|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   [Brisano sporočilo]
27.3.2008 14:20:00   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu Primoza)
  Neposredna povezava do sporočila: 26
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 14:30:04   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: sivkamivka
Naj tisti, ki je predstavnik sveta staršev v svetu zavoda odgovorno opravi svojo nalogo. btw, člani sveta zavoda so tudi predstavniki ustanovitelja, tj. občine. mislim, da ravnateljica ne bo srečna, da bodo pred občino določene zadeve reševali, in se bo bolj potrudila, da vas bo slišala


Težko verjamem, da niso vsega že poskušali, ker vem za več primerov, ko so kaj hoteli doseči, pa nikoli niso.

(odgovor članu Brisani uporabnik)
  Neposredna povezava do sporočila: 27
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 14:42:28   
ajrin
Hočem povedat samo to, da če iščeš napake, jih vedno in pri vsakem delu najdeš. Vsi smo samo ljudje. Lahko pa trdim, da si večina želi opravljat svoje delo dobro in želimo otrkom samo najbolje. Tudi nam je v interesu, da bi otroke veliko naučili, da bi veliko znali.
In še to, ko vidiš, da starši zaupajo v tvoje delo, si še veliko bolj motiviran in narediš veliko več kot pa če samo iščejo napake in jim nič ni dobro.
IZVIRNO SPOROČILO: lenika

Se popolnoma strinjam!!!
Sploh pa tebi Splišni svetujem, da počakaš na lastne izkušnje in ne verjameš vsemu, kar govorijo drugi.


_____________________________

Irena z ropotijo (Luka 9, Domen 7, Miha 4)

(odgovor članu lenika)
Neposredna povezava do sporočila: 28
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 15:57:24   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: ajrin

Sploh pa tebi Splišni svetujem, da počakaš na lastne izkušnje in ne verjameš vsemu, kar govorijo drugi.



Saj jaz imam lastne izkušnje s to šolo in s to ravnateljico.

(odgovor članu ajrin)
  Neposredna povezava do sporočila: 29
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 16:24:30   
Primoza
Ocene so temeljni in edini resnični pokazatelj stanja. Tako, da tu ne bi spuščali megle na situacijouser posted image .

Če škripajo ocene, se išče vzroke. Vzroke se išče na govorilnih urah. Potem se opazuje uspešnost "sanacije". Če uspeha ni se gre spet na govorilne ure. Govorjenje tako nasplošno je za roditeljske sestanke.

Če ocene ne škripajo, se vzrokov ne išče in se na govorilne ure ne hodi. Tako se pusti mesto za tiste ki obravnavo rabijo. To pa so tisti s slabšimi ocenami.

Za vzgojo pa niso namenjene govorilne ure, ampak družina.

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 30
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 16:47:33   
Volga
Primoza, morda lahko prebereš še tole temo, ti bo morda kaj več jasno

http://www.ringaraja.net/forum/tm.asp?m=2563233

(odgovor članu Primoza)
Neposredna povezava do sporočila: 31
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 16:55:46   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Volga

Primoza, morda lahko prebereš še tole temo, ti bo morda kaj več jasno

http://www.ringaraja.net/forum/tm.asp?m=2563233


Zdaj pa jaz ne razumem, kaj naj bi mu bilo po tej moji temi bolj jasno.

(odgovor članu Volga)
  Neposredna povezava do sporočila: 32
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 16:57:50   
Primoza
Saj sem jo že prebral. Zaprta vrata se mi zdijo cool. Vzrok so tolpe huliganov, ki drugače izkoristijo vrvež in vdrejo v šolo.

Kako rešiti drugače?

Z varnostniki in nadzornimi kamerami na vsakem koraku.

Alternativa?

Zaprta vrata šole (alternativa tako tako, najboljše od najslebšega).

Ja pa tisto od Splišni je tudi res.user posted image

< Sporočilo je popravil Primoza RR -- 27.3.2008 16:58:21 >

(odgovor članu Volga)
Neposredna povezava do sporočila: 33
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 17:34:33   
Gina
Ne vem, če so vsi ljudje kar apriori negativno nastrojeni do šole. Nekateri so, nekateri niso. Nekateri so upravičeno, drugi niso. Tako kot vse v življenju. Tudi šole so strašno različne. In težko bi se strinjala s tabo, maruška, morate imeti pa res nazadnjaško šolo pri vas, pri nas je situacija zeloooo drugačna (primoža, tudi elektronsko redovalnico imamo, kar je tudi meni zelo fajn zadeva).


IZVIRNO SPOROČILO: maruškaŠ

Verjamem, da se marsikateri učitelj trudi - prav tako sem prepričana, da se jih veliko ne trudi in so totalno nesrečni v svojem poklicu.

Generalni problem je v tem, da se šole še do dandanes niso uspele zčeti zavedati, da so to kot mala podjetja, trgovine in da smo starši preko svojih otrok kupci njihovih storitev. Trgovine s prilagajajo potrošnikom - se šole uprabnikom?? Zelo, zelo malo in zelo, zelo počasi.

Naš šolski sistem bi se moral malo zgledaovati po konceptih v tujini, kjer so učenci cenjeni in ne odveč. Resda so pri nas to javne šole, ki pa bi se morale ravno tako zavedati, da smo plačniki teh storitev vsi davkoplačevalci in v tem primeru tudi kupci teh storitev... Za svojo kupljeno storitev pričakujemo določen standard kakovosti in tega večinoma ni, ker to ni odvisno samo od vsakega posameznega ućitelja (ki sicer lahko zadevo oteži ali izboljša), temveč koncepta šole in tudi konepta ministrstva....



Jaz poznam izredno malo učiteljev, ki so nezadovoljni v svojem poklicu, čeprav tudi taki so, samo menim, da jih ni tako mnogo, da bi bilo to praksa - verjamem pa, da posamezniku lahko zagreni en sam učitelj celo mladost, če ga sfrustrira do konca.

To, da so šole mala podjetja, je jasno že kar precej let, kajti pritiski na šole so gromozanski že res dolgo časa, tako da ni šole, ki se ne bi tega čisto preveč zavedala....samo...vzroki za delovanje šol, kot delujejo, so čisto drugje, v pretiravanju staršev z zahtevami in s pretiravanjem staršev s postavljanjem otrok na piedestal, ter v poniževanju učiteljev že leta dolgo. Najprej so se šole začele "dokazovati" že leta nazaj navzven z raznimi dejavnostmi - od taborov do dodatnih športnih ur, nadstandardnih programov angleščine, jezikov..., potem so začeli pritiskati s tekmovanji, že veliko prej z zelo "demokratično vzgojo" toleranco do takih in drugačnih indigo in kristalnih otrok, vmes še z: "učitelj je kriv za vse, starš nikdar, pazite kaj delate!", in tako do zelo hudih skrajnosti, do katerih je šola privedla danes. Učitelji so siti neprestano sitnih, egoističnih ljudi, ki nimajo osnovnega bontona, kulture pogovarjanja, kulture medsebojnega vedenja, manjka jim človečnost in osnovna toleranca..... učitelji so leta dolgo prenašali otroke, ki so vzgojeni v tem, egoističnem duhu in ki se ne znajo vesti, učitelji so leta dolgo gledali na to, kako bodo ustregli učencu, staršu, ravnatelju, ministrstvu, pač vsem po vrsti...učitelje so reči, ki so podobne ameriškim prisilile, da delajo množico birokratstkih reči, ki nimajo veze s poučevanjem, samo zato, da si krijejo svojo rit, da jih kdo ne toži ali prijavlja brez veze za NIČ. V resnici je problem, ker imajo različni starši različna pričakovanja in potrebe. Pride en starš in zahteva, da naj gremo na tabor. Pride drug starš in zahteva, naj ukinemo tabore, ker je to brez veze. Oba se pritožita na kaj vem katere inštance in težita do nezavesti. Primer tega tedn: Rezultate tekmovanja obeseim na vrata. Isti dan telefonira  množica staršev, kako smo lahko tako grozni, da še ni vse objavljeno na šolski spletni strani. Vsak dan take fore, množica netolerance iz vseh strani na vsakem koraku. Bolne reči, oslarije, nepomembne v bistvu, samo z njimi se povprečni učitelj ukvarja več kot s poučevanjem. Danes moram vedeti vse o vsakem otroku. Pride starš in vedeti moram za vsakega, koliko malice je pojedel, s kom se je igral, kaj točno je danes napisal, kaj je zračunal točno danes, s kom se je skregal in bog ne daj da to jasno povem, ker bodo starši iz tega sklepali, da sem rekla, da je njihov otrok "grozen ali zanič", ne pa da je pač imel slab dan...skratka, ja, mi smo štacuna. Samo kupci imajo nerealna pričakovanja. Vsak ima svoja, to je narobe. Jaz bi zelo rada vsem ustregla, vendar se njihove lastne želje krešejo, ne skladajo. En zahteva, da njegov otrok drugega nazaj udari, drug tega ne odobrava. En zahteva, da ima otrok bundo gor, če je +5°C, en drug starš pa bo (je) znorel, zakaj ne pustimo otroku sleči bundo, če je vendarle tako vroče pri +5! En starš hoče, da gremo na kmetijo pogledat, drug reče, da smo res leva šola, ker take neumnosti, ki jih itak vsi otroci poznajo, prakticiramo. En reče, da naj zahtevamo vljudnost, drugemu se zdi vljudnost vse, kar ni pošiljanje v p.m., pa četudi te otrok skoraj pljune. ... A naj nadaljujem?, najbrž je jasna poanta. user posted image

Kar se tiče standarda kakovosti mi je pa ta trditev preprosto rečeno smešna. A hočete starši, da otrok dobi neko splošno, dobro znanje, ali hočete, da ima petke? Ker to dvoje se v naših šolah razlikuje. Žal. Sistem je tak. Zelo...žal. Petke ima lahko vsak, ki se pifla neumnosti. Samo v bistvu ne zna. Zna vsaj nekaj pa lahko vsak, ki zna poslušat. Vendar veliko splošnega dolgoročnega znanja vendarle ne odnesejo, ker je šolski sistem zastavljen popolnoma napačno. Preveč snovi trpajo v glave, da bi lahko sploh neka osnova not ostala. Vendar je to stvar ministrstva. In če se spomniš, sem pokrenila veliko akcijo, da se novi, še bolj grozni, otrokom nepirjazni (beri znanju neprijazni) učni načrti ne bi sprejeli. Pa seveda nisem dosegla nič. Jaz imam čisto vest. Več kot to nisem znala narediti. Sprejeli so čez trupla. Morda zaradi staršev, ki so prepričani, da znanje otroci dobijo, če jim vlivaš z lijakom v glavo mnooooožice reči brez časa za utrjevanje. Bedaki. Tako to ne gre. Zato otroci ne bodo nič več znali, kot smo mi v njihovih letih. Niti nismo za to odgovorni učitelji. Pri polni zavesti trdim, da učitelji nismo imeli NIČ besede pri novih učnih načrtih, torej zanje nismo odgovorni. Pa ne bi zdaj o tem, ker bom dobesedno bruhala zraven od hudega, kaj bodo (pardon, so) otrokom naredili. Tako da lepo prosim, nikar mi ne govori,d a otroci niso cenjeni, ker so PRecenjeni. V očeh mnogih staršev so edini zveličavni, z vsemi pravicami, učitelji smo pa večinoma v praksi sužnji v njihovih rokah. Ravno v drugo skrajnost kot pripoveduješ je šlo. Je pa res, da obstjajo še vedno zelo normalni starši, z normalnimi pogledi na svet, hvala bogu kar precej njih med množico nezrelih in nerealnih in samo to nas še gor drži, da se čisto vsem pa le še ni zmešalo od otrok na piedestalih.

Seveda je res, da so se v teh groznotnih, neprijaznih okoliščinah šole različno znašle. Nekatere gledajo zgolj na otroke, ene zgolj na starše, druge skušajo ustvarjati vtis z usmerjenostjo navzven, z dokazovanjem z rezultati na tekmovanjih, nekatere s pretirano zaprtostjo vase, nekatere poslušajo striktno zgolj ministrstvo, nekatere pa rešujejo reči z avtoritativnostjo.... verjamem, da noben način ni idealen. Morda je kakšen način celo tudi zelo zanič..ker to kar splišni opisuje, bi tudi mene ob živce spravljalo, pa tudi imela sem čast pri svojih  otrocih doživeti šolo, kjer so bili tako storilnostni, da ni bilo fajn, pravzaprav je bila čist živčna šola. Vem pa tudi, da obstajajo res fajn šole, ki še vedno funkcionirajo normalno in človeško....tudi to imam čast doživljat pri svojih otrocihuser posted image vendar ne poznam šole, kjer koga od staršev ne bi kaj motilo. Starši so včasih čist nerealni. Ko poslušam v tej šoli, kamor moji hodijo, kaj vse starše moti, bi jih z veseljem poslala kam drugam probat kaj drugega, da bi se zavedli, kakšno srečo imajo. Tu se res trudijo in starši in otroci smo res cenjeni in upoštevani in ne vem, kaj bi še tile ego starši sploh radi, saj vse imajo.Ha, ha, mogoče od splišni ravnateljico...user posted image

Po moje so za dobro počutje otrok potrebne tri "enakovredne" stranke. Enakovredne ne v smislu, da vse o vsem enako dobro vedo ali da imajo popolnoma enake pravice in dolžnosti, sploh ne, enakovredne v smislu upoštevanja žaelja, potreb in interesov vseh treh v enaki meri in tudi prilagajanja in tolerance v enaki meri. Dokler pa je otrok bog, ali starš meni, da je on bog, ali pa morda učitelj meni enako, pa je to obsojeno na zanič počutje vseh treh, ne glede na to, kje je vzrok. Tako da... v večini slo. šol, kar jaz poznam... menim, da je bog otrok, potem je drugi bog starš,... učitelj....kdo je že to? Ja, jaz upam, da se to spremeni enkrat v en realen trikotnik. Navijam za to z vsem srcem.

P.S. Kadar si zelo nezadovoljen s šolo, ne moreš skrivat nezadovoljstva. Sem probala. Jaz tega ne znam. Grozno je gledat svojega otroka, ki postaja prepričan,d a je butelj za neko stvar, ki noče v šolo, ker ga je nekdo prepričal, da je vreden zgolj tega, da se tuli nanj, ki se ga ocenjuje neprimerno, oz sestavlja teste nerealno in ki posledično zasovraži predmet. To sem mislila pod prvo točko, da lahko posamezniku en sam nerealen nesposoben učitelj, ki morda celo čisto rad hodi v službo, zagreni celo mladost - še dobro da smo se odselili, pa da ima zdaj zelo rad ta isti predmet, pri katerem dosega zelo dobre rezultate.Tako da razumem travme otrok in staršev, ki so včasih res tudi opravičene. In v teh primerih sem žalostna, da se tudi to dogaja na šolah, ker v resnici se. V teh primerih verjamem, da ste starši žalostni, jezni, obupani.... in imate biti za kaj. Samo ni treba posploševat tega. še vedno se mi zdi, da v večini primerov ni ravno tako. Da večina učiteljev funkcionira drugače. Bolj človeško.


(odgovor članu Primoza)
Neposredna povezava do sporočila: 34
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 18:03:35   
Primoza
V bistvu je narobe to, da se pričakuje od šole, da bo dala otrokom vzgojo, kar nikakor nič več ne more biti res. V svetu, ki je nastrojen v povečevanje učinkovitosti, morajo šole vse sile usmeriti na pridobivanje znanja in to ZNANJA ne "piflarije", kot se je izrazila Gina. Vzgoja je pa v sodobnem svetu povsem odgovornost staršev. Za vzgojo v šoli enostavno ni več časa.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 35
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 18:07:30   
Anonimen
Kaj pa, Primoza, ko staršem zaradi osnov preživetja (služba in denar) zmanjka časa, ki bi ga kvalitetno preživljali z otroci in jih s tem vzgajali? Kaj naj naredijo? Delajo manj ali sploh nič in bodo lačni? Ali postavijo delo za preživetje pač na prvo mesto, da otrokom zagotovijo najmanj osnove? Veš, Primoza, ni VSE na starših. Velika večina, ja, in zagotovo tudi osnove, ampak dandanes otroke vzgajajo različni konci - starši, vrtci, šole, sorodniki, cerkve,... skratka - družba.

(odgovor članu Primoza)
  Neposredna povezava do sporočila: 36
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 18:13:56   
Primoza
Tisti otroci, ki jih ne vzgaja družina, ampak so prepuščeni drugim predstavljajo največji problem in so sila moteči za razrede.

Vendar sem prepričan, da lahko vsakdo najde čas za lastne otroke in je samo on tudi osebno odgovoren za vse posledice, če tega časa nima. Naj pa televizor ali pa računalnik vrže v smeti!

Družba ni in ne more biti nikdar izgovor. Otroci so naša odgovornost ne samo z vidika hrane ampak in predvsem vsega ostalega. Saj to je pa osnovna past sodobne družbe.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 37
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 18:23:53   
Anonimen
Nisem govorila o otrocih, ki jih vzgajajo izključni vsi ostali, samo starša ne, ampak o otrocih, ki jih poleg staršev vzgaja tudi družba. Dam jajca v apno, da je danes takih 3/4. In to zaradi popolnoma ekonomskih razlogov, ne zaradi tega, ker bi bilo staršem bolj luštno v miru kofetkati, otroka pa pustiti pred TV-jem.

(odgovor članu Primoza)
  Neposredna povezava do sporočila: 38
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 19:32:42   
lenika
IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR



Če ocene ne škripajo, se vzrokov ne išče in se na govorilne ure ne hodi. Tako se pusti mesto za tiste ki obravnavo rabijo. To pa so tisti s slabšimi ocenami.




Jaz pa mislim, da je poleg ocen še marsikaj pomembno.

(odgovor članu Primoza)
Neposredna povezava do sporočila: 39
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 19:43:29   
Primoza
Ja kar naštejte, pa ovrednotite po možnosti vsaj s šolskimi ocenami, da si lahko ustvarimo vtis o medsebojnem razmerju.

(odgovor članu lenika)
Neposredna povezava do sporočila: 40
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 19:46:14   
Anonimen
Primoza... a po tej logiki ti ne greš na govorilne ure, če ima tvoj otrok same 5-ke v šoli?... kje pa se pozanimaš o vsem ostalem v zvezi z otrokom v šoli?... na roditeljskem sestanku, sredi pogovora o poletnem taborjenju?... kje vprašaš za otrokovo počutje v šoli?... za njegovo družbo?... za njegovo ne-šolsko početje (npr. igro)?... upam namreč, da niso ocene vse, kar te v šoli zanima v zvezi z otrokom... kajti jaz sem imela en cajt v šoli tudi 5 pri kemiji, pa nimam blage veze o tem danes... ker sem se napiflala... ampak 5 je pa bila, torej ni bilo razloga, da bi šla moja mama na govorilne ure.

(odgovor članu Primoza)
  Neposredna povezava do sporočila: 41
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 19:55:00   
Primoza
Grem na govorilne takole na pol leta. Vmes imamo pa še skupne pogovorne ure o globalnih težavah na šoli. In po tem načinu dela do zdaj nismo naleteli na kake težave, pa je bila decembrka. Seveda pa spremljamo domače naloge, beležko in druge zapise. In sprašujemo. Za zdaj pove večino stvari. Če se pojavijo kaki problemi pa jih razrešujemo takrat, ko do njih pride. V principu gremo na govorilne ure pogosteje na začetku da se z učiteljem spoznaš, potem pa ne vidim posebnih razlogov zakaj bi hodil bolj pogosto, razen če nimaš kaj konkretnega za vprašat. In dobro je če si tudi starš sam zastavi kak cilj, kaj lahko otrok dosega glede na sposobnosti in potem sam ugotavlja ali so te cilji izpolnjeni. Npr. naša je bolj naravosloven tip in cilj je izpolnjen če je pohvaljena za znanje iz naravoslovja. Nima pa kakega veselja do gimnastičnih in klaisčnih telovqadnih vaj in cilj je izpolnjen če delno dosega področje. Ker osebno me bolj malo briga če naredi pravilno preval, briga pa me če zna razmišljati po naravoslovno.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 42
   [Brisano sporočilo]
27.3.2008 19:58:41   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu Primoza)
  Neposredna povezava do sporočila: 43
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 20:00:47   
Anonimen
No, vidiš... v šolo greš, ko se TEBI zdi potrebno iti... OK, verjamem, da prideš tudi, če te pokličejo... ampak če te pa ne pokličejo, pa ne greš, če ne vidiš razloga za to... recimo, da bi te enkrat učiteljica poklicala na pogovor... ti bi šel... razlog, zakaj te je poklicala, bi se njej zdel upravičen, tebi pa nesmiseln... to bi ji najbrž tudi povedal (na kakršenkoli način že)... učiteljici tako ali tako ne bi preostalo drugega (čeprav se s tabo ne bi strinjala) kakor to, da te zaradi takšne stvari ne kliče več... na silo se pač nič ne da, kajne?... posledično pa bi si lahko ONA mislila, da si do NJE ali do šole negativno nastrojen... ker pač TI kot starš ne izpolnjuješ njenih pričakovanj (kot od učiteljice do otroka)... a vidiš, kako je potem vse skupaj relativno?

(odgovor članu Primoza)
  Neposredna povezava do sporočila: 44
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 20:32:13   
Primoza
Ne vem, kaj so za vas problemi z odličnjaki?


(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 45
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 20:44:57   
jagoda80
Gina user posted image . Se strinjam.

(odgovor članu Primoza)
Neposredna povezava do sporočila: 46
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 20:48:51   
jagoda80
Primoza: nimajo vsi otroci takšne sreče kot tvoj, da redno pregleduješ domače naloge, beležko, se z otrokom pogovarjaš ...

(odgovor članu jagoda80)
Neposredna povezava do sporočila: 47
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 21:52:55   
Primoza
Ja samo tale stavek je povedal, kdo se mora s problemom spopasti - družina. Te odgovornosti ne moreš zvaliti na nobeno institucijo.

(odgovor članu jagoda80)
Neposredna povezava do sporočila: 48
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 21:58:24   
Anonimen
Sama delam na šoli in opažam, da so otroci, katerih starši nimajo najboljšega mnenja o šoli navadno tudi sami tako nastrojeni.


Kaj pa to pomeni, da nimajo najboljsega mnenja?
Kaksno pa je najboljse mnenje?

(odgovor članu lenika)
  Neposredna povezava do sporočila: 49
   RE: Negativna nastrojenost do šole
27.3.2008 22:11:56   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR

Ne vem, kaj so za vas problemi z odličnjaki?




Ah, daj, Primoza, ne seri klamf, prosim te. Zdaj si me pa prav razočaral, veš. Sem mislila, da si malo bolj razgledan človek, ki vidiš kakšen cm od svojega praga.

Mi se ravno sedaj odločamo, da je nujno potrebno izreči en vzgojni ukrep eni učenki, ki je najboljša (po ocenah) v razredu. Pri vseh predmetih ima dobre ocene, sodeluje na parih tekmovanjih ... skratka oh in sploh.
Dekle se zaveda, da je brihtna in to je eden od faktorjev, skupaj z njenim nemogočim karakterjem, da je problematična. Nekaj iskric:
-Med poukom se igra z mobitelom - s tem moti tiste "slabše" učence, da ne morejo kvalitetno spremljati snovi.
Ji vzamemo telefon (sicer je to protizakonitouser posted image ) in smrklja odgovarja, da ji ga ja ne bomo poškodovali, pa da tega ne smemo, pa onega ne ... samo tega ne vidi, da pa ona ne sme mobija uporabljati med poukom.
- med poukom provocira z nesramnimi in provokativnimi vprašanji, ki največkrat nimajo veze s snovjo (spet moti slabše učence!);
- za kakšno čisto banalno stvar je prav žaljivo nesramna, posmehljiva;
- kljub večkratnim opozorilom ne nosi copat v šolo;
- če ne doseže želenega rezultata (ocene), te zna ignorirati do onemoglosti, ne sodeluje več pri pouku, se samo spihuje in zmrduje nad vsem ...

To je le delček, kako je lahko problematičen en odličnjak. In ko o tem obvestiš starše, dobiš odgovor - jo pa iz šole vržiteuser posted image
Ja, glavno da je e-redovalnica, kajne. Notri včasih res  zgleda vse ok - in starši so vsi ponosni.

Veš, Primoza, tudi tvoje punce bodo zrasle ... pazi, se zna zgoditi, da ne bo vse bp.


Drugače pa se od prvega do zadnjega odstavka strinjam z Gino. Dodala bi le, da osebno največji problem našega šolstva vidim ravno v tem, da so naše šole postale "trgovinice"! Očitno nekateri - kot npr. maruškaŠ - še ne vejo, s kakšnim namenom je Marija Terezija ustanovila javno šolstvo!!! Ne za to, da bo moj/tvoj otrok nekaj potegnil od tega, ampak VSI otroci!!!
In ker denar slej ko prej vse pokvari, pokvari tudi take "trgovinice", kot so šole.

In, maruškaŠ, vedi, da se pri nas zeloooooooooooooooooooooooooooooo zgledujejo po tujih šolah in uvajajo neke tuje koncepte v naš sistem. Problem je le, da vedno kopirajo le delček nekega sistema in delček enega drugega in delček enega tretjega ... pa smo tam, kjer smo.

Ampak tema šolstvo je kot tema vere; nedokončana, ker vsak gledal le iz svoje perspektive. Tisti, ki smo blagoslovljeni, da ga spoznavamo z obeh strani, smo pa itak zadnji kakec na asfaltuuser posted image


(odgovor članu Primoza)
Neposredna povezava do sporočila: 50
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Kakšna je zdrava navezanost otroka in star...
Z dr. Gordonom Neufeldom, svetovno priznanim strokovnjakom na področju zgodnjega razvoja in otroške psihologije smo govo...
Učenje skozi igro: Zakaj je igra najboljša...
Učenje skozi igro omogoča otrokom naraven razvoj, izboljšuje njihove kognitivne, socialne in čustvene veščine. Otroci se...




Razpoloženje v času nosečnosti.
Admin

Ste med nosečnostjo imeli nenadne spremembe razpoloženja?