhd. Prosim, res. Boste marsikaj izvedeli. Ne bo nikomur škodilo.
V glavnem, da se vrnem k tistemu, kar sem v zvezi s starši hotela napisat-prepričajte se, da je tudi učitelju jasno kaj je adhd. Večina jih je sicer imela kakšno izobraževanje o otrocih s posebnimi potrebami, nekateri celo dalje raziskujejo o tem, ampak veliko jih pa nima pojma. Ali pa poznajo teorijo, sanja se jim pa ne kako s takim otrokom delati. Kako ga zaposliti med poukom da ne bo 'moteč', da bo lahko pri miru, da bo lahko lepo sodeloval. Učitelji niso zmaji, otroku hočejo le najboljše-pa včasih pač ne vedo, kako naj se lotijo pri takih primerih. Kar še ne pomeni, da otroku ne želijo pomagati, da ga hočejo na tabletah samo zato, da bo mir. Če je vedenje vašega otroka po tabletah enako vedenju brez tablet, potem nima smisla. Majhnemu procentu otrok z adhd tablete dokazano ne pomagajo. hiposenzitivnim pomagajo, ker jim dajo potrebne stimulacije, hipersenzitivnim ne pomagajo, ker jim dajo stimulacije, ki jih tak otrok ne potrebuje. Sem o tem že pisala v eni drugi temi.
O preteklosti pa-ni bilo otrok z adhd, ni bilo otrok z alergijami, ni bilo otrok z avtizmom....Pa kje vi živite? Hvalabogu, da imamo danes ustrezne diagnoze za otroka, da otrok z adhd ni več označen kot len, neumen in ne vem kaj še vse, ampak da dejansko poznamo vzrok zakaj je tak kot je. Da poznamo strategije s katerimi lahko pomagamo. Kje je bil pred par leti otrok z avtizmom? Označen kot otrok z motnjo v duševnem razvoju, poslan v zavod, kjer se ni nihče ukvarjal z njim, ker niso imeli pojma, kako.
Glede vseh 'visoko kvalificiranih pedagogov' pa-pedagog je človek, tako kot vi. Človek, ki ima rad otroke, ki je zaradi otrok šel na fakulteto, iz ljubezni do otrok, ne pa zato, da jih bo kasneje zafkaval in se izmikal izzivom z njimi. V osnovi je mislil dobro. In še zdaj se verjetno trudi za to, da bi z otrokom dobro delal, mu pa pri otrocih s posebnimi potrebami primanjkuje strokovnega znanja. In ni nič narobe s tem, zato pa je tu še specialni pedagog, ki pa ima tisto znanje. Ključnega pomena je sodelovanje-da se povežete vi, pedagog, ki dela z vašim otrokom v razredu, specialni pedagog. In si pomagate. In se začnete spoštovati-če vi nimate spoštovanja do nekoga ki dela z vašim otrokom, ste na napačni poti. Začnite to malo spreminjati, pa boste videli tudi veliko razliko v njegovem odnosu do vas. Zapomnite si, da ste vsi tam za otroka.

Kerensa*- citiram: "Seveda sem v dilemi... seveda dvomim sama vase. Sem mama, ne pa pedagog. Imam nekaj znanja in fajn šolo življenja, ne pa specifik določenih predmetov. Imam sprejemljive živce, ampak sin mi jih zna popiti. In tako dalje... razmišljam, cincam, whatever."
Še enkrat to preberite, pa ne boste več v dilemi. Niste pedagog, ne znate učiti, ne poznate strategij poučevanja, nimate živcev za poučevanje. Sprijaznite se s tem. Verjamem da ste dobra mama, fajn gospa/gospodična,...ampak za poučevanje in delo z otrokom z adhd pa niste. Sin bo imel veliko več škode če se boste z njim učili na neustrezne načine, vpili na njega ko že stotič nečesa ne bo razumel...pa še sebi boste zraven delali škodo. Začnite verjeti, da so tisti ljudje na šoli usposobljeni za tako delo-pojdite tja, se pogovarjajte, sodelujte. Zaenkrat pa vam res odsvetujem, da povsem prekinete z obravnavami in s sinom delate sami.




user posted image user posted image user posted image  frost, se popolnoma strinjam. user posted image user posted image user posted image

Kerensa, jaz bi resnično tole na tvojem mestu parkrat prebrala.

(odgovor članu frost)
Neposredna povezava do sporočila: 55
   RE: A smem skenslat use po spisku?
25.4.2009 19:14:44   
paulina
Tudi jaz se popolnoma strinjam s frost. Dodala bi le še to, da tudi če ste dobra mama in krasna "učiteljica", zakaj pa bi vse sama delala? Sama sem bila na tem, ampak ne zato, ker bi tako hotela, ampak zato, ker je gospa na Svetovalnem centru ugotovila, da ima naš sin preveč dobro izpolnjene teste in da ne rabi pomoči. In od tu naprej je bilo vse odvisno od moje iznajdljivosti. Ja, in dobili smo pomoč, 5 ur na teden. Hvala za to. Tudi učitelji rečejo, da so te ure zlata vredne. Zaradi te pomoči sem doma lahko celo tudi mama in da ne rečem, tudi žena svojemu možu. Ker drugače pregoriš. Je pa na žalost na naši šoli še vedno tako, da moram biti tam vsak teden, če ne se stvari slabšajo, saj naše učiteljice na žalost razumejo ADHD tako, kot tukaj gor nekateri. Pa še neki: vsi strokovnjaki so plačani, vi pa niste, ni važno koliko naredite ali pa celo pregorite. Koga to zanima?LP

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 56
   RE: A smem skenslat use po spisku?
25.4.2009 22:18:40   
Anonimen
Se v celoti podpišem pod frost!

Bi pa dodala še to,
Kerensa, ker si pisala, da se pretežno prehranjujete s hitro, predvsem pa konzervirano hrano, bi mogoče tudi v tej smeri začela malo drugače razmišljati. Ker hrana veliko vpliva na samo počutje,storilnost,...

(odgovor članu paulina)
  Neposredna povezava do sporočila: 57
   RE: A smem skenslat use po spisku?
28.4.2009 19:42:19   
Taula
Nisem vsega brala. Ampak

- tvoja pravica je da se odrečeš pomoči. Mi smo imeli ta primer, starši so prišli v šolo, uradno se je napisalo poročilo in deklica ni več prejemala pomoči. (imela je odločbo za 3 ure tedensko) Jaz osebno se pomoči ne bi odrekla. Delaš lahko z njim tudi doma.
- jaz osebno nisem pristaš tablet, razen če otrok brez njih ne funkcionira. Se mi zdi da jih prehitro predpišejo.
- glede prilagojenega testa. Ti si morala dati soglasje za to, se pravi moral je biti timski sestanek kjer se je predlagal tak test. (vsaj taka je praksa) Če daš pobudo da otrok piše ''normalen' test, se spet skliče sestanek, naredi poročilo (brez tega nikoli ne greuser posted image ) in otrok piše tak test.  Kaj ima test prilagojen le vsebinsko, ali tudi drugače? Se pravi ima naloge posebej na listih, mu lahko dodatno razložijo navodila in jih piše izven razreda?
- glede pomoči še to....lahko jo ima tudi pri pouku. Jaz sem bila z otroku pri pouki, prav zaradi te stigme da ne gredo ven. Je pa težje to, ker mu ne moreš tam naglas razlagati. Sem se tudi zmenila z otroki da smo se dobili izven pouka....predura, ali pa po pouku. Tako so bili redno pri pouku (da ni stigme), mi smo pa tudi delali. Vse se da zmeniti, če ima seveda otrok voljo da pride, se mu prilagodiš. Sem pa vsakemu rekla da ga čakam 5 min po zvonenju, če ga ni grem. In so bili vedno točni, pa tudi nikoli nisem zjutraj zastonj prišla.user posted image

_____________________________

NESRAMNA sem, brez kančka slabe vesti, počutim se prisrčno.... ZLOBNO:)



(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 58
   RE: A smem skenslat use po spisku?
28.4.2009 21:33:06   
terc
da hiperaktivnost my ass...da po njegovem je to samo produkt te družbe, ker se učiteljem ne da ukvarjat z otroci, ki mal štrlijo iz povprečja in zahtevajo malo več. in da kar se njega tiče, če učitelj ne zna porihtat in dodatno zaposlit takega otroka, ga zmotivirat, si naj drugo službo išče.
 




točno tako!  user posted image user posted image user posted image

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 59
   RE: A smem skenslat use po spisku?
28.4.2009 21:37:14   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: kokakola

Kerensa, ker si pisala, da se pretežno prehranjujete s hitro, predvsem pa konzervirano hrano, bi mogoče tudi v tej smeri začela malo drugače razmišljati. Ker hrana veliko vpliva na samo počutje,storilnost,...


Veliko bi lahko naredili sami...ampak to ni vas lajfstajl.

Ce bi bila na tvojem mestu, Kerensa (pa nisem, ampak vseeno ne morem biti tiho user posted image ), bi za zdravje otroka spremenila vse, kar se spremeniti da v doglednem casu, ker se da narediti zelo zelo veliko. Za sebe vem, da ne bos, ampak za otroka pa razmisli...

(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 60
   RE: A smem skenslat use po spisku?
29.4.2009 12:09:40   
mirjanajelenko
nevem kaj naj rečem, moje mnenje je poslušaj priporočila in jih preberi nato prespi par noči in prisluhni svojmu srcu

hiperaktivnost čedalje več se srečamo z temi besedami  ni dolgo nazaj ko je zdravnica rekla od moje kolegice sinu ki ima komaj 9 mesecev vaš otrok je hiperaktiven ( sicer je zelo živahen vendar to je  normalno vsaj zame )
moji hčerki so napisali na odpusnico da je ZAHIRANČEK ker se je rodila 14 dni čez rok in je bila težka 3030 velika 52 ko sem prišla na razvojno se je pediatrinja na glas nasmejala, vendar mi je rekla če so že to napisali morma naredit tolk obiskov kot jih pripišejo za zahirančka 5x sicer ni potrebe, in ko sm prišla naslednjič k njej se je samo smejala....

spolnite se koliko je bilo zelo živahnih otrok  med vami in smo vsi brez zdravljenja preživeli in nobenih tabletk in naziva hiperaktivc
mislim da gredo naša slovenija vstran od EU ne da smo z Eu to je zame katastrofa  kaj vse se dogaja

_____________________________

prvi sonček 25.11.2006 Hčerkica
[img]http://tickers.baby-gaga.com/p/dev319pr___.png[/img]

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 61
   RE: A smem skenslat use po spisku?
30.4.2009 0:13:52   
Pi-kica 1
Jaz sem pri mojem ubrala srednjo pot. Moj sin je bil hiperaktivnež, pa še težko naglušen. Stikov s strokovnjaki nisem prekinila, ker jih niti ni bilo veliko (moj sin je star že 23 let in pred leti se je s takimi otroki ravnalo malo drugače), nisem pa jih tudi pretirano iskala. A prišli so mi prekleto prav v trenutkih krize, ko več nisem znala naprej. Tablet pa nikoli nisem dovolila in mi jih je ena izmed strokovnjakinj, h katerim sva občasno zahajala, odločno odsvetovala in še danes sem ji zato hvaležna. "Tablete blažijo le posledice, ne pa vzrokov in nemir se le kopiči, da izbruhne kasneje", mi je dejala. Res mu je ta gospa govorila enake stvari, kot sem mu jih jaz, včasih celo z enakimi besedami, da je bilo še meni skoraj smešno, a vseeno sem ji bila hvaležna. Je le bila ena potrditev, da sama ravnam prav.
V srednji šoli je dobil tudi ure pomoči, ki je v osnovni šoli ni imel, ker je takrat pač še niso izvajali, vsaj kolikor je meni znano. Ogromno so mu pomagale, saj mu takrat sama že več nisem mogla pomagati, sploh pri tujem jeziku ne. Res pa je, da je bila ta pomoč po pouku kot dodatek in se je super obneslo.
V osnovni šoli pa sva vse več ali manj gurala sama. Bilo je obupno težko včasih, saj je sin v šoli zelo malo sledil, pa še tisto kar se je trudil, ga je sluh oviral. Vseeno sva zgurala in danes ima sine še dva izpita in diplomo za opravit, pa bo končal višjo šolo. Zelo sem ponosna nanj, saj je moral, da je to dosegel, vložiti mnogo, mnogo več truda, kot njegovi vrstniki.
To je torej moja zgodba, za uteho in spodbudo morda.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 62
   RE: A smem skenslat use po spisku?
30.4.2009 0:43:26   
Kerensa*
IZVIRNO SPOROČILO: frost
Če je vedenje vašega otroka po tabletah enako vedenju brez tablet, potem nima smisla.

Meni se zdi, da njegovo vedenje ni odvisno od tablet, temveč od trenutnega (psihičnega) počutja. Če je dobre volje, je "normalen". Če je slabe volje, "ni normalen". In to s tableti ali brez.
Glede vseh 'visoko kvalificiranih pedagogov' pa-pedagog je človek, tako kot vi. Človek, ki ima rad otroke, ki je zaradi otrok šel na fakulteto, iz ljubezni do otrok, ne pa zato, da jih bo kasneje zafkaval in se izmikal izzivom z njimi. V osnovi je mislil dobro. In še zdaj se verjetno trudi za to, da bi z otrokom dobro delal, mu pa pri otrocih s posebnimi potrebami primanjkuje strokovnega znanja.

Prečudovito bi bilo, če bi bilo res tako. Na žalost (marsikoga) pa ni. Trenutno je (pri nas) tako, da imamo prijazno socialno delavko in prijazno specialno pedagoginjo, v preteklosti (na začetku, ko "smo odkrili" hiperaktivnost in disleksijo) pa smo naleteli na "bitja", ki so si ta poklic očitno izbrala samo zato, da imajo redno državno službo za nedoločen čas. O kakršnemkoli čutu do otrok ni bilo govora niti od daleč.
Kerensa*- citiram: "Seveda sem v dilemi... seveda dvomim sama vase. Sem mama, ne pa pedagog. Imam nekaj znanja in fajn šolo življenja, ne pa specifik določenih predmetov. Imam sprejemljive živce, ampak sin mi jih zna popiti. In tako dalje... razmišljam, cincam, whatever."
Še enkrat to preberite, pa ne boste več v dilemi. Niste pedagog, ne znate učiti, ne poznate strategij poučevanja, nimate živcev za poučevanje. Sprijaznite se s tem. Verjamem da ste dobra mama, fajn gospa/gospodična,...ampak za poučevanje in delo z otrokom z adhd pa niste. Sin bo imel veliko več škode če se boste z njim učili na neustrezne načine, vpili na njega ko že stotič nečesa ne bo razumel...pa še sebi boste zraven delali škodo. Začnite verjeti, da so tisti ljudje na šoli usposobljeni za tako delo-pojdite tja, se pogovarjajte, sodelujte. Zaenkrat pa vam res odsvetujem, da povsem prekinete z obravnavami in s sinom delate sami.

Če nisem pedagog, to še ne pomeni, da ne znam lastnega otroka ničesar naučiti. Ne da nimam živcev za poučevanje, ampak (kakor sem že napisala) mi jih moj sin zna "popiti" (pedagogu jih navzven pač ne sme, čeprav v njemu vre). Verjamem, da so strokovni delavci usposobljeni za težave, o katerih pišem, ampak po mojem mnenju mojemu sinu način dela (tak, kakršnega imajo z njim) ne pomaga. Vsaj ne tako, kot naj bi mu.
IZVIRNO SPOROČILO: kokakola
Kerensa, ker si pisala, da se pretežno prehranjujete s hitro, predvsem pa konzervirano hrano, bi mogoče tudi v tej smeri začela malo drugače razmišljati. Ker hrana veliko vpliva na samo počutje,storilnost,...

Saj s sinovim počutjem in storilnostjo (na splošno) ni nič narobe. Če ga stvar zanima, jo bo počel. Če ga ne, je ne bo. Močno dvomim, da bi bila kakšna razlika, če bi pred učenjem pojedel zelenjavno juho namesto hamburgerja (karikiram).
IZVIRNO SPOROČILO: Taula
glede prilagojenega testa. Ti si morala dati soglasje za to, se pravi moral je biti timski sestanek kjer se je predlagal tak test. (vsaj taka je praksa) Če daš pobudo da otrok piše ''normalen' test, se spet skliče sestanek, naredi poročilo (brez tega nikoli ne gre ) in otrok piše tak test.  Kaj ima test prilagojen le vsebinsko, ali tudi drugače? Se pravi ima naloge posebej na listih, mu lahko dodatno razložijo navodila in jih piše izven razreda?

Najverjetneje sem to res podpisala, ampak prisežem, da se ne spomnim - očitno je bil to eden od mnogih papirjev, ki sem jih v šoli dobila v podpis. Kako ima pa test dejansko prilagojen, pa sploh ne vem. Karkoli mu že dajo, je tako, da lahko piše največ 3 (četudi zna vse ali še več, ne more dobiti 4 ali 5). In nemalokrat se je zgodilo, da je znal vse, kar mi da misliti, da ne bi bilo nič narobe, če bi pisal "normalen" test. Piše pa te prilagojene tiste izven razreda, v kabinetu, ob prisotnosti specialne pedagoginje, ja. Kar je po eni strani plus, po drugi pa spet minus.
IZVIRNO SPOROČILO: Taula
glede pomoči še to....lahko jo ima tudi pri pouku.

Pri nas tega ni oz. mi ni nihče omenil, da je izvedljivo. Očitno bom morala jaz povprašati (sami premalo povedo, jaz pa tudi ne morem vprašati, če sploh ne vem, da nekaj obstaja).

(odgovor članu frost)
Neposredna povezava do sporočila: 63
   RE: A smem skenslat use po spisku?
30.4.2009 6:28:19   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

Močno dvomim, da bi bila kakšna razlika, če bi pred učenjem pojedel zelenjavno juho namesto hamburgerja (karikiram).


Seveda je razlika, velika, realna in ne karikirana.
Se pa ne pozna po enem kosilu.

(odgovor članu Kerensa*)
  Neposredna povezava do sporočila: 64
   RE: A smem skenslat use po spisku?
30.4.2009 16:59:37   
Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*

Močno dvomim, da bi bila kakšna razlika, če bi pred učenjem pojedel zelenjavno juho namesto hamburgerja (karikiram).


Seveda je razlika, velika, realna in ne karikirana.
Se pa ne pozna po enem kosilu.


Podpis!

(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 65
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]
Pojdi na:





7 stvari, ki jih počnejo inteligentni otroci
Inteligentni otroci včasih počnejo neobičajne stvari. To je 7 najbolj pogostih.
Pravice iz naslova krajšega delovnega časa
photo
Eden od staršev, ki neguje in varuje otroka do tretjega leta starosti, ima pravico delati krajši delovni čas, ki pa mora...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?