Gina -> RE: problemi v šoli (5.9.2008 21:00:34)
|
Kerensa, vidve govorita o več različnih rečeh. Ena stvar je, da je otrok nemiren, pa da brca v stol, se premetava na stolu, obrača, se sprehaja po razredu, ne more biti na miru, se po nesreči v vsakega fizično obregne, spotakne, ne sledi pouku, se zasanja ali gleda ven, moti sošolca s klepetanjem, ker res ne more sledit več... evo, to je ena reč, ki je čist logična in tipična za hiperaktivca, pač odvisno katero obliko ima. Vsak tak otrok nekaj časa še lepo sledi, potem pa ne more več in počne kaj drugega. Vendar se njegovo pozornost relativno hitro lahko preusmeri in zelo tipična stvar zanje je tudi ta, da če se usedeš poleg njega, pa z njim skupaj delaš zgolj tako, da mu kažeš, kje sta in kaj se dela, da otrok tisto večinoma na ta način lahko dela. Iz zgoraj opisanega razloga mi res ni jasno, zakaj otroku v 3. razredu, kateremu sta dve uri pouka čist tu mač, 4 ure pa po moje komaj zdrži,saj še otroci, ki nimajo HA to komaj zdržijo, peto uro pa je totalka aut naložijo dodatno uro šesto uro. Četudi mu to čisto ustreza, je to bedarija, ker če bi ta isti otrok, če bi reči delal 3. uro, v času pouka čist normalno naredil, pa ne bi mu bilo treba 6! ur na dan sledit pouku. Poleg tega bi bil skoraj gotovo tudi 4. uro bolj razpoložen, ker bi eno uro imel čisto zase nekoga in ne bi mu bilo treba čist celo uro ful intenzivno delat, ker pri individualni pomoči to izgleda rahlo bolj sproščeno, brez čakanja ostalih, brez vsakih motečih elementov v obliki sošolcev in šumov iz okolja - posledično predela isto snov v krajšem času in ima še možnost sprostitve vmes. Tukaj je tudi čisto logična reč, da praviš da doma sodeluje, ker vsak ki ima to motnjo, ful lepo sodeluje, če ga vodiš samo kot sem napisala "s prstom po zvezku", kje je ostal, v bistvu mu koncentracijo usmerjaš. Tudi ni zunanjih motečih dejavnikov. Aja, govorila sem o tem, da govorita o različnih rečeh. Ena stvar je normalno moteče vedenje zaradi HA, drugo je pa nevljudnost, nesramnost in ogrožanje sošolcev. IN kakor jaz razumem, tukaj ne gre za prepis na šolo s pp, ampak na zavod al kako, bo pojasnila avtorica. Obstaja več možnosti zakaj je otrok tak. Lahko je resnično v šoli nespodbudno okolje, enkrat se spomnim, da sem imela otroka s to motnjo, ki je bil res za moje pojme čisto nemoteč, pač tipičen hiperaktivec, sicer pa zelo prijazen fant, ampak se je razred dobesedno zarotil proti njemu. Otroci so šuntali starše, kolk je grozen in kregali so se z njim in spodbujali prepire. Dve leti svoje energije sem porabila, da so ga sprejeli in da so nehali. POtem pa je šlo naprej ok. Tako da je res, da obstajajo včasih otroci znotraj razreda, ki spodbujajo nestrpnosti, ker so sami tako vzgojeni, da jim nič, kar odstopa od povprečja, ni ok. Obstaja tudi možnost, da otrok sam išče prepire, pa se ne zna vklopit, pa da pretirano napihne vsako besedo, dogodek in temu ustrezno tudi reagira. POtem obstaja tretja možnost, da otrok morda doma nima ravno postavljenih meja, kar se vedenja tiče. Morda se vama doma ne zdi nič narobe, če npr. sega v besedo ali če reče kaj grdega, pojma nimam, morda se vama zdi primerno, da zahteva popolno pozornost samo zase, to je ena od variant, zakaj do tega lahko pride. Mogoče pa se otrok neprestano počuti ogroženega, ker se zaveda svoje drugačnosti in ker je ne sprejema. Pojma nimam. A imaš Lj. blizu, ker ti lahko predlagam Svetovalnico za vzgojo otrok, kjer res zelo trezno razmišljajo in pomagajo staršem, ki so v stiski kar se vzgoje otrok tiče, vsaj seminarje imajo zelo dobre. Ukvarjajo se z otroki, ki imajo težave z vedenjem zaradi najrazličnejših vzrokov, oz. v bistvu s starši, učijo jih kako pomagat sebi in otroku. Če boš hotela, mam nekje številko.
|
|
|
|