Anonimen -> RE: nesposoben Tušmobil? (21.3.2008 3:03:59)
|
Naročnika TušMobila od novembra 2007 - jaz in moj Dragi. Ob prvem obisku TušCentra (3 dni po odprtju) niso imeli Nokie N95, ki sem jo želela, tako, da sva vzela Nokio 6310 in LG Chocolate (oba so imeli). Decembra sva prišla kupit torbico za GSM in mimogrede povprašala še, če že imajo Nokio N95. Imeli so jo in sva jo vzela. Zadovoljna sva s telefoni (edino to naju moti, da je garancijski servis za Nokie v Celju, čeprav jih imamo tudi po Ljubljani nekaj, garancijski servis za LG je pa edini nekje na severnem Primorskem), zadovoljna s signalom, zadovoljna s storitvami. Edino, kar naju je "rahlo" zmotilo, je bilo neredno pošiljanje položnic z njihove strani. Položnice za november 2007 sva dobila januarja 2008, na njih pa je bil rok plačila december 2007. Plačala sva januarja 2008, nakar sva v istem mesecu dobila še položnice za december 2007 - z rokom plačila januar 2008. Ker je dogovorjeno enkratno mesečno pošiljanje položnic, sva decembrsko plačala pač februarja 2008. In v prvi polovici februarja 2008, še preden sva plačala decembrsko položnico, sva že dobila naslednjo za januar 2008 - z rokom plačila na isti dan, kakor sva jo prejela. Seveda sva jo plačala sedaj, marca, ampak sredi marca pa so nama poslali opomin in ker ga nisva plačala v treh dneh, so nama za dve uri blokirali odhodne klice. Po mojem urgiranju na klicni center (sposobnost dispečerjev je približno enaka Telekomu) je bil priklop urejen v slabi uri, namesto tega, da bi mi poslali manjkajočo položnico za februar, pa so mi sedaj še enkrat poslali januarsko. Skratka - birokracijo imajo v k***cu, ostalo je pa vse OK.
|
|
|
|