Ursi2 -> RE: dojenje-nenasitnost (30.4.2008 7:47:26)
|
Živjo, ne vem kaj bi lahko bilo, mogoče pa je to, da glede na to, da je vaš mali velik kot 2 meseca star dojenček, da tudi potrbuje več oz. bolj močno mleko. S tem ne mislim nič slabega, samo to, da se mleko spreminja in se prilagaja potrebam in starosti dojenčka, mogoče pa pri tebi še ni tako močno mleko. Ampak jaz na tvojem mestu ne bi obupala, ampak bi ga kar pristavljala in dojila, saj se tako tudi mleko bolj dela. Tudi jaz sem imela podoben primer, s tem pa. da je imel najin mali porodno težo 2380g, velik pa je bil 45,5 cm. Od začetka je bil priden, jedel na 3-4 ure, pri enih treh tednih pa se je začelo, da sem dopoldan dojila najprej od 6-8, potem sma se umila in preoblekla in potem je jedel nekje do 11. pa je mogoč kaj zaspal, pol pa spe od 14-16 (približno), potem pa se je okrog 17, 18 začelo in je bil priklopljen nekje do 22. potem pa je spal tam do enih zjutraj. Najprej nisem vedla, kaj naj, pa je patronažna rekla, da si krči in da mu paše občutek bližine in cuzanje, da naj poskusim z dudo, če oz. ko pa ne bo več veljala, pa naj ga kar dojim. So mi moževi starši totalno štalo naredli, kk matram otroka, da je lačen, da nimam kvalitetnega mleka, ker nič ne jem (ne jem nič mlečnega, ker ima mali fuul krče, zdej pa že kr nič ne jem), da se jima smili, kk delama z njim, da mu morma dat dodatek,............Pa sem vprašala na 10 različnih koncev zdravnike, sestre,.....pa so rekle, da naj ne pomislim na to,. da bi kaj dodajala. da bom s tem najbolj škodovala otroku, ker če imam mleka, da si ga še ven pumpam in mi kr teče, jz bom pa dajala dodatek. je rekla, da bo res napreno, ampak naj se potrudim, zaradi otroka. in sem ostala samo pri dojenju, kljub hudim prepirom, očitkom, pametovanju ter sekiranju, kaka starša sva........ Mi je blo to težje poslušat in prenašat kot pa da sem ga 4-5 ur skupi dojila. No, sedaj pa je mišek star dva meseca in je velik 56 cm in ima 5240 g. Toliko o nekvalitetnem mleku. Lekako je potem lahko v dveh mesecih pridobil skoraj 3 kile??????????????
|
|
|
|