|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Varstvo potrošnikov
16.10.2004 23:03:15   
Pia73
Drage forumke! :angel:

Ker je tale forum zelo obiskan in ker vem, da je tukaj kar nekaj strokovnjakinj za pravne zadeve vas bi prosiola za nasvet.

1. primer
Kupiš pulover za 3.999 Sit, prideš domov in vidiš, da je po katalogu cena za 3.199. Pulover je sigurno identičen, je pa res, da je na katalogu napisana tiusta klavzula: Za napake v tisku ne odgovarjamo! Lahko kaj storim?

2. primer

Kupiš škornje. Jih obuješ in ker te nekaj moti pogledaš in ugotoviš, da pri peti gleda ven nekaj kovinskega. Škornje je nemogoče dolgo nositi. Problem ni zamenjava a gre za celo serijo škornjev z napako. Škornji so uvoženi in jih prodajajo v trgovini z oblačili, tako da ne razpolagajo z svojim čevlarjem. Ali mi morajo zagotoviti oz, omogočiti popravilo škornjev. Npr., če jih ne morejo dati sami popravit, da jih dam sama in mi povrnejo stroške? Če pa to ne pride v poštev in če mi ne morejo zagotoviti brezhibnih škornjev ali popravilo le-teh, lahko zahtevam denar nazaj?

Če mi katera lahko strokovno pomaga ji bom zelo hvaležna! Že vnaprej hvala!

Lep pozdrav!
Pia73
Neposredna povezava do sporočila: 1
   Varstvo potrošnikov
16.10.2004 23:15:45   
kimi
jaz bi znorela, da bi nekaj kupla pa prišla domov pa opazila. Sicer pa saj danes samo čakaj od kje in kako te bodo nat..nili. (pardon izrazu

(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   Varstvo potrošnikov
16.10.2004 23:25:45   
vesnaRR
Hmm, za taprvo vprašanje bi rekla, da verjetno nimaš kaj, lahko pa poskusiš.

Za tadrugo gre pa tako, da lahko blago z napako vrneš (v 8 dneh če se ne motim) in oni morajo poskrbet za tvoje zadovoljstvo - beri imaš možnost zamenjave, znižanja cene, popravila ali pa vrnitve vplačanega zneska. Pomembno tukaj je, da ti zakon omogoča, da TI izbiraš način, oni morajo samo izvesti. Ker te bodo itak skušali okoli prinest, baje pomaga grožnja z inšpektorjem. Pa dosti živcev.

malo si poglej tukaj, sigurno piše http://www.zps-zveza.si/zps.html klikni svetovanje potrošnikom, levo na koncu imaš pravice.

Lp, Vesna

(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   Varstvo potrošnikov
17.10.2004 7:43:37   
Primoza
Po mojih izkušnjah je res, da pomaga grožnja z inšpektorjem, če ne pa sestaviš elektronsko sporočilo, naslov najdeš na internetu, ga nasloviš na tržni inšpektorat

REPUBLIKA SLOVENIJA
Ministrstvo za gospodarstvo
Tržni inšpektorat Republike Slovenije
Parmova 33, Ljubljana
Tel.: 01/ 280-87-00; Faks: 01/ 280-87-40

Potem te najbolj običajno obvestijo o ukrepih.

Se pa trgovci v principu izogibajo inšpekcijskim pregledom, ker jim potem najdejo cel kup drugih nepravilnosti in jim napišejo bistveno višjo mandatno kazen...O rokih in možnostih je bilo pa vse napisano že prej.



(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   Varstvo potrošnikov
17.10.2004 9:20:29   
SILVA
Grožnja z inšpektorjem včasih ne pomaga.
Mi v naši trgovini ceno znižamo,če imamo recimo v izložbi nižjo ceno ali na polici,vmes pa se cena spremeni.To smo dolžni storiti,saj je naša napaka.Kar se pa obutve tiče ti pa morajo povrnit denar v 8 dneh od nakupa,če nimajo primerne zamenjave oz vračilo kupnine ali menjava blaga-izbira kupca.
lp

(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   Varstvo potrošnikov
17.10.2004 10:29:35   
Pia73
Najlepša vam hvala! :rozica::rozica::rozica:

Pa lahko verjamete, da se ti lahko vse to zgodi v enem dnevu?

LP Pia73

(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   Varstvo potrošnikov
17.10.2004 11:04:04   
Lepa Ana
Kaj pa če bi mogoče najprej poskusila s prijaznostjo? Sploh pri škornjih. Pozanimaj se pri čevlarju, koliko bi popravilo stalo in predlagaj v trgovini (pa ne prodajalki, daj si poklicati poslovodjo ali lastnika-co, če je majhna tgovina), da škornje obdržiš, oni pa ti vrnejo znesek za čevlarja. Glede na to, da so trgovinske marže tam nekje med 45 do 55 % bi se jim to moralo izplačati. Šele če ne bodo pokazali zanimanja, omeni inšpekcijo. Ta se jim definitivno ne bi smela izplačati, saj so vse možnosti, da bodo morali vzeti iz prodaje vse škornje.

Kar pa se tiče kataloga in dejanske cene je res, da za napake v tisku ne odgovarjajo. Vendar pa imata recimo Spar in Leclerc vedno na veliko in na vidnem mestu ob vhodu napisano, da je v katalogu pri tem in tem artiklu prišlo do napake in se zanjo opravičujejo. To meni govori, da verjetno to morajo storiti (nekako dvomim, da to počno iz gole prijaznosti), zato lahko poskusiš. Jaz bi tudi tu najprej poskušala na lep način. Pred inšpekcijo imaš tudi možnost pisati na upravo trgovine (predvidevam, da gre za večjo trgovino). Jaz sem enkrat, skupaj s precej jeznim pismom, na upravo Interspara poslala body, ki otroku ni šel čez glavo. Vbistvu nisem pričakovala nič, le svojo jezo sem "vrgla ven". No, pa sem v enem tednu dobila ta isti body, popravljen tako, da je šel čez glavo, in zelo ljubeznivo opravičilo...

(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   Varstvo potrošnikov
17.10.2004 19:17:23   
Pia73
Lepa Ana,

Ja, nisem hotela jeze stresati tukaj ven, ko nobena ni nič kriva ampak sem tudi jaz najprej poskusila na karto prijaznosti. In najbolj od vsega me je zmotila ravno njihova aroganca. Pa saj ne bi niti prišla nazaj, če bi bilo vse v redu. Tako, da ravno zaradi arogance bi tudi tam, ko mislim, da nimam kaj veliko možnosti (1. primer) poskusila kaj narediti. Saj jaz popolnoma razumem, da trgovka ni kriva za nastale težave, samo prijazna je pa lahko. Ja, tisto s popravilom čevljev sem pa jaz takoj predlagala ampak imajo šefa en mesec odsotnega in poslovodkinja mi ne more pomagat (dan prej pa sem itak dobila samo trgovko) Šele, ko sem rahlo povzdignila glas, so začeli iskati možnosti. Seveda je še niso našli!

Hvala tudi za tvoje mnenje.

LP Pia73

(odgovor članu Pia73)
Neposredna povezava do sporočila: 8
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako povečati možnosti za zanositev
To so načini za hitrejšo zanositev - spremljanje plodnih dni, zdrav življenjski slog in redni spolni odnosi. Ob težavah ...
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Kam z otroki za noč čarovnic 2024?
Letos bodo noč čarovnic po Sloveniji zaznamovali številni dogodki za otroke, od zabavnih delavnic do strašljivih dogodiv...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?