Učiteljice, komentarje prosim! (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Anonimen -> Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 20:50:26)

Dugošolci vsak teden, ob petkih, dobivako čebelice, če so bili tisti teden pridni. To izgleda tako, da mora učenec, ki misli, da si je zalužil čebelico, vstati. In ko jih tako nekaj stoji, potem učiteljica za tiste, za katere meni, da si čebelic niso zaslužili, brez pojasnila, zakaj, nazaj posede. Torej se morajo usesti. Tisti, ki ostanejo, pa morajo, ko jih pokliče, vsak posebej obrazložiti, zakaj mislijo, da so si tisti teden čebelice zaslužili. Našteti morajo stvari, ki so jih naredili dobro. Torej stvar utemeljit.

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

Zdaj pa me zanima, a se vam zdi to v redu? A se vam zdi v redu, da si samo samozavestni otroci, ki si upajo pred celim razredom peti samohvalo, zaslužijo pohvalo? Tisti, ki so mogoče veliko bolj zaslužni biti pohvaljeni, pa si neupajo izpostavljat, pa ostanejo v senci tistih, ki so bolj pogumni? Pa kakšni so to pedagoški prijemi? Dajte, prosim, razsvetlite me!




*zvezdica* -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 20:53:34)

A to je sam pr eni prfoksi, al je to utečena praksa pri vseh(drugošolskih prfoksah)?




mala maja -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 20:55:02)

meni se ne zdi to uredu.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] kaj pa tisti, ki so si jo prav tako zaslužili in si ne upajo vstati, ker niso dovolj samozavestni, da bi utemeljili svoj razlog zakaj so vstali in zakaj si zaslužijo pohvalo.

No pa saj si sama isto napisala. Men je to čudno, sory amapak res mi ne gre v glavo tako ravnanje učiteljice.
In tako verjetno stojijo pokonci vedno eni in isti.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]

jaz bi se sigurno pritoževala nad takim načinom ocenjevanja(al pa pohvale)

pri nas ni tako ocenjevala.
Štampilko so dobili, če so lepo nardil nalogo, če so pobrisali tablo, če so kaj lepega naredil. In to vsi brez izjeme so bili takole nagrajeni in ni se jim bilo treba izpostavit.




Anonimen -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 20:55:06)

Jaz močno upam, da je to samo pri eni. Zato pa sprašujem.




*zvezdica* -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 21:00:30)

Tud men se to ne zdi OK. Ja, saj je super in fajn, da otrok zna utemeljit zakaj je bil priden. Ampak najbrž se res javljajo vedno eni in isti..tiste tihe (in najbrž tudi pridne) miške pa ostanejo vedno v ozadju. Pa postane to začaran krog..tisti, ki se že v osnovi forsirajo imajo tako možnost za še večje izpostavljanje.
Aja, pa tud to mi ni všeč, da prfoksa sama posede tiste, za katere meni, da si niso zaslužil. Ja matr, naj da pol vsem možnost da se "zagovarjajo".




Anonimen -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 21:04:55)

Meni je to tako mimo, da bolj ne more biti. Pa že tako mi je ta šola ful blesava, Tibor naj bi šel tja, zdaj pa sem še tole izvedela. In ta učiteljica naj bi dobila ravno Tiborja. Madona, ne vem, pa kaj se to dogaja samo nam. Že v vrtcu je vse nekaj čudno, pa zdaj bo še v šoli ... A drugje je pa povsod vse super? Meni se zdi, da se samo jaz skozi nekaj protožujem. Pa Tibor tega ne ve, da ne bo katera mislila. Se ful trudim, da skrivam to nejevoljo. 




Pikabu -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 21:07:23)

Meni se zdi to preveč izpostavljeno, pa če pogledam nase, bi mi vzelo čisto preveč časa, da bi se šla na tak način. Jaz sem imela tako, da smo ob petkih barvali žogice. Vsak je pobarval toliko žogice, kot misli, da je bil priden. Če je bil cel teden zelo priden, je pobarval celo, če je kakšna malenkost bila narobe, je malo ni pobarval, če je bilo zelo hudo, je ni skoraj nič pobarval. Vsak zase je precenil in jim tega nisem popravljala. Jaz sem jim pregledala, jih pohvalila, se s kakšnimi tudi pogovorila, zakaj je tako pobarval, vedno smo gledali na tisto, kar je bilo pozitivno. Če sem videla, da je kakšen problematičen pobarval celo žogo, sem ga tudi prosila, da utemelji in je navadno res znal našteti stvari, ki jih je tisti teden dobro opravil in jih sama zaradi vseh negativnih stvari mogoče niti nisem opazila. Pa pred vsakim barvanjem sem jim rekla, naj dobro premislijo, naštela (nikoli po imenih) stvari, ki so mene motile, ki so mi bile tisti teden všeč, potem so pa barvali. Pri meni se je to zelo dobro obneslo. V zgoraj opisanem primeru bi morala učiteljica zelo paziti, da tudi nesamozavestni pridejo do čebelice, pa kot sem napisala, meni je to preveč izpostavljeno.




poliloni -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 21:14:21)

Meni je to čisto mimo, ker se spet pokaže, da tisti, ki lezejo v rit proftirajo. Sploh pa na koncu itak ona oceni ali si jo kdo zasluži ali ne, torej v čem je potem sploh point, da morajo sami vstati[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

* se strinjam s komentarji predhodnic....




mala maja -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 21:16:59)

no pri našem k je bil bolj med živahnimi je za ta živahne učiteljica uvedla tud gosenico s 30 čeni(sklepi kakor čte[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]) in so jo vsak dan barvali.

rdeča- poreden, nagajiv
oranžna-priden amapk lahko bi se še malo potrudil
zelena-zelo priden

In lako povem, da je full pomagala vsem. Na koncu so tekmovali kdo bo bolj priden da bo lahko pobarval gosenico zeleno. No naš se je umirl za 100% in tudi uspeh je bil veliko boljši potej. Je pa hiperaktiven.

Ampak ocenili so sami kako naj jo pobarvajo in učiteljica jim ni nikoli popravljala se pa je pogovorila z njimi če se ji je zdelo da je kakšen učenec pobarval z napačno barvo(se je napačno ocenil).


Splišni mogoče pa jo Tibor ne bo imel. kaj pa kakšna druga šola. sej mogoče imaš možnost ga dati kam drugam v šolo, al je samo ena tam v KR.




Anonimen -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (30.8.2007 22:35:27)

Mah kaj čem ga na drugo šolo dajat, potem se bo pa še tam kdo našel, ki bo spet f..., saj je gotovo povsod tako. Če ne letos, pa naslednje leto ali še naslednje. Je pa škoda. A pa to učiteljice nimajo nobenih predavanj ali kaj, kjer bi jim kakšni strokovnjaki povedali, da se to ne dela?




Marogica -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 0:37:57)

Meni pa se to ne zdi slabo. S to "metodo" učiteljica uči samozavestnosti in samokritičnosti(kolikor je pri taki starosti mogoče), saj morajo otroci utemeljiti zakaj, bi naj bili pridni. Vendar pa me moti, da tiste, za katere to ne velja, posede, brez da bi razložila, zakaj ni tako. Tudi to bi morala, da otrok razume, zakaj pa ta teden naj ne bi bil priden.

Mislim, da so to prvi koraki k temu, da otrok razmišlja, če je bil priden, za nekatere pa celo to, da postanejo pridni ali pa si to želijo, kar je lahko tudi staršem v pomoč,predvsem pri zelo neubogljivih otrojihr[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Nisem pa noben expert in za to "metodo" še nisem slišala.

Samo razmišljam....




nejcko -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 1:07:59)

Se strinjam z Marogico. Samoocenjevanje je del vzgojnega načrta in otroci se morajo slej ko prej naučiti samokritičnosti. Kolikor jaz vem, imajo vse učiteljice v prvi triadi take metode, ene imajo čebelice, druge gosenico, tretje drevo itd., je pa seveda od učitelja do učitelja različno, do kakšne mere in na kakšen način bo pri učencih spodbujal samokritičnost.
Kakor pravi mala maja, tako samoocenjevanje pri učencih "pali" 100/uro in zelo pozitivno vpliva na njihovo obnašanje oz. spodbuja zdravo tekmovalnost v prizadevnosti, pridnosti in lepem obnašanju.

Torej, ta metoda, ki jo opisuješ, je povsem ok, le način, kako jo učiteljica izvaja, ni ravno najbolj posrečen. Če že hočemo učence naučiti samokritičnosti in utemeljevanja lastne samopodobe, potem je prav, da damo možnost vsem učencem, torej tudi tistim, ki po učiteljičinem mnenju čebelice ne zaslužijo. Naj jih posadi nazaj v klop, a naj jim to tudi utemelji na njim razumljiv način. Če že morajo ta pridni utemeljevati lastno samopodobo, potem naj bi svojo kritiko utemeljila tudi učiteljica - to bi bilo namreč vzgojno in otrokom za vzgled, hkrati pa pokazatelj, na kaj vse morajo biti prihodnjič pozorni.
Od učiteljice bi bilo tudi prav in fer, da bi na koncu izbrala tudi kakšnega "nesamooklicanega" kandidata, ga pobarala, zakaj meni, da si čebelice ne zasluži, ter mu potem razložila, zakaj ona meni, da si jo vendarle zasluži. Za vzpodbudo bi lahko dala kakšno čebelico tudi malo bolj "nepridnim" otrokom, če so vsaj kakšen dan ali dva v tednu naredili vsaj eno dobro stvar.

Jaz sicer nimam izkušenj s tako majhnimi učenci, ampak pri "ta večjih" je podobno. Tudi njih motivira kakšna pohvala, priznanje, da so kljub svoji nedisciplini in malomarnosti pa vendarle naredili nekaj dobro.

Glej, Splišni, imaš prav, ko praviš, da bo vedno in povsod ista pesem - Tibor bo srečeval dobre in slabe učiteljice. V 1. in 2. triadi je to malo tečno, če otrok naleti na učiteljico, s katero nista kompatibilna, v 3. triadi pa se ta zadeva malce porazgubi, a še vedno se bodo našli učitelji, ki mu ne bodo po meri. Žal ali na srečo je pač tako v življenju - tudi jaz se nisem ujela s svojimi učitelji (ne v OŠ ne v SŠ, celo na faxu ne[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]). Šola ni samo učenje nekih učenosti ampak je del socializacije - vzemi to tako in ti bo veliko lažje.


p.s. Mater sem pametna, drugo leto bom pa sama cvilila tukaj gor, kako mojega mulca nihče ne razume[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]

Ne, resno - vem, da je težko, ampak poskusi se čim manj informirati o šoli in učiteljih, ker, saj veš, slabe novice letijo na kup.




Magi* -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 3:03:21)

IZVIRNO SPOROČILO: Pikabu

Jaz sem jim pregledala, jih pohvalila, se s kakšnimi tudi pogovorila, zakaj je tako pobarval, vedno smo gledali na tisto, kar je bilo pozitivno. Če sem videla, da je kakšen problematičen pobarval celo žogo, sem ga tudi prosila, da utemelji in je navadno res znal našteti stvari, ki jih je tisti teden dobro opravil in jih sama zaradi vseh negativnih stvari mogoče niti nisem opazila. Pa pred vsakim barvanjem sem jim rekla, naj dobro premislijo, naštela (nikoli po imenih) stvari, ki so mene motile, ki so mi bile tisti teden všeč, potem so pa barvali. Pri meni se je to zelo dobro obneslo. V zgoraj opisanem primeru bi morala učiteljica zelo paziti, da tudi nesamozavestni pridejo do čebelice, pa kot sem napisala, meni je to preveč izpostavljeno.


definitivno se mi tale pristop zdi boljši. tisti, ki ga opisuje splišni je res malo preveč "narejen" za že tako samozavestne otroke. pa tudi spodbude ni prave, če jih po njeni oceni posede brez argumenta. kdo si pa naslednjič upa vstati, razen seveda tistih, ki so bili pohvaljeni? ne, ta način bi tudi mene zelo motil. sama metoda pa se mi ne zdi problematična, če jo izvaja dober pedagog.

mater smo imeli mi simple otroštvo.




poliloni -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 9:17:24)

način, kako jo učiteljica izvaja, ni ravno najbolj posrečen. Če že hočemo učence naučiti samokritičnosti in utemeljevanja lastne samopodobe, potem je prav, da damo možnost vsem učencem, torej tudi tistim, ki po učiteljičinem mnenju čebelice ne zaslužijo.



Se strinjam s tem!




Anonimen -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 9:18:32)

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko
Ne, resno - vem, da je težko, ampak poskusi se čim manj informirati o šoli in učiteljih, ker, saj veš, slabe novice letijo na kup.


Tole je po moje najboljši nasvet, kar jih lahko dobim. Resno.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

Meni se ta metoda, ki sem jo opisala, zdi totalno mimo zaradi tega, ker je krivična do otrok, ki nimajo dobre samopodobe ali so čisto malo sramežljivi, pa jih nič ne spodbuja k temu, da bi postali bolj samozavestni. Kvečjemu še bolj jih dol udari. Lep primer je ta punčka, ki jo poznam.




Anonimen -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 9:19:36)

IZVIRNO SPOROČILO: Magi*
mater smo imeli mi simple otroštvo.


Ja, a ne, prav res.




piščanc -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 10:30:40)

uh, tud v našem otroštvu so se našle učiteljske cvetke, tako da je to itak vseeno. eden spodbuja enega, drugi drugega. dobri učitelji se pa hitro vidijo, samo moraš imeti srečo, da jih dobiš. največ, res največ pa lahko za učenje in samozavest otrok naredimo starši.

ti kar nikar ne kompliciraj že zdaj. če bo prišo do te vzgojiteljice in se tibor pri tem ne bo počutil dobro, potem pa naredi štalo. že sedaj se sekirati pa je brez veze.

kaj pa veš, mogoče bo pa vsak teden stal za čebelico in jo tudi dobil. to pa bo OK zanj




smigli -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 10:50:08)

Po moje ni prav, ker diskriminira sramežljive.




hejdi -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 13:17:44)

Slabost te metode je predvsem delitev na "ta pridne" od "ostalih". In to javno (v razredu pred vsemi). [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

Mislim, da pri omenjeni metodi ne gre le za krivičnost do sramežljivih otrok, pač pa je škodljiva tudi za "ta pogumne". Pri njih spodbuja hvalisavost in važenje s svojo pridnostjo. Kar je slabo. Pogumno je, če zmoremo priznati kje smo ga polomili. 

Kar se samopodobe tiče, je ta intimno doživljanje sebe in zaupanje v svoje sposobnosti. Dosežemo jo z iskrenim zanimanjem za otroka, z izražanjem zaupanja, da bo nekaj zmogel, kar se prične že pri prvih korakih (namesto "Padel boš!", "Drži se, da ne padeš in pridi dol!", ali "Gotovo ti bo uspelo, le vadit moraš!"...). Učiteljica jo spodbuja, ko pri vsakem otroku ceni to kar mu uspeva najbolje.
Otrok ima lahko pozitivno samopodobo, pa ne bo vstal, ker se noče s svojo "pridnostjo" važiti, ali pa je zaradi velike samokritičnosti prepričan, da bi lahko bil še bolj "priden". Otroci so bolj zreli kot mislimo!

Ta metoda niti ne vzgaja samokritičnosti, ker se za samokritičnost ni potrebno izpostavljati. Poleg tega je otrok, ki vstane in ga učiteljica posede nazaj, osramočen. S tem razvija slabo samopodobo in mu nič ne pomaga k samokritičnosti. Ta metoda vzpodbuja iskanje zunaje potrditve in primerjanje z ostalimi. Naš cilj pa je (vsaj upam) vzgoja k razvoju notranjega zadovoljstva in k notranji motivaciji (npr. pobarvana žogica - ta metoda se mi zdi odlična!). Tu se mora učiteljica bolj potruditi, da se z vsakim učencem pogovori zakaj je tako pobarval žogico. Črnobelo kupčkanje pridnih in manj pridnih me pa spominja na izpostavljanje arijske rase...

Naštela sem nekaj razlogov, zakaj se mi metoda vstajanja "ta pridnih" zdi nesprejemljiva.

Nisem prepričana, da je dobro ignorirati vzgojne prijeme, s katerimi se ne strinjamo ali "čim manj o tem vedet". Smo odgovorni za vzgojo svojih otrok in je prav, da nas ta zanima!
Z omenjeno učiteljico bi se pogovorila (no, tu je potreben pogum) in ji pojasnila svoje mnenje. Vendar brez osebne kritike, morda bi zraven celo pohvalila, če mi je sicer pri njenem delu kaj všeč. Pomembno je, da se ne počuti napadeno, pač pa ji posredujemo le mnenje o metodi, ki se nam ne zdi preveč posrečena. Učiteljica gotovo ni mislila nič slabega, le ne zaveda se morebitnih škodljivih učinkov. Morda bo to kasneje celo sama ugotovila, a za našega otroka bo že prepozno. Če pogovor ne bi pomagal in bi se učiteljica krčevito upirala, bi stopila še do psihologinje in jo prosila za mnenje. Lahko, da bi bilo vse bob ob steno - potem bi imela resen problem. Ali naj zaupam vzgojo tej osebi?! Res je, niso vsi učitelji nam pisani na kožo in več ali manj vsi delamo napake, vendar so reči, ki so za nas pomembne in ne smemo si zatiskati oči! Morda se motimo sami - a tudi do tega spoznanja se je treba prikopati.

Pozdrav vsem in čimveč dobrih idej v novem šolskem letu!




Gina -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 21:34:31)

Meni je to, kar opisuješ Splišni, totalno mimo. Pa ne le zaradi izpostavljanja, ker tega se naučijo slej ko prej, bolj zaradi tega, ker se discipline, lepega kulturnega vedenja otroci sploh ne naučijo na tak način.

Sama sem se zaradi tega na zdaj že bivši šoli mojega otroka enkrat zelo na glas uprla. Razred je bil nediscipliniran, pa so hoteli uvesti ocenjevanje vedenja s sončki in gromi ali pikami ali kaj vem že čem. Prišla je ravnateljica, pa zelo znana psihologinja s te šole, ki piše tudi v revije in jo najbrž vse poznate, pa seveda razredničarka. Disciplino so pri polni zavesti mislile rešiti tako, da bi vsako uro ali vsak dan otroke nagrajevali ali kaznovali z znakci. Starši so morali podpisati, da se s tem strinjajo. Sama sem rekla, da ne vidim smisla v tem, ker pridni bodo itak pridni še naprej, malo manj pridni pa bodo po dveh negativnih znakcih itak zgubili voljo do poboljšanja in bodo še naprej zganjali neumnosti. Znakci jim bodo nehali karkoli pomeniti. In nisem podpisala. Edina. In sem imela prav, točno tako je tudi bilo, kot sem trdila. Nobenega izboljšanja. In so se na šoli malo držali name, razredničarka je bila sicer dobra duša, zelo fajn človek, in naš otrok jo je imel rad, ampak ni imela pojma o tem, s čim se doseže kolikor toliko reda v resnično problematičnem razredu.

Jaz vidim problem v tem, da so današnji otroci v veliko večji meri vedenjsko problematični, kot se povprečen starš zaveda, saj ima doma enega samega ali morda dva otroka, redko več. In učitelji nimajo pojma, kako naj se teh generacij lotijo. Kaj naj storijo, da bodo preživeli, ne da se jim odtrga od vsega hudega. V tem nekateri delajo totalne lapsuse, tudi take, kot opisuješ. Pa da ne boste mislile, tak nasvet, kot je bil na šoli mojega otroka sprejet od svetovalne službe, sem sama že slišala na seminarjih - sončki da so pozitivna motivacija, pa jokavčki da nič ne škodujejo.. Tako da.... v resnici so "strokovnjaki" zgolj ljudje, ki so bili malo bolj ambiciozni, pa so hoteli, da jih svet sliši in so se zrinili na položaje, od koder pišejo v časopise, knjige.... Nič več kot to. Hočem reči, človek se ne more zanesti, da imajo prav. In ti učijo tudi učitelje. Sama zase lahko trdim, da na vsej množici seminarjev, na katere sem šla, nisem naletela na več kot 5% res dobrih, uporabnih reči. Naletela sem pa vsaj na 5% škodljivih, kot je zgoraj opisana.

Želim si čim manj takih bedarij v šolah!




Raho -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 21:38:36)

Meni pa je ta metoda popolnoma mimo. Otrok v 2. razredu še ni spopoben samokritičnosti brez pojasnila. In moti me predvsem to, da je v ospredju delitev: pridni- poredni (se pravi dobri - slabi). Tukaj se govori o otrocih starih 7 let.




Marogica -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 21:52:57)

Res je, da otrok v tej starosti še ni sposoben resnične samokritičnosti, se pa je najbrž tudi tako lahko nauči. Delitev na pridne in manj pridne? Dajte no...Saj to otrok tudi doma občuti in mu damo vedeti, kdaj je priden ali pa ni. Razlika je samo v tem, da jih je tam več na "kupu", doma pa je sam(iste starosti). Razlika je tudi v tem, da mu to pove nekdo drug, ki je zanj drugačna avtoriteta, kot pa starš, ki na otroka gleda subjektivno in premalo kritično. Dejstvo.

In kaj je narobe, če jih delimo na pridne in nepridne? Saj eni so pridni, drugi pa niso. Tudi to je dejstvo. Zakaj dajti otroku občutek, da nekaj je, če pa to ni? Pa delim(j)o jih na bogate/revne, sposobne/manj sposobne... Torej delitve kot takšne obstajajo in vedno bodo... Prej jih spoznajo, manjše bodo travme. Pomembno je, da te "delitve" kolikor se da objektivne.

Še enkrat...to so moja razmišljanja, niso neke znastvene raziskave, tako, da....

p.s. Še vedno pa sem mnenja, da bi morala učiteljica povedati, tudi ZAKAJ nekdo ni bil priden, če že uporablja to "metodo".




nejcko -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 21:59:47)

Jaz poznam par učiteljic, ki jim take ali drugačne metode samoocenjevanja zelo dobro uspevajo, seveda je pa, kot sem že zgoraj napisala, odvisno, kako se določena metoda izvaja. Ta, ki jo opisuje Spliš, je res mimo, pa ne toliko zaradi metode kot take, ampak zaradi načina izvedbe.

Drugače pa, dragi moji, zbudite se - this is the real world - naše otroke predalčkajo že v vrtcu, tako da kaj dosti se tukaj ne da narediti. Družba kot taka že v osnovi predalčka ljudi, posledično se predalčka tudi že otroke in posledično se predalčkajo že kar sami otroci.

In tako kot pravi Gina - današnji otroci so šli toliko preko vseh meja, da jih tudi znanstveniki ne dohajajo in so vedno par let zadaj. Ne samo obsojati, poiščite prave vzroke in razmislite pri sebi, če morda tudi sami ne dodajate drobnih zrnc k razvoju družbe, take kot je zdaj. In še hujša postaja.




bini -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (31.8.2007 23:00:59)

hej spliš...
sem ti že zadnjič hotla napisat pri 'tašča tematiki' - te razumem v dno duše, ker mam podoben konflikt s sabo, taščo in hčerko... ampak o tem drugič.. tukej te pa spet najdem na temi za mojo dušo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

glede te učiteljice pa tako - težko je sodit o tem kaj o nekom rečejo drugi in res se je sodb in razmišljanj pametno izogibat dokler nimaš sam konkretnih slabih izkušenj z dotično osebo.. če sama dobro pomislim, se lahko takoj domislim vsaj 5 učiteljev, ki so bili meni noro dobri, pa takoj najdem 10 osebkov, ki so imeli ravno nasprotne izkušnje (in obratno tudi, seveda..).. tako da vsakemu nekaj paše in kot so že so-kolegice rekle - edina prava dobra dota, ki jo lahko svojemu otroku je, da od daleč opazujemo, ga skušamo čimbolj osamosvojit (tudi če je mala miška -tudi jest mam eno tako), ampak če se pa kje res dolgo časa ponavljajo kozlarije (vzgojne ali celo strokovne napake) kljub opozorilom, takrat je pa treba ukrepat in ne bit tiho - takoj do ravnatelja in dotičnega učitelja!!  - poznam pa vsaj 2 šoli kjer delajo take packarije, ampak ker gre za zakotne kraje, se vsi starši bojijo kaj bo z otrokom, če bi slučajno komu kaj potarnali... in packarije se bodo še kar dogajale... to me pa pojezi, ker nas je toliko, ki do pike sledimo pravilnikom, pa nas potem za majhne (ponavadi papirnate) napake zaj.... [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]
mal sem zašla, ampak sej veste, šola se bliža in konfliktkov ni malo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]




hejdi -> RE: Učiteljice, komentarje prosim! (1.9.2007 11:38:39)

IZVIRNO SPOROČILO: Marogica

In kaj je narobe, če jih delimo na pridne in nepridne? Saj eni so pridni, drugi pa niso. Tudi to je dejstvo.



Oprosti, Marogica, s tem se nikakor ne morem strinjati! Bolje je če se izogibamo takim sodbam. Še posebej pri otroku. S tem ga označimo in tako se bo dojemal. Zabetoniramo ga v pridnega ali porednega. Tudi s pridnim ni za se hvalit - naj postane ubogljiv hlapec?

Dobra ali slaba so lahko le otrokova dejanja.
On sam je le oseba, ki se trudi, da bi ugodil svojim potrebam. Pri vzgoji ga učimo kako naj upošteva svojo okolico, učimo ga lepega vedenja, mu pomagamo pri razvijanju osrečujočih odnosov... Če ga dojemamo kot porednega, imamo s tem težave tudi sami, saj ga težko sprejemamo in mu potem ne znamo prav pomagat.

Za razvoj samokritičnosti (saj je o tem tema ali ne?) se mi zdi OK metoda, ki jo je opisala Pikabu (barvanje žogice ali gosenice). Med barvanjem lahko otrok razmišlja o svojih dejanjih in jih oceni ali so bila dobra ali ne.
Za samozavest pa naj otroci raje nastopajo na raznih predstavah...
Ja, Gina, se strinjam, disciplina je druga pesem - ni splosno veljavne metode.




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>