Misek -> RE: bluza s tremi rokavi??? (30.12.2008 6:10:44)
|
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II Ustreza varnostnim standardom ****, presega varnostne standarde ****.... ce je ze nujno povdarjati varnost. Katere varnostne standarde poleg navedenega Ncapa pa se poznas pri avtih? NCAP ni standard, je test, ki poda doloceno mnenje o upostevanosti varnostnih standardov in spodbuja nadaljni razvoj varnostnih standardov oz. uveljavljanje ze razvitih varnostnih standardov in sistemov. Nikakor pa ne zajema vseh varnostnih vidikov in ne preverja vseh varnostnih standardov, ki se pri avtomobilih morajo upostevati. Z druge strani NCAP predvideva tocno dolocen polozaj sedezev - npr: brez podpore za hrbtenico, visina sedeza - najnizja itn... kar je razumljivo ker edino tako lahko zagotovijo primerljive rezultate. Dejstvo pa je, da pri normalni voznji imas mali milion kombinacij postavljenosti sedeza, naslonjala itn... Tudi nesrece se ne dogajajo izkljucno forntalno v ravni crti, pravokotno iz strani itn.. temvec vedno pod dolocenim kotom. Druga pomankljivost NCAP-a je stevilo testiranih avtomobilov - cca 30 letno. Pogledas zadnje rezultate in ti pokaze, da je megane najvarnejsi avtomobil v svojem razredu... vendar ali je res.. ali je zgolj najvarnejsi od zadnjih testiranih.... Minimalne proizvodne varnostne standarde vsebujejo vsi znani avtomobilski standardi - francoski EAQF, nemski VDA......, ameriski QS 9000 in zadnji ISO TS 16949, ki dokaj dobro zdruzuje vse nastete standarde. Vsi materiali in vse komponenete avtomobila imajo svoj varnostni standard, ki ga morajo izpolnjevat - gorljivost tekstila, gorljivost plastike, vzdrzljivost kablov, pločevine..., varnostni standard za avtomobilska stekla... Varnostni standard se je uvedel (se uvaja) s sistemom ABS, potem varnostni standard s sistemom ESP, s sistemom PSS... varnostni standard postavlja tudi ACC, ki se razvija v CAPS... standardi za pasivno in aktivno varnost. Verjela ali ne tudi ergonomicnost sedezev je varnostni standard, saj so vozniki bolj pazljivi in zbrani v ustreznih pogojih, klima naprava spada tudi v varnostni standard - posebno poleti. Varnostni standard za varnostni pas - kdaj, na koliki moci se zategne itn...; varnostni standard za vzglavnik - vzdrzljivost in ustrezna oblika za preprecevanja specificnih poskodb... Pravzaprav vsaka komponenta avtomobila mora ustrezati dolocenem varnostnem standardu. Tudi otroski sedezi imajo svoje varnostne standarde in varnostne standarde za sisteme (ISOFIX). Po varnostnih standardih lahko otroski sedez dosega zelo visoko raven, vendar zgolj v svoji kategoriji - recimo brez ISOFIXA. Obcutek je lahko, da je sedez kompakten, trden in zagotavlja varnost - vendar pri sedezih brez moznosti priklopa na isofix ( in pri nas je vecina taksnih) se moramo zaveadati, da nas obcutekk mocno vara. Ker je sedez po sami svoji namestitvi dalec manj varen kot sedez, ki ga priklopimo na karoserijo (isofix). In da se vrnem na zacetek... Mnogo tistih, ki so povzrocili hude nesrece so imeli obcutek, da z njihovo voznjo ni nic narobe (sicer ne bi vozili tako , kot so vozili), mnogi pesci so imeli obcutek, da je povsem varno preckati cesto v temi kjer ni prehoda za pesce - sicer tega ne bi poceli... mnogi pijani vozniki ne samo da imajo obcutek, da pijani vozijo enako dobro (ali se boljse) kot, ko so trezni, temvec to celo trdijo.... vendar obcutek je izkljucno subjektivna kategorija in niti pod razno ni nekaj na kar bi se pri varnosti morali ali bi se lahko zanasali. Zato so mi reklame - vam nudi /imate/... obcutek varnosti .... obupne.
|
|
|
|