tashq -> RE: 11 mesečnik, noče jesti..koliko jejo veši? (25.3.2013 18:02:31)
|
Živijo! Moja [sm=duda.gif] nikoli ni bila zelo ješča (trenutno 2,5 let), P jo je stalno naročala na dodatna tehtanja (poleg tistih na sistematskem pregledu), vedno je bila pod povprečjem na tisti njihovi krivulji. Jaz se pa nisem pretirano sekirala! Zakaj? Nikoli do zdaj (trkam!!!) ni bila huje bolna (najhuje je takrat, ko ima 2 dni skupaj vročino 38,5), svečke za znižanje vročine smo ji dali samo okoli 5-6x v življenju, nobenih antibiotikov, nič. V glavnem SUPER zdrava punca pa je od 1. leta v vrtcu. Pa tudi aktivna je še preveč, ne zna biti 2 sekundi pri miru. Zato se jaz nisem sekirala, ker ni napredovala s težo, tako kot naj bi mogla po P mnenju. maktub: tvoj[sm=duda.gif]čisto v redu je (moja [sm=duda.gif] sedaj poje toliko). Glede na njegovo starost pa mislim, da tudi ni nič hudega, če je malo shujšal, saj je ravno zdaj v tisti pospešeni aktivni fazi. Bi pa še nekaj mojij mnenj dodala na komentarje mamic zgoraj: JAZ OSEBNO: -pri enem letu bi otroka hranila v stolčku, ne v naročju(v stolčku je lohka že takrat, ko samostojno sedi) -jaz imam eno žlico, otrok drugo (potem pa čistilna akcija) -če otrok noče žvečiti večjih delcev hrane: neka logopedinja je rekla, da je žvečenje pomemben del kasneješega govora in če otrok noče žvečiti, naj se mu da med notranjo stran lica in zobe (ne na jezik) košček hrane;otrok tako poskuša z "žvečenjem" spraviti košček do jezika, da ga potem lahko pljune ven ali pa poje. sčasoma mislim, da se potem otrok tudi navadi žvečenja večjih delcev -nobenih igrač na mizo med hranjenjem; igrače so samo umazane potem, in otrok povezuje hranjenje z igro, kar pa ni v redu(kasneje bo pa z liziko tekel okoli);otroka se lahko animira drugače, da je hranjenje bolj zanimivo:žlico v roke, pa naj otrok sam malo pomeša pa popiha, ker je "vroče", ali pa se mu pove zgodbico o bilokaj (recimo korenčku, ki je ravno na mizi) To so samo moji predlogi, kako je meni uspelo čimveč hrane spravit v mojo[sm=duda.gif][sm=jezicek.gif]
|
|
|
|