|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  2 3 [4] 5 6   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Negativna nastrojenost do šole
29.3.2008 19:13:06   
Gina
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

Meni se ne zdi potrebno, da starši kar naprej v šolo hodijo, če vedo, da z njihovim otrokom ni nič narobe.


Zakaj pa ne?

Meni je pa normalno, da se gre redno na govorilne ure in rod.sestanke tudi pri "neproblematicnih" otrocih. Vzdrzevanje neproblematicnega stanja, pohvala, da je vse v redu, je stokrat boljsa resitev od kasnejsega resevanja tezav. Nihce ne mara ignorance, tudi najboljsi ne.


Pa saj ne govorim o ignoranci, daleč od tega. Govorim, kot si fajn napisala o vzdrževanju neproblematičnega stanja, o obveščenosti.  Kakšni (mojiuser posted image ) starši bi res vsak dan klepetali o otroku, kakšni pridejo vsak mesec, kakšnih  nisem videla  že od sept. 06. Če je vse ok, je čisto dovolj 1x na 3-4 mesece, vsaj meni se tako zdi. V bistvu mene ne moti, če bi se starš pogovarjal o zadevah v šoli, po moje sem tudi jaz malo preveč klepetava. Zdi se mi pa čudno, če nekoga ni leto in pol. To se mi pa zdi čudno, ja, samo to je v bistvu njihov problem, a ne. Največji problem je, ker so obveščeni zgolj iz ene strani, ki je včasih neobjektivna.

Generacije staršev so pa zelo različne. Nekateri prihajajo zelo redno in v velikem številu v šolo, drugi pa slabo, poznamo tudi take generacije, kjer staršev skoraj ni na spregled, kjer na roditeljskih sestankih sedijo trije ali štirje. Celo na svet šole in svet staršev predstavniki ne hodijo včasih, jih pol manjka. V splošnem je pa situacija precej slabša kot pred 10. leti.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 76
   RE: Negativna nastrojenost do šole
29.3.2008 23:23:05   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR



Saj enostavno ti pravim ravno to. Večji del problematičnih odličnjakov je, trdim, nadpovprečnežev, katerim je potrebno posvetiti več časa kot povprečnežem. Če se greš ti v razredu uravnilovko ga biksaš ti in ne jaz.  Seveda pa se s takim človekom verjetno ni enostavno ukvarjati, ker je poln samega sebe in že zato učitelju zoprn in trn v peti.



Ti bom kopirala kar Ginin odgovor, kajti na točno takšno vrsto problematičnosti sem mislila:

IZVIRNO SPOROČILO: Gina


Če se vrnem na učence, bistre učence, ki zganjajo cirkus. Zdi se mi, da njihova nejevolja zadnjih 10 let, odkar si upajo resnično nemogoče reči, ne izvira iz dolgočasja zaradi predmetnika ali nenavdušenosti učiteljev nad snovjo. Zdi se mi, da izvira predvsem iz totalne razvajenosti in zahtevanja, da je vse in takoj po njihovo.  NJim se  npr. že v 2. razredu ne da vaditi pisanje. Oni menijo, da dovolj znajo. Ne bodo se več trudili in vadili. Nekaj v resnici že znajo, saj so bistri, več kot malo manj bistri, ki pa so vendarle po svoje bolj pametni, kajti naredili bodo nekaj zase in v resnici vadili brez odgovarjanja. Zakaj bi oni, zelo bistri otroci poslušali neko pravljico, ker zahtevajo drugo, ne bodo poslušali, če je ta pravljica ok, čeprav je ne poznajo, apriori zahtevajo svojo, sicer pa mečejo zvezke v zid. Ne bodo plesali, ker to njim ne paše. Ker ne marajo plesati, najprej nagajajo sošolcu, potem pa trmasto sedijo na tleh in pač ne bodo plesali. Ker oni vse vedo o slovnici (pa v bistvu ne vedo), bodo raje med vajami o uporabi velike začetnice brali knjigo ali strip, saj je to bolj luštno, kot slovnica, a ne. Kadar niso v paru z nekom, ki ga zahtevajo, bodo drugega sošolca že nekako kaznovali.... Hočem povedati, da je razlika med nekom, ki zaradi dolgčasa zganja neumnosti, ali zaradi poneumljanja, pač zaradi neke upravičene reči, ter med nekom, ki zganja cirkus zaradi razvajenosti, egoističnosti in tega, da je stalno v centru pozornosti. Tak otrok tudi meni, da je enak z učiteljem in da se lahko do njega nevljudno vede. Nima izdelanega odnosa do nikogar. Ker je toliko bister, da lahko z levo roko dela  šolo, se  zaveda, da glede na odnos staršev do šole, ter glede na splošno slovensko stanje v družbi, itak lahko dela kar mu paše. Torej dela po svoje, nevljudno, egoistično in samovoljno- s čimer se prav gotovo na nek način strinjajo tudi njegovi starši, saj so ga vendarle tako vzgojili (sama še nisem naletela na ultra problematičnega otroka, ki ne bi imel za sabo problematičnih staršev, če jih ne bi imel, bi bil morda samo naporen, pa nič več kot to).


  

Upam, da razbereš razliko med zdolgočasenim odličnjakom in nesramnim in nevzgojenim odličnjakom. In slednjemu je pač potrebno dati včasih tudi kakšen vzgojni ukrep (v prvem postu omenjena učenka), ker ga je enostavno potrebno postaviti na realna tla, da ni nedotakljiv.
Verjetno se strinjaš, da so pri vzgoji ključne meje - in meje moramo učitelji postaviti tudi učencem in te meje morajo veljati za vse, neglede na to ali gre za super odličnjaka ali nezadostneža. Nesramnost v šoli pač nima kaj iskati. Pika.

Če mi verjameš ali ne, imam jaz veliko raje bolj živahne učence od tistih, ki me samo nepremično gledajo, si vse lepo zapisujejo, ki jim niti z besedo ni treba reči, pa že naredijo - so kot lutke. Od takih ne dobiš nobene povratne informacije, počutiš se kot en bedak, počutiš se popolnoma nezanimiv in dolgočasen.
Jaz veliko bolj uživam, če so učenci zgovorni, da sodelujejo, pa čeprav tudi s kakšno povsem "glupo" izjavo ali vprašanjem, mogoče celo izven konteksta - no, to slednje je smrt zame, ker se blazno rada pogovarjam z učenci o stvareh izven učne snovi, o glasbi, o filmih, o slavnih, o tem, kako živijo, kako preživljajo prosti čas in velikokrat se zgodi, da več kot pol šolske ure preživimo ob čvekanjuuser posted image  - ne dovolim pa nesramnosti, žaljenja, prevzetnosti, ne dovolim, da se učenci do mene obnašajo, kot da smo krave skupaj pasli! Ker četudi sem jim kdaj dolgočasna ali nezanimiva, sem starejša od njih, sem jim v šolskem poslopju v času pouka avtoriteta, kar že po osnovnem bontonu zahteva, da so do mene spoštljivi.

In učenca, ki je bister, a hkrati zdolgočaseno nemiren, vedno skušam motivirati z dodatnimi nalogami, s kakšnim natečajem ali tekmovanjem; če pa je do mene žaljiv, ja, potem pa mi je trn v peti in bom vse sile napela za to, da ga bom skušala usmeriti na pravo vedenjsko pot. Na račun tega pa sem ga pripravljena  prikrajšati celo  za kakšno dodatno znanje; slednjega bo zlahka kdaj nadoknadil, za popravljanje slabega vedenja pa čas beži in so lahko manjki nepopravljivi.

< Sporočilo je popravil nejcko -- 29.3.2008 23:27:44 >

(odgovor članu Primoza)
Neposredna povezava do sporočila: 77
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 8:58:32   
Primoza
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Upam, da razbereš razliko med zdolgočasenim odličnjakom in nesramnim in nevzgojenim odličnjakom. In slednjemu je pač potrebno dati včasih tudi kakšen vzgojni ukrep (v prvem postu omenjena učenka), ker ga je enostavno potrebno postaviti na realna tla, da ni nedotakljiv.
Verjetno se strinjaš, da so pri vzgoji ključne meje - in meje moramo učitelji postaviti tudi učencem in te meje morajo veljati za vse, neglede na to ali gre za super odličnjaka ali nezadostneža. Nesramnost v šoli pač nima kaj iskati. Pika.

Na račun tega pa sem ga pripravljena  prikrajšati celo  za kakšno dodatno znanje; slednjega bo zlahka kdaj nadoknadil, za popravljanje slabega vedenja pa čas beži in so lahko manjki nepopravljivi.


No pa smo spet pri vzgojnem provesu v šoli. Dvomim da je lahko učitelj uspešen pri nekem "manjku" vedenja posameznih učencev. Ker so programi prenatrpani s tem samo izgublja čas. Uspeha pa je bore malo oz. če upoštevaš izgubljeni čas je pristna samo izguba.

Za te učence in večji del le-teh je iskati v tistih s slabimi ocenami je potrebno sankcionirati starše. Kako je pa drugo vprašanje, ampak zadeva bi morala biti podobna, kot vsak drug prekršek.

(odgovor članu nejcko)
Neposredna povezava do sporočila: 78
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 11:07:10   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Upam, da razbereš razliko med zdolgočasenim odličnjakom in nesramnim in nevzgojenim odličnjakom. In slednjemu je pač potrebno dati včasih tudi kakšen vzgojni ukrep (v prvem postu omenjena učenka), ker ga je enostavno potrebno postaviti na realna tla, da ni nedotakljiv.


Ne, ni ga treba izrekat.
Ucni proces je tako nastavljen, da se enostavno moras dolgocasiti, sploh ob kaksnih spicah, ko se non-stop samo sprasuje in čisti zaostanke za nazaj, vsaj pri nas je bilo tako. 14 dni zivega dolgcasa v soli, sprasevanja in sprasevanja cele ure...kot da med letom ne bi bilo snovi, o kateri bo lahko pokazali znanje user posted image .

In takrat moras postati podivjan...tudi ce si vzgojen. Pri nas so ucitelji reagirali razlicno, eni so dovolili, da sem brala ali poslusala walkman (to je bilo v mojih casih) ali delala naloge od drugih predmetov, ce je kaj bilo. Eni so bili bolj zaprte narave in tega niso dovolili. No, tam sem ze poskrbela, da se niso dolgocasili...user posted image . Rezultat je bil ta, da sem pri njihovi uri lahko manjkala v teh spicah (juhuhu, ce je bila zadnja....) oz. na njihovo enostavno nisem prisla in kao ni nihce opazil. Bilo je pa tudi tako, da sem cel dan ostala doma.

Mislim, da sem imela kar sreco z ucitelji. To je bilo v srednji soli.
V osnovni ni pa nihce tezil, ce sem pri njegovi uri pocela kaj drugega (razen klepetanje so omejevali...user posted image ), kolikor se spomnim.

Drugace pa mislim, da ni treba biti tako strog in zapet...nekaj nagajivosti je otrokom vedno treba dovoliti.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 79
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 11:23:17   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

Drugace pa mislim, da ni treba biti tako strog in zapet...nekaj nagajivosti je otrokom vedno treba dovoliti.


Še enkrat si preberi, kaj sem napisala! Jaz mojim mulcem marsikaj dovolim, skoraj nikoli pa se ne zgodi, da bi celo uro npr. samo spraševala. Velikokrat, če prej končamo, jim dovolim, da delajo kaj za druge predmete, marsikdaj jim tudi pomagam, če znam - enkrat sem jih celo zgodovino "spraševala"user posted image , mah, ni da ni. In dokler učenci dosegajo kolirkor toliko dobre rezultate pri mojem predmetu, dokler znajo vsaj tisto minimalno, kar morajo znati, jim ne težim, če delajo kaj drugega. Vsekakor pa je logično, da pričakujem pri svojem predmetu, da najprej poskrbijo za obveznosti pri meni, nato pa lahko počnejo kaj drugega.

Ja, primoza, absolutno se strinjam, da je vzgoja v domeni staršev, ampak danes je pač tako, da je veliko učencev dobesedno nevzgojenih - in kaj naj po tvoje učitelji naredimo? Naj pustimo, da nas žalijo, da uničujejo šolski inventar itd? Saj obvestimo starše, ampak rezultat je ponavadi ničen ... torej, vsi nešolniki, dajte nam pomagati, no, ko imate že taka nerealna pričakovanja od nas in ste vsi tako zelo pametni? Resno, se ne hecam. Jaz sem vesela vsakršne pomoči ... zaradi tega moj ego ne bo prav nič trpel - a prej vam predlagam, da preživite kakšen dan v razredu svojega otroka in s tem na šoli (to možnost imate po zakonu), da boste vedeli na konkretnih primerih svetovatiuser posted image

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 80
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 11:25:51   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

In dokler učenci dosegajo kolirkor toliko dobre rezultate pri mojem predmetu, dokler znajo vsaj tisto minimalno, kar morajo znati, jim ne težim, če delajo kaj drugega.


Saj ne vem, ce so prav vsi sposbni dosegati minimum? V kateri soli ucis, srednji ali osnovni?

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 81
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 11:29:48   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Še enkrat si preberi, kaj sem napisala! Jaz mojim mulcem marsikaj dovolim, skoraj nikoli pa se ne zgodi, da bi celo uro npr. samo spraševala.


Ne rabis vpit.

Mogoce pa jim manjka kaksna bolj "tough" ura, da bodo dojeli razliko.


(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 82
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 11:46:41   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Še enkrat si preberi, kaj sem napisala! Jaz mojim mulcem marsikaj dovolim, skoraj nikoli pa se ne zgodi, da bi celo uro npr. samo spraševala.


Ne rabis vpit.

Mogoce pa jim manjka kaksna bolj "tough" ura, da bodo dojeli razliko.




Kje pa vpijem? Če dam nekje klicaj, to še ne pomeni vpitja - vzklik, mogoče, ne pa vpitjauser posted image

Sicer pa je ta debata krenila v smer, da se moramo zaopet učitelji zagovarjati, kako delamo. In evo, točno to je na nek način negativna nastrojenost do šole in učiteljev, ker se lahko kar vsak vmešava v naše delo in metode dela.
Jaz tudi prodajalki za kaso ne govorim, da se mi mora prijazno nasmehniti in pokramljati z mano. Pozorna sem na to, da me ne ogoljufa, če je prijazna in klepetava, poklepetam z njo, če je našpičena, grem dalje, če je nesramna, ukrepam pri višjih inštancah.
Pri frizeju poklepetam s klepetavo frizerko, če je tiho, sem tiho tudi jaz, če svoje delo opravi dobro, ji dam mančo, če me zafuša, se pritožim.
Pri zdravniku poklepetam in mu povem še kaj več, če ga zanima, če je mrk in tih, si mislim svoje, a dokler je korekten in strokoven, mu ne težim, da me mora med pregledom animirati in zabavati, ker je meni slučajno tistih 10 min dolgčas. Če naredi strokovno napako, imam možnost, da se pritožim.
Pri avtomehaniku isto, na banki isto, na pošti isto, pri receptorju v hotelu isto ...

Torej, nobenemu ne govorim, kako mora opravljati svoje delo, dokler je delo opravljeno strokovno in dosega svoj namen. Če pa je meni dolgčas, ker sem navajena, da vsi po vrati klepetajo z mano, mi delajo usluge in dajejo presežke, je pa to moj problem, kajne, in ne problem tistega, katerega delo je v prvi vrsti nekaj čisto drugega. Ja, lahko se potožim domačim in prijateljem, kako so vsi na smrt dolgočasni, da bi pa zato širila negativno mnenje o določenem kadru, celo pisala pritožbe na določene inštance, težila zdravnikom, frizerjem in prodajalkam, kako naj opravljajo svoje delo, mi je pa bolano. Sori. Svet se pač ne vrti zaradi mene in tudi ne samo okoli mene. In še najmanj sem jaz požrla vso pamet tega sveta.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 83
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 11:54:39   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Še enkrat si preberi, kaj sem napisala! Jaz mojim mulcem marsikaj dovolim, skoraj nikoli pa se ne zgodi, da bi celo uro npr. samo spraševala.


Ne rabis vpit.

Mogoce pa jim manjka kaksna bolj "tough" ura, da bodo dojeli razliko.




Kje pa vpijem? Če dam nekje klicaj, to še ne pomeni vpitja - vzklik, mogoče, ne pa vpitjauser posted image

Sicer pa je ta debata krenila v smer, da se moramo zaopet učitelji zagovarjati, kako delamo. In evo, točno to je na nek način negativna nastrojenost do šole in učiteljev, ker se lahko kar vsak vmešava v naše delo in metode dela.


To, da se zagovarjas, pravis sama....to je tvoj obcutek in tvoje dojemanje dela ter odraz tvoje samozavesti vis a vis ucencev (dijakov) in njihovih starsev.

Vecina sol je javnih in kot v takih ima javnost kot njen uporabnik, pravico do svojega mnenja in do predlogov. Ce jih sama jemljes kot vmesavanje, je to tvoja stvar.

Sama svoje "stranke" redno sprasujem, kako so zadovoljne s kakovostjo moje storitve in kaj bi se izboljsale, saj so one tiste, ki moje produkte uporabljajo in so neizcrpen in neprecenljiv vir informacij iz prve roke. Na meni je, da precenim in pretehtam, kaj je tisto, kar je vredno nadaljnjega razmisleka in obdelave in kaj je le muha enodnevnica in v tem trenutku razmisljam, kdaj sem se nazadnje pocutila zaradi njihovih predlogov (in kritik, da se prav razumemo) ogrozena.

Ti kot uciteljica imas vso legitimno pravico in dolznost poslusati tako imenovana "vmesavanja". Kaj bos z njimi naredila, je pa tvoja stvar in v tvoji domeni :). In  tu se zacne meja med negativno nastrojenostjo ucitelja do kritike starsev oz. ucencev. Kolikor pravis, da smo starsi negativno nastrojeni, toliko ste tudi sami ucitelji.

< Sporočilo je popravil Mič II -- 30.3.2008 11:55:39 >

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 84
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:02:11   
Anonimen
Dajte mi povedati, učiteljice, ali se že kaj govori, da se učencev ne bi več ustno izpraševalo? Da bi bili samo pisni testi.
Po moje laičnem trenutnem preblisku (nisem se nič kaj preveč poglabljala v to, da ne bo spet kakšne panike), se mi zdi to kar fajn. Človek se ima možnost pripraviti in se ga ne lovi na neznanju. Pa še tisti čas, ko bi se sicer spraševalo, se lahko porabi za učenje. A se vam ne zdi tako?

(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 85
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:20:59   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

Dajte mi povedati, učiteljice, ali se že kaj govori, da se učencev ne bi več ustno izpraševalo? Da bi bili samo pisni testi.
Po moje laičnem trenutnem preblisku (nisem se nič kaj preveč poglabljala v to, da ne bo spet kakšne panike), se mi zdi to kar fajn. Človek se ima možnost pripraviti in se ga ne lovi na neznanju. Pa še tisti čas, ko bi se sicer spraševalo, se lahko porabi za učenje. A se vam ne zdi tako?


S spraševanjem je tako: že zdaj naj se ne bi spraševalo na star, klasičen način (vsaj pri mojem predmetu). Eni učitelji se tega v večji meri držimo, drugi še malo fušajo. Dejstvo pa je, da je nov način ustnega preverjanja na nek način težji - vsaj pri mojem predmetu, in od učencev zahteva kar precej spretnosti, celo znanja. Kaj je zdaj boljše, ne vem oz. vem, ampak ne bom tukaj o tem pisala.
Drugo pod drugo je tako, da se eni učenci veliko lažje ustno izražajo in lahko pri ustnem ocenjevanju dobijo zelo dobre ocene. Če bi se torej dobivale le pisne ocene, bi bil tak učenec v zelo slabem položaju, kajne, in seveda obratno - učenci, ki jim ležijo pisni tipi nalog in pisno izražanje, pač pri ustnem dobijo malo slabše rezultate.
Vedeti moramo, da v življenju obstajata dve vrsti komunikacije - pisna in ustna - zato se meni zdi fajn, da učenci spoznajo obe in se tudi v obeh utrjujejo. Poleg tega so predmeti, kjer je pisno preverjanje skorajda nemogoče ali obratno.

Danes se učenca ne sme več vprašati samo zato, ker moti pouk. Spraševanje mora biti napovedano, ampak imamo učitelji tukaj še vedno eno luknjo, da lahko 1. septembra napovemo celoletno spraševanje, in s tem zadostimo zakonu.
Sama učencem spraševanje vedno napovem v stilu: naslednji teden pa sprašujem, ne povem pa dotičnemu učencu, da bo vprašan, kajti s tem bi samo spodbujala kampanjsko učenje. O tem ali je to dobro ali ne, pa naj presodi vsak sam oz. starši pri sebi razmislite, kaj si želite od svojih otrok: samo dobre ocene ali vsaj neko osnovno znanje in delovne navade.

< Sporočilo je popravil nejcko -- 30.3.2008 12:24:03 >

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 86
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:38:29   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Drugo pod drugo je tako, da se eni učenci veliko lažje ustno izražajo in lahko pri ustnem ocenjevanju dobijo zelo dobre ocene. Če bi se torej dobivale le pisne ocene, bi bil tak učenec v zelo slabem položaju, kajne, in seveda obratno - učenci, ki jim ležijo pisni tipi nalog in pisno izražanje, pač pri ustnem dobijo malo slabše rezultate.


Ja, to je res.

Meni se ze ne da pisat...saj se potrudim, kadar je nujno potrebno...user posted image , obicajno je pa manj vec.

Tudi v vsakdanjem zivljenju se veliko stvari zmenimo s pogovorom, ce bi cakali na pisno, bi bili lacni in zejni...user posted image . Tako da mora bit, eno in drugo. Tudi kaksna pisna anonimka...user posted image

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 87
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:39:26   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Danes se učenca ne sme več vprašati samo zato, ker moti pouk.


A se ga je kdaj lahko user posted image ?

Pri nas so bili ucitelji bolj zviti, sploh tisti s kilometrino...

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 88
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:43:46   
nejcko
Mič, lej, ne mislim več s tabo razpravljati, ker je brez veze. Če nočeš nečesa razumeti, pač nočeš - čeprav sem 100% prepričana, da prokleto dobro razumeš, ampak očitno uživaš v podjebavanju ljudi s trganjem besed iz konteksta in z obračanjem besed. Bog ti požegnaj, če na tak način filaš svoj ego.
Sama zase vem, kako opravljam svoje delo, ker dobim ogromno povratnih informacij tako od učencev kot od staršev kot od sodelavcev. In te povratne informacije so mi vedno dobrodošle, in če so negativne, se trudim svoj način dela izboljšati.
Mislim, da vsak, ki je vsaj eno uro stal v razredu, ve in pozna razliko med sodelovanjem učenec-učitelj-starši, med povratno (tudi negativno) informacijo ter vmešavanjem v delo. In vsak, ki je samo eno uro stal v razredu, ve, v kakšnih situacijah se učitelj zanjde - ne samo kot strokovnjak, ampak predvsem kot človek. In lahko dam roko v ogenj za 99% učiteljev, da nismo nikogaršnji sovražniki, ampak si resnično prizadevamo delati dobro ne samo kot "podajalci" snovi, ampak predvsem kot soljudje.

Ampak ti očitno želiš biti na drugem bregu ... bodi! Glede na to temo, sem povedala vse. Kdor želi konstruktivno debatirati dalje, se bom potrudila sodelovati, s stalnim negiranjem in podtikovanji pa se ne mislim več ukvarjati.

(odgovor članu nejcko)
Neposredna povezava do sporočila: 89
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:48:59   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Mič, lej, ne mislim več s tabo razpravljati, ker je brez veze.


Tudi ucitelji niso....nekateri. Ta dobri, beri zahtevni, pa vedno. Se danes, ce se srecamo in ce so še med zivimi.

Tako verjetno delas tudi ko pride do drugacnega mnenja v razredu. Zanimivo. Negativna nastrojenost ucencev ali negativna nastrojenost uciteljev? Kaj je bilo prej, kura ali jajce?

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 90
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:50:40   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Mič, lej, ne mislim več s tabo razpravljati, ker je brez veze.


Ce ti je brezveze, ne rabis, tukaj res ne. Imas popolnoma svobodno izbiro, da me preskocis in me ne komentiras.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 91
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:52:49   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

In lahko dam roko v ogenj za 99% učiteljev, da nismo nikogaršnji sovražniki, ampak si resnično prizadevamo delati dobro ne samo kot "podajalci" snovi, ampak predvsem kot soljudje.


Pri nas je bilo cca. 70% takih. Me veseli, da se je odstotek v teh letih tako dvignil. Pa ena tretjina je bila fenomenalnih, ki jih niti pod razno ne morem dati v isti razred 99% kot ostale.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 92
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 12:55:25   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko
Vedeti moramo, da v življenju obstajata dve vrsti komunikacije - pisna in ustna - zato se meni zdi fajn, da učenci spoznajo obe in se tudi v obeh utrjujejo.


Ja, to je res. Ampak se da tudi na drugačen način otrok naučiti javno nastopati in ustno se izražati, kot s spraševanjem za oceno.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 93
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 13:00:29   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko
Vedeti moramo, da v življenju obstajata dve vrsti komunikacije - pisna in ustna - zato se meni zdi fajn, da učenci spoznajo obe in se tudi v obeh utrjujejo.


Ja, to je res. Ampak se da tudi na drugačen način otrok naučiti javno nastopati in ustno se izražati, kot s spraševanjem za oceno.


Saj pravim, da so sedaj drugačni načini ustnega ocenjevanja, vsaj pri mojem predmetu. Moraš pa se zavedati, da bo vsak učenec sam, preden bo karkoli naredil, najprej vprašal - a je to za ocenouser posted image  Torej, če ni za oceno, ni nujno in pač ne bo naredil. Vsaj velika večina. Velika velika večinauser posted image  (govrim za predmetno stopnjo)

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 94
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 13:03:58   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Drugi tip odličnjakov so pa resnično bistri otroci, ki kar srkajo znanje vase, povsod, na vsakem koraku, zato se jim ni potrebno veliko učiti. In ker ne rabijo tako aktivno slediti pouku, ker doma ne rabijo ure in ure sedeti pred knjigo, imajo čas za bedarijeuser posted image . In taki znajo velikokrat biti vedenjsko problematični. Ker se zavedajo svoje bistrosti, ker so samozavestni in si posledično upajo. In ja,  na takih pa resnično sloni razvoj sveta, če jih slučajno (kar se rado zgodi) ne zanese na kakšno stranpot.


Samo takih se pa raje izognes v velikem loku, a ne? Perspektivna uciteljica.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 95
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 13:23:15   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

ampak očitno uživaš v podjebavanju ljudi


Sem se enkrat prebrala, kaj sem napisala v tej temi...user posted image . Svaka ti cast, ce najdes t.i. podjebavanje, tvoja beseda, da ne bo pomote. Zanimiv besednjak uciteljice.

In se enkrat bom rekla. Ocitno sem imela sreco z ucitelji.

< Sporočilo je popravil Mič II -- 30.3.2008 13:26:12 >

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 96
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 13:31:36   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Saj pravim, da so sedaj drugačni načini ustnega ocenjevanja, vsaj pri mojem predmetu. Moraš pa se zavedati, da bo vsak učenec sam, preden bo karkoli naredil, najprej vprašal - a je to za ocenouser posted image  Torej, če ni za oceno, ni nujno in pač ne bo naredil. Vsaj velika večina. Velika velika večinauser posted image  (govrim za predmetno stopnjo)


Ja, saj to verjamem. Ampak bi jih moali od malega navajati tako. Jaz poznam nizozemski sistem in je prav fajn. Tam v nižjih azredih delajo cele projekte o eni stvari. Otroci so razdeljeni na skupine in potem v šoli te projekte predstavljajo eden drugemu. Šola ful sodeluje. To imajo po celi šoli postavljene tabore na eno temo, recimo na temo Egipt. In potem se pri vseh predmetih snov nanaša na eno temo. Otroci kar tekmujejo, kje bodo dobili več uporabnih informacij in materialov in potem tudi tekmujejo, kdo bo otej stvari lahko več povedal. Povabijo starše in stare starše, pripravljajo predstave, nastopajo z učitelji skupaj, v glavnem se ful dogaja, ful pišejo, govorijo, nastopajo na eno temo. In se o tem seveda veliko naučijo. Veliko več, kot če bi bil nekaj o Egiptu vprašan za oceno in bi se na pamet napiflal.
Mislim, da smo mi še milijon let oddaljeni od takega sistema.
Ki pa je po drugi strani zelo krut pozneje, ko se gre "na izpadanje" iz možnosti šolanja. To pa je tudi res. Tu smo pa hvala bogu tudi milijone svetlovnih let zadaj, pa upam, da jih ne bomo nikoli ujeli.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 97
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 13:32:57   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Drugi tip odličnjakov so pa resnično bistri otroci, ki kar srkajo znanje vase, povsod, na vsakem koraku, zato se jim ni potrebno veliko učiti. In ker ne rabijo tako aktivno slediti pouku, ker doma ne rabijo ure in ure sedeti pred knjigo, imajo čas za bedarijeuser posted image . In taki znajo velikokrat biti vedenjsko problematični. Ker se zavedajo svoje bistrosti, ker so samozavestni in si posledično upajo. In ja,  na takih pa resnično sloni razvoj sveta, če jih slučajno (kar se rado zgodi) ne zanese na kakšno stranpot.


Samo takih se pa raje izognes v velikem loku, a ne? Perspektivna uciteljica.


No, Mič, tole je pa zame tudi podjebavanje.

(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 98
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 13:41:17   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Drugi tip odličnjakov so pa resnično bistri otroci, ki kar srkajo znanje vase, povsod, na vsakem koraku, zato se jim ni potrebno veliko učiti. In ker ne rabijo tako aktivno slediti pouku, ker doma ne rabijo ure in ure sedeti pred knjigo, imajo čas za bedarijeuser posted image . In taki znajo velikokrat biti vedenjsko problematični. Ker se zavedajo svoje bistrosti, ker so samozavestni in si posledično upajo. In ja,  na takih pa resnično sloni razvoj sveta, če jih slučajno (kar se rado zgodi) ne zanese na kakšno stranpot.


Samo takih se pa raje izognes v velikem loku, a ne? Perspektivna uciteljica.


No, Mič, tole je pa zame tudi podjebavanje.


Samo povzemam, kar je bilo napisano...user posted image .

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Mič, lej, ne mislim več s tabo razpravljati, ker je brez veze.

ampak očitno uživaš v podjebavanju


Mislim drugace, torej podjebavam. Zanimiv besednjak.

Da je tebi, nejcko, brezveze se ukvarjati s problematicnimi otroci, verjamem. Saj je bila samo tretjina uciteljve fenomenalnih. Z ostalimi se pa tudi jaz nisem ukvarjala vec kot je bilo nujno potrebno, da sem prezivela sama in da so vcasih preziveli moji sosolci. Ja, upala sem si, verjetno cisto prevec...user posted image . Potem so bili pa znervirani, ker mi manj kot stiri itak niso mogli dat...kljub mojemu "podjebavanju". In znervirana si tudi ti, samo to je tvoj problem, ne moj.

(odgovor članu Anonimen)
  Neposredna povezava do sporočila: 99
   RE: Negativna nastrojenost do šole
30.3.2008 17:13:28   
Primoza
Ljube gospe, tema je zanimiva, ostanimo konstruktivni.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 100
Stran:   <<   < Prejšnja stran  2 3 [4] 5 6   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  2 3 [4] 5 6   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Kakšna je zdrava navezanost otroka in star...
Z dr. Gordonom Neufeldom, svetovno priznanim strokovnjakom na področju zgodnjega razvoja in otroške psihologije smo govo...
Učenje skozi igro: Zakaj je igra najboljša...
Učenje skozi igro omogoča otrokom naraven razvoj, izboljšuje njihove kognitivne, socialne in čustvene veščine. Otroci se...




Razpoloženje v času nosečnosti.
Admin

Ste med nosečnostjo imeli nenadne spremembe razpoloženja?