N _ B -> Dober dan, kličem iz... (10.11.2008 22:25:57)
|
....podjetja **** in me zanima, s kom bi lahko govorila... - potrošnji el. energije v vašem podjetju - dodatnem računalniškem izobraževanju vaših zaposlenih - če rabite kavni avtomat za vaše zaposlene - o arhiviranju podatkov v vašem podjetju itd itd Vsak peti (skupnih jih ni malo, ker sprejemamo naročila strank po telefonu) je vezan na ankete, ponudbe... Povem, da nas to ne zanima, da nimamo časa in nekateri to sprejmejo, nekaj jih je pa neumorno vztrajnih in hočejo na vsak način priti do direktorice, četudi jim v treh zaporednih dneh, po petih klicih dnevno rečem, da ima sestanek, da je na banki, da je na terenu.... Vem, da za nekatere to pomeni kruh, vendar na vso žalost je zame to vse bolj moteče. Kako to vi rešujete? Meni zmanjkuje idej.
|
|
|
|