eva30 -> Trgovina Pikapolonica - NE HVALA (2.2.2005 14:26:05)
|
Pozdravljene! Od silne žalosti ne vem več kaj naj naredim, da pridem do svoje pravice. Meseca novembra sem tam kupla voziček v vrednosti 94000 sit. Po prihodu domov sem ugotovila da manjaka dežna prevleka o čemer sem jih obvestila in najprej so rekli, da ni v kompletu in ko sem jim dejala da je, ker je tako zapisal proizvajalac so mi jo končno dobavili. Po prvem sprehodu nekje v začetku decembra sem ugotovila, da sprednja kolesa ki so vrtljiva, tako opletajo sem in tja, da po grobi podlagi kot je tlakovec ali asfalt posut z peskom proti zmrzali sploh voziček ne gre. O tem sem jih obvestila, in jim ga dostavila, pojavila se je še napaka na vzglavju košare, saj se je vzglavje podiralo in še streha je bila pokvarjena. Ko so me ćčez nekaj dni klicali da si naj pridem po voziček, so rekli da je vse v najlepšem redu in da je bila pokvarjena samo stereha. Po tistem sem jih še klicala nekaj krat naj nekako rešijo moj problem vendar ni bilo odziva. Nazadnje sem jim dala pisno reklamacijo in še enkrat napisala vse po pomankljivosti vozička. Odpisali so da sem za vzglavje in streho kriva sama, ker naj bi bila vse to poškodovala, in da sem lahko srečna saj bi mi že na prvi reklamaciji morali stroške popravila zaračunat, da z kolesi pa to pač tako je da vidrirajo in da je to normalno. In da naj bom sploh srečna ker so mi dežno prevleko podarili kot dobronamerno gesto. Sedaj sem jim voziček dostavila nazaj vendar ga nočejo sprejet, češ da z njim ni nič narobe, niti pogledat ga niso hoteli. Jaz normalno zahtevam svoj denar nazaj ker sem nad vozičkom tako razočarana da ga nočem videt več. Ko kličem direktorja ali direktorico po telefonu se mi nihče ne oglasi, češ da sta na sestanku. Ne vem več kaj naj naredim da dobim svoj denar nazaj. Zadnja možnost mi je da jih dam v časopis. Zato vas opozarjam NE KUPUJTE V TRGOVINAH PIKAPOLONICE, KER ČE BOSTE IMELE KAKOŠNO REKLAMACIJO JE NE BOSTE NIKOLI REŠILE!
|
|
|
|