mobitel (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Anonimen -> mobitel (7.5.2008 19:06:06)

Evo, danes je že 48 dan, ko imajo moj telefon na servisu. Po 45 mi menda pripada nov, ki sem ga zahtevala, zdaj pa nabijajo, da morajo klicat servis, da ga oni dajo, oz, da vidijo, če se da moj še popravit. Kaj naj?




Shorty_ -> RE: mobitel (7.5.2008 19:09:23)

pokliči na zvezo potrošnikov[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




blustar -> RE: mobitel (7.5.2008 23:41:18)

Zateži jim, ampak tako, kao da vse predpise poznaš.




ninataja -> RE: mobitel (8.5.2008 8:30:41)

48 delovni dan? Ali 48 dan od kar si ga nesla na servis? Nadomestnega si dobila za ta čas?




Anonimen -> RE: mobitel (8.5.2008 14:46:45)

No, včeraj sem jim še mal zatežila, in zdaj so mi obljubili, da dobim novega, in da me pokličejo, ko bo prišel. Upam. Je pa 48 dan (ne samo delovni) odkar sem ga nesla na servis. V garanciji čisto preprosto piše, da po 45 dobiš nov aparat. Ampak očitno nimajo posebne želje talat telefonov. Upam,  da bo kmal. Nadomestnega tud mam, ampak je en zguran telefon...moj pa je šel na servis star en mesec...se ga še dobro navadla nisem. No...sej, upam, da bodo kmal poklical...




mojsoncek -> RE: mobitel (8.5.2008 14:51:17)

Ti jih se kar naprej klici in jih sprasuj kdaj dobis nov telefon. Pa vmes malo omeni zvezo potrosnikov, ker ce ne bos lahko se kar cakala in cakala. Itak, da se vsi samo nekaj izgovarjajo. 45 dni je 45 dni in oni v tem casu niso uspeli popraviti telefona, novega pa tudi se nisi dobila.




Anonimen -> RE: mobitel (8.5.2008 14:59:17)

hvala, mojsoncek, bom tečna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




mojsoncek -> RE: mobitel (8.5.2008 15:08:21)

mah, na zalost dandanes ne gre drugace




Stran: [1]