kokoska007 -> RE: Iščemo All Inclusive Grčija-Turčija (4.9.2008 7:38:44)
|
IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR IZVIRNO SPOROČILO: kokoska007 včeraj sem brala v pismih bralcev pritožbo, da ima hotel zlatorog v bohinju 4* čeprav je vredno samo za 2* (med drugim tudi svoje kuhinje minajo, hrano vozijo od drugod) No tale je pa malo bosa, če se ne motim. Hotel Zlatorog ima 3* in svojo restavracijo. Od kje le bi pa jim vozili hrano? ni bosa, tako je pisalo. res pa ne gre za hotel zlatorog ampak hotel bohinj. kopiram iz spletne strani delo, ker mogoče nimajo vsi dostopa: Delo, 02.09.2008Pisma bralcev in odmeviPlačaš za 4*, dobiš za 2*, pa še naženejo te V avgustu 2008 sem z družino letoval v Bohinju, kjer je skoraj vse hotele (Bohinj, Belevue, Jezero, Zlatorog, Ski hotel na Voglu pa še kakšnega mogoče) kupil hrvaški lastnik, ki sedaj vodi posle, kakor se mu ljubi (seveda v svojo korist in na škodo turistov), in ni ga junaka v Sloveniji, da bi o tem koga obvestil, kaj šele, da bi preprečil. Spodaj vam posredujem svojo prigodo v hotelu Bohinj, kakor sem jo prijavil, in verjemite mi, da za mojo suhoparno pisarijo inšpekcijskim službam tiči še veliko več, z eno besedo štala, ki bi jo veljalo preprečiti že zaradi tujih turistov, ki to (kar »kuhajo drugi«) enačijo z našo Slovenijo. Prijavo z naslednjo vsebino sem poslal tržnemu in zdravstvenemu inšpektoratu, s problemi pa sem seznanil tudi potovalno agencijo in zaradi zapletov v hotelu Bohinj zahteval od nje vračilo denarja: Spoštovani, trenutno počitnikujemo v Hotelu Bohinj v Bohinju. Hotel je deklariran kot hotel s 4 zvezdicami. To označbo uporablja v vseh zgibankah, na internetnih straneh, kakor tudi na samem vhodu v hotel. Hotel se tudi prodaja kot hotel 4* – 69,00 €/dan/osebo. Ugotovitve: 1. osebje, ki prihaja v stik z gosti, ne obvlada uradnega jezika naše države, to je slovenščine; 2. bivalni standard ne ustreza hotelu 4*, brisače so raztrgane in ni jih dovolj, kakor tudi ne vseh pripomočkov za osebno higieno, ki naj bi jih hoteli te kategorije zagotavljali; 3. hotel nima lastne kuhinje(!!!), temveč hrano pripeljejo, že ob začetku strežbe ob 19.07 je mlačna (pod 40˚C) in še ni na voljo vsa, strežejo jo v kletnih prostorih, ob predvidenem pričetku strežbe ostajamo gostje pred zaklenjenimi vrati; 4. hotel nima lastnega bazena; 5. ko smo se na recepciji pritožili, so nas obravnavali kot »tečne« goste in nas odslavljali domov; 6. hotel 4* je v bistvu hotel 2*. V razgovoru s hotelsko upravo (!!!) sva z ženo izvedela, da jim je 4 zvezdice podelila republiška komisija, sicer pa da vedo, da v praksi dosegajo standard, ki ustreza samo 2 zvezdicama. Hotel se cenovno trži kot hotel s 3 zvezdicami!!! Ko je 7. 8. 2008 prišel na inšpekcijski ogled zdravstveni inšpektor, je direktor hotela Bohinj našo 4-člansko družino z 2-letnim otrokom dobesedno vrgel na cesto: »U roku jednog sata izginite iz hotela! Van, van, ovdje nemate više ništa tražiti! Nečete moči u restoran! Nigdje! Van!!! Ajde, ajde!!!« Zaradi dejansko nižje kategorije, kot je bila vplačana, saj so se po pričetku bivanja v hotelu pojavili očitni indici, da ne izpolnjuje standarda 4*, kar je potrdil tudi direktor hotela, rekoč: »... ma kakvi 4*, ovo nam je dala republiška komisija, mi smo u stvari hotel sa samo 2* ...«, sva zahtevala za 7 dni bivanja vračilo 388,00 €. Takojšnje izplačilo zahtevanega zneska je direktor zavrnil, češ naj ga uveljavljava naknadno. Vrnjen nam je bil samo denar zaradi 2-dnevnega skrajšanja bivanja v znesku 390,00 €. Da bi se v prihodnje izognili grobemu zavajanju potrošnikov oz. gostov ter možnim zdravstvenim zapletom, meniva, da je nujno treba ponovno oceniti kategorijo hotela Bohinj v Bohinju (4* ali 2*) ter izvesti ustrezno sanitarno in tržno kontrolo. Zdravka Peklaj Kastelic in Borut Kastelic Fabianijeva 31, Ljubljana
|
|
|
|