asso -> RE: (Južna) Primorska - 2.del (6.5.2008 17:58:25)
|
IZVIRNO SPOROČILO: thaiss IZVIRNO SPOROČILO: asso Ku, ku, kje ste vse[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley25.gif[/image] ma jaz sem tuki za PCjem, sem preštudirala Zakon o varstvu potrpšnikov in zdej bi rada da mi poveš (ker si baje stručko na tem področju) če sem prav skopčala: - pc star 1.leto smo odnesli v trgovino ker je crknu, uveljavljamo garancijo - odnesli smo ga 21.3. in do danes nam ga še niso popravli - 45 dni je mimo, kar pomeni da sem upravičena do novega PCja??? Prosim za nasvet!!!! thx 20. člen (1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Glih stručko nisem, ampak mi zakoni gredo od rok, še posebno tale... Tako je. Najboljše, da jim pošlješ (odneseš) pisno in citiraš zakon in člen in jim napišeš, da v primeru tega ne bodo storili, da se boš obrnila na ustrezno inšpekcijsko službo. Tipo: Na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov ULRS št. ?/? 20. člena zahtevam od prodajalca (oz. tam kamor si nesla PC), da mi v roku npr. 10 dni "priskrbi" nov in enak PC, kot sem ga dala na popravilo, ker je poteklo več kot 45 dni od... V nasprotnem primeru bom primorana se obrniti na ustrezno inšpekcijsko službo... Samo upam, da je bil računalnik kupljen na fizično osebo, ne na kakšno firmo, ker če ne se stvar zakomplicira. Evo, nekaj strani, kjer ti pravno (brezplačno) svetujejo prav s področja varstva potrošnikov oziroma tu je ena stran. Po mojem je najboljše (najhitreje), da kar pokličeš. Lahko se obrneš tudi na tržno inšpekcijo tu najboljše, da ispolneš spodnji obrazec in ti odgovorijo, ampak mislim, da ni tako hitro. Vso srečo ti želim pri reševanju. Če drugače ne gre je grožnja z inšpekcijo najboljša rešitev.
|
|
|
|