Gina -> RE: Nihče nam ne pomaga (10.4.2008 18:32:29)
|
Uau, 3-4 ure na dan???!! V 3. razredu? Oprosti, ampak tukaj je nekaj hudo narobe. Z nobenim otrokom, ki ga jaz poznam se ni treba učiti v 3. razredu 3 ure na dan, niti če ima hude težave s pomnenjem ali hudo obliko disleksije (tam še sploh ne), niti če ima "motnjo hiperaktivnosti" oz. kratke pozornosti. Poleg tega je še eno dejstvo. Učiteljice na podružnicah imajo mnooooogo več časa ukvarjat se s posameznikom. Sama imam otroka na podružnici, pa imajo precej več otrok kot pri vas, s tem da gre za eno učno mnogo težjo kombinacijo razredov, pa je vse skupaj neprimerljiv luksuz v primerjavi s tem, kaj pomeni voditi razred s 27., 28. otroki na matični šoli - tako da tisti nasvet, da bo na matični šoli bolje, ne drži ravno. Na matični šoli ne bodo imeli časa zanj, ker bo en sam med 27., tukaj je pa en sam med štirimi. Več individualnega časa zanj kot zdaj, ne bo imela zanj nobena učiteljica nikdar več. Morda se pa učiteljica veliko ukvarja z njim, pa že tam ne gre. Včasih starši ne sprejmejo hitro dejstva, da otroku pač šola ni pisana na kožo, da morda v resnici težje sledi ciljem. Kako pa dosega cilje? Mislim kako uspešen je v končni fazi s tako ogromno pomoči zraven, pa še z individualno učiteljico v bistvu? Lahko gre v resnici za kakšne specifične motnje. Zamenjevanje črk in neorganiziranost sicer spominjata na disleksijo, vendar bi tam težko v 3. razredu zelo tekoče bral, poleg tega bi komot dosegel vse cilje brez najmanjšega napora. Tudi ne bi imel težav s koncentracijo kot tako, ampak zgolj z organizacijo in branjem, pisanjem, ter bi posledično ustno dobro odgovarjal, pisno pa obstaja možnost da čisto zanič. Motnje pozornosti bi lahko bile, vendar se tudi motnje ne kažejo vedno na vseh področjih hkrati. Lahko bi zgolj ne sledil pouku, pa nič motil, lahko bi motil, pa čisto sledil pouku,.. ponavadi hiperaktinim otrokom vendarle ne "udari ven" to na področju razumevanja, ampak bolj na tem, da morajo nekaj fizično početi...vmes pa precej dobro vse zaznavajo in štekajo.... Če tvoj otrok dela nalogo zelo dolgo, je to lahko motnja pozornosti, seveda, vendar ti otroci, če sediš poleg vse precej hitro naredijo, ker jim pozornost usmeriš na tisto določeno reč, kamor sami pozornosti brez tebe ne morejo usmeriti. Zakaj torej delata naloge ali se učita 3-4 ure? Ali morda obstaja možnsot, da fant tebe malo okrog prinaša, da razteguje čas, ker se mu pač ne ljubi? Ali obstaja možnost, da bi ti ta čas skrajšala na pol ure, če bi on takrat rees delal? A veš, fantje pogosto to strategijo uberejo, ker čese jim ne da, bodo storili vse, da jim ne bo treba, ne pomislijo, da s tem sami sebe kaznujejo s sedenjem poleg zvezka toliko časa vsak dan. A mu kdaj rata preskočit obveznosti zavoljo nategovanja časa? Ne vem, ugibam. Vsekakor se mi zdi vse skupaj čudno in vredno tvojega temeljitega razmisleka. V vsekm primeru pa ti svetujem, da gresta obiskat center na gotsko v ljubljani, ali kakor je nejcko napisala, da poiščeta pomoč: IZVIRNO SPOROČILO: nejcko Kot ti je že ena svetovala, obrni se na matično šolo in tam zahtevaj posvet s specialno pedagoginjo ali psihologinjo. Obrni se tudi na splošnega oz. otrokovega šolskega zdravnika, priporočam pa ti tudi, da se obrneš na Center za pomoč otrokom, mladostnikom in staršem (mislim, da je za vas najbližji tak center v Lj, na Gotski ulici). Verjemi mi, da nisi še izčrpala vseh možnosti, zato nikar ne obupaj.
|
|
|
|