Freycha -> pazite se Svema podjetja (6.8.2008 13:25:10)
|
moj v.d. mož pošlje 26.6. na Svemo telefon (ki je še v garanciji), ker mu je ckrnil ekran. Čez tri dni pokliče na servis in povpraša, če so telefon dobili. Mu potrdijo in čaka še naprej kot bedak. Vmes je še ene trikrat poklical kdaj ga bodo vzeli na servis in stalno prelagajo. 29.7. končno prevzamejo telefon v servis, 1.8. pa ga že vrnejo po pošti nazaj domov. Ko odpre pošto, vidi, da je baterija, ki je priložena telefonu čisto napinjena in uničena :sad: :shock: . Zraven pa dobis, da je baterija napihnjena, da so bila vezja in baterija izpostavljena vlagi in da garancija ne velja :[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley3.gif[/image] Valda se moj takoj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley7.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley7.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley7.gif[/image] jih pokliče, vpraša, če se norca delajo, da take baterije ni poslal, da je bila baterija čisto normalna in da je samo ekran crknil in mu na servisu rečejo, da ****, da je bila taka baterija, ko je on telefon vzel v roke in da ne more nič narediti. Kliče še na podjetje prav na reklamacije in mu tam isto rečejo :sad: :sad: Seveda midva naivneža tudi slučajno nisva pomislila, da bi prej telefon pofotkala, preden sva ga poslala, da bi si zapisala številko baterije - nič!! Dal je v pošto z dopisom, naj popravijo ekran in to je to..... Moj potem še pokliče na urad varstva potrošnikov, kjer mu valda tudi ne morejo ničesar pomagati, lahko so mu samo povedali kaj bi moral narediti PREDEN je telefon poslal :-( Saj telefon nima več neke vrednosti, to je res! Ampak vseeno sva besna ko risa, ker so naju (oz. predvsem mojega) na suho nategnili! Zakaj vse to pišem? 1. da naredim slabo reklamo za Svemo (in bom vsem hvaležna, če boste tudi drugim to negativno izkušnjo povedali) 2. da opozorim, da ne pošiljajte po pošti brez slikovnega dokazila o stanju aparata 3. najboljše pa je kar it osebno tja, pa da se ti serviser podpiše o stanju aparata pri prevzemu....... Naju je ta lekcija precej naučila!
|
|
|
|