Shuka
|
Men se je enkrat zgodilo, da je telefon večkrat zaspal, pa sem vsakokrat mogla it na Mobitel ga zbuditi, pol k sem mela pa tega sranja dosti saj telefon ni bil niti 2 meseca star sem jim zagrozila z tržno inšpekcijo ker 3x je pa že čist prevečkrat, da telefon zaspi. Pol so nam pa novga dal. Sicer kot prodajalec ima obveznost do kupca in sicer, da ti popravijo okvarjen aparat, če okvare ne morejo popraviti, ti dajo novega, če nimajo novega pa ti morajo povrniti denar. Zdej najbolje je prebrati še pogodbo ali aneks, ki si ga podpisala, ker Mobitel se zna z raznimi cakami zavarovati. Vsekakor sama na tvojem mestu ne bi čakala še 45 dni, odločno nastopi in jim povej, da imaš občutek, da se norca s tebe delajo, vsekakor, da ne bi niti pod razno plačala računa, če si naročnik, ker ti enostavno ne omogočajo nemoteno izkoriščanje naročnine in telefoniranja, ker telefona niti nimaš. Pojdi no dnjih in jim povej, da poznaš svoje pravice kot kupec in če jih oni ne poznajo, da ne bo problema, če bi radi imeli opravka s tvojim odvetnikom, ker kupljen in plačan aparat ne obratuje, za kar ni tvoja krivica in če so ti pokvarjenega dali, ga zato ne bi smeli dati v popravilo ampak bi morala avtomatično dobiti novega. Zgovarjaj se, da ti onemogočajo poslovne odnose s svojimi poslovnimi partnerji in bla, bla, bla. Zahtevaj novega ali pa jih boš prijavila Zvezi potrošnikov (za kar se še vedno lahko odločiš), da se ti zdi nedopustno njihovo početje. Nekaj moraš storiti, tole je res nekaj nesramnega, kaj pa če bi ti dali v uporabo nadomestni telefon, dokler ne dobiš svojega? Srečno.
_____________________________
Pot ni vedno rožnata, je pa cilj zato toliko lepši.
|