Gina -> RE: držanje pisala (31.10.2008 20:38:21)
|
Če ima otrok avtomatizirano pisanje, je brez smisla ga še kaj popravljat, kot je najbrž to pri vaši deklici v 4. razredu. Pač piše kot piše. Če je to ne moti, je vse ok. Popravljamo zato, ker je tako lažje pisati, lažje uskladiš roko in oko, ter možgane točno tako, kot hočeš, da roka uboga in naredi, kar glava želi. Če otrok še nima avtomatiziranega pisanja, pa ga raje popravimo na način, ki je za večino ljudi bolj enostaven (to je tako, kot popravimo otroka, ki prime v levo roko nož, ker z desno ravno vilico drži - pa tisti hip še ne ve, da je lažje rezat, če obrneš pribor, če pa ostane tako, kot mu paše, pa če mu je tako lažje, pa tudi ok, a ne). V 1. razredu to še gre, zato je res najboljše, če opozoriš učiteljici na to, da mu bosta večkrat pokazali, kako je najlažje pisat. Po moje ga itak opozorita, samo vprašanje, koliko se njemu to zdi pomembno oz. koliko se mu zdi, da je to stvar potem treba upoštevat še doma.
|
|
|
|