Lepa Ana -> Varstvo potrošnikov (17.10.2004 11:04:04)
|
Kaj pa če bi mogoče najprej poskusila s prijaznostjo? Sploh pri škornjih. Pozanimaj se pri čevlarju, koliko bi popravilo stalo in predlagaj v trgovini (pa ne prodajalki, daj si poklicati poslovodjo ali lastnika-co, če je majhna tgovina), da škornje obdržiš, oni pa ti vrnejo znesek za čevlarja. Glede na to, da so trgovinske marže tam nekje med 45 do 55 % bi se jim to moralo izplačati. Šele če ne bodo pokazali zanimanja, omeni inšpekcijo. Ta se jim definitivno ne bi smela izplačati, saj so vse možnosti, da bodo morali vzeti iz prodaje vse škornje. Kar pa se tiče kataloga in dejanske cene je res, da za napake v tisku ne odgovarjajo. Vendar pa imata recimo Spar in Leclerc vedno na veliko in na vidnem mestu ob vhodu napisano, da je v katalogu pri tem in tem artiklu prišlo do napake in se zanjo opravičujejo. To meni govori, da verjetno to morajo storiti (nekako dvomim, da to počno iz gole prijaznosti), zato lahko poskusiš. Jaz bi tudi tu najprej poskušala na lep način. Pred inšpekcijo imaš tudi možnost pisati na upravo trgovine (predvidevam, da gre za večjo trgovino). Jaz sem enkrat, skupaj s precej jeznim pismom, na upravo Interspara poslala body, ki otroku ni šel čez glavo. Vbistvu nisem pričakovala nič, le svojo jezo sem "vrgla ven". No, pa sem v enem tednu dobila ta isti body, popravljen tako, da je šel čez glavo, in zelo ljubeznivo opravičilo...
|
|
|
|