Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (Polna verzija)

Forum >> [Nosečnost] >> Kaj potrebujem za novorojenčka?



Sporočilo


eva30 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 14:26:05)

Pozdravljene!

Od silne žalosti ne vem več kaj naj naredim, da pridem do svoje pravice. Meseca novembra sem tam kupla voziček v vrednosti 94000 sit. Po prihodu domov sem ugotovila da manjaka dežna prevleka o čemer sem jih obvestila in najprej so rekli, da ni v kompletu in ko sem jim dejala da je, ker je tako zapisal proizvajalac so mi jo končno dobavili.
Po prvem sprehodu nekje v začetku decembra sem ugotovila, da sprednja kolesa ki so vrtljiva, tako opletajo sem in tja, da po grobi podlagi kot je tlakovec ali asfalt posut z peskom proti zmrzali sploh voziček ne gre. O tem sem jih obvestila, in jim ga dostavila, pojavila se je še napaka na vzglavju košare, saj se je vzglavje podiralo in še streha je bila pokvarjena. Ko so me ćčez nekaj dni klicali da si naj pridem po voziček, so rekli da je vse v najlepšem redu in da je bila pokvarjena samo stereha. Po tistem sem jih še klicala nekaj krat naj nekako rešijo moj problem vendar ni bilo odziva. Nazadnje sem jim dala pisno reklamacijo in še enkrat napisala vse po pomankljivosti vozička. Odpisali so da sem za vzglavje in streho kriva sama, ker naj bi bila vse to poškodovala, in da sem lahko srečna saj bi mi že na prvi reklamaciji morali stroške popravila zaračunat, da z kolesi pa to pač tako je da vidrirajo in da je to normalno. In da naj bom sploh srečna ker so mi dežno prevleko podarili kot dobronamerno gesto. Sedaj sem jim voziček dostavila nazaj vendar ga nočejo sprejet, češ da z njim ni nič narobe, niti pogledat ga niso hoteli. Jaz normalno zahtevam svoj denar nazaj ker sem nad vozičkom tako razočarana da ga nočem videt več. Ko kličem direktorja ali direktorico po telefonu se mi nihče ne oglasi, češ da sta na sestanku. Ne vem več kaj naj naredim da dobim svoj denar nazaj. Zadnja možnost mi je da jih dam v časopis.
Zato vas opozarjam NE KUPUJTE V TRGOVINAH PIKAPOLONICE, KER ČE BOSTE IMELE KAKOŠNO REKLAMACIJO JE NE BOSTE NIKOLI REŠILE!




Anonimen -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 14:29:06)

Jaz sem samo enkrat hotela tri igrače (take poceni, za novoletna darila) kupit, pa so mi napisali, da ene trenutno ni. Ko sem jim odpisala, naj ostali dve pa vseeno pošljejo, pa ne duha ne sluha. Zgleda, da jim res nekaj škriplje. Hvala za opozorilo!




rozi81 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 15:05:28)

Hojla Eva.
1. A ma ta voziček kakšno garancijo glede na ceno?
2. Glede na to kaj si že vse doživela in ker ti je verjetno že dopiz..l pejt ke in jim reč da jih boš prijavila na varstvo potrošnikov če ti vozička ne popravijo, vrnejo denar ali zamenjajo. Misl da jim bo to dalo mislit. lahko se pa najprej pozanimaš prav pri varstvu potrošnikov zgolj informativno če so ti dolžni popravit, zamenjat ali vrniti denar glede na situacijo pa ne še povedat kje se je to dogajalo. Če po odgovor pizitiven pokliči v trgovino in jim zagrozi če ne bo nič jih prijavi. mislim da so visoke kazni.

Primer: moja sestra je kupila čevlje jih nosila en mesec in odpadla ji je peta. odgovor v trgovini je bil da je sama kriva. Ko je omenla varstvo potrošnikov je še isti dan dobila nove čevlje, ker v enem mesecu se to ne more zgodit.

Isto je pa s tvojim vozičkom saj je praktično nov in veliko dražji od čevlejv. Tako da ne bodi tiho!!!

LP S:nosecka: in :duda:19t




babylove -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 15:05:43)

Poskusi na tržnem inšpektoratu in v pisarni za varstvo potrošnika




willma -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 15:10:52)

:grrr:
kako sovražim takšno poslovno politiko!

Kr privošči si jih!
BREZ MILOST




babylove -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 15:18:08)

Tudi če voziček nima garancije (čeprav bi jo normalno moral imeti!), velja sledeče:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.








pravljica -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 15:37:30)

najprej si poglej zakon o varstvu potrošnikov...poišči na internetu...mislim da gre za 37. člen...tam vse piše kot je napisala predhodnica...ko boš malo na tekočem, jim boš brez problema povedala da si seznanjena s pravicami in da boš pač poklicala inšpektorja, ki bo razčistil zadevo...na tvojem mestu bi imela telefonsko kar zraven in poklicala na licu mesta, če se ne bi dali dogovorit...v glavnem, vso pravico imaš do vračila kupnine...najprej se v trgovini izpolni obrazec za reklamacijo in v 8. dneh moraš dobit nazaj kupnino
če inšpektor ugotovi, da je dejansko napaka na izdelku in je niso hoteli vrnit, imajo ne vem koliko 100.000 sit kazni + kupnino...to bi jim po moje dalo mislit, da jim ni za tvegat!
jaz nikoli ne kompliciram, ničkolikokrat sem že šla z izdelkom, ki ni bil to kar bi naj bil nazaj po denar...samo 1x (v kopitarni v citiju) so mi komplicirali, da sem mogla grozit...ko sem prišla po kupnino pa so vpričo mene postavili znak na blagajno, da ne vračajo denarja...halo?! sem jim kar povedala, da jim tudi to ne pomaga proti zakonu (kot tudi tisto, da to napišejo na računu)

mater težim :) ampak to me res dvigne
ti pojdi kar lepo nazaj po denar!




aneja1 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 18:01:50)

Kje se pa takšne stvari dogajajo, mislim v katerem kraju?
Tudi pri nas smo tik pred nakupom vozička, pa me zanima s katerim vozičkom je takšna smola?
Ne bi rada imela podobnih problemov.

Upam, da boš ugodno rešila.




LP




Taša -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 20:30:03)

Tudi mi smo imeli težave z našim Chicco WD6, ampak moram napisat da se je uvoznik Chiccota zelo potrudil in tudi prodajalke v Chiccotovi trg. v Celju, da so zadevo popravli...




malika -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 20:59:19)

ne pusti se! Jaz reklamiram vse, ampka res vse s čem nisem zadovoljna in do zdaj(trkam) so mi uspešno rešili vsako reklamacijo. Res pa je, da ko me malo čudno pogledajo jim kar v dokaj ostrem tonu povem, da stvar ni stala 500 sit.

Moj nasvet ne pusti se!!! Če ne bo šlo drugače jih daj v cajtnge pa tudi s prijavo na inšpekcijo ne odlašaj.Pa tudi obvesti jih o tem. Bodi ostra in samozavestna in dosegla boš svoje, sploh pa, če je voziček še v garanciji in če imaš tisti njihov brezobziren odgovor na reklamacijo(pošlji kopijo zraven prijave)




Urška* -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 23:27:01)

Tudi mi nimamo dobrih izkušenj s to trgovino.

Ne daj se. vztrajaj!

LP:)




eva30 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 8:59:01)

Pozdravljena! Najbrž ima garancijo, ampak finta je da garancijskega lista nisem dobila. Ko sem jim dala pisno reklamacijo in jim navedla da morajo spoštovat 37. člen ZVP so mi odpisali da ga spoštujejo. Zagrozila sem jim tudi z tržnim inš. in ga včeraj tudi klicala da bi dala prijavo, vendar je rekel, da če sem z prodajalcem v sporu on ne more nič, lahko pa si nabavim sodnega izvedenca, ki bo voziček pogledal in podal mnenje. Če bo mnenje v moj prid, mi morajo vrniti denar in tudi pokrit stroške izvednca ki znašajo 54.000 sit. Skratka začaran krog pa še vprašanje kako dolgo bi trajalo, jaz pa voziček rabim sedaj.




eva30 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 9:02:50)

Na Ptuju, ampak mislim da je v vseh trgovinah pikapolonice tako,saj sem se pogovarjala z prijateljico, ki si je na pruju rezervirala voziček. Potem je šla še v Pikapolonico v Mariboru in tam je bil ta isti voziček 20.000 ceneje. Absurd!




malika -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 9:38:35)

Kako to da nimaš garancijskega lista? Prijavi jih na varstvo potrošnikov in inšpekcijo, ne glede na to, kaj ti je tisti človek na inšpektoratu povedal.prijavo podaj pisno in ustno. pa ne odlašaj več




SILVA -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 19:30:23)

Sklicuj se na stvarno napako.Tega se prodajalci zelo bojijo,če sploh vedo za kaj se gre pri stvarni napaku.Vglavne lahko pokasirajo zelo veliko kazen.
Sicer pa jih prijavi na inšpektorat in na varstvo potrošnikov.Boš videla zelo hitro boš dobila nov voziček ali denar nazaj pa še visoko kazen bodo plačali.
lp




KIRA -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 19:35:45)

jaz ti lahko svetujem takole - tržna inšpekcija zna delat čudeže. men so že pomagal, sam je bil manjši znesek.
tvoj primer jim napiši - pisno, pa zahtevaj, da mora trgovec voziček zamenjat za novega.
če ti v zakonskem roku 30 dni ne odpravi vseh napak, ki so v garanciji, imaš pravico do novega vozička iste vrednosti.

Lp




KIRA -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 19:37:45)

garancijskega lista niti ne rabiš. po zakonu je garancija tako samo z računom - se pravi da je garancija v bistvu račun. oni so ti dolžnidat garancijski list, če ti pa to ne dajo, je pa še ena stvar, za kar jih tržni inšpektorat lahko kaznuje. in verjemi mi, da so kazni precejšnje.
zagrozi jim s tem, če drgač ne gre, pa istočasno daj prijavo.




eva30 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 21:29:47)

Drage moje!

Kaj vse jim nisem napisala. Klicala sem tudi tržnega inšpektorja ki pa mi je rekel, da mi ne more pomagat ker sem jaz z prodajalcem že v sporu. Kakopa misliš to stvarna napaka? Voziček sem jim dostavila in ga niti pogledat ni hotel. Je rekel da se nimamo kaj pogovarjat.




KIRA -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 22:01:04)

eva, nima veze spor gor ali dol. oni so kršili svoje zakonske obveznosti. v skrajnem primeru pojdi do advokata in zahtevaj povračilo škode.
LP:rozica:




Aly -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (3.2.2005 22:19:06)

Eva,

me je prav presenetil tale tvoj pogovor z trž. inšpektorjem..... Verjemi, da je trgovina kršila niz kazenskih določb ZVPot (Zakona o varstvu potrošnikov)..... če ni predložila garancijskega lista (kazen 3.000.000,00 SIT), tudi morda navodila za uporabo in druge listine.....če si naknadno dala pisno zahtevo, in je NAPAKA SPORNA, bi ti morali PISNO odgovoriti v roku 8 DNI itd.

Svetujem ti, da ponovno pokličeš na Tržni inšpektorat na Ptuju oz. še boljše, da se oglasiš tam in podaš PISNO prijavo - priporočam ti, da poiščeš tržno inšpektorico - ga. NOVAK.

Sporoči kaj boš rešila in LP :rozica:





Anonimen -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (4.2.2005 9:12:48)

Ja madona, kdo pa ni v sporu s prodajalcem, če ne prizna napake na izdelku, ki si ga od njega kupil? Saj zato se pa prizožiš na tržni inšpektorat. Saj če bi priznali napako, potem itak ne bi bil v nobenem sporu, pa tržnga inšpektorata sploh ne bi rabil. Bože mili, kje je tu kakšna logika?




LoniM -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (4.2.2005 14:11:18)

No, nam so šli pa zelo na roko. So pa čudni v eni stvari, številko kreditne kartice naj bi jim povedala kar po telefonu !!!




eva30 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (5.2.2005 18:20:46)

Sedaj sem se pritožila republiškemu tržnemu in podala vlogo kar po internetu. Sem pa v Torek 02.02.klicala direktorja in se mi ni želel oglasit in sem tajnici povedala, da če jim je do sedaj uspevalo, da so stranke odgnali z takšnimi stvarmi da je z vozičkom vse v redu in da sem za napake kriva sama je prav. Pri meni pa tako gladko ne bo šlo in da bom poklicala tržnega inš. In jim tudi povedala da bom naredila vse za to da dobim kupnino nazaj pa če je treba jih bom dala tudi v cajtnge. Na ta dan je napisan dopis, v katerem zatrjujejo, da so oni samo opisali situacijo in da me ponovno vabijo da se z vozičkom oglasim, a en dan prej pa mi vozička niso hoteli vzet nazaj. Mislim? Sedaj bom šla do konca. Mislim si tudi da je mogoče ta tržni malo na stran trgovine.
Lp




malika -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (5.2.2005 18:24:50)

ne pusti se :bravo::bravo::bravo:

Ampak v cajtnge bi jih pa jaz vseeno dala hudiče :hudicek:




Stran: [1]