Varstvo potrošnikov (Polna verzija)

Forum >> [Družinsko življenje] >> Naš vsakdan



Sporočilo


Pia73 -> Varstvo potrošnikov (16.10.2004 23:03:15)

Drage forumke! :angel:

Ker je tale forum zelo obiskan in ker vem, da je tukaj kar nekaj strokovnjakinj za pravne zadeve vas bi prosiola za nasvet.

1. primer
Kupiš pulover za 3.999 Sit, prideš domov in vidiš, da je po katalogu cena za 3.199. Pulover je sigurno identičen, je pa res, da je na katalogu napisana tiusta klavzula: Za napake v tisku ne odgovarjamo! Lahko kaj storim?

2. primer

Kupiš škornje. Jih obuješ in ker te nekaj moti pogledaš in ugotoviš, da pri peti gleda ven nekaj kovinskega. Škornje je nemogoče dolgo nositi. Problem ni zamenjava a gre za celo serijo škornjev z napako. Škornji so uvoženi in jih prodajajo v trgovini z oblačili, tako da ne razpolagajo z svojim čevlarjem. Ali mi morajo zagotoviti oz, omogočiti popravilo škornjev. Npr., če jih ne morejo dati sami popravit, da jih dam sama in mi povrnejo stroške? Če pa to ne pride v poštev in če mi ne morejo zagotoviti brezhibnih škornjev ali popravilo le-teh, lahko zahtevam denar nazaj?

Če mi katera lahko strokovno pomaga ji bom zelo hvaležna! Že vnaprej hvala!

Lep pozdrav!
Pia73




kimi -> Varstvo potrošnikov (16.10.2004 23:15:45)

jaz bi znorela, da bi nekaj kupla pa prišla domov pa opazila. Sicer pa saj danes samo čakaj od kje in kako te bodo nat..nili. (pardon izrazu




vesnaRR -> Varstvo potrošnikov (16.10.2004 23:25:45)

Hmm, za taprvo vprašanje bi rekla, da verjetno nimaš kaj, lahko pa poskusiš.

Za tadrugo gre pa tako, da lahko blago z napako vrneš (v 8 dneh če se ne motim) in oni morajo poskrbet za tvoje zadovoljstvo - beri imaš možnost zamenjave, znižanja cene, popravila ali pa vrnitve vplačanega zneska. Pomembno tukaj je, da ti zakon omogoča, da TI izbiraš način, oni morajo samo izvesti. Ker te bodo itak skušali okoli prinest, baje pomaga grožnja z inšpektorjem. Pa dosti živcev.

malo si poglej tukaj, sigurno piše http://www.zps-zveza.si/zps.html klikni svetovanje potrošnikom, levo na koncu imaš pravice.

Lp, Vesna




Primoza -> Varstvo potrošnikov (17.10.2004 7:43:37)

Po mojih izkušnjah je res, da pomaga grožnja z inšpektorjem, če ne pa sestaviš elektronsko sporočilo, naslov najdeš na internetu, ga nasloviš na tržni inšpektorat

REPUBLIKA SLOVENIJA
Ministrstvo za gospodarstvo
Tržni inšpektorat Republike Slovenije
Parmova 33, Ljubljana
Tel.: 01/ 280-87-00; Faks: 01/ 280-87-40

Potem te najbolj običajno obvestijo o ukrepih.

Se pa trgovci v principu izogibajo inšpekcijskim pregledom, ker jim potem najdejo cel kup drugih nepravilnosti in jim napišejo bistveno višjo mandatno kazen...O rokih in možnostih je bilo pa vse napisano že prej.






SILVA -> Varstvo potrošnikov (17.10.2004 9:20:29)

Grožnja z inšpektorjem včasih ne pomaga.
Mi v naši trgovini ceno znižamo,če imamo recimo v izložbi nižjo ceno ali na polici,vmes pa se cena spremeni.To smo dolžni storiti,saj je naša napaka.Kar se pa obutve tiče ti pa morajo povrnit denar v 8 dneh od nakupa,če nimajo primerne zamenjave oz vračilo kupnine ali menjava blaga-izbira kupca.
lp




Pia73 -> Varstvo potrošnikov (17.10.2004 10:29:35)

Najlepša vam hvala! :rozica::rozica::rozica:

Pa lahko verjamete, da se ti lahko vse to zgodi v enem dnevu?

LP Pia73




Lepa Ana -> Varstvo potrošnikov (17.10.2004 11:04:04)

Kaj pa če bi mogoče najprej poskusila s prijaznostjo? Sploh pri škornjih. Pozanimaj se pri čevlarju, koliko bi popravilo stalo in predlagaj v trgovini (pa ne prodajalki, daj si poklicati poslovodjo ali lastnika-co, če je majhna tgovina), da škornje obdržiš, oni pa ti vrnejo znesek za čevlarja. Glede na to, da so trgovinske marže tam nekje med 45 do 55 % bi se jim to moralo izplačati. Šele če ne bodo pokazali zanimanja, omeni inšpekcijo. Ta se jim definitivno ne bi smela izplačati, saj so vse možnosti, da bodo morali vzeti iz prodaje vse škornje.

Kar pa se tiče kataloga in dejanske cene je res, da za napake v tisku ne odgovarjajo. Vendar pa imata recimo Spar in Leclerc vedno na veliko in na vidnem mestu ob vhodu napisano, da je v katalogu pri tem in tem artiklu prišlo do napake in se zanjo opravičujejo. To meni govori, da verjetno to morajo storiti (nekako dvomim, da to počno iz gole prijaznosti), zato lahko poskusiš. Jaz bi tudi tu najprej poskušala na lep način. Pred inšpekcijo imaš tudi možnost pisati na upravo trgovine (predvidevam, da gre za večjo trgovino). Jaz sem enkrat, skupaj s precej jeznim pismom, na upravo Interspara poslala body, ki otroku ni šel čez glavo. Vbistvu nisem pričakovala nič, le svojo jezo sem "vrgla ven". No, pa sem v enem tednu dobila ta isti body, popravljen tako, da je šel čez glavo, in zelo ljubeznivo opravičilo...




Pia73 -> Varstvo potrošnikov (17.10.2004 19:17:23)

Lepa Ana,

Ja, nisem hotela jeze stresati tukaj ven, ko nobena ni nič kriva ampak sem tudi jaz najprej poskusila na karto prijaznosti. In najbolj od vsega me je zmotila ravno njihova aroganca. Pa saj ne bi niti prišla nazaj, če bi bilo vse v redu. Tako, da ravno zaradi arogance bi tudi tam, ko mislim, da nimam kaj veliko možnosti (1. primer) poskusila kaj narediti. Saj jaz popolnoma razumem, da trgovka ni kriva za nastale težave, samo prijazna je pa lahko. Ja, tisto s popravilom čevljev sem pa jaz takoj predlagala ampak imajo šefa en mesec odsotnega in poslovodkinja mi ne more pomagat (dan prej pa sem itak dobila samo trgovko) Šele, ko sem rahlo povzdignila glas, so začeli iskati možnosti. Seveda je še niso našli!

Hvala tudi za tvoje mnenje.

LP Pia73




Stran: [1]