Gina -> RE: Poštevanka - 4.r./9 (3.10.2007 19:16:41)
|
Kaj pa vem, vaša učiteljica se mi zdi zelo stroga. Če ima tak kriterij povsod, to ne bi bilo čisto ok, v tem primeru se lahko malo zazreš v pravilnik o preverjanju in ocenjevanju, pa ugotoviš, s čim tole ni v skladu. Obstaja pa še drug vidik, namreč poštevanka je taka reč, ki bi jo človek moral obvladati sredi noči, če ga zbudiš in to brez razmišljanja. To je osnova za nadaljno gradnjo matematike. Brez tega avtomatiziranega znanja bo imel probleme ravno otrok sam. Tako da je smisleno brezpogojno vztrajati, da ni dovoljeno znati samo 85% poštevanke, ampak da je za otroka samega nujno potrebno, da poštevanko zna v 100%. Tukaj ni srednje variante, saj tudi abecede na more znati samo v 85%, če hoče kdaj znati brati, a ni tako? Če mene vprašaš, je učiteljičin način, namreč tako veliko število računov za preverjanje oz. ocenjevanje, pretiran. Lahko bi preverila znanje poštevanke tudi z manj računi enako mnogo uspešno. Vendar je cilj, ki ga hoče doseči - znanje poštevanke v 100%, realen in smiseln.
|
|
|
|