živa -> RE: fragilni x kromosom (24.5.2007 14:31:45)
|
Samo razmišljam, nimam takih izkušenj. Dokler obstaja opisno ocenjevanje, se otroci težje medsebojno primerjajo in razvijajo občutek več- oziroma manjvrednosti. Ko pa bo prišlo do številčnega ocenjevanja, pa vprašanje, če se ne bi otrok bolje počutil, če bi dobival petice v šoli s prilagojenim programom kot pa dvojke v "redni" OŠ. Po drugi strani je pa res, da že sama razvrstitev v šolo s PP lahko ustvarja občutek manjvrednosti pri otroku, čeprav bi bil odličen. Problem pri višjih razredih je, da učenci s kakršnimikoli PP vedno težje sledijo pouku, ker se učna snov vedno hitreje podaja in jo je treba vedno hitreje razumeti in znati. Učitelj pa se nima časa ukvarjati še posebej s takimi učenci oz. jim posebej razlagati. Vprašljivo je tudi, kako je z individualno učno pomočjo, če zadostuje oz. je dovolj kakovostna. Potem je tukaj še vprašanje časa staršev, s čimer je zagotovo povezana njihova angažiranost - ob današnjih službah cele dneve in vikende presedeti ob otroku in mu razlagati snov, zna biti preveč obremenjujoče ne le za starše, pač pa tudi za otroka, ker mu s takim - sicer nujnim - načinom dela lahko kratimo prosti čas, počitek in sprostitev. Če sta res prepričana, da je "redna" OŠ najboljša za vajinega otroka (razmislita tudi, kako bo sprejel ločitev od sošolcev in razvrstitev v prilagojeno izobraževanje, ko bo starejši), potem najbrž to lahko argumentirata s šolskimi rezultati (zaenkrat opisnimi), naj vama učiteljice napišejo mnenje, pa kak defektolog oz. specialni pedagog, ki se ukvarja z vašim otrokom. Ali pa se z njimi posvetujta o svojih argumentih, morda najdete ustrezne. Vso srečo! Lp, živa P.S.: Poznam primere integracije močno slabovidnega otroka v redno šolo v času, ko so se vsi slepi in slabovidni šolali v zavodu in še ni bilo zakona o usmerjanju otrok s PP. Starši teh otrok so vztrajali. Nekateri vsaj toliko, da je otrok končal OŠ in se je potem izšolal za poklic v zavodu (potem pa se samoinciativno izobraževal v redni večerni šoli in celo doštudiral na faksu), drugi do konca. Oba meni poznana otroka sta danes intelektualca.
|
|
|
|