Misek -> RE: neprimerna dedkova zabava (25.5.2008 23:07:47)
|
IZVIRNO SPOROČILO: Ankica Mišek, kaj naj ti rečem? Za sebe že itak vem, da sem malo kuku , ampak sem prav zadovoljna s tem, kar sem, ne boš verjela. Ko pišeš o diskreditaciji - nočem diskreditirat tebe, ampak to, kar si napisala, ker pač ni res. Ali pa vsaj v večini ni res (ne morem govoriti za vse, ker vseh ne poznam). Ne moreš na osnovi ne/cukanja za otrokov lulček ugotoviti, da bodo zdaj naši otroci zaradi našega nestrinjanja s tem razpuščeni, nevedni glede osnovnih bioloških značilnosti človeka in gospodarji nad starši. To pa diskreditiram, ja. Odgovora konkretno na tvoje sporočilo pa ni, ker sem že vse napisala v prejšnih sporočilih (tudi kar se tiče nege, zdravja,...) Nisi pa odgovorila na vprašanje (hipotezo o problematičnosti zaradi dejstva ker se otrok ni strinjal s tem početjem, tudi če bi mu nudilo ugodje si sama postavila) ali je povsem dopustno, sprejemljivo in spodobno, da v kolikor otrok izrazi zeljo, da se ga dotika/ drgne/ cuka/vleče itn.. za lulcka, ali je potemtakem to v redu. Zagovarjas dejanja nasproti otroku kot nasproti odraslemu, kateremu je vse jasno, vključno z seksualnimi konotacijami. Zdi se mi, da ce obrnes situacijo, tvoja hipoteza pade v vodo in se gladko utopi. Druga stvar pa je, da ste na podlagi tega pripetljaja, od doticnega dedka naredile najhujsega pedofila. Nekatere celo otroka ne bi vec pustile samega blizu dedku. In taksne reakcije so tiste moralisticne reakcije, ki vodijo pravzaprav temu, o cemer sem pisala. Mehanizmi, ki porodijo paralelo, da je vse kar se spolnosti tiče, pa tudi lastno telo nespodobno so jasni. Ze zdavnaj raziskani in dokazani. Pač si si iz tega, da nas je večina na tej temi cukanje za lulčka ocenilo za poseg v otrokovo intimo, ugotovila, da smo spolno zavrti, otrokom njihovo telo predstavljamo kot umazano, grdo in spolnost skrivamo pred otroci. Se resno sprašujem, kako smo potemtakem otroke sploh naredili . Aja, štorklja jih prinese . Ne na podlagi tega, da je to poseg v intimo ( intima to vsekakor je, vendar odnosi s starimi starsi, v normalnih okoliscinah, nikakor niso brez intime), temvec na podlagi hudega moraliziranja, obsojanja in pretiravanja v smislu otrokove nedotaljivosti, ko niti "igra" oz. intimna gesta med dedkom in vnukom ne sme preseci neko umisljeno nedotakljivost. Tako kot je ena ze zapisala: ce bi bil to njen oce, tega sploh ne bi pisala. In če te zanima, kako je v praksi pri nas? Pri dveh letih naša bejba čisto loči, da ima očka lulčka, mami pa luliko in ona tudi, da je ona zato punčka, očka pa fantek. Še celo za krave ve, zkaj so krave in zakaj so biki biki . To ve sak otrok tudi ce o tem doma ni poucen, v kolikor ima stike z drugimi otroci. Normalno je, da se nagi sprehajamo po stanovanju, da se tuširamo eden pred drugim, mene zelo rada gleda pri tuširanju in se ji zdi zabavno pritiskati na moje bradavice, zraven se pa smeje in pravi bi-bip. Tega ji ne preprečujem, ker me ne moti. Potemtakem zadeva nima veze s spostovanjem tujega telesa in njegove nedotakljivosti. Kako bos otroka naucila, da se zenske ne pritiskajo po bradavicah, ce ji doma dajes taksen vzgled - in ne, to ni moje mnenje, to je zapisano kot argument zoper dedkovo ravnanje. Mogoce je sedaj nesmisel tega argumenta o spostovanju tujega telesa jasno viden. ...hčerka se velikokrat boža po luliki, ker ji to očitno paše, pa iz tega ne delam nek big deal, niti ji tega ne preprečujem,...- torej spolnosti ne skrivamo, jo pa tudi ne ponujamo na pladnju. Kaj pa pravzaprav je ponujanje spolnosti na pladnju? Ce si sama drgne spolovilo - to ni noben problem in ni ponujanje spolnosti na pladnju, ce pa dedek v hecu pocuka malcka za lulcek, je pa ponujanje spolnosti na pladnju? Kater kriterij razmeji eno in drugo, a da pri tem upostevamo, da ne vemo ali je fantku to cukanje sploh bilo neprijetno. Glede na dejstvo, da sta otroka enake starosti, lahko sklepamo, da je tudi fantku prijetno, torej neugodja ni. Kje je razlika? Je pravzaprav problem v dejanju ali v osebi, ki to dejanje "izvrsi"? Poleg tega je v mojem krogu kolegic čisto vsakdanja tema pogovora menstruacija, bolečine okoli tega, ja, tudi joške smo si že tipale, ko je ena imela eno cisto, pa ni bila čisto zihr, kaj to je, ... To je tvoj krog kolegic in srcno upam, da razgovori med tabo in tvojimi kolegicami niso vzgojna metoda oz. da ne mislis, da se s poslusanjem razgovorov o spolnosti in gledanjem otipavanja/slatanja prsi otrok vzgaja v katerem koli, pa tudi spolnem vidiku. Tukaj so izrazi namerno tako uporabljeni, da se doloceno dejanje potencira, na isti nacin kot so namerno bili uporabljeni povsem drugi izrazi, ko je bil v vprasanju dedek. Majhna semanticna, pa vendar izjemna konotativna razlika. In ce potem dodam se kaksen predsodek tipa – sigurno se pogovarjate tudi o bolecinah med penetracijo – smo na sledi nacina kako od intimne geste med dedkom in vnukom prides do pedofilije. Mogoce pa le, ko je v vprasanju tisto kar si ti povedala in kako se lahko (namerno ali nenamerno) razume, bolj razumljivo tisto kar ti skuham povedati in sicer , da najbolj nedolzno gesto, ki je povezana z spolnostjo, lahko tolmacis in izvrnes do te mere, da se razume kot nekaj nezaslisanega. pa zgoraj brez se na plaži sončim, v omari imam vibrator pa japonske ali kitajske kuglce al kaj so že, kaj te še zanima? Sem spolno zavrta? Dvomim.Uživam v spolnosti, verjetno sem bolj odprta od drugih glede marsičesa, ampak nikoli mi pa ni na kraj pameti padlo, da bi posegala v telo drugih, če ni nujno (nega ali zdravje), če sami tega ne bi dovolili. Tvoja spolna odprtost ni predmet razgovora, predmet razgovora so otroci in njihovo dojemanje ali nedojemanje spolnosti. Vendar me muci misel - ce te moz brez predhodnega vprasanja poteplja po zadnjici - ali je to nespostovanje integritete tvojega telesa i nespostovanje tebe ter tudi poseg v telo drugega ali ne. Trepljanje po zadnjici ima povsem seksualno konotacijo, vendar... nikoli ne potrepljas moza po zadnjici brez da bi prvo vprasala za dovoljenje? Mogoce pa vam intimnost odnosov (ne izkljucno v spolnem smislu) dovoljuje obnasanje, ki bi do nekoga, ki ne spada v tvoj / vas intimni krog bilo razumljeno kot napad na integriteto. Tako tudi pri otrocih. Tisto kar od tebe ali nekoga drugega, ki spada v njegov intimni krog ne cuti kot napad na telesno integriteto, bo cutil kot napad na integriteto od nekoga zunaj tega kroga. In nenazadnje, bolj intimnega odnosa, kot da nekomu brez zadrzkov brises posrano rito, ga ni. In ce nekomu brises rit, pa jo mazes s kremico ( uh... koliko spolnih konotacij), je pocukati ga za lulcek kot koncnica brisanja riti, povsem v kontekstu tovrstne intimnosti. Ali otrokovo rit je treba zaupati za vse dotike, lulcek pa... kot bi grizel... In isto kot cukanje otroka za lulček, da se bo dedek pohvalil, kakšnega fejst vnuka ima, mi je tudi ponujanje prsi otroku s strani babice, da se bo pa pri njej potolažil, pa namakanje dude v vino in podobne zgodbe, o katerih berem tu na RR-ju. Meni se pri vsem tem tukaj ne gre za spolnost, čeprav je lulček nekje od pubertete dalje spolni organ, temveč za to, da je vsakemu človeku, tudi otroku potrebno pokazat svoje spoštovanje. Če tega drugemu ne kažeš oz. ne samo kažeš, temveč tudi udejanjiš, potem tega ne moreš pričakovati v zameno. Moralizira se zaradi spolnosti, a ne zaradi spostovanja. Spostovanje je bilo privleceno sele potem in je pravzaprav povsem tipicen kvaziargument, kar jasno govori tudi tvoj primer o tem kako tebe tvoja hcerka ne spostuje ( spostovanje je vzajemno , mar ne in ga pricakujes v zameno) ker ti pritiska bradavice - po neki cudni logiki. Se dobro da ne dela z njimi kot z gumbi na starejsih modelih radia. Zanimivo je tudi, kako striktno uporabljas izraz " pritiskati na bradavice", ker v primeru dedka je "pocukati" s svetlobno hitrostjo postalo - slatati z vsemi spolnimi konotacijami, ki jih ta izraz nosi. Prav v tem se skriva manipulacija. A zdaj dovolj veš? Če te še kaj zanima o mojem spolnem življenju ali mojem znanju biologije, pa kar vprašaj. Samo pazi, da ne boš sedaj ugotovila, da pri nas vzgajamo spolno razpuščenko . Ce bi me zanimalo spolno zivljenje katerega koli uporabnika foruma bi obiskovala podforum namenjen spolnosti. Mi pa tvoj opis, tvojega spolnega zivljenja, pove, da imas intenco s svojim spolnim zivljenjem dokazovati izvedenost v vprasanju, ki je predmet debate. In tako se je tista manipulacija, ki si mi jo ocitala (oz. mojstrsko obracanje besed) naslo pravzaprav v tem tvojem postu. Ali je pa mogoce v vprasanju samo nerazumevanje smeri debate in nenamerno premikanje teme na tvojo lastno spolnost.
|
|
|
|