Bambi D -> RE: SPLETNA TRGOVINA SONČEK (24.7.2008 11:21:34)
|
Brez zamere Anai, ampak tvoj post in post od Anonimne(ga) mi delujeta kot posta, ki ju je napisal glej ga zlomka kdo - Sonček sam. Nekako sumljivo se mi zdi, da najprej odgovori nekdo kot Anonimen in me skuša osmešiti (poleg tega pa tudi ve, komu sem jaz pisala mail, česar nisem nikoli navajala), potem pa neka nedložna oseba (s komaj drugim postom na forumu) piše, kako ni zanesljivo komunicirati prek maila, pa kako fajn in oh in sploh so oni, pa še popust dajo, kot da sem jaz tista, ki ne razume, da svet pa ja funkcionira po telefonu... [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] No, kakorkoli, kritika je bila dobronamerna - za stranke se je treba potrudit. Če je to spletna trgovina, potem je treba stranki še toliko bolj jasno dati občutek, da si jo vzel resno, ne pa da te mora ona prositi, da jo upoštevaš. Jaz bi na vašem mestu to vzela kot opozorilo, da nekaj ne delate pravilno in to skušala odpraviti. V mojem primeru bi bilo dovolj, da napišete en samcat odgovor, pa tudi če je vsebina: "Žal izdelka ne moremo izdobaviti v doglednem terminu". Je to res tako težko???[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley2.gif[/image]
|
|
|
|