Sem jezna ko..... (Polna verzija)

Forum >> [Družinsko življenje] >> Naš vsakdan



Sporočilo


Taša -> Sem jezna ko..... (11.11.2004 14:59:12)

Kot že verjetno nekatere veste imamo za našo Mašo voziček 6wd tech od CHICCOTA, kupljen nekje v začetku junija-NOVEGA.No dosedaj je naša Maša večino časa preležala v vozičku, sedaj pa sem jo začela dvigovat v polsedeči in sedeči položaj. V polsedeči položaj sem jo lahko dvignala, ko pa sem jo hotela dat v sedeči položaj je naslonjalo padlo kar nazaj v polsedečega.... Sploh ni zagrablo. Zagrablo je edino če je bil voziček prazn. Dobr je sej ne morem vedno Maše iz vozička jemat če jo želim dat iz ležečaga v sedeči položaj. No OK. Voziček je v garanciji in sem se šla v trgovino dogovorit kdaj lahko voziček pripeljem da ga dajo v popravilo. No in ker sem iz Celja mora voziček it na popravilo v LJ. No tega naj bi peljal potnik ki pride v Celje nekje torek oz. sredo. No v torek zvečer sem dostavila voziček v trgovino ker mi je prodajalka zatrdila da pride potnik v sredo. NO vse OK. Hvalabogu imam en star čist razmigan Peg peregotov pliko še od prve hčere da lahko gremo saj malo na sprehod. In res danes sem šla mimo te CHICCOTOVE trgovine in kaj vidim moj voziček je še vedno v trgovini. Skoraj me je kap. Halo. Pol pa vprašam prodajalko pa mi reče da ta teden ni bilo potnika in da pride šele naslednji torek (takrat bi naj bil voziček popravljen-tako so mi zatrdile v pogovoru)lahko voziček vzamem tačas nazaj. :hudicek: Pol sem jo pa vprašala če se zafrkava. Mal sem ji zabrusla da hočem met voziček v torek nazaj popravljen pa če ga tud ona sama pelje v LJ. Ej da ne morejo organizirat enga prevoza v LJ, če vidi da ni potnika, če druga ne bi ga lahko dala na hitro pošto... Sej pol je nekako zrihtala da pride jutri nekdo iz LJ sproti ponj, ampak če jaz danes ne bi šla pogledat bi voziček čakal do torka na :hudicek:potnika...... Prodajalka pa še toliko ni bila da bi me poklicala in povedala kaj se dogaja.....NO TI JE PRIJAZNOST DO KUPCEV....




KIRA -> Sem jezna ko..... (11.11.2004 15:03:36)

to je pa nesramno. jaz bi voziček na NJIHOVE stroške poslala popravit. malo jim pomahaj pod nosom z delovno inšpekcijo, če ne bo šlo drugače...pa pravijo, da je kupec kralj...ccc




india -> Sem jezna ko..... (11.11.2004 15:15:52)

Ne morem rečt drugega kot BARABE. Cena teh vozičkov pa je vendar taka, da bi ti namesto tvojega morali nadomestni voziček za ta čas dat, ne pa da te še tako zezajo.:grrr::grrr:
Je mela sestrična v Avstirji enak primer ( pri njej so kolesa padala dol) in je dobila nadomestni voziček v uporabo. In ker ji onega niso mogli dobro porihtat,saj bi bili stroški previsoki, šla je neka gred, so ji dali popolnoma novega. Tega imam zdaj jaz in je tak kot mora bit!
Upam,d ati ga orng porihtajo!
Lp, Miška:rozica::rozica::rozica:




martita -> Sem jezna ko..... (11.11.2004 15:48:12)

Taša, vem da ni fajn, če se ti zgodi kaj takega, a ko uveljavljaš garancijo imajo 45 dni časa,da ti zadevo popravijo. Zakon je žal tak. Če pa ti v tem času ne zrihatjo lahko mirno obvestiš tržnega inšpektorja. Tam so ful prijazni in takoj ukrepajo. No, ampak upam, da se ti ne bo treba posluževvati takih ,metod.
Srečno!
martita




emaa -> Sem jezna ko..... (11.11.2004 19:23:49)

Pri garanciji kupec sam izbira ali hoce popravilo ali zamenjavo stvari.
482.clen (obligacijski zakonik)
1. Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
Upam, da kaj pomaga.
Lp




puncica -> Sem jezna ko..... (11.11.2004 21:39:34)

Ja mater to te pa razjezi, a da tako delajo, ma res so neodgovorni, samo en klic pa bi spremenil situacijo. Tud jaz bi mal znorela če bi pri men tako delal.

Upam da čim prej rešite situacijo




Stran: [1]