Paštetka
|
Jaz ti predlagam, da narediš raje nek racionalni program. Mislim, program je za gosta, kjer imaš vse te znane nastopajoče je super, vendar ti iz izkušenj povem, da skoraj ni delodajalca, ki bi ti tak program odobril, sploh, če gre kar za nek en povprečen nepomemben teden. Take znane skupine se racionalizirajo, če je res nek boom dogodek in potem narediš zraven še medijsko podporo. Drugače, ni šans, ker delaš samo strošek. Ala Alfi Nipič ipd.. se organizira bolj za zunanje obiskovalce in ne hotelske goste. Hotelski gost, ti ne bo tam nič več denarja pustil, kot če ga zanimiraš s kakšno 10x cenejšo varianto. Tako vsaj glede delodajalec na to. Vem, ja, kar pa ni ravno fajn za gosta. TO je en velik začarani krog. Lahko si pa npr. vzameš za nalogo en drug dogodek, skupino ljudi, drug koncept. Npr. okrogla obletnica družbe. Ker se cel teden vrtijo taki in drugačni dogodki, kjer lahko organiziraš tudi prireditev kak dan za lokalne prebivalce v hotelu. Razni taki veliki kompleksi imajo že vsi golf igrišča zraven. Lahko tudi kaj v tej smeri razmisliš. Stroške lahko zracionaliziraš tudi tako, da povabiš k sodelovanju tamkajšnji TIC (ti centri dobivajo namreč del denarja od postelj, ki so vnjihovem kraju) in se zmeniš, da pokrijejo del stroškov. Vse to lahko potem uporabiš v seminarski. Da ne bo zgledalo samo, da si na papir vrgla super program,ki ga je skoraj nemogoče v realnosti uporabiti. Mogoče še en namig: sponzorstvo. Daš na program npr. dan Kolinske. Mišljeno je da pač družba, ki bi jo zastopali da določene nagrade, reklamni material za določenoi, večer, ti pa jih za tisti dan reklamiraš in deliš njihove nagrade. Potem 2. nasvet. Razne lokalne skupnosti imajo zelo rade, če lahko kakor koli sodelujejo. Lahko pripraviš stojnice, kjer lokalno prebivalstvo predstvai svoje izdelke, ali nppr. kakšen večer folklore pripraviš. TA društva so precej cenejša od drugih "velikih" skupin. Lahko narediš kakšen etno večer, ... Potem vključiš v program gostinstvo in naredite kakšen Dalmatinski večer ali večer vaše regije. Gostinstvo pripravi za ta večer razne jedi značilne za to regijo, animatorji pa v sklopu tega kakšen mini dogodek, degustacijo česa: pršuta, vina, domačih za tisti kraj značilnih salam, paštet..... SPet lahko povabiš kakšnega proizvajalca, ki bi se sam reklamiral... In take stvari, ponavadi goste tudi najbolj pritegnejo. Izogneš se pa še velikemu prevajanju in kulturnim razlikam. Npr. večerOliverjem Dragojevičem. Za naše goste binajverjetneje bil velik dogodek, če pa imaš veliko tujih gostov, pa jih najverjetneje ne bi tako pritegnil kot nas.
_____________________________
http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html
|