pri kolikih letih (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


TIA22 -> pri kolikih letih (2.12.2007 21:58:01)

pri kolikih letih, bi naj otrok se znal podpisati!!!! Na splošno!




Anonimen -> RE: pri kolikih letih (2.12.2007 21:59:05)

Tam pri kakšne petih jih večinoma začnejo črke zanimat, tako da takrat enkrat, recimo.




nejcko -> RE: pri kolikih letih (2.12.2007 22:53:13)

Ja, tam nekje pri 4, 5 letih. Sicer večinoma še zrcalno ali z večino narobe obrnjenimi črkami, ampak podpišejo pa se[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




TIA22 -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 11:51:11)

aha, ker jaz pridem zadnjič k babici po sinka in mi pravi poglej kaj sem napisal. Skoraj me je kap. Napisal je svoje ime!! In to prav pa pri 4,7letih!




Barbs -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 13:38:43)

To je tako veš.... če mu je ime LI ali IVO, ali pa JAN, potem to gre. Pri Boltežarju ali Aleksandru ali Magdalencu bi bil pa res že mali znanstvenik, da bi mu ratalo prav in še v pravi smeri.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




silvya -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 15:43:04)

IZVIRNO SPOROČILO: Barbs

To je tako veš.... če mu je ime LI ali IVO, ali pa JAN, potem to gre. Pri Boltežarju ali Aleksandru ali Magdalencu bi bil pa res že mali znanstvenik, da bi mu ratalo prav in še v pravi smeri.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]


Se podpišem pod to.
Mene je vzgojiteljica v vrtcu tako razkurila, ko je na govorilni rekla, da se še sin ne zna podpisat, drugi da to že znajo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Bil je star 5 let. Kot, da je zaradi tega zaostal ali kaj? Ima pa dolgo ime. Pa da ne zna dobro risat. Sem jo kar ignorirala in več nisem šla na govorilne ampak samo še na skupne roditeljske sestanke.
Sedaj je v 3. razredu in nima nobenih problemov, je med bistrejšimi v razredu. Eni pač znajo prej drugi kasneje, vsekakor jaz nisem za nek dril in siljenje, ker to ne obrodi sadov. Prej otroku naredi več škode kot koristi.




Primoza -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 18:22:39)

IZVIRNO SPOROČILO: TIA22

aha, ker jaz pridem zadnjič k babici po sinka in mi pravi poglej kaj sem napisal. Skoraj me je kap. Napisal je svoje ime!! In to prav pa pri 4,7letih!


To je kvečjemu slabo kot dobro - ker potem običajno ne znajo pravilno izpisati črke in imajo zato lahko težave pri učenju pisanja.




Barbs -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 18:48:36)

IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR

IZVIRNO SPOROČILO: TIA22

aha, ker jaz pridem zadnjič k babici po sinka in mi pravi poglej kaj sem napisal. Skoraj me je kap. Napisal je svoje ime!! In to prav pa pri 4,7letih!


To je kvečjemu slabo kot dobro - ker potem običajno ne znajo pravilno izpisati črke in imajo zato lahko težave pri učenju pisanja.


vidiš, to sem pa pozabla prej napisat, pa sem imela v mislih. Ker potem, ko se učijo "pravilnega " pisanja, ima vsaka črka svojo smer , v kateri jo napišeš, pa v končni fazi se izkaže, da so tudi oblike črk drugačne od tistih, ki so se jih kao naučili doma . Nekateri starši so ful ponosni, da njihov zna pa že male tiskane, nakar ugotovijo, da se r ali a danes napiše drugače, kot so jih oni pred leti pisali v šoli... Pa take.

Skratka, vem, da v vrtcu odobravajo oz. jih spodbujajo da napišejo na izdelek svoje ime, tu bi pa jaz zgodbo končala. Naj se potem v šoli učijo vsega ostalega.




viv_ -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 19:05:01)

IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR

IZVIRNO SPOROČILO: TIA22

aha, ker jaz pridem zadnjič k babici po sinka in mi pravi poglej kaj sem napisal. Skoraj me je kap. Napisal je svoje ime!! In to prav pa pri 4,7letih!


To je kvečjemu slabo kot dobro - ker potem običajno ne znajo pravilno izpisati črke in imajo zato lahko težave pri učenju pisanja.


Ja, poleg tega se potem še dolgočasijo in so moteči za ostale. To imamo zdaj mi problem...




Gina -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 19:19:52)

Ma ne vem, če je to glih zanič. Naša je znala pri štirih in pol brat tiskanke, pa še danes ima foto memory, pa vse takole hitro usvaja, kot je pisanje in branje. Ta velik pa ni bral še v 1. razredu sva imala borbe, pa je tudi seveda bilo kasneje vse  v redu in prav. Če otrok sam nekaj dela, je že ok, je pa fajn mu razložit, kako se kaj napiše, ponavadi od zgoraj navzdol. Čeprav...btw, a veste, naravno je, da reči rastejo do spodaj navzdol, tako da je otroška logika spet nekako razumljiva.

Viv, če je otroku dolgčas, se mora naučiti zabavati sam. To se da naučiti otroka. Pa prepričana sem, da ji ni dolgčas, ker bi znala vse črke. Malo se hecaš. (a me maš že dovolj danes'[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image])




Lianna -> RE: pri kolikih letih (6.12.2007 21:06:24)

IZVIRNO SPOROČILO: viv

IZVIRNO SPOROČILO: Primoza RR

IZVIRNO SPOROČILO: TIA22

aha, ker jaz pridem zadnjič k babici po sinka in mi pravi poglej kaj sem napisal. Skoraj me je kap. Napisal je svoje ime!! In to prav pa pri 4,7letih!


To je kvečjemu slabo kot dobro - ker potem običajno ne znajo pravilno izpisati črke in imajo zato lahko težave pri učenju pisanja.


Ja, poleg tega se potem še dolgočasijo in so moteči za ostale. To imamo zdaj mi problem...


Čaki da pride v 1. razred devetletke. Tam bo šele hudo. Nekako ne znajo zmotivirat bistrih otrok. Nečak že tekoče bere in piše in to je nekaj najhujšega, ker mu je potem dolgčas.




Gina -> RE: pri kolikih letih (7.12.2007 18:46:10)


[/quote]

Čaki da pride v 1. razred devetletke. Tam bo šele hudo. Nekako ne znajo zmotivirat bistrih otrok. Nečak že tekoče bere in piše in to je nekaj najhujšega, ker mu je potem dolgčas.
[/quote]

Jaz se pa ne spomnim, da bi kdaj imela otroka, ki bi se dolgočasil v šoli. Prvi razred 9-letke je izjemno naporen za otroke, namreč ne zaradi težke snovi, ker to ni res, je zelo primerna, ampak zaradi tega, ker je snovi veliiiiko in otroci so prisiljeni več ur delati v šoli, česar v vrtcu ni, tam je odločno manj usmerjenih dejavnosti. Nekateri so na začetku šolskega leta par mesecev tolk zmatrani, da gredo popoldne sami od sebe spat doma. Koncentracija toliko starih otrok pa še oprav gotovo ni na tem nivoju, da bi to lahko zdržali. Zato sem precej na to temo pisala že letos, pa mi zgleda ne verjamete. Če govorimo za prvi razred, je to še kar znosno, vendar je tudi drugi razred in tretji snovno tako obsežen, da so otroci po drugi uri še nekako za silo sposobni slediti, četrto pa praktično nihče več, da o peti sploh ne bi, kaj takrat lahko človek z njimi dela. Imajo pa toliko snovi, da morajo imeti 5 ur že v 2. razredu (tako je po zakonu), če ne se tudi skozi ne bi prišlo, saj če pogledam npr. Okolje, prva tri leta tam praktično nimaš niti ene ure na leto za utrjevanje, čisto vsako uro samo jemlješ naprej, če želiš vse cilje obdelat. Moji otroci so presrečni, kadar uspemo narediti prej, pa se lahko gredo igrat. Komaj čakajo, kaj šele, da bi jim bilo dolgčas. Poleg tega mi je za lase privlečeno tole o dolgčasu tudi iz drugega razloga. Npr. če vzamem slovenščino in konkretno učenje črk. V 2. razredu npr. ko se to učimo, je že tako, da četudi otrok zna vse črke, jih ne zna skup spravit v neko smiselno celoto, ali pa ne zna pravilno zapisovat besed. Danes npr. so imeli otroci za napisat samostojno besedo fotografira, ker je ibl opis neke slike, pa imam izjemno uspešen razred, berejo nadpovprečno dobro, tudi zapisujejo, pa je samo en sam samcat učenec prav napisal to besedo. Pisali so tudi samostojne kratke povedi. Spet je tri kratke povedi zapisal čisto brez napake en sam. Zapisovali smo med prvo uro, ko je koncentracija največja. Kako naj jim bo dolgčas? Ne me hecat, to so izgovori. Izgovori staršev, zakaj je otrok mogoče neprimeren kar se vedenja tiče, mogoče izgovori učiteljev, ki jih ne znajo zaposlit ali izgovori otrok, ki ne vedo, kaj bi se menili, ko jih sprašujejo bedarije, kot so, kako je bilo v šoli, ali izgovori otrok, ker se jim zdi brez veze npr. v 1. razredu delat grafomotorične vaje, ki so še kako pomembne kasneje v razvoju ali česarkoli drugega pač, kar morda obvladajo, pa bi lahko še bolje, če bi se malo potrudili, pa se jim ne da, ker jim je vse brez veze, kot je brez veze mnogim zdolgočasenim otrokom - da me ne bi kdo narobe razumel, ne vsem, morda je vzrok dolgčasu tudi ena od pogostih reči, da se otrok ne zna sam zaposlit, da pričakuje kar naprej usmerjanje s strani učitelja, veliko takih otrok obstaja v modernih, nenaravnih časih, vendar je proste igre vendarle razmeroma malo tudi v 1. razredu, glede na sposobnost koncentracije teh otrok, da se mi to ne zdi tak problem - razen če štejemo k temu še podaljšano bivanje, kjer je časa za prosto igro veliko, otrok pa itak jemlje šolo kot vse skupaj. Vendar menim, da mora učitelj te reči rešit na svoj način, primeren otrokom, povprečnega otroka je dokaj enostavno motivirat, pa malo ga spodbudit, da dela, če lahko temu sledi neka nagrada in zdi se mi, da je zelo hudo, če jih učitelj ne more, pa se mu zdi, da je otroku dolgčas (izvzeti primeri preveč razvajenih, ki jih je tudi veliko in zanemarjenih otrok, ki jih pa je bolj malo). Ali pa tako menijo starši, pojma nimam, vsekakor pa mi te reči niso jasne.  




Anonimen -> RE: pri kolikih letih (8.12.2007 17:09:40)

moja je stara 2 in pol in napiše svoje krajše ime in mama in tata. v knjigi ali kjerkoli pač,prepozna velike tiskane A,E,M,N,I,V,O,T.
pa je nisem nikoli učila črk. imamo pa doma še od tavelike eno leseno sestavljanko abecedo in ji je ful fajn vstavljat črke not. najprej je samo sestavljala,potem je spraševala,kaj je to,kaj je to... potem je probala napisat in ji je ratal a,pa i,pa v,t,m,...
in ko tavelika piše nalogo,mora tudi ona imet svoj zvezek in svinčnik in sedi pri mali mizici in piše,riše,... in kaj naj ji naredim?




Stran: [1]