sedmica -> RE: I'coo Targo Country (11.1.2009 11:33:08)
|
Objave: 97 Član od: 15.9.2008 Status: odsoten Previdno, če kupujete voziček I coo targo country! torek, 25. november 2008 Potrošnika, bodoča starša, sta razmišljala o nakupu otroškega vozička. Ko sta pregledala, kaj ponujajo v slovenskih trgovinah, sta ugotovila, da so cene otroških vozičkov precej visoke. Odločila sta se, da bosta voziček kupila v tujini prek spleta. Na spletnem mestu nemškega podjetja Kirsten Küper (www.kikiwelt.de) sta naročila otroški voziček I'Coo Targo Country in kmalu sta ga tudi dobila. Ko pa sta ga začela uporabljati, sta ugotovila, da ima napako na podvozju. Zato sta se prodajalcu pritožila. Kmalu sta dobila odgovor, naj pošljeta podvozje, da bodo preverili, če gre res za napako. To sta tudi storila. Podjetje je potrdilo, da gre res za napako. Minilo je kar nekaj časa, preden so jima iz podjetja sporočili, da podvozja žal ni mogoče zamenjati, ker je proizvajalec prenehal izdelovati ta model vozička. Potrošnika sta zato od podjetja zahtevala vračilo kupnine, vendar odgovora ni bilo od nikoder. Za pomoč sta prosila naš evropski potrošniški center. Z njuno težavo smo seznanili nemški potrošniški center in ga prosili za posredovanje. Navezali so stik s prodajalcem, ki je kmalu potrdil, da sta potrošnika upravičena do vračila celotne kupnine, skupaj s poštnimi stroški. Potrošnika sta po pošti poslala prodajalcu še zgornji del vozička in svoje bančne podatke, da bi jima lahko podjetje povrnilo zahtevani znesek. Kmalu sta dobila povrnjen znesek celotne kupnine in poštnih stroškov. Kmalu po našem uspešnem posredovanju pa smo dobili novo pritožbo potrošnice, ki je pri istemu prodajalcu na spletnem mestu kikiwelt.de kupila enak model otroškega vozička. Tudi njen voziček je imel napako na podvozju. Njen primer še rešujemo. Potrošnike opozarjamo, naj bodo previdni pri nakupu tega modela otroškega vozička, saj je napaka na podvozju očitno pogost pojav. In kakšna naj bi bila ta napaka?
|
|
|
|