livia -> kako rešujete reklamacije Ikea? (19.12.2007 18:54:30)
|
Pred skoraj dvema mesecema sem bila z možem prvič v Ikei. Kupila sva ogromno stvari, med drugim tudi Pax omaro z drsnimi vrati Malm, vendar so nama omaro dali, drsna vrata so pa kao naročena in naj bi bila dobavljena v roku 14 dni. Zdaj je mimo že 2 meseca in o vratih ne duha ne sluha. Kolega je bil tam že 3x, pa jih še vedno ni. Poleg tega sva prvič kupila neko delovno mizo za moža, ki bi jo marala prevzeti na izhodu, kjer izdajajo robo iz skladišča, a sva jo očitno pozabila vzet, ker sva imela za vzet ene 4 stvari in niva bila pozorna, če sva vse vzela. Midva samo veva, da sva mizo plačala, doma je pa ni. Kolega, ki hodi zelo pogosto v Ikeo, jim je zadevo razložil (v angleščini), a pravi, da se jih ne d premaknit. Meni je pa čudno, da tako velika firma nima stanja zaloge, ki bi jih ziher za ta dan kazala višek to mizo. Kaj naj naredim? Sem na rizični nosečnosti, tik pred porodom, oboje bi rada čimprej dobila, a ne vem na kak način naj jim zatežim. Če jih kličem nič ne odpravim, ker me samo prevezujejo od enega do drugega, osebno pa ne morem tja. A mislite, da bi kaka pisna pritožba zalegla? Se kdo javi, da mi jo prevede v nemščino?
|
|
|
|