Kerensa* -> RE: klicni center (17.4.2009 12:17:00)
|
Odvisno, v kateri stroki delaš v klicnem centru. Taxi ali Telekom je čisto nekaj drugega, kakor npr. Mladinska knjiga ali kaj podobnega. Jaz delam v neke vrste klicnem centru (dispeč taksi službe) in ker je to delo, ki se dela 24 ur na dan, je delo načeloma 3-izmensko, ja. V dispeču smo štirje, ampak si urnik organiziramo po svoje. Včasih je tudi tako, da dva dneva ne delaš, potem pa naslednji dan po 12 ur - stvar dogovora med nami, kako nam ustreza. Za izjemne primere (bolniške, lenoritis itd.) pa vskoči šefica. Mi smo seveda manjša firma - v Telekomu te ne nadomeščajo šefi, ampak študentje, pa tudi urnik se ne spreminja (ga imaš pa po dogovoru). Pri nas je kar klasika - 6-14, 14-22 in 22-6. Plača? Ne vem, kako je drugje, ampak pri nas so različne urne postavke (ni fiksne netto plače) in dobiš plače toliko, kolikor ur oddelaš. Začetniška urna postavka je pri nas 3,6€/uro (vsaj toliko je bila nazadnje, kaj pa jaz vem).
|
|
|
|