urška84 -> RE: Rutar (16.2.2009 15:29:42)
|
Midva sva z možem naročila rdeč kavč za 1.800 EUR. Pri Rutarju kupiva in sva ga z njihovim kombijem morala domov pripeljat. Že kombi je bil katastrofa - kako je to sploh lahko vozno? Mojemu se je med vožnjo menjalnik iztaknil...halo?![image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Prideva domov, sestaviva, postaviva in se udobno namestiva. Potem pa opazim, da je kavč puščal barvo! Itak sem takoj reklamirala - napisala sem reklamacijo, jim vrgla nazaj kakšen kombi dajo kupcu za vozit, naštela relevante člene Zakona o varstvu potrošnikov in jim dala vedet, da imajo 8 dni časa, da me kontaktirajo, odpeljejo kavč in pote, 45 dni, da stvar zrihtajo. Ker se tega navadno ne da zrihtat, sem zahtevala vračilo kupnine zaradi stvare napake - 37. člen zakona. Razen tega, da sva se morala dvakrat klicat kdaj točno naj pridejo zadevo prevzet, so denar nakazali hitro in brez problemov. Itak so vedeli, kaj jih čaka, ker sem napisala, da če se ne bodo držali zakonskih rokov, grem na Tržni inšpektorat. Nikoli ne smeš kar čakat pa čakat - oni imajo 8 dni časa, da ti odgovorijo na reklamacijo in 45 dni za popravilo, če kaj ne dela. Po 45. dneh si ti avtomatično upravičena do vračila kupnine, oni pa so zreli za inšpekcijo. Svetujem ti, da pokličeš Urad za vartsvo potrošnikov, imajo brezplačno številko za svetovanje potrošnikom.
|
|
|
|