drugi razred (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


African queen -> drugi razred (20.12.2007 11:48:41)

Mamice a mi lahko poveste kaj se učijo otroci v drugem razredu pri posameznih predmetih oz.kaj že obvladajo,da mal naredim primerjavo?Tukaj je namreč tako zahtevno,da me glava boli[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image].




Ivi33 -> RE: drugi razred (20.12.2007 12:44:02)

SLO - pri nas so vzeli že skoraj vse črke, berejo kratke tekste ... ampak na tem področju smo dobri.

MAT - me pa ta teden kar vsak dan boli glava, ker pri matemetiki jemljjo račune z prehodom čez 10
(npr 9+8=) in tu smo pa mrzli!!!!! sploh ne vem več kako naj razložim (smo poskusili že vse:
razlaga, risanje, zlaganje palčk, ...) pa nismo še zložili skupaj.
ostalo pa nič posebnega

Bomo imeli pestre matematične praznike [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




vesna.com -> RE: drugi razred (20.12.2007 13:06:37)

SLO
-napiši besede ki vsebujejo črko...(mislim da je že cela abeceda)
-napiši pet stavkov oz. povedi.
-učijo se velike začetnice,ločila,piko in deljenje besed
-pa še vse sorte
MA
9+6-4+3=
8-2+9+x=17
-in podobne račune do 20
-so že obdelali znake =,<,>
-preproste geometrijske like
-simetrijo





bumerang -> RE: drugi razred (20.12.2007 14:39:44)

Tule so standardi znanja, ki naj bi jih otroci konec drugega razreda osvojili. Na koncu je naveden link na predloge redovalnic kjer so posamezni standardi bolje opredeljeni z opisano vsebino:

SLOVENŠČINA
Učenec:
-         smiselno sodeluje v pogovoru ter obvlada temeljna načela vljudnega pogovarjanja,
-         govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo,
-         loči umetnostno besedilo od neumetnostnega,
-         samostojno glasno prebere krajše umetnostno in neumetnostno besedilo in ga obnovi,
-         prepozna lastnosti književne osebe, se vanjo vživi in jo zaigra,
-         pozna značilnosti pravljice, loči pravljico od realističnih pripovedi,
-         zazna zvočnost pesmi in niza asociacije ob tematski besedi,
-         zazna osnovno razpoloženje besedila in ga ilustrira,
-         s tiskanimi črkami samostojno zapiše posamezne besede in enostavčne odgovore na učiteljeva vprašanja, pri tem upošteva pravopisna pravila,
-         sledi počasnemu nareku in zapiše posamezne besede in enostavčne povedi,
-         prepiše krajše tiskano besedilo,
-         pazi na čitljivost in estetskost zapisanih besedil,
-         prepozna okoliščine za rabo knjižnega in neknjižnega jezika,
-         ustrezno uporablja izraze knjižni in neknjižni jezik, materni in tuji jezik
http://www.zrss.si/doc/OS9_Sloven%9A%E8ina_123.doc
 
MATEMATIKA
-         opredeli položaj predmeta v prostoru ter na ravnini in se po navodilih premika po prostoru in na ravnini (na listu),
-         prepozna, poimenuje in opiše osnovna geometrijska telesa in like,
-         oceni in izmeri dolžino z nestandardno in standardno enoto ter meritev zapiše z merskim številom in mersko enoto,
-         sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 20,
-         šteje, zapiše in bere števila do 100,
-         sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100 (brez prehoda),
-         razvrsti in opiše kriterije razvrščanja ter razvrstitev prikaže z različnimi diagrami,
-         podatke prikaže s preglednico, s figurnim prikazom in prikazom s stolpci ter jih tudi prebere.
http://www.zrss.si/doc/OS9_Matematika_123.doc
 
LIKOVNA VZGOJA:
-         loči najosnovnejše likovne pojme posameznih likovnih področij,
-         poišče zglede spoznanih likovnih pojmov na predmetih in pojvaih v okolju in naravi,
-         obrazloži spoznane likovne pojme,
-         loči osnovne posebnosti različnih likovnih materialov in orodij,
-         po predstavljenih postopkih izvaja enostavne likovne tehnike,
-         razvija likovno domišljijo, spomin in predstave,
-         se sproščeno in izvirno likovno izrazi,
-         prepozna likovne stvaritve umetnikov in likovne kulturne ustanove,
-         po oblikovanih merilih pojasni izvedbo likovne naloge.
http://www.zrss.si/doc/OS9_Likovna%20vzgoja_123.doc
 
SPOZNAVANJE OKOLJA
-         našteje in opiše različne dejavnosti, ki potekajo v šoli,
-         opisuje različne odnose, v katerih sam sodeluje in pozitivno vrednoti razlike med ljudmi,
-         razlikuje med zdravim in nezdravim načinom življenja,
-         opiše različna življenjska obdobja živih bitij,
-         opazuje in postavlja vprašanja o pojavih v njegovem okolju,
-         opisuje snovi, predmete, gibanje, vreme, rastline, živali in okolico in uporablja ustrezno besedišče,
-         povezuje opažanja in uporablja vzročne zveze,
-         povezuje lastnosti snovi z načini obdelave in njihovo uporabo,
-         opisuje gibanje, ravnovesno lego in ustavljanje vozil,
-         povezuje navidezno gibanje sonca z ustreznimi časovnimi izrazi: uporablja koledar,
-         opisuje, kako pri različnih predmetih nastaja zvok,
-         uporabi tabele za vnos in branje podatkov.
http://www.zrss.si/doc/OS9_Spoznavanje%20okolja_123.doc
 
GLASBENA VZGOJA:
-         poje načrtovan obseg pesmi,
-         igra na lastna, improvizirana in Orffova glasbila,
-         ustvarja in si izmišlja vzorce spremljav in zvočne vsebine,
-         aktivno posluša izbor načrtovanih skladb,
-         prepozna skladbe in načrtovana izrazna sredstva,
-         glasbena doživetja izraža v različnih oblikah komunikacije,
-         stopnjuje kakovost ritmičnega in melodičnega posluha,
-         poglablja tehniko petja in igranja glasbil,
-         pozna načrtovane pojme in uporablja širši glasbeni besednjak,
-         razume simboličnost slikovnega glasbenega zapisa.
http://www.zrss.si/doc/OS9_Glasbena%20vzgoja_123.doc
 
ŠPORTNA VZGOJA:
-         izvaja naravne oblike gibanja v različnih pogojih,
-         ravna z različnimi športnimi pripomočki,
-         teče, skače z enonožnim in sonožnim odrivom in meče žogico v daljino in cilj,
-         izvaja osnovne gimnastične prvine,
-         meče, podaja, lovi, vodi žogo ter z njo zadeva različne cilje,
-         zapleše dva otroška plesa,
-         preplava 25m,
-         pozna različne položaje telesa, rok in nog,
-         pozna primerna športna oblačila in obutev,
-         pozna in upošteva preprosta pravila elementarnih in drugih iger.




soncicaT -> RE: drugi razred (20.12.2007 19:12:21)

Poleh simetrije, geometrijskih likov, itd... smo pri nas sedaj predvsem ponavljali seštevanje in odštevanje do 10.

Prejšnji teden smo začeli z seštevanjem od 10 do 20...npr: 10 + 7 = 17, 7 + 10 = 17, skratka 10 + E, E + 10...da se najprej sploh utrdi seštevanje in odštevanje od 10 dalje...

Drugače pa smo vzeli vse velike tiskane črke. V januarju začnemo z malimi tiskanimi.

LP




Gina -> RE: drugi razred (23.12.2007 18:06:06)

IZVIRNO SPOROČILO: Nakeeba

Mamice a mi lahko poveste kaj se učijo otroci v drugem razredu pri posameznih predmetih oz.kaj že obvladajo,da mal naredim primerjavo?Tukaj je namreč tako zahtevno,da me glava boli[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] .


Kaj pa pri vas jemljejo? Me firbec matra.

Sicer je pa cel svet nor, pretirava s količino snovi, vse gre po načelu, kdo bo prej, hitreje in več v glavo strpal otroku pri čim rosnejši starosti. Skrajnost je že presežena. Pravijo, da ko prideš do dna, da se odrineš v drugo smer. Upam, da to drži, da ne bo prej še kak doping vmes, kot je pri športu, kjer tekmovalnost ne pozna meja, četudi za ceno življenja.




Pia73 -> RE: drugi razred (31.12.2007 17:15:37)

Pri nas pri matematiki seštevajo do 20. Seštevajo že na način 13 + koliko je 17. S tem ,da mi je zadnjič rekla učiteljica, da jih ne učijo kot so npr nas, da to zračunajo kot 17-13. Menda morajo to osvojit na pamet ali kako. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Rišejo like in jih prerisujejo. Osvojili so tudi >, < in = pa še sigurno kaj.

Pri slovenščini so osvojili vse črke, velike tiskane. V razredu s 21 učenci bere 18 otrok. Jih niso učili, so začeli kar sami od sebe.

Pri Sponavanju okolja pa so vzeli promet, jesenski pridelki, in še cel kup tem,....

Ja, je kar veliko vsega. Zaenkrat naš fant nima pretiranih problemov, ko bi bil le manj povšen in se mu ne bi tako mudilo,....




Stran: [1]