bumerang -> RE: drugi razred (20.12.2007 14:39:44)
|
Tule so standardi znanja, ki naj bi jih otroci konec drugega razreda osvojili. Na koncu je naveden link na predloge redovalnic kjer so posamezni standardi bolje opredeljeni z opisano vsebino: SLOVENŠČINA Učenec: - smiselno sodeluje v pogovoru ter obvlada temeljna načela vljudnega pogovarjanja, - govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo, - loči umetnostno besedilo od neumetnostnega, - samostojno glasno prebere krajše umetnostno in neumetnostno besedilo in ga obnovi, - prepozna lastnosti književne osebe, se vanjo vživi in jo zaigra, - pozna značilnosti pravljice, loči pravljico od realističnih pripovedi, - zazna zvočnost pesmi in niza asociacije ob tematski besedi, - zazna osnovno razpoloženje besedila in ga ilustrira, - s tiskanimi črkami samostojno zapiše posamezne besede in enostavčne odgovore na učiteljeva vprašanja, pri tem upošteva pravopisna pravila, - sledi počasnemu nareku in zapiše posamezne besede in enostavčne povedi, - prepiše krajše tiskano besedilo, - pazi na čitljivost in estetskost zapisanih besedil, - prepozna okoliščine za rabo knjižnega in neknjižnega jezika, - ustrezno uporablja izraze knjižni in neknjižni jezik, materni in tuji jezik http://www.zrss.si/doc/OS9_Sloven%9A%E8ina_123.doc MATEMATIKA - opredeli položaj predmeta v prostoru ter na ravnini in se po navodilih premika po prostoru in na ravnini (na listu), - prepozna, poimenuje in opiše osnovna geometrijska telesa in like, - oceni in izmeri dolžino z nestandardno in standardno enoto ter meritev zapiše z merskim številom in mersko enoto, - sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 20, - šteje, zapiše in bere števila do 100, - sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100 (brez prehoda), - razvrsti in opiše kriterije razvrščanja ter razvrstitev prikaže z različnimi diagrami, - podatke prikaže s preglednico, s figurnim prikazom in prikazom s stolpci ter jih tudi prebere. http://www.zrss.si/doc/OS9_Matematika_123.doc LIKOVNA VZGOJA: - loči najosnovnejše likovne pojme posameznih likovnih področij, - poišče zglede spoznanih likovnih pojmov na predmetih in pojvaih v okolju in naravi, - obrazloži spoznane likovne pojme, - loči osnovne posebnosti različnih likovnih materialov in orodij, - po predstavljenih postopkih izvaja enostavne likovne tehnike, - razvija likovno domišljijo, spomin in predstave, - se sproščeno in izvirno likovno izrazi, - prepozna likovne stvaritve umetnikov in likovne kulturne ustanove, - po oblikovanih merilih pojasni izvedbo likovne naloge. http://www.zrss.si/doc/OS9_Likovna%20vzgoja_123.doc SPOZNAVANJE OKOLJA - našteje in opiše različne dejavnosti, ki potekajo v šoli, - opisuje različne odnose, v katerih sam sodeluje in pozitivno vrednoti razlike med ljudmi, - razlikuje med zdravim in nezdravim načinom življenja, - opiše različna življenjska obdobja živih bitij, - opazuje in postavlja vprašanja o pojavih v njegovem okolju, - opisuje snovi, predmete, gibanje, vreme, rastline, živali in okolico in uporablja ustrezno besedišče, - povezuje opažanja in uporablja vzročne zveze, - povezuje lastnosti snovi z načini obdelave in njihovo uporabo, - opisuje gibanje, ravnovesno lego in ustavljanje vozil, - povezuje navidezno gibanje sonca z ustreznimi časovnimi izrazi: uporablja koledar, - opisuje, kako pri različnih predmetih nastaja zvok, - uporabi tabele za vnos in branje podatkov. http://www.zrss.si/doc/OS9_Spoznavanje%20okolja_123.doc GLASBENA VZGOJA: - poje načrtovan obseg pesmi, - igra na lastna, improvizirana in Orffova glasbila, - ustvarja in si izmišlja vzorce spremljav in zvočne vsebine, - aktivno posluša izbor načrtovanih skladb, - prepozna skladbe in načrtovana izrazna sredstva, - glasbena doživetja izraža v različnih oblikah komunikacije, - stopnjuje kakovost ritmičnega in melodičnega posluha, - poglablja tehniko petja in igranja glasbil, - pozna načrtovane pojme in uporablja širši glasbeni besednjak, - razume simboličnost slikovnega glasbenega zapisa. http://www.zrss.si/doc/OS9_Glasbena%20vzgoja_123.doc ŠPORTNA VZGOJA: - izvaja naravne oblike gibanja v različnih pogojih, - ravna z različnimi športnimi pripomočki, - teče, skače z enonožnim in sonožnim odrivom in meče žogico v daljino in cilj, - izvaja osnovne gimnastične prvine, - meče, podaja, lovi, vodi žogo ter z njo zadeva različne cilje, - zapleše dva otroška plesa, - preplava 25m, - pozna različne položaje telesa, rok in nog, - pozna primerna športna oblačila in obutev, - pozna in upošteva preprosta pravila elementarnih in drugih iger.
|
|
|
|