JANAG
|
Sem tako jezna, da res razmišljam, da bi lahko zahtevala kako odškodnino. Torej gre za NLB. Včeraj sem dobila z navadno pošto dopis o prevzemu nove kartice, čeprav mi stara še velja. Naj povem, da mi velja do 10.2008 in da nisem v kakem negativnem stanju. Na dopisu piše samo, da so veljavnost kartice omejili. Ni datumsko določeno do kdaj ipd. Pa še sreča,da sem bila doma in ne v službi. Torej sem si mislila, da lahko enkrat drug teden grem po novo kartico, takrat ko bom imela več časa. S staro kartico sem še pred nedavnim opravila neke manjše nakupe in ni bilo nikoli nobenih težav. Včeraj pa sem si po res dolgem času zaželela da bi šla s prijateljico na pizzo in najinimi . Pa še za r.d. sem hotela pač malo nazdraviti.... Tako sva po jedi rekle natakarju za račun in sem jaz hotela plačati s mojo kartico NLB-maestro. Natakar je potegnil kartico in je napisalo, da je transakcija zavrnjena. Najprej smo pomislili da sem vtipkala napačni PIN. Tako je natakar potegnil še enkat kartico in zopet je pisalo da je kartica zavrnjena. Pa sem rekla, da kako je to mogoče, ker imam stanje pa še regres smo dobil in mora bit gor. Tako da tudi če bi šla na kak bankomat v bližini mi ne bi hotel izplačati denarja. Sedaj sem bila v stašni zadregi- kaj sedaj? Seveda sem vprašala prijateljico, če lahko ima ona kaj s sabo oziroma, če ona plača račun. Na srečo je lahko plačala in na srečo je bila zraven. Medve bova že še kasneje poračunale. AMPAK kaj če bi bila sama??? Nikjer ne bi mogla denarja dobit, mož daleč od doma, moji starši nekje na obisku in z vso pravico da bi recimo poklical policijo, ker nisem plačala računa in bi oni nato vso zadev smatrali kot kraja. Jaz bi imela pa policijsko kartoteko in zaznamek. Ja sem pomislila na to, da bi osebno pustila, samo tud osebne so lahko ponarejene oziroma se jih da preklicati in ne plačati. Seveda sem rekla da grem sedaj takoj na banko in vprašaj kaj je z mojo kartico. Pridem do referenke in vprašam zakaj mi moja stara kartica ne dela in povem kake sitnosti sem imela. Ona pa meni: gospa se moram opravičiti, prišlo je do sistemske napake, ko so stare kartice takoj preklicali, da ne delujejo več in zbrisali aktivnost. lahko pa dobite novo kartico, ki je že aktivna in novo PIN številko. AMPAK saj bi moralo pisati na dopisu do kdaj so stare kartice veljavne in obvestilo bi morala dobiti vsaj 14 dni prej. Po možnosti priporočeno. In KAKO to da niste nove kartice poslali po pošti na dom??? SE moram še enkrat opravičiti , imate prav, ampak neka napaka v sistemu in.....Sploh ne vem kaj vse je še govorila. A jaz naj imam pa težave, pa vsak cent, ki bi šla v minus zaračunate. Tudi potrdilo da imam pri vas kredit računate, čeprav sem ga vzela pri vas in ne na kaki drugi banki. Ja ne vem...bla bla. Sem bila čedalje bolj jezna in sem vprašala kje je vodja, da bom dala pritožbo. Seveda mi je pokazala na vrata, ampak pred njimi pa že neka polno ljudi, jaz pa s sabo ki je že jokal, pol pa saj veste da se mudi. Sem napisala pismeno pritožbo in odšla. No samo na njihovem bankomatu sem še preverila, če kartica nova res deluje in hitro domov. Me pa sedaj res zanima, če katera ve ali lahko zahtevam kako odškodnino, ker so očitno napravili 2 ogromni napaki?? Me ima da bi poklicala še na TV, saj verjetno nisem bila edina stranka ki se ji je to zgodilo. In kaj če bi bila recimo še kje daleč od doma??? SEM TAKO JEZNA !! Hvala vam za vaša mnenja
|