Anonimen -> Mehaniki (3.4.2009 17:25:33)
|
Po vsakem letu pilot izpolni obrazec, v katerem mehanikom opise probleme, ki so se med letom pojavili in jih je potrebno odpraviti. Mehaniki preberejo obrazec in po odpravitvi problema na spodnji polovici obrazca napisejo kaj so postorili glede problema. Pilot nato pred naslednjim letom prebere obrazec. Naj se kdo rece da inzenerji nimajo smisla za humor. To so dejanski izpisi iz taksnih obrazcev pri letalski druzbi Quantas. Quantas je edina velika letalska druzba, ki se ni imela hujse letalske nesrece. P: Leva notranja guma skoraj potrebna menjave. M: Leva notranja guma skoraj menjana. P: Testni polet OK, razen avtomatsko pristajanje zelo grobo M: Avtomatsko pristajanje ni vgrajeno v tem letalu. P: Nekaj razrahljano v kabini. M: Nekaj zategnjeno v kabini P: Mrtve muhe na steklu. M: Narocil zive muhe. P: Avtopilot nastavljen da drzi visino se spusca 200m/min M: Na tleh ne morem poustvariti problema P: Sledi puscanja na desnem glavnem podvozju. M: Sledi odpravljene. P: Glasnost DME je neverjetno visoka. M: Glasnost DME ponastavljena na bolj verjetno visino. P: Zaradi zapor se rocice za plin zatikajo. M: Za to pa so tam. P: IFF ne deluje. M: IFF nikoli ne deluje ko je nastavljen na OFF. P: Sumim na razpoko v vetrobranskem steklu. M: Sumim da imate prav. P: Manjka motor st. 3. M: Po kratkem iskanju nasel motor st. 3 na desnem krilu. P: Letalo se odnasa cudno. M: Letalo opozorjeno naj se zravna, leti ravno in se zresni. P: Radar mrmra. M: Radar reprogramiran, da ima besedilo. P: Mis v kabini M: Instalirali macko. P: Izpod instrumentne plosce se slisi zvok, kot da bi nek pritlikavec tolkel po necem s kladivom. M: Odvzel kladivo pritlikavcu.
|
|
|
|